Дивно, що не гідродинаміка, раз намагаються зробити безкомпромісний продукт.подвійний підшипник кочення
Останні статті і огляди
Новини
Seasonic представила вентилятор MAXFlow 120 завтовшки 30 мм
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Пропоную обговорити Seasonic представила вентилятор MAXFlow 120 завтовшки 30 мм
-
nazar-pc
Member
Noctua інженери колись говорили про це, з GamersNexus інтерв'ю було якщо не помиляюся, що не лише тип підшипника важливий, в межах одного типу є багато варіацій та нюансів.waryag: ↑ 09.05.2025 12:56 Пропоную обговорити Seasonic представила вентилятор MAXFlow 120 завтовшки 30 мм
Дивно, що не гідродинаміка, раз намагаються зробити безкомпромісний продукт.подвійний підшипник кочення
Головне щоб довго і тихенько крутився, решта не так важливо.
-
koniyoto
Member
Тому, що гідродінаміка це не "безкомпромісний" варіант. Судячи з усього ці кулери скоріше за все планують використовувати на малих обертах.waryag: ↑ 09.05.2025 12:56 Дивно, що не гідродинаміка, раз намагаються зробити безкомпромісний продукт.

-
waryag
Member
- Звідки: Суми
У кульок більше нюансів по шуму. Хоча на ті, що в мене були (БЖ, відяха) я не можу поскаржитися, працювали(-ють) довго і не голосно.nazar-pc: ↑ 09.05.2025 13:19Noctua інженери колись говорили про це, з GamersNexus інтерв'ю було якщо не помиляюся, що не лише тип підшипника важливий, в межах одного типу є багато варіацій та нюансів.
Головне щоб довго і тихенько крутився, решта не так важливо.
Відправлено через 3 хвилини 49 секунд:
Поправте мене, якщо помиляюся, але всі топові комерційні вентилі (ноктуа, фантекс і бк) на гідродинаміці.koniyoto: ↑ 09.05.2025 13:40 Тому, що гідродінаміка це не "безкомпромісний" варіант. Судячи з усього ці кулери скоріше за все планують використовувати на малих обертах.
-
koniyoto
Member
Ах, ну якщо всі топові, то можна і не розбиратися як воно працює, вони ж топові.waryag: ↑ 09.05.2025 13:48 Поправте мене, якщо помиляюся, але всі топові комерційні вентилі (ноктуа, фантекс і бк) на гідродинаміці.
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
Та не скажіть.koniyoto: ↑ 09.05.2025 13:40 Судячи з усього ці кулери скоріше за все планують використовувати на малих обертах.![]()
Для 120мм 3300 обертів це багато.Для Seasonic MAXFlow 120 заявлено швидкість обертання до 3300 об/хв
-
Kashtan
Member
- Звідки: Яготин
В мене є 120мм з 8000 обертами і я вважаю що це мало.Nutbar: ↑ 09.05.2025 14:39Та не скажіть.koniyoto: ↑ 09.05.2025 13:40 Судячи з усього ці кулери скоріше за все планують використовувати на малих обертах.
Для 120мм 3300 обертів це багато.Для Seasonic MAXFlow 120 заявлено швидкість обертання до 3300 об/хв
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Для дому чи серверної?Kashtan: ↑ 09.05.2025 14:54 В мене є 120мм з 8000 обертами і я вважаю що це мало.

-
Etra
Member
- Звідки: Київ
Nutbar
P.S. Thermaltake Volcano 7+ - это из 2002 года, если что.
Я тоже знатно прифигел от таких цифр. Думал, что времена Thermaltake Volcano 7+ давно прошли, но выходит что нет...Для 120мм 3300 обертів це багато.
P.S. Thermaltake Volcano 7+ - это из 2002 года, если что.
-
Звезда S0-2
Member
Звучит очень грозно: жидко-кристалические лопасти, подшипники произведены в Японии... Но, по-ходу, Noctua будет оставаться эталоном, на который будут ориентироваться покупатели.
-
Melofon
Member
- Звідки: Николаев
Японские подшипники это норм, я сам себе когда-то менял в вентиле на японские и они меня очень порадовали своим качеством.
Отправлено спустя 10 минут 41 секунду:
Отправлено спустя 10 минут 41 секунду:
Ничего удивительного когда скорость оборотов нужна больше трёх тысяч бо шар Ки в таком случае будут надёжней, но правда немного шумнее, а ещё таким вентилям на шариках пофиг частые старт-стопы если его ставить куда-то где полупассив.waryag: ↑ 09.05.2025 12:56 Пропоную обговорити Seasonic представила вентилятор MAXFlow 120 завтовшки 30 мм
Дивно, що не гідродинаміка, раз намагаються зробити безкомпромісний продукт.подвійний підшипник кочення
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Из коробки есть возможность ограничения на 1000 и 2000, плюс регулирование.Melofon: ↑ 09.05.2025 19:30Ничего удивительного когда скорость оборотов нужна больше трёх тысяч бо шар Ки в таком случае будут надёжней, но правда немного шумнее, а ещё таким вентилям на шариках пофиг частые старт-стопы если его ставить куда-то где полупассив.
-
Melofon
Member
- Звідки: Николаев
Я в курсе, но раз вентиль рассчитан на 3000+ то они решили таки поставить хорошие шарики, их фирменные SSO2 тоже конечно хорошие, но видимо таки шарики в таком случае лучше для 3300 оборотов.waryag: ↑ 09.05.2025 19:36Из коробки есть возможность ограничения на 1000 и 2000, плюс регулирование.Melofon: ↑ 09.05.2025 19:30Ничего удивительного когда скорость оборотов нужна больше трёх тысяч бо шар Ки в таком случае будут надёжней, но правда немного шумнее, а ещё таким вентилям на шариках пофиг частые старт-стопы если его ставить куда-то где полупассив.
-
Igoretc
Member
- Звідки: Львів
Взагалі не дивуюсь чому не гідродинаміка, чи не якась інша супер-пупер технологія... Бо по-перше - це все маркетинг, який має одну єдину ціль - максимальні продажі для заробітку, а не для нашого з вам вічного щастя від ефективності і тиші дівайсів. По-друге випливає з першого, тобто ще не було в природі такого виробника, якому вигідно продавати "вічні двигуни". Тому хаваймо ту всю локшину далі, яку нам постійно будуть вішати виробники словами спеціально для цього навчених гарнооплачуваних маркетологів.
-
yuriy_dd
Member
а що є в конкурентів?
-
yurius_r
Member
Якась дивна товщина. Воно ж буде мати проблеми із сумісністю
-
daesz
Member
В поголовній більшості випадків - ні. До того ж всі 140мм пропелери (мб з винятком в якісь 1-2% від загальної кількості) мають товщина 27, а то й 28мм і щось я поки не чув про проблеми з їх сумісністюyurius_r: ↑ 09.05.2025 22:06 Якась дивна товщина. Воно ж буде мати проблеми із сумісністю

-
Afit
Member
- Звідки: Запорожье
Я б не сказав що маркетинг. В мене є Noctua, які з 2014р щоденно крутяться й працюють так же тихо як і в перший день покупки. Є й більш свіжий, з 2018р. Вважаю в рамках заліза 11 років вже вічністю. Тим паче що це очевидно не межа для нихIgoretc: ↑ 09.05.2025 20:14 Взагалі не дивуюсь чому не гідродинаміка, чи не якась інша супер-пупер технологія... Бо по-перше - це все маркетинг, який має одну єдину ціль - максимальні продажі для заробітку, а не для нашого з вам вічного щастя від ефективності і тиші дівайсів. По-друге випливає з першого, тобто ще не було в природі такого виробника, якому вигідно продавати "вічні двигуни". Тому хаваймо ту всю локшину далі, яку нам постійно будуть вішати виробники словами спеціально для цього навчених гарнооплачуваних маркетологів.
-
yurius_r
Member
daesz
Так це 120мм, де стандарт 25мм. Але вашу думку я зрозумів
Так це 120мм, де стандарт 25мм. Але вашу думку я зрозумів
-
daesz
Member
Я розумію, що це 120, але більшість великих (в розумінні мАТХ/АТХ) корпусів мають універсальні посадочні місця під пропелери, які передбачають і 120, і 140 мм, я до цього. Тож якщо 14028 лізе, то напевно й 12030 попхати вийде

У ноктуа не гідродинаміка, у них якийсь свій тих "підшипника" :Afit: ↑ 10.05.2025 00:33Я б не сказав що маркетинг. В мене є Noctua, які з 2014р щоденно крутяться й працюють так же тихо як і в перший день покупки. Є й більш свіжий, з 2018р. Вважаю в рамках заліза 11 років вже вічністю. Тим паче що це очевидно не межа для нихIgoretc: ↑ 09.05.2025 20:14 Взагалі не дивуюсь чому не гідродинаміка, чи не якась інша супер-пупер технологія... Бо по-перше - це все маркетинг, який має одну єдину ціль - максимальні продажі для заробітку, а не для нашого з вам вічного щастя від ефективності і тиші дівайсів. По-друге випливає з першого, тобто ще не було в природі такого виробника, якому вигідно продавати "вічні двигуни". Тому хаваймо ту всю локшину далі, яку нам постійно будуть вішати виробники словами спеціально для цього навчених гарнооплачуваних маркетологів.
https://noctua.at/en/sso2-bearing
Я в видах підшипників "не бум-бум", тож без поняття яка між ним на FDB/гідродинамікою різниця
