Lekrs: ↑
03.11.2024 13:53
Як на мене, dlc взагалі не потрібні. Потрібно одразу робити повноцінну гру, і переходити до розробки іншої.
Раніше слова DLC взагалі не вживали, були доповнення, і це було чудова річ, до хорошої популярної гри додати продовження, нову кампанію, новий контент - значна економія ресурсів при приблизно такій самій кількості годин проходження, замість того щоб з нуля робити нові модельки, нову механіку, новий баланс для гри, яка не факт ще що вистрілить. Як вигідно розробнику, так і корисно споживачу. Warcraft 3 і Frozen Throne, Red Alert 2 і Yuri's Revenge, Red Alert 3 і Uprising, Warhammer 40,000: Dawn of War і водночас Winter Assault, Dark Crusade та неймовірна Soulstorm, Tropico 3 і Absolute Power, Tropico 4 і Modern Times, хоча й сама Tropico 4 по факту більше доповнення до Tropico 3, а не нова гра.
Розпилювання ж готової гри на дрібні DLC для кожного перду це звичайно рак, але без цього ніяк в сучасній цифровій дистрибуції.
Водночас і продати задешево базову гру, хто не готовий витрачати багато часу на проходження її з усіма нюансами і усім контентом, або вагається чи зайде йому ця гра, щоб потім використовувати додатковий контент. І у той же час можливість добре заробити на тих, хто хоче по повній зануритись чи фанатіє від гри/серії ігор. Частенько базова гра продається за копійки або взагалі безкоштовна, щоб залучити побільше бажаючих, а потім вже схиляти до купівлі того чи іншого контенту за достатні кошти, деякі DLC взагалі можуть розглядатися як донат фанатів гри на знак подяки розробникам. А я особисто зазвичай не надто звертаю увагу на ціну базової гри, а дивлюся на ціну повного комплекту з усіма DLC і вирішую, чи готовий купувати все разом.