Так з початку це навідь не відчувається... І наприклад навідь цікаво бігати...
А потім маркери будусь десь так постійно
- спойлер
і хоч вішайся
Там ще є синій квест де практично з малахіту на затон треба бігти
Але там десь половину можна скіпнути через провідника.
Тільки ось трабла то в тому що енергетик на відміну від поклику прип'яті перебалансили і тут він регенить десь 75% стаміни разово і все...
ОФК повернтатися до регену минулих частин було ідеєю дуже тупою. В перших двох перебіжки були за винятком тру кінцівки мінімальні як правило.
А вот в ПП карта стала значно більшою і енергетик дуже здорово допомагав бігати, так як тримався цілу хвилину.
Зато тут є пляшка мінералки я регенить десь 25% але не дозволяє знижуватись небагато часу витривалості.
Єнергетик ПОВИНЕН бути мінералкою 2.0 від цього гра гірше не буде.