Последние статьи и обзоры
Новости
Вело овери?
-
Filabatya
Member
- Откуда: Івано-Франківськ
замітив таку тенденцію що чим новіший вел ти м більше М, як з авто ростуть в розмірах. якщо старіша модель то на розмір сітка менша часто в мтб
кут рульової стає менший відповідно колісна база росте і кут підсидільної збільшується, про ваші гревели і дорожники нічого не знаю, але вилка так само йде вперед)
кут рульової стає менший відповідно колісна база росте і кут підсидільної збільшується, про ваші гревели і дорожники нічого не знаю, але вилка так само йде вперед)
-
_Andrik_
Member
- Откуда: Кременчук-PL
На "reach" треба в сучасних велах теж звертати увагу , а взагалі визначитись до яких цілей потрібнийFilabatya: ↑ 23.04.2025 19:00 замітив таку тенденцію що чим новіший вел ти м більше М, як з авто ростуть в розмірах. якщо старіша модель то на розмір сітка менша часто в мтб
А найкраще при нагоді самому спробувати , бо у різних виробників можуть різниться фактичні розміри
-
InCapt
Member
Можливо виробник рофлить, брав з офіційного сайту.Барбарис: ↑ 23.04.2025 18:13 InCapt, хіба це гравійна рама? Виглядає як мтб. Там вилка без аморта? Тоді рама реально може бути завелика. І кут +40? Так посадка ще більше до вертикалі наближається, а це точно не про баран.
Візуально виглядає отак:
- спойлер

GPT каже, що сильно великий reach, та заміна виноса має виправити ситуацію.
І питання, якщо мені в пріоритеті комфорт, та довгі поїздки в майбутньому. Сідло має бути не вище руля, так? Корегую сідло спочатку, потім під висоту сідла - кермо. Я все вірно розумію? Мені аеродинаміка та спорт не треба.
Последний раз редактировалось InCapt 23.04.2025 19:25, всего редактировалось 1 раз.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Для 175 я зазвичай обираю між S і М, аке L?Filabatya: ↑ 23.04.2025 16:38 а мтб це привило теж стосується? просто 175(5,9) часто поcередині між м і л![]()

-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
dead_rat, в мене найнер на Л при 176-178 см.
-
unique-neon
Member
Вставлю свої 5 копійок про розмір рами. Я віддаю перевагу маломіркам відносно мого росту, але маю коротші ноги середнього, можливо і руки. На довших рамах дуже виснажується спина й руки, бо виходить вкрай лежча поза. І керувати також важко через те що на довших рамах доводиться лежати. Але моїм друзям мого росту мої рами замалі. Тому тут варто пробувати, мабуть найпростіше на прокатних байках ))
Колись брав М-ки 18 дюймів, а тепер то вже за S-ки рахуються в окремих вендорів
Ну я орієнтуюсь на ЕТТ при виборі. Знаю що мені 59-61 см ОК з виносом 3-4 см (мтб), так і вибираю. Річ правда в таких рамах короткий.
Відправлено через 3 хвилини 3 секунди:
Колись брав М-ки 18 дюймів, а тепер то вже за S-ки рахуються в окремих вендорів

Ну я орієнтуюсь на ЕТТ при виборі. Знаю що мені 59-61 см ОК з виносом 3-4 см (мтб), так і вибираю. Річ правда в таких рамах короткий.
Відправлено через 3 хвилини 3 секунди:
Думаю краще не треба, а то хребту буде кідрдик від вертикальної посадки на довгих поїздках. То для міста більше історія.InCapt: ↑ 23.04.2025 19:19І питання, якщо мені в пріоритеті комфорт, та довгі поїздки в майбутньому. Сідло має бути не вище руля, так?
-
Stamb
Member
Як боретеся із наслідками проколу колеса?
У мене ситуація така, що потрібно дуже багато разів пробувати, щоб шина нормально стала на обід, і це в домашніх умовах, коли є можливість використовувати мильну воду.
Зараз бачу такі варіанти:
1. Спробувати tubeless підхід, можливо хтось має таку систему, то може сказати чи дійсно допомагає із проколами.
В теорії перевага така, що нічого не треба робити і все автомагічно само лікується
Із мінусів це невідомо, як ця рідина "молоко", поведе собою із мильною водою котру я мушу використовувати для встановлення шини на обід.
2. Возити із собою запасну камеру, 2 lever'и (важелі, чи як по укр) і ще десь треба насос помістити малий, під раму напевне, бо вже і так вожу із собою 2 бутилки води.
Із мінусів це швидше за все, що не вдасться натягнути шину на камеру ідеально, і якась частина буде під ободом (чи може щось негативне статися, якщо повільно ~15-20км/год, їхати у такому стані додому?). І мінус такий що важко буде попасти так щоб гальмівні диски не зачіпали колодки, при встановленні колеса назад.
У мене ситуація така, що потрібно дуже багато разів пробувати, щоб шина нормально стала на обід, і це в домашніх умовах, коли є можливість використовувати мильну воду.
Зараз бачу такі варіанти:
1. Спробувати tubeless підхід, можливо хтось має таку систему, то може сказати чи дійсно допомагає із проколами.
В теорії перевага така, що нічого не треба робити і все автомагічно само лікується

Із мінусів це невідомо, як ця рідина "молоко", поведе собою із мильною водою котру я мушу використовувати для встановлення шини на обід.
2. Возити із собою запасну камеру, 2 lever'и (важелі, чи як по укр) і ще десь треба насос помістити малий, під раму напевне, бо вже і так вожу із собою 2 бутилки води.
Із мінусів це швидше за все, що не вдасться натягнути шину на камеру ідеально, і якась частина буде під ободом (чи може щось негативне статися, якщо повільно ~15-20км/год, їхати у такому стані додому?). І мінус такий що важко буде попасти так щоб гальмівні диски не зачіпали колодки, при встановленні колеса назад.
-
unique-neon
Member
На мтб використовую, давно камери не згадую. Дрібні проколи латає герметик, я про них і не знаю. Тут правда можна порізати покришку все-одно, тому варто камеру з собою мати на якісь дальні катки. Ледь більші порізи зазвичай можна в дорозі "червячками" затулити, але дома треба латати покришку. Якщо не вийшло, тоді камеру ставити. Ну або на таксі везти вже))Stamb: ↑ 24.04.2025 14:22Спробувати tubeless підхід
На скільки знаю, одне другому ніби й не заважає. Хоча зазвичай хлопаю покришку з компресором в майстерні поруч чи насосом з бустером.Stamb: ↑ 24.04.2025 14:22Із мінусів це невідомо, як ця рідина "молоко", поведе собою із мильною водою котру я мушу використовувати для встановлення шини на обід.
З особливостей безкамерок:
- не можна такий високий тиска качати як з камерами
- потрібен безкамерний обід, можна хлопнути (компресор чи бустер) і звичайний, але якщо в дорозі покришка відстане від борта - доведеться потім пішки йти
-
nutman
Member
А как на счет шайбочки, спейсеры, между пауком и звездой? Чем не вариант сместить звезду?waryag: ↑ 20.04.2025 08:41Это настройка чейнлайна. Сместить звезды влево можно, только если стоит проставка и ее можно убрать. Вправо (проставками в каретку) - легко). Или убрать 3ю, а 1 и 2 поставить большего диаметра.nutman: ↑ 19.04.2025 23:47Ну я не смогу 3-1,2,3 переключаться, цепь косит. Мне надо типо чтоб сами звезды немного сдвинулись на место первой что-ли. Я в этом не разбираюсь, наверное херню говорю.
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
Саме тому для безкамерних шин вказано вищий тиск?unique-neon: ↑ 24.04.2025 14:40- не можна такий високий тиска качати як з камерами

-
unique-neon
Member
Барбарис
Нз, я а моїх нижчий
Нз, я а моїх нижчий
-
mumu
Member
- Откуда: Житомир
Якщо нормально накачати, буде тимчасово ок. Якщо буде недокачана, ободом протре боковину.Stamb: ↑ 24.04.2025 14:22Із мінусів це швидше за все, що не вдасться натягнути шину на камеру ідеально, і якась частина буде під ободом (чи може щось негативне статися, якщо повільно ~15-20км/год, їхати у такому стані додому?
Через можливий гемор з ремонтом камер чи покришок при використанні герметика, якщо він не здатний закупорити прокол, катаю просто з запасною камерою або латками і клеєм. Незручно хіба шо на півдні було, коли часто ловив колесом колючки. Тоді актуальні покришки з гарним захистом типу schwalbe Marathon Plus | Marathon Plus Tour | Marathon Plus MTB
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
unique-neon, це ж які такі шини? На безкамерці можна менший тиск ставити для кращого щеплення, а камеру при цьому буде закусювати. Та й корд щільніший на tr. Може це малось на увазі?
-
unique-neon
Member
Барбарис
Їжджу на МТБ. Ну от з безкамерних мені почали попадатись на 2.5 атмосфери максимум. Хоча багато є і на 3.5. Втім мені все-одно, їжджу на 1.5 атмосферах, одна з причин переходу на безкамерки.
Так то ще обід теж повинен витримувати тиск.
Не так давно бачив відео і про шосе здається. Там залежно від ободу може бути і макс 5 атмосфер, бо тиск зриває покришку і здувається. Так то чув, що шосейники ще й на 8-ми їздять, то і сказав щоб не було неприємних сюрпризів.
Їжджу на МТБ. Ну от з безкамерних мені почали попадатись на 2.5 атмосфери максимум. Хоча багато є і на 3.5. Втім мені все-одно, їжджу на 1.5 атмосферах, одна з причин переходу на безкамерки.
Так то ще обід теж повинен витримувати тиск.
Не так давно бачив відео і про шосе здається. Там залежно від ободу може бути і макс 5 атмосфер, бо тиск зриває покришку і здувається. Так то чув, що шосейники ще й на 8-ми їздять, то і сказав щоб не було неприємних сюрпризів.
-
waryag
Member
- Откуда: Суми
3 на место 2, а ту - через проставки? Стремно, лучше остаться на тройнике или взять новую систему.nutman: ↑ 24.04.2025 23:14 А как на счет шайбочки, спейсеры, между пауком и звездой? Чем не вариант сместить звезду?
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
unique-neon, шосе і 9 може бути. А взагалі це залежить більше від типу корду, жорсткості тощо. Там бачу різниця взагалі по тиску невелика може бути - типу 10psi тощо(або треба більше шин оглянути, тільки щось лінь). Хто взагалі покри на макс качає?
-
unique-neon
Member
Барбарис
Я про шосе ніц не знаю. Про безкамерки в загальному написав. Кому треба, той копне тему глибше
Я про шосе ніц не знаю. Про безкамерки в загальному написав. Кому треба, той копне тему глибше

Последний раз редактировалось unique-neon 25.04.2025 13:26, всего редактировалось 1 раз.
-
_Andrik_
Member
- Откуда: Кременчук-PL
Хіба що при монтуванню покри (МТБ) .Їздити неможливо , або для самогубців якщо шипи високі коли тиск на макс. А взагалі маю 2.0 зад , 1.8 перед при вазі 90+ . 29x2.4 Pirelli Scorpion S M .Барбарис: ↑ 25.04.2025 12:28 unique-neon, .... Хто взагалі покри на макс качає?
-
Stamb
Member
А як місце проколу ідентифікуєте для того щоб наклеїти латку? Я 2 рази пробував знайти місце де стався прокол і, у моєму випадку, без води це зробити майже не реально?mumu: ↑ 25.04.2025 08:36Якщо нормально накачати, буде тимчасово ок. Якщо буде недокачана, ободом протре боковину.Stamb: ↑ 24.04.2025 14:22Із мінусів це швидше за все, що не вдасться натягнути шину на камеру ідеально, і якась частина буде під ободом (чи може щось негативне статися, якщо повільно ~15-20км/год, їхати у такому стані додому?
Через можливий гемор з ремонтом камер чи покришок при використанні герметика, якщо він не здатний закупорити прокол, катаю просто з запасною камерою або латками і клеєм. Незручно хіба шо на півдні було, коли часто ловив колесом колючки. Тоді актуальні покришки з гарним захистом типу schwalbe Marathon Plus | Marathon Plus Tour | Marathon Plus MTB
Останній раз виглядає так, що просто внутрішня камера із протилежного боку від клапану почала пропускати повітря, при тому що сама шина не пошкоджена.
-
unique-neon
Member
Stamb
Без води хіба на дотик шукати, де з камери дує. Можна ще плеснути зверху з фляги щоб переконатись. Ну а в покришці після того пальцем на дотик шукати в тому ж місці, якщо колючок нема, значить сама випала.
Без води хіба на дотик шукати, де з камери дує. Можна ще плеснути зверху з фляги щоб переконатись. Ну а в покришці після того пальцем на дотик шукати в тому ж місці, якщо колючок нема, значить сама випала.