Британський магазин попереджає про затримку поставок GeForce RTX 5090 до 16 тижнів

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Скажете мені де що?)
З легкістю, в грі. Я пройшов АВ2 місяць назад і грався із налаштуваннями графіки. Трасування шляху, це революційна технологія в іграх.
Востаннє редагувалось 03.02.2025 19:37 користувачем kairo, всього редагувалось 1 раз.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 03.02.2025 19:32З легкістю, в грі.
Аргумент такий собі :lol: В грі я теж можу піти до калюжі і пошукати там РТ відзеркалення, порівняти з SSR і знайти відмінність, і ви мені скажіть по скриншоту, там немає десятка джерел світла, немає рефлекшенів, рефракшенів, трансперенсі, раф сьорфейсів і іншої лабуди, про яку так любить розповідати Alex з DigitalFoundry, чому 20 фпс замість 60, коли фактично різницю треба під лупою шукати???
kairo: 03.02.2025 19:32Трасування шляху, це революційна технологія...
розкрутки фанатів на 4090-5090 :super:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

bombeybox: 03.02.2025 19:37
kairo: 03.02.2025 19:32З легкістю, в грі.
Аргумент такий собі
Аргумент такий собі
Аргументація якраз нормальна в мене. Дуже багато речей в іграх можна побачити лише в динаміці. Я так само можу зробити скріни із увімкненим та вимкненим фреймгеном і сказати, покажіть мені артефакти. Не можете побачити на скріні, то й в грі різниці немає.
розкрутки фанатів на 4090-5090
В чому розкрутка, якщо в мене вже є 4090. Є ігри, де я граю без РТ, бо воно там не дає переваг у візуалі, той самий Джедай Сурвайвор чи Ф1 23. В АВ2, різниця у візуалі величезна. І про це не тільки DF говорить. Ті самі HU про це говорять:
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 03.02.2025 19:43Аргументація якраз нормальна в мене. Дуже багато речей в іграх можна побачити лише в динаміці. Я так само можу зробити скріни із увімкненим та вимкненим фреймгеном і сказати, покажіть мені артефакти. Не можете побачити на скріні, то й в грі різниці немає
Ні, аргументація у вас - фігова, ви порівняли графічну технологію, яка змінює Графіку з технологією плавності руху, які змінює Відчуття від гри.
В динаміці рей-трейсінг проявляє себе гірше, а не краще, саме через роботу Не завжди хорошого Денойзера на пару з Не завжди хорошим Апскейлером (це як раз те, що Нвідіа і фіксить з року в рік).

Я вам дав наглядний приклад того, що рейтрейсінг - проявляє себе лише в частині сцен, а не по всій грі, в АВ2 це зазвичай закриті приміщення, де є все те що я вище перечислив, і майже ніяк не проявляє себе аутдор, але вижирає всі ресурси відеокарти під 0 Завжди.

Навіщо це вмикати фанбоя і не визнавати очевидне, рей-трейсінг вимагає оптимізації на роки вперед. Нвідіа сама змістила фокус на ДЛСС в новому поколінні, ніяких графічних нововведень для РТ, лише спроби і спроби це все лайно якось заоптимізувати.
radeon5870
Member
Аватар користувача

Повідомлення

"Британський магазин попереджає про затримку поставок GeForce RTX 5090 до 16 тижнів"
Дуже цікава та корисна інформація :shuffle:
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Ні, аргументація у вас - фігова, ви порівняли графічну технологію, яка змінює графіку з технологією плавності руху, які змінює Відчуття від гри.
При чому тут відчуття від гри, якщо я говорив про артефакти фреймгену?
В динамаці рей-трейсінг проявляє себе гірше, а не краще, саме через роботу Не завжди хорошого Денойзера на пару з Не завжди хорошим Апскейлером (це як раз те, що Нвідіа і фіксить з року в рік).
РТ має свої недоліки, як ті самі дзеркала, про які Геральт мабуть в кожній існуючій темі на даному форумі готовий писати, але переваги даної технології переважують її мінуси.
Я вам дав наглядний приклад того, що рейтрейсінг - проявляє себе лише в частині сцен в АВ2 це зазвичай закриті приміщення, де є все те що я вище перечислив, і майже ніяк не проявляє себе аутдор, але вижирає всі ресурси відеокарти під 0.
Як і практично любе графічне налаштування, яке видно більше чи менше в тих чи інших умовах гри. Те саме можна сказати про дальність промальовки, типу в приміщеннях від неї сенсу нуль.
але вижирає всі ресурси відеокарти під 0.
Я грав в ~90 ФПС в 4К все Ультра.
і не визнавати очевидне, рей-трейсінг вимагає оптимізації на роки вперед.
Абсолютно вся комп'ютерна графіка за весь період існування ігор це процес розвитку та оптимізації. Чи ви хочете сказати, що текстури чи моделі в іграх вже досягли межі свого розвитку і лише РТ треба розвивати?
Навіщо це вмикати фанбоя
В чому конкретно фанбойство? В тому, що мені подобається РТ, а вам ні?))
Нвідіа сама змістила фокус на ДЛСС в новому поколінні, ніяких графічних нововведень для РТ, лише спроби і спроби це все лайно заоптимізувати.
Нвідія змістила фокус ДЛСС4 на МФГ, а не Трансформер. І не через те, що це сама революційна функція нового пакету. Оновлення для РТ в пакеті є.
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

bombeybox: 03.02.2025 19:27 На одному з цих щойно зроблених скринів - Ray Tracing + Path Tracing і 20фпс
На іншому з цих щойно зроблених скринів - ніякого RT і 60фпс

Скажете мені де що?)
Элементарно. На этих 2 скриншотах какая-то игра из 2010х, скриншоты абсолютно одинаковы, а темно потому, что в темноте жуткая графика смотрится нормально. :lol:

Отправлено спустя 1 минуту 50 секунд:
bombeybox: 03.02.2025 19:37розкрутки фанатів на 4090-5090 :super:
А когда поняли, что лохи фанаты не ведутся, а обычные люди тупо отключают эту всю лабуду - решили пинками добровольно-принудительно людей заставлять - Индиана Джонс, новый Дум - тому пример.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

kairo: 03.02.2025 20:06Як і практично любе графічне налаштування, яке видно більше чи менше в тих чи інших умовах гри. Те саме можна сказати про дальність промальовки, типу в приміщеннях від неї сенсу нуль.
Сучасні ігри рендерять тільки те що в FOV гравця, тому ні, в растеризації, зазвичай, те що непотрібно в даний момент на екрані - не віджирає ресурси відеокарти, бо його не існує в завданнях.
kairo: 03.02.2025 20:06Я грав в ~90 ФПС в 4К все Ультра.
Ні, ви грали не в 4к, а в 1080р з апскейлінгом, мали 45фпс, де інші 45 - згенеровані, отримали купу графічних артефактів (самі тільки артефакти в моушині від фрейм-гена перекреслюють те мінімальне покращення графіки від РТ), але справжній фанат сказав би саме так як ви.
Я теж в такому сценарії пройшов Кіберпанк, таке собі задоволення.
kairo: 03.02.2025 20:06Оновлення для РТ в пакеті є.
Як я і сказав, це оновлення, яке стосується оптимізації РТ, оновлення яке вимагає інтеграції в рушій і апі, оновлення, якого в найближчому майбутньому не буде і яке на даний момент ніяк не вплине на те, що рей-трейсінг - неоптимізована фігня.
kairo: 03.02.2025 20:06В тому, що мені подобається РТ, а вам ні?))
я буквально в першому пості сказав що я теж за РТ, за нормальний адекватний РТ, РТ відзеркалення - напевно найдоречніше з усього пакету, що варто було б використовувати в кожній грі, RTGI класно проявляє себе в приміщеннях, взяти ту ж Метро, а от Патх Трейсінг як він реалізований в АВ2 - неоптимізована фігня, яка вносить мінімум користі але забирає у вас 60% ресурсу ГПУ.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Сучасні ігри рендерять тільки те що в FOV гравця
Мова про те, що ті чи інші налаштування графіки видно лише в тих чи інших умовах. Це нормально.
не віджирає ресурси відеокарти, бо його не існує в завданнях.
Ні, все необхідне для промальовки графіки на максимальну дистанцію лежить у відопам'яті, завантажуючи її.
Ні, ви грали не в 4к, а в 1080р з апскейлінгом, мали 45фпс
Я грав в 4К DLSSQ тобто підтягнуті 1440р. Звідки ви взяли ті 1080р. На рахунок 45 ФПС, зараз не згадаю, але без ФГ було щось ближче до 60.
перекреслюють те мінімальне покраження графіки від РТ
Кому перекреслюють, вам особисто?))

P.S. Мені ліньки далі спорити. Особисто мені РТ та ПТ в більшості ігор подобається. ДЛСС я перевіряю на початку гри і якщо я не бачу різниці, залишаю увімкненим. І байдуже мені, хто там що про це говорить, мило, фейкові кадри і тому подібне. Мені по барабану, я орієнтуюсь на свої власні враження. B-)
Nekros
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Intel74320ASuperFin+: 03.02.2025 18:54
Про рабочие приложения особенно посмешил.
Оце тобі смішно буде коли ти захочеш наприклад у відео редакторі отрендерити своє відео де без cuda прискорення процесс буде у 10 разів довше.
Уявляю твоє лице коли ти захочеш відрендирити якесь 3д у рендерах vray, аrnold без cuda де 1 кадр буде рендеритися 4години, а на серійній відеокарті від нвідіа 10хвилин. А такі рендери як octane та redshift зовсім не запускаються без жифорса.
Уявляю твоє лице коли ти захочеш просимулювати рідину чи, наприклад, тканину у marvelous де без відеокарти від зелених ти це будеш робити лише на процесорі, там де на нвідії буде майже реалтайм, з радіоном у тебе буде декілька хвилин на 1 кадр.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Nekros, тут тусят в основном игруны в игрушки. Когда говоришь им что Радеоны в большинстве рабочих задач связанных с CGI/3D/VFX могут разве что картинку на монитор выводить они сразу бухтеть начинают и рыться по интернетам что бы доказать обратное приводя абсурдные примеры. Начинают вспоминать каличные MacPro с Радеонами, Linux-ы вспоминают и умудряются находить богом забытый софт для трех калек на всей планете где Радеоны что-то могут в этих задачах. В общем то никакого толку нету проецировать на них свои потребности. У них там свои войны, FSR vs DLSS, DXR vs RTX, Натив против Апскейлеров, это их тема а не вот эти вот все CGI/3D/VFX и Нейроночки :dontknow:

Конечно есть и в CGI сфере направления где и с Радеоном не будет проблем.
Ну например в каком нить ZBrush вообще вьюпорт софтверный, там хоть без видеокарты сиди.
Или если ты чисто моделлер в каком нить 3Ds Max, которому не нужно визить видяхой.
Но в любом случае выбирать Радеон в нашей сфере деятельности = ограничивать себя.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nekros
Earanak
Подскажите какой нить бесплатній видеоредактор? Хорошо если и 3080 юзать сможет.
Спасибо.


Еще вопрос: появилась надежда увидеть такую картину(которая когдато существовала в реале, до прихода конкистадоров — конкистадоры все золото ободрали, и надежда увидеть такое пропала): столица Ацтеков Теночтитлан, где все здания(некоторые 2-3 этажа, но мало) обшыты золотыми листами, и в лучах рассветного/закатного солнца. В идеале 3Д, чтобы покрутить можно было?
Intel74320ASuperFin+
Member
Аватар користувача
Звідки: Intel "7" 10nm++

Повідомлення

Какие рабочие приложения на 16 гиговых зеленых затычках, дядя? Ладно бы если радеоны везде тотально сливали зеленым без исключения.
Nekros
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Intel74320ASuperFin+: 04.02.2025 17:13
Какие рабочие приложения на 16 гиговых зеленых затычках, дядя? Ладно бы если радеоны везде тотально сливали зеленым без исключения.
я використав рендер на cuda ядрах ще 7 років тому на 4 гігових відеокартах і отримував багаторазовий буст. А з радеоном на той час взагалі половина софту не працювала.
Та ж симуляція тканини в марвелусі де 146% художників створюють костюми для персонажів взагалі не вимагає багато відеопам'яті і працює навіть на 2гг відеокарті, але вимагає наявність нвідії якщо хочеш швидко, а якщо у тебе радеон то обрахунок буде на твоєму ЦПУ, і нехай навіть у тебе буде флагманський процесор на 16 ядер він багаторазово поступатиметься у швидкості якійсь старій gtx1070.
З чого ти взагалi вирiшив що для роботи треба багато вiдеопамьятi? хіба що для текстурування в substance painter, але мої знайомі і на старих 8ггб картах справляються, програма просто довго перекалькулюватиме шари, але працюватиме цілком комфортно
пам'яті потрібно багато, якщо ти займаєшся рендером архітектури на відеокарті. В принципі, і все
Ще раз, радiони просто не вмiють в гпу прискорення тобто або працюэ ЦПУ, або програма взагалi не робить

Відправлено через 34 хвилини 3 секунди:
VovaII: 04.02.2025 13:53 Nekros
Earanak
Подскажите какой нить бесплатній видеоредактор? Хорошо если и 3080 юзать сможет.
Спасибо.



Безкоштовний не знаю, але я юзаю Davinci, вміє швидко рендерити проект на cuda ядрах. Торрент едішн безкоштовна )
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Intel74320ASuperFin+: 04.02.2025 17:13Какие рабочие приложения на 16 гиговых зеленых затычках, дядя? Ладно бы если радеоны везде тотально сливали зеленым без исключения.
У 4090 24 гига, у 5090 - 32 гига.
Shaolin_Style
Member
Аватар користувача
Звідки: Wakanda

Повідомлення

Inqizitor2022: 03.02.2025 15:37 У меня только один вопрос - зачем снимать с конвеера 4000 серию, если народ с радостью брал бы её, потому, что 5000 серия и в дефиците и цены неадекватные. Такого не было никогда в истории.
ответ предельно прост - одинаковый 4нм техпроцесс для 40й и 50й серии. Спрос на 40ю возможно и есть, только вот производственные мощности не резиновые.
Alligator
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв

Повідомлення

bombeybox: 03.02.2025 19:27
kairo: 03.02.2025 18:451. Гірша продуктивність ніж 5080.
2. Вкрай низька продуктивність в РТ.
спойлер
Зображення
спойлер
Зображення
На одному з цих щойно зроблених скринів - Ray Tracing + Path Tracing і 20фпс
На іншому з цих щойно зроблених скринів - ніякого RT і 60фпс

Скажете мені де що?)

Я, якщо шо, теж за розвиток графіки, рт і все таке, але такий випадок як вище (і ця гра - амбасадор рей-трейсінга від Нвідіа на пару з Кіберпунком) - це суцільна на*обка геймера на шекелі. Аргумент про DLSS (особливо Трансформер модель) набагато вагоміший, за ось це...
Вітаю, ви пізнали на своїй шкурі, що 12 Гб для RT це банально мало у ААА проектах. :rotate:
Відповісти