S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

:dontknow: Цікаво, ще ніразу в таку ситуацію не потрапляв - було тільки, що довго проявляється або як пробую взяти, то відлітає в аномалію(але від ніг гг багато що відлітає).
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Zealoth: 27.11.2024 10:18 Гра дуже сира та не відлагоджена, як технічно так і по игровому балансу. І не треба це скидати на те що це зроблено задля імерсивності, атмосфери та іншого, це не так. Бо коли тобі треба витягнути десяток артефактів щоб ОДИН раз відновити тільки свій захисний комбез(не кажучі вже про зброю, для якої гарний стан надважливий), це не складність - це лайно.
А що не так з балансом (економічним, я так розумію)? Якщо лізти постійно на рожен, то ясно що бронік нищиться. Чи там один забіг по артефакт коштує 10% броні? Щось не так робимо. Броню регулярно продаю і не ремонтую взагалі. Думайте, чи варто задиратись з отими мутантами чи може краще оббігти, от і буде ціліша споряга. Сталкер, який витрачає ресурси "по приколу" то, імхо, трохи безголовий сталкер і має страждати. Якщо раптом розробники підуть на зустріч ниттю, доведеться мод шукати, який верне все назад. Взагалі фанатію від тутешньої моделі: очків досвіду не дають. Не має потреби брати нецікаві квести, лише те, що цікво. З мутантів лут не випадає і не треба витрачати час/зусилля на безглуздий відстріл фауни. Ну, а хочеш постріляти, як в тирі, то плати за фан. Все справедливо.
Dremjke
Member
Аватар користувача
Звідки: Север

Повідомлення

Zealoth: 27.11.2024 10:18 Головна кнопка у цій грі це F5, я її постійно жмакаю.
База.
Zealoth: 27.11.2024 10:18І не треба це скидати на те що це зроблено задля імерсивності, атмосфери та іншого, це не так.
Несоглы. На иммерсивность это очень хорошо влияет, буквально заставляет в геймплей, а не фаркрайные аркадные пострелушки :gigi:
Zealoth
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Може це залежить від версії игри(стім чи гейпас, в мене друге), може від встановлених модів, може від того що в мене більше закрита карта(намагаюсь на кожній локаціїї під будь-який камінець залізти). Вітягнув близько 20 артефактів, 4-5 з них точно були в текстурах. Прям із критичних багів,що було це не відкрилися двері у бункер до Лодочки(підключав консоль разробника, та проходив до нього крізь стіну), та повністю поламаний квест із захистом Залісся(НПС, яких треба було вбити для продовження скрипта, спавнились у будівлі в якій неможливий бій, прийшлося кожного з них за допомогою тієї ж консолі руками спавнити ззовні та вбивати по одному. Потім коли квест успішно завершено як тільки покидаешь Залісся він в тебе провалюється. Треба теж консолью це вирішувати). Ну і ті хто каже що нема ніяких проблем з фпсом та швидкодією,но то мені цікаво чи зьявляться вони у вас далі. В першій локації питань нема, в мене з ДЛЛС та ФСР генерованими кадрами біло все чудово и плавно, я навіть здивувався, та чим глибше в зону, тим в мене все гірше та гірше. Якщо на початку мав десь 80-100, то дійшовши до дуги прийшлося на нексусі видивлятись конфігурації та моди щоб зробити хочаб 60. У таборі свободи наприклад, в мене деяких відрізках просто стає 7 кадрів, поки я не пройду метрів 20. 17 років назад в мене було теж саме в ТЧ, коли було завдання у "Долга" зі штурмом армійскіх складів, на яких сиділа та ж "Свобода" . Там треба було підірвати паркан, і що б до нього дістатись, я на осліп в 1 кадр в 2 секукнди гнав 5-10 хвилин 30 метрів. Але як тільки паркан підірвали і я пройшов далі, кадри поверталися у норму.

Отправлено спустя 1 час 39 минут 10 секунд:
Найдорожчий артефакт у грі 60к купонів, який треба велику вдачу що б дістати, і його можна продати за 20к, а бо по квесту якщо фортуна посміхнеться 30к. Полагодити 25% мого броніка 30к. І ви питаєте що не так з балансом? Чи це атмосферно та імерсивно коли диво Зони яке ще хрін зустрінешь оцінюється дешевше аніж трохи заштопати комбез? Я не розумію що тут можна захищати.
YumaX
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

Zealoth: 27.11.2024 10:183) Друг засік артефакт у електричній аномалії, з якої по другорядному завданню треба вивести місцевого дурника. Через 5 хвилин він зрозумів що артефакт заспавнився на вершині фонарного стовпа, до якого без крил або реактивного ранця не дістатися в житті.
Я пам'ятаю це місце, довго я його шукав ще з першим сканером, а він на даху будівлі просто був поруч з такими ж аномаліями!
Grava
Member
Аватар користувача
Звідки: Запоріжжя

Повідомлення

YumaX: 27.11.2024 14:10він на даху будівлі просто був поруч з такими ж аномаліями!
Те саме
YumaX
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

Rhizone: 27.11.2024 01:35Така ж сама ситуація в цьому місці. Подумав, що артефакт під землею, але ніяких входів поблизу не знайшов
До речі, там є печера з кислотними аномаліями, там артефакт я забрав але візуально є ще куди рухатись, але перс тупо помирає, потрібно хімзахист апнути, можливо там можна далі пройти :dontknow:
Zealoth
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

YumaX: 27.11.2024 14:10
Zealoth: 27.11.2024 10:183) Друг засік артефакт у електричній аномалії, з якої по другорядному завданню треба вивести місцевого дурника. Через 5 хвилин він зрозумів що артефакт заспавнився на вершині фонарного стовпа, до якого без крил або реактивного ранця не дістатися в житті.
Я пам'ятаю це місце, довго я його шукав ще з першим сканером, а він на даху будівлі просто був поруч з такими ж аномаліями!
В нього він був точно не на будівлі, бо стовп стояв на достатній відстані ві дней як и товариш, а сканер вже відображав відстань 3м до артефакта.
Kib
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

YumaX: 27.11.2024 14:13
Rhizone: 27.11.2024 01:35Така ж сама ситуація в цьому місці. Подумав, що артефакт під землею, але ніяких входів поблизу не знайшов
До речі, там є печера з кислотними аномаліями, там артефакт я забрав але візуально є ще куди рухатись, але перс тупо помирає, потрібно хімзахист апнути, можливо там можна далі пройти :dontknow:
Якщо ти про печеру біля бази полудня, то там походу скрипт спрацьовує, бо нр на певному місці просто забирає моментально, то не в хім захисті справа, якщо в костюмі еколога ти так помираєш де замкнена система дихання то нічого не допоможе. В мене артефакт лежить якраз в тій зоні де ти по скрипту вмираєш.
Rhizone
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

YumaX: 27.11.2024 14:13До речі, там є печера з кислотними аномаліями, там артефакт я забрав але візуально є ще куди рухатись, але перс тупо помирає, потрібно хімзахист апнути, можливо там можна далі пройти
Так, знаю про це місце і все вірно - його просто так не пройти :)
YumaX
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

Kib: 27.11.2024 14:24В мене артефакт лежить якраз в тій зоні де ти по скрипту вмираєш.
Ну він лежить біля зони "смерті", забрати його можна, 3-4 аптечки десь потрібно але чи є сенс :-/
Varzek
Member
Аватар користувача

Повідомлення

В квесте "Як в старі добрі" есть дополнительное задание зайти к Лодочке. Но там баг, так как бункер Лодочки не открывается. Можно скипать это доп задание или оно значительно меняет сюжет?

Видел, что люди заходили в бункер с помощью определённых команд в консоли. Но я не хочу использовать подобные способы, так как не знаю их последствий.
Donate
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Varzek: 28.11.2024 03:30 В квесте "Як в старі добрі" есть дополнительное задание зайти к Лодочке. Но там баг, так как бункер Лодочки не открывается. Можно скипать это доп задание или оно значительно меняет сюжет?

Видел, что люди заходили в бункер с помощью определённых команд в консоли. Но я не хочу использовать подобные способы, так как не знаю их последствий.
Можешь взять чит енжин и на нем просто подредактировать координаты. Таблица есть на нексусе там есть спидхак на тот случай когда тебя под конец игры конкретно замучает бегать ножками по 3км между точками.

Доп задания не меняют сюжет они могут что-то сказать по делу.

Все выборы которые влияют на концовки начинаются с квеста Subtle Matter (Тонка матерія).
Все что ты делал до этого особо значения не имеет... Тебе лишь показывают ситуацию с той или иной стороны :rotate:
Геральт: 27.11.2024 12:14
Zealoth: 27.11.2024 10:18 Гра дуже сира та не відлагоджена, як технічно так і по игровому балансу. І не треба це скидати на те що це зроблено задля імерсивності, атмосфери та іншого, це не так. Бо коли тобі треба витягнути десяток артефактів щоб ОДИН раз відновити тільки свій захисний комбез(не кажучі вже про зброю, для якої гарний стан надважливий), це не складність - це лайно.
А що не так з балансом (економічним, я так розумію)? Якщо лізти постійно на рожен, то ясно що бронік нищиться. Чи там один забіг по артефакт коштує 10% броні? Щось не так робимо. Броню регулярно продаю і не ремонтую взагалі. Думайте, чи варто задиратись з отими мутантами чи може краще оббігти, от і буде ціліша споряга. Сталкер, який витрачає ресурси "по приколу" то, імхо, трохи безголовий сталкер і має страждати. Якщо раптом розробники підуть на зустріч ниттю, доведеться мод шукати, який верне все назад. Взагалі фанатію від тутешньої моделі: очків досвіду не дають. Не має потреби брати нецікаві квести, лише те, що цікво. З мутантів лут не випадає і не треба витрачати час/зусилля на безглуздий відстріл фауни. Ну, а хочеш постріляти, як в тирі, то плати за фан. Все справедливо.
Тільки давати практично 100% хіт бовдурам які в тебе стріляють це амба. В прошлих частинах була залежність, тут пофіг з 65 метрів точно в ціль стріляють :lol:
nutman
Member

Повідомлення

За 12 часов имею 150 бинтов, 100 аптечек и целый склад боеприпасов, оружия, броников. Играл на среднем. Щас думаю ветерана включу. Хеды с пистолета имба, вообще ничего не надо
destructX
Member
Аватар користувача

Повідомлення

nutman: 28.11.2024 08:45 За 12 часов имею 150 бинтов, 100 аптечек и целый склад боеприпасов, оружия, броников. Играл на среднем. Щас думаю ветерана включу. Хеды с пистолета имба, вообще ничего не надо
На ветерані ситуація +- така сама. Тут ветеран не ветеран взагалі, чекаю моди на нові складності, перший ПМ Скіфа краще за 90% пушок в грі :laugh:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Donate: 28.11.2024 04:24 Тільки давати практично 100% хіт бовдурам які в тебе стріляють це амба. В прошлих частинах була залежність, тут пофіг з 65 метрів точно в ціль стріляють :lol:
Треба в них просто тепловізор забрати )
MAKKACIN
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Я часто помічаю фото людей маленькі в різних місцях, в мене є здогадка що це за фото але цікаво можливо хтось точно знає? :shuffle:
mult
Member
Аватар користувача
Звідки: Вишневе

Повідомлення

destructX
Людям мабуть подобається грати коли розвалюєш всіх не напрягаючись і лута з грошима за першу годину гри мільйони.
Для мене коли гра не дає виклику, воно набридає так грати.
Я в першу трилогію сталкер не міг грати без модів, бо не цікаво, навіть зі звичайною курткою і якоюсь 9мм пукалкою просто йдеш і не напрягаючись валиш всіх навіть не ховаючись за укриття. Я думаю баланс трохи поправлять, головне щоб через казуалів не порізали його до рівня перших частин.
Аби розробники зробили баланс, щоб на перших рівнях складності заходило казуалам, тонни луту і грошей і противники попадали б 1 пульою з магазину і не наносили шкоди :) а максимальна складність щоб зона кидала виклик сильними мутантами і розумними і влучними противниками з жорстким балансом.
Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

destructX, він ще й важить з пбс та магизоном на 13 патронів - 220 грам. В голову роздає тільки так, ремонт дешевий - імба.
unlnu
Member
Аватар користувача

Повідомлення

У Steam почалась реєстрація номінантів на нагороди
steam2.jpg
Номінуємо чи ні?
А ну звісно - чому б і ні?
steam.jpg
Відповісти