З легкістю, в грі. Я пройшов АВ2 місяць назад і грався із налаштуваннями графіки. Трасування шляху, це революційна технологія в іграх.Скажете мені де що?)
Останні статті і огляди
Новини
Британський магазин попереджає про затримку поставок GeForce RTX 5090 до 16 тижнів
-
bombeybox
Member
- Звідки: Київ
Аргумент такий собіkairo: ↑ 03.02.2025 19:32З легкістю, в грі.
![lol :lol:](./images/smilies/lol.gif)
розкрутки фанатів на 4090-5090kairo: ↑ 03.02.2025 19:32Трасування шляху, це революційна технологія...
![super :super:](./images/smilies/super.gif)
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Аргументація якраз нормальна в мене. Дуже багато речей в іграх можна побачити лише в динаміці. Я так само можу зробити скріни із увімкненим та вимкненим фреймгеном і сказати, покажіть мені артефакти. Не можете побачити на скріні, то й в грі різниці немає.Аргумент такий собі
В чому розкрутка, якщо в мене вже є 4090. Є ігри, де я граю без РТ, бо воно там не дає переваг у візуалі, той самий Джедай Сурвайвор чи Ф1 23. В АВ2, різниця у візуалі величезна. І про це не тільки DF говорить. Ті самі HU про це говорять:розкрутки фанатів на 4090-5090
-
bombeybox
Member
- Звідки: Київ
Ні, аргументація у вас - фігова, ви порівняли графічну технологію, яка змінює Графіку з технологією плавності руху, які змінює Відчуття від гри.kairo: ↑ 03.02.2025 19:43Аргументація якраз нормальна в мене. Дуже багато речей в іграх можна побачити лише в динаміці. Я так само можу зробити скріни із увімкненим та вимкненим фреймгеном і сказати, покажіть мені артефакти. Не можете побачити на скріні, то й в грі різниці немає
В динаміці рей-трейсінг проявляє себе гірше, а не краще, саме через роботу Не завжди хорошого Денойзера на пару з Не завжди хорошим Апскейлером (це як раз те, що Нвідіа і фіксить з року в рік).
Я вам дав наглядний приклад того, що рейтрейсінг - проявляє себе лише в частині сцен, а не по всій грі, в АВ2 це зазвичай закриті приміщення, де є все те що я вище перечислив, і майже ніяк не проявляє себе аутдор, але вижирає всі ресурси відеокарти під 0 Завжди.
Навіщо це вмикати фанбоя і не визнавати очевидне, рей-трейсінг вимагає оптимізації на роки вперед. Нвідіа сама змістила фокус на ДЛСС в новому поколінні, ніяких графічних нововведень для РТ, лише спроби і спроби це все лайно якось заоптимізувати.
-
radeon5870
Member
"Британський магазин попереджає про затримку поставок GeForce RTX 5090 до 16 тижнів"
Дуже цікава та корисна інформація![shuffle :shuffle:](./images/smilies/shuffle.gif)
Дуже цікава та корисна інформація
![shuffle :shuffle:](./images/smilies/shuffle.gif)
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
При чому тут відчуття від гри, якщо я говорив про артефакти фреймгену?Ні, аргументація у вас - фігова, ви порівняли графічну технологію, яка змінює графіку з технологією плавності руху, які змінює Відчуття від гри.
РТ має свої недоліки, як ті самі дзеркала, про які Геральт мабуть в кожній існуючій темі на даному форумі готовий писати, але переваги даної технології переважують її мінуси.В динамаці рей-трейсінг проявляє себе гірше, а не краще, саме через роботу Не завжди хорошого Денойзера на пару з Не завжди хорошим Апскейлером (це як раз те, що Нвідіа і фіксить з року в рік).
Як і практично любе графічне налаштування, яке видно більше чи менше в тих чи інших умовах гри. Те саме можна сказати про дальність промальовки, типу в приміщеннях від неї сенсу нуль.Я вам дав наглядний приклад того, що рейтрейсінг - проявляє себе лише в частині сцен в АВ2 це зазвичай закриті приміщення, де є все те що я вище перечислив, і майже ніяк не проявляє себе аутдор, але вижирає всі ресурси відеокарти під 0.
Я грав в ~90 ФПС в 4К все Ультра.але вижирає всі ресурси відеокарти під 0.
Абсолютно вся комп'ютерна графіка за весь період існування ігор це процес розвитку та оптимізації. Чи ви хочете сказати, що текстури чи моделі в іграх вже досягли межі свого розвитку і лише РТ треба розвивати?і не визнавати очевидне, рей-трейсінг вимагає оптимізації на роки вперед.
В чому конкретно фанбойство? В тому, що мені подобається РТ, а вам ні?))Навіщо це вмикати фанбоя
Нвідія змістила фокус ДЛСС4 на МФГ, а не Трансформер. І не через те, що це сама революційна функція нового пакету. Оновлення для РТ в пакеті є.Нвідіа сама змістила фокус на ДЛСС в новому поколінні, ніяких графічних нововведень для РТ, лише спроби і спроби це все лайно заоптимізувати.
-
Inqizitor2022
Member
- Звідки: Харьков
Элементарно. На этих 2 скриншотах какая-то игра из 2010х, скриншоты абсолютно одинаковы, а темно потому, что в темноте жуткая графика смотрится нормально.bombeybox: ↑ 03.02.2025 19:27 На одному з цих щойно зроблених скринів - Ray Tracing + Path Tracing і 20фпс
На іншому з цих щойно зроблених скринів - ніякого RT і 60фпс
Скажете мені де що?)
![lol :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Отправлено спустя 1 минуту 50 секунд:
А когда поняли, что лохи фанаты не ведутся, а обычные люди тупо отключают эту всю лабуду - решили пинками добровольно-принудительно людей заставлять - Индиана Джонс, новый Дум - тому пример.
-
bombeybox
Member
- Звідки: Київ
Сучасні ігри рендерять тільки те що в FOV гравця, тому ні, в растеризації, зазвичай, те що непотрібно в даний момент на екрані - не віджирає ресурси відеокарти, бо його не існує в завданнях.kairo: ↑ 03.02.2025 20:06Як і практично любе графічне налаштування, яке видно більше чи менше в тих чи інших умовах гри. Те саме можна сказати про дальність промальовки, типу в приміщеннях від неї сенсу нуль.
Ні, ви грали не в 4к, а в 1080р з апскейлінгом, мали 45фпс, де інші 45 - згенеровані, отримали купу графічних артефактів (самі тільки артефакти в моушині від фрейм-гена перекреслюють те мінімальне покращення графіки від РТ), але справжній фанат сказав би саме так як ви.kairo: ↑ 03.02.2025 20:06Я грав в ~90 ФПС в 4К все Ультра.
Я теж в такому сценарії пройшов Кіберпанк, таке собі задоволення.
Як я і сказав, це оновлення, яке стосується оптимізації РТ, оновлення яке вимагає інтеграції в рушій і апі, оновлення, якого в найближчому майбутньому не буде і яке на даний момент ніяк не вплине на те, що рей-трейсінг - неоптимізована фігня.kairo: ↑ 03.02.2025 20:06Оновлення для РТ в пакеті є.
я буквально в першому пості сказав що я теж за РТ, за нормальний адекватний РТ, РТ відзеркалення - напевно найдоречніше з усього пакету, що варто було б використовувати в кожній грі, RTGI класно проявляє себе в приміщеннях, взяти ту ж Метро, а от Патх Трейсінг як він реалізований в АВ2 - неоптимізована фігня, яка вносить мінімум користі але забирає у вас 60% ресурсу ГПУ.kairo: ↑ 03.02.2025 20:06В тому, що мені подобається РТ, а вам ні?))
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Мова про те, що ті чи інші налаштування графіки видно лише в тих чи інших умовах. Це нормально.Сучасні ігри рендерять тільки те що в FOV гравця
Ні, все необхідне для промальовки графіки на максимальну дистанцію лежить у відопам'яті, завантажуючи її.не віджирає ресурси відеокарти, бо його не існує в завданнях.
Я грав в 4К DLSSQ тобто підтягнуті 1440р. Звідки ви взяли ті 1080р. На рахунок 45 ФПС, зараз не згадаю, але без ФГ було щось ближче до 60.Ні, ви грали не в 4к, а в 1080р з апскейлінгом, мали 45фпс
Кому перекреслюють, вам особисто?))перекреслюють те мінімальне покраження графіки від РТ
P.S. Мені ліньки далі спорити. Особисто мені РТ та ПТ в більшості ігор подобається. ДЛСС я перевіряю на початку гри і якщо я не бачу різниці, залишаю увімкненим. І байдуже мені, хто там що про це говорить, мило, фейкові кадри і тому подібне. Мені по барабану, я орієнтуюсь на свої власні враження.
![B-) B-)](./images/smilies/cool.gif)
-
Nekros
Member
Оце тобі смішно буде коли ти захочеш наприклад у відео редакторі отрендерити своє відео де без cuda прискорення процесс буде у 10 разів довше.
Уявляю твоє лице коли ти захочеш відрендирити якесь 3д у рендерах vray, аrnold без cuda де 1 кадр буде рендеритися 4години, а на серійній відеокарті від нвідіа 10хвилин. А такі рендери як octane та redshift зовсім не запускаються без жифорса.
Уявляю твоє лице коли ти захочеш просимулювати рідину чи, наприклад, тканину у marvelous де без відеокарти від зелених ти це будеш робити лише на процесорі, там де на нвідії буде майже реалтайм, з радіоном у тебе буде декілька хвилин на 1 кадр.
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
Nekros, тут тусят в основном игруны в игрушки. Когда говоришь им что Радеоны в большинстве рабочих задач связанных с CGI/3D/VFX могут разве что картинку на монитор выводить они сразу бухтеть начинают и рыться по интернетам что бы доказать обратное приводя абсурдные примеры. Начинают вспоминать каличные MacPro с Радеонами, Linux-ы вспоминают и умудряются находить богом забытый софт для трех калек на всей планете где Радеоны что-то могут в этих задачах. В общем то никакого толку нету проецировать на них свои потребности. У них там свои войны, FSR vs DLSS, DXR vs RTX, Натив против Апскейлеров, это их тема а не вот эти вот все CGI/3D/VFX и Нейроночки ![dontknow :dontknow:](./images/smilies/dontknow.gif)
Конечно есть и в CGI сфере направления где и с Радеоном не будет проблем.
Ну например в каком нить ZBrush вообще вьюпорт софтверный, там хоть без видеокарты сиди.
Или если ты чисто моделлер в каком нить 3Ds Max, которому не нужно визить видяхой.
Но в любом случае выбирать Радеон в нашей сфере деятельности = ограничивать себя.
![dontknow :dontknow:](./images/smilies/dontknow.gif)
Конечно есть и в CGI сфере направления где и с Радеоном не будет проблем.
Ну например в каком нить ZBrush вообще вьюпорт софтверный, там хоть без видеокарты сиди.
Или если ты чисто моделлер в каком нить 3Ds Max, которому не нужно визить видяхой.
Но в любом случае выбирать Радеон в нашей сфере деятельности = ограничивать себя.
-
VovaII
Member
Nekros
Earanak
Подскажите какой нить бесплатній видеоредактор? Хорошо если и 3080 юзать сможет.
Спасибо.
Еще вопрос: появилась надежда увидеть такую картину(которая когдато существовала в реале, до прихода конкистадоров — конкистадоры все золото ободрали, и надежда увидеть такое пропала): столица Ацтеков Теночтитлан, где все здания(некоторые 2-3 этажа, но мало) обшыты золотыми листами, и в лучах рассветного/закатного солнца. В идеале 3Д, чтобы покрутить можно было?
Earanak
Подскажите какой нить бесплатній видеоредактор? Хорошо если и 3080 юзать сможет.
Спасибо.
Еще вопрос: появилась надежда увидеть такую картину(которая когдато существовала в реале, до прихода конкистадоров — конкистадоры все золото ободрали, и надежда увидеть такое пропала): столица Ацтеков Теночтитлан, где все здания(некоторые 2-3 этажа, но мало) обшыты золотыми листами, и в лучах рассветного/закатного солнца. В идеале 3Д, чтобы покрутить можно было?
-
Intel74320ASuperFin+
Member
- Звідки: Intel "7" 10nm++
Какие рабочие приложения на 16 гиговых зеленых затычках, дядя? Ладно бы если радеоны везде тотально сливали зеленым без исключения.
-
Nekros
Member
я використав рендер на cuda ядрах ще 7 років тому на 4 гігових відеокартах і отримував багаторазовий буст. А з радеоном на той час взагалі половина софту не працювала.Intel74320ASuperFin+: ↑ 04.02.2025 17:13Какие рабочие приложения на 16 гиговых зеленых затычках, дядя? Ладно бы если радеоны везде тотально сливали зеленым без исключения.
Та ж симуляція тканини в марвелусі де 146% художників створюють костюми для персонажів взагалі не вимагає багато відеопам'яті і працює навіть на 2гг відеокарті, але вимагає наявність нвідії якщо хочеш швидко, а якщо у тебе радеон то обрахунок буде на твоєму ЦПУ, і нехай навіть у тебе буде флагманський процесор на 16 ядер він багаторазово поступатиметься у швидкості якійсь старій gtx1070.
З чого ти взагалi вирiшив що для роботи треба багато вiдеопамьятi? хіба що для текстурування в substance painter, але мої знайомі і на старих 8ггб картах справляються, програма просто довго перекалькулюватиме шари, але працюватиме цілком комфортно
пам'яті потрібно багато, якщо ти займаєшся рендером архітектури на відеокарті. В принципі, і все
Ще раз, радiони просто не вмiють в гпу прискорення тобто або працюэ ЦПУ, або програма взагалi не робить
Відправлено через 34 хвилини 3 секунди:
VovaII: ↑ 04.02.2025 13:53 Nekros
Earanak
Подскажите какой нить бесплатній видеоредактор? Хорошо если и 3080 юзать сможет.
Спасибо.
Безкоштовний не знаю, але я юзаю Davinci, вміє швидко рендерити проект на cuda ядрах. Торрент едішн безкоштовна )
-
Inqizitor2022
Member
- Звідки: Харьков
У 4090 24 гига, у 5090 - 32 гига.Intel74320ASuperFin+: ↑ 04.02.2025 17:13Какие рабочие приложения на 16 гиговых зеленых затычках, дядя? Ладно бы если радеоны везде тотально сливали зеленым без исключения.
-
Shaolin_Style
Member
- Звідки: Wakanda
ответ предельно прост - одинаковый 4нм техпроцесс для 40й и 50й серии. Спрос на 40ю возможно и есть, только вот производственные мощности не резиновые.Inqizitor2022: ↑ 03.02.2025 15:37 У меня только один вопрос - зачем снимать с конвеера 4000 серию, если народ с радостью брал бы её, потому, что 5000 серия и в дефиците и цены неадекватные. Такого не было никогда в истории.
-
Alligator
Member
- Звідки: Миколаїв
Вітаю, ви пізнали на своїй шкурі, що 12 Гб для RT це банально мало у ААА проектах.bombeybox: ↑ 03.02.2025 19:27
- спойлер
На одному з цих щойно зроблених скринів - Ray Tracing + Path Tracing і 20фпс
- спойлер
На іншому з цих щойно зроблених скринів - ніякого RT і 60фпс
Скажете мені де що?)
Я, якщо шо, теж за розвиток графіки, рт і все таке, але такий випадок як вище (і ця гра - амбасадор рей-трейсінга від Нвідіа на пару з Кіберпунком) - це суцільна на*обка геймера на шекелі. Аргумент про DLSS (особливо Трансформер модель) набагато вагоміший, за ось це...
![rotate :rotate:](./images/smilies/rotate.gif)