S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
destructX
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unlnu: 28.11.2024 11:50 А ну звісно - чому б і ні?
В Стім все його існування існує блок на користування його функціоналом, окрім запуску продуктів, поки не буде витрачено\поповнено на 5$

Відправлено через 2 хвилини 5 секунд:
MAKKACIN: 28.11.2024 10:40 Я часто помічаю фото людей маленькі в різних місцях, в мене є здогадка що це за фото але цікаво можливо хтось точно знає? :shuffle:
Ну це логічні пасхалки, або загиблі воїни, або розробники
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Zealoth: 27.11.2024 14:02 Може це залежить від версії игри(стім чи гейпас, в мене друге), може від встановлених модів, може від того що в мене більше закрита карта(намагаюсь на кожній локаціїї під будь-який камінець залізти). Вітягнув близько 20 артефактів, 4-5 з них точно були в текстурах. Прям із критичних багів,що було це не відкрилися двері у бункер до Лодочки(підключав консоль разробника, та проходив до нього крізь стіну), та повністю поламаний квест із захистом Залісся(НПС, яких треба було вбити для продовження скрипта, спавнились у будівлі в якій неможливий бій, прийшлося кожного з них за допомогою тієї ж консолі руками спавнити ззовні та вбивати по одному. Потім коли квест успішно завершено як тільки покидаешь Залісся він в тебе провалюється. Треба теж консолью це вирішувати). Ну і ті хто каже що нема ніяких проблем з фпсом та швидкодією,но то мені цікаво чи зьявляться вони у вас далі. В першій локації питань нема, в мене з ДЛЛС та ФСР генерованими кадрами біло все чудово и плавно, я навіть здивувався, та чим глибше в зону, тим в мене все гірше та гірше. Якщо на початку мав десь 80-100, то дійшовши до дуги прийшлося на нексусі видивлятись конфігурації та моди щоб зробити хочаб 60. У таборі свободи наприклад, в мене деяких відрізках просто стає 7 кадрів, поки я не пройду метрів 20. 17 років назад в мене було теж саме в ТЧ, коли було завдання у "Долга" зі штурмом армійскіх складів, на яких сиділа та ж "Свобода" . Там треба було підірвати паркан, і що б до нього дістатись, я на осліп в 1 кадр в 2 секукнди гнав 5-10 хвилин 30 метрів. Але як тільки паркан підірвали і я пройшов далі, кадри поверталися у норму.

Отправлено спустя 1 час 39 минут 10 секунд:
Найдорожчий артефакт у грі 60к купонів, який треба велику вдачу що б дістати, і його можна продати за 20к, а бо по квесту якщо фортуна посміхнеться 30к. Полагодити 25% мого броніка 30к. І ви питаєте що не так з балансом? Чи це атмосферно та імерсивно коли диво Зони яке ще хрін зустрінешь оцінюється дешевше аніж трохи заштопати комбез? Я не розумію що тут можна захищати.
А рішення якісь є?
У мене, схоже, також арт в текстурах. Кислотна аномалія в малій зоні, у підвалі будинку біля млина.
Є якісь шанси що він розбагається після чергового викиду?
YumaX
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

Підкажіть, інколи біля підпису зброї яка лежить на землі є кольоровий щиток її зносу але переважно його нема, потрібно весь час її таскати в інвентар щоб визначити стан. Так от не зрозуміло, це баг з появою чи з відсутністю символу зносу? :-/
Zealoth
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

avuremybe: 28.11.2024 13:01 А рішення якісь є?
У мене, схоже, також арт в текстурах. Кислотна аномалія в малій зоні, у підвалі будинку біля млина.
Є якісь шанси що він розбагається після чергового викиду?
По перше рішення це F5 жмакнути до того як ідти аномалію за артефактом, та якщо він застряг, завантажитись і йти знову. В такому разі він змінить місце появи. Мені цей метод неодноразово допомагав. Я жму сейв кожні 200-300 метрів, тож не приходиться сумувати коли щось пішло не так.

А якщо вже не пощастило то як варіант прийти піля викиду або сну, але його я не перевіряв, бо вітрачати стільки часу заради потенційно 3000-20000 купонів безглуздо. Також якщо скористатись послугою провідника, усі локації *перезавантажуються*, що те ж може вирішити проблему. Іноді навіть лікую деяікі поломані скрипти, наприклад двері у бункер Лодочки.

Ще є момент з тим, що майже все гра рахує на відносно невеликій відстані від гравця, то ж ще можна спробувати побігати в іншій частині карти та повернутися через деякий час та перевірити. Я не здивуюсь якщо артефакти генеруються так само як і кровосісі за спину, тобто гра вирішує пуста аномалія чи ні, не в момент викиду, а в момент наближення до неї гравця.
Востаннє редагувалось 28.11.2024 13:32 користувачем Zealoth, всього редагувалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

YumaX: 28.11.2024 13:09 Підкажіть, інколи біля підпису зброї яка лежить на землі є кольоровий щиток її зносу але переважно його нема, потрібно весь час її таскати в інвентар щоб визначити стан. Так от не зрозуміло, це баг з появою чи з відсутністю символу зносу? :-/
Також помічав, було дуже зручно. Думаю, баг з відсутністю значка. Гра сама індикацію не домалює )
YumaX
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

Геральт
Ну тут два варіка, або розраби вимкнули цю функцію, або вона не працює і відображається іноді, тоді це баг в будь-якому випадку :rotate:

Вчора забігав до Сидоровича, прям ностальгія за ТЧ, але він мене дістав "барига", прийшлось горшки побити :laugh:
Eduard1980
Member
Аватар користувача
Звідки: somewhere

Повідомлення

avuremybe: 28.11.2024 13:01
Zealoth: 27.11.2024 14:02 Може це залежить від версії игри(стім чи гейпас, в мене друге), може від встановлених модів, може від того що в мене більше закрита карта(намагаюсь на кожній локаціїї під будь-який камінець залізти). Вітягнув близько 20 артефактів, 4-5 з них точно були в текстурах. Прям із критичних багів,що було це не відкрилися двері у бункер до Лодочки(підключав консоль разробника, та проходив до нього крізь стіну), та повністю поламаний квест із захистом Залісся(НПС, яких треба було вбити для продовження скрипта, спавнились у будівлі в якій неможливий бій, прийшлося кожного з них за допомогою тієї ж консолі руками спавнити ззовні та вбивати по одному. Потім коли квест успішно завершено як тільки покидаешь Залісся він в тебе провалюється. Треба теж консолью це вирішувати). Ну і ті хто каже що нема ніяких проблем з фпсом та швидкодією,но то мені цікаво чи зьявляться вони у вас далі. В першій локації питань нема, в мене з ДЛЛС та ФСР генерованими кадрами біло все чудово и плавно, я навіть здивувався, та чим глибше в зону, тим в мене все гірше та гірше. Якщо на початку мав десь 80-100, то дійшовши до дуги прийшлося на нексусі видивлятись конфігурації та моди щоб зробити хочаб 60. У таборі свободи наприклад, в мене деяких відрізках просто стає 7 кадрів, поки я не пройду метрів 20. 17 років назад в мене було теж саме в ТЧ, коли було завдання у "Долга" зі штурмом армійскіх складів, на яких сиділа та ж "Свобода" . Там треба було підірвати паркан, і що б до нього дістатись, я на осліп в 1 кадр в 2 секукнди гнав 5-10 хвилин 30 метрів. Але як тільки паркан підірвали і я пройшов далі, кадри поверталися у норму.

Отправлено спустя 1 час 39 минут 10 секунд:
Найдорожчий артефакт у грі 60к купонів, який треба велику вдачу що б дістати, і його можна продати за 20к, а бо по квесту якщо фортуна посміхнеться 30к. Полагодити 25% мого броніка 30к. І ви питаєте що не так з балансом? Чи це атмосферно та імерсивно коли диво Зони яке ще хрін зустрінешь оцінюється дешевше аніж трохи заштопати комбез? Я не розумію що тут можна захищати.
А рішення якісь є?
Читайте підказки на екрані завантаження. Підказка 88, здається, написано: артефакти хитрі і дістати їх не легко, а то кожен був би сталкером. Так шо це не баги, а ви не достатньо старанні :)
phobosse
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

И снова застрял. В квесте Тонкая Материя где-то какой-то мутант застрял в текстурах. Сто раз оббежал все комнаты - никого. Скорее всего полтергейст, потому что в одной из комнат аптечки и бинты парят в воздухе и индикатор врага поблизости.
prosha_evolist
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Хтось вже пройшов сюжетку? :gigi: :D
phobosse
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

prosha_evolist
Нащо ?) можна ж просто погуляти по зоні, помилуватись крутими пейзажами, скрінчики зробити )
prosha_evolist
HWBOT OC Team
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

phobosse
А там буде попередження, тому до нього можна дійти, та з прокачаним всім досліджувати :) Або після фіналу завантажити інший сейв :gigi:
Varzek
Member
Аватар користувача

Повідомлення

prosha_evolist: 28.11.2024 23:11 Хтось вже пройшов сюжетку? :gigi: :D
Очень стараюсь допройти уже эту бета-версию (причём раннюю) игры, но такое чувство, что она никогда не закончится :insane:
Donate
Member
Аватар користувача

Повідомлення

prosha_evolist: 28.11.2024 23:11 Хтось вже пройшов сюжетку? :gigi: :D
Ще 27-го проспідранив двічі як раз до виключень світла :shuffle:

А взагалі питання на мільйон, який все таки жар в BGM... :rotate: Для Dark Industrial/Tecno надто мертво, для Dark Ambient надто жваво.
Чому такий темп я цілком розумію так як босс файт і 25 рік на дорозі... А ось жанр...

Varzek
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Donate: 28.11.2024 04:24 Можешь взять чит енжин и на нем просто подредактировать координаты. Таблица есть на нексусе там есть спидхак на тот случай когда тебя под конец игры конкретно замучает бегать ножками по 3км между точками.
Меня уже эта беганина конкретно замучала, но хочу уже допройти нормально без команд в консоли и прочего. Но со временем становится всё сложнее. Может подскажешь, сколько ориентировочно ещё проходить от квеста Пошуки колишньої слави?
YumaX
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

prosha_evolist: 28.11.2024 23:11Хтось вже пройшов сюжетку?
Я не кваплюсь, побічні квести стараюсь виконувати, вчора лише виліз з болота, до речі, непоганий арт знайшов там :super:
спойлер
IMG_20241129_011152946.jpg
yupi
Member
Аватар користувача

Повідомлення

destructX: 28.11.2024 10:04перший ПМ Скіфа краще за 90% пушок в грі
Так и хожу с пистолетом одним в 90% в любых файлах :rotate: ещё бы прицел найти какой-то, как на других пистолетах встречается
der_meister
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницький

Повідомлення

YumaX
скинь локацию пож, где артефакт такой нашел)
YumaX
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

der_meister
По сюжету, на болоті де химера, коли повертаєшся з болота, справа буде аномалія з бульбашками, артефакт у воді знаходиться!
Хоча це може бути рандомним артефактом :dontknow:

Ще там є цікаве місце з кульовою блискавкою, там теж є рандомний артефакт і він змінюється від кожного завантаження сейву, а не від викиду, по ідеї можна спробувати вибити потрібний :-/
Востаннє редагувалось 29.11.2024 11:17 користувачем YumaX, всього редагувалось 2 разів.
ramm
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Артефакти спавняться випадково після кожного викиду, як в ЗП. Єдині статчині арти це видозмінені предмети.
phobosse
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

щось мене під кінець сюжетки стрільба стала трошки харити. нпс стріляє абсолютно без промахів з будь якої відстані, часто стріляють крізь стіни та будь що, де ти сховався. постріли в голову, прямо в око не вбивають тих, у кого екзоскелет - це трошки дивно. і зомбаки також дуже прицільно стріляють, навідміну від першого сталкеру.
Відповісти