The Witcher 4 вийде не раніше 2027 року

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Konami - Metal Gear Solid Delta: Snake eater
Рімейк, який KDE знову ж таки робить із китайською Virtuos.
Piranha games - MechWarrior 5: Clans
Перейшли з CryEngine 3 на UE4, потім на UE5
Гра провалилась, новий власник звільняє розробників.
Bandai Namco - Tekken 8
Вони й попередні Теккени робили на UE. Це ж звичайні файтінги.
Crystal Dynamics - нова Tomb Raider
Студія знову під скороченням. Вже вдруге.
Sonic team - Sonic Racing: Crossworlds
Croteam - The talos principle 2
Можна ще довго шукати…
Звісно є студії, які використовують UE. Але більшість із того, ви перерахували, це студії другого та третього порядку. Як я і казав вище, коли розробники середнього рівня та інді використовують UE, в мене питань ніяких немає.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

MqM: 27.03.2025 20:38
kairo: 27.03.2025 15:01 По факту, крім CDPR, ніхто із великих студій на UE5 не перейшов із своїх рушіїв.
Konami - Metal Gear Solid Delta: Snake eater

Piranha games - MechWarrior 5: Clans
Перейшли з CryEngine 3 на UE4, потім на UE5

Obsidian - The Outers Worlds 2
Cryengine- Unity- UE4-UE5

Bandai Namco - Tekken 8

Crystal Dynamics - нова Tomb Raider

Sonic team - Sonic Racing: Crossworlds

Croteam - The talos principle 2

Можна ще довго шукати…

Відправлено через 2 хвилини 53 секунди:
Enjthesilence: 27.03.2025 19:12

вода і тіні в рази кращі за Сталкер 2, не вигадуй) а за текстури смішно, в сталкері повно мильних текстур)) а які там сср гарні у воді, особливо дерева незрозумілий шмат чогось, в ночі вода взагалі незрозуміло чого світиться.
а так дивне порівняння звичайно, якщо брати різницю в продуктивності\оптимізації жодних плюсів у юе5 над крайенджин - нема. дійсно шкода, що с2 не на юе5.5 вийшов з хардвер люменом, от це я би подивився, тому що художники, артдизайнери сильні у гск, а програмісти - ні
особливо мені сподобалося, як в людей танцюють глобальні тіні та зникають - появляються дерева на очах, на горизонті, але досить паливно
о, лоди в с2 - це окрема тема, настільки жаливий попін треба ще пошукати. ще прикольно, як люмен вимикає освітлення в сцені, якщо гг перекриває руками\зброєю
джерело світла і все в кімнаті стає темним, шлейфи від люмену і постійне мерехтіння на зброї, там працювати і працювати.
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

kairo: 27.03.2025 01:12Не треба кидатись в крайнощі. Персонаж Цірі виглядає цілком нормально, не Саша Грей, але й не опудало якесь. Для усіх, кому хочеться гарніше на їх смак, нароблять купу модів.
у нее с лицом, что то не так, это же видно. Вы забыли, какое лицо у Цири в Ведьмке 3?

Отправлено спустя 3 минуты 35 секунд:
Enjthesilence: 26.03.2025 14:06 вони вже сказали, що фейс такий вийшов типу через ефект камери, нормальний в неї фейс, симпотна. ось моделька з трейлеру, що вам не подобається?

"The behind-the-scenes video features the same in-game model of Ciri as seen in the original trailer. We have not modified it. What you’re seeing is raw footage—without facial animation, lighting, or virtual camera lenses. While it’s still in-engine, it represents a work-in-progress snapshot taken before we applied cinematic touches for the purpose of that video. This variation is a natural part of the game development process. At this point, any character's appearance may vary depending on the medium—whether it’s in a trailer, a 3D model, or in-game."
если в финальном релизе, будет лицом именно таким, будет великолепно.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Firebrand: 28.03.2025 12:59
kairo: 27.03.2025 01:12Не треба кидатись в крайнощі. Персонаж Цірі виглядає цілком нормально, не Саша Грей, але й не опудало якесь. Для усіх, кому хочеться гарніше на їх смак, нароблять купу модів.
у нее с лицом, что то не так, это же видно. Вы забыли, какое лицо у Цири в Ведьмке 3?
Вона і в третій частині виглядала специфічно.
спойлер
Зображення
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

kairo: 27.03.2025 21:02
Konami - Metal Gear Solid Delta: Snake eater
Рімейк, який KDE знову ж таки робить із китайською Virtuos.
Piranha games - MechWarrior 5: Clans
Перейшли з CryEngine 3 на UE4, потім на UE5
Гра провалилась, новий власник звільняє розробників.
Bandai Namco - Tekken 8
Вони й попередні Теккени робили на UE. Це ж звичайні файтінги.
Crystal Dynamics - нова Tomb Raider
Студія знову під скороченням. Вже вдруге.
Sonic team - Sonic Racing: Crossworlds
Croteam - The talos principle 2
Можна ще довго шукати…
Звісно є студії, які використовують UE. Але більшість із того, ви перерахували, це студії другого та третього порядку. Як я і казав вище, коли розробники середнього рівня та інді використовують UE, в мене питань ніяких немає.
Щодо Конамі все таки відмовилася віж власного рушія, а співпраця ніяк не заперечує відмови.

Ну не всі Текени робили на анрілі до того був свій рушій, просто більш раніше відмовилися.
Щодо Crystal Dynamics про скорочення не зрозумів пргументу, зараз практично майже в усіх студіях скорочення, така тенденція в геймдеві.
Якщо по такому мірилу судити, то от Юбісофт вже частину прав віддала Тенсенту зі своїм успішним Анвілом.
Оголосіть критерії по яким студії першого, другого, третього порядку?

Бо CDPR можна залежно від критеріїв розставити по різним класам.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Щодо Конамі все таки відмовилася віж власного рушія, а співпраця ніяк не заперечує відмови.
KDE за останні роки випустила рімейк СХ2 та зараз робить рімейк МГС. Обидва рімейки явно середньобюджетні.
Щодо Crystal Dynamics про скорочення не зрозумів пргументу, зараз практично майже в усіх студіях скорочення, така тенденція в геймдеві.
До того, що студії, в яких немає бюджетів використовують Анріл, що логічно. Усі перелічені студії, це середнячки або інді.
Якщо по такому мірилу судити, то от Юбісофт вже частину прав віддала Тенсенту зі своїм успішним Анвілом.
Рушій тут ні до чого. Із ним якраз ніяких проблем немає. Я вів мову про те, що ті, в кого немає коштів та можливостей, беруть готові рушії. Великі компанії, які розробляють високобюджетні ігри, працюють на рідних рушіях.
Оголосіть критерії по яким студії першого, другого, третього порядку?
Критерії ААА ігор. АА ігор. Інді.
Бо CDPR можна залежно від критеріїв розставити по різним класам.
Відьмак 3 та Кіберпанк, це 100% ААА ігри. Остання, одна із найдорожчих ігор в індустрії із бюджетом в $440 млн.
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

kairo
Специфично,хм...в каком месте?
Давай тогда ,лицом к лицу.
Вкладення
MyCollages_kopiya_1734083136.jpg
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Firebrand: 28.03.2025 17:18 kairo
Специфично,хм...в каком месте?
Давай тогда ,лицом к лицу.
Це шпалери до робочого столу, а не Цірі з гри.

Ви б ще таку Цірі для порівняння взяли))
спойлер
Зображення
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

kairo
Обои? Ну ну))
А это,тоже обои?

Вкладення
Screenshot_20250328-180715-985.png
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Firebrand: 28.03.2025 18:09 Обои? Ну ну))
Це звичайні фотошпалери.
спойлер
Зображення
Зображення
На рахунок специфічної зовнішності, що це в неї за розмазана туш постійно, наче вона тільки з вписки повернулась?
спойлер
Зображення
Зображення
AFU_power
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Hotspur: 27.03.2025 11:44залишайтесь на лінії ваша думка дуже важлива (ні, абсолютно нікому не важлива)
дивно чому ти досі пишеш багато думок, якщо такий розклад
Firebrand
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

kairo
Я же видео показал и скриншот из него. B-)
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

kairo: 28.03.2025 14:24 Відьмак 3 та Кіберпанк, це 100% ААА ігри. Остання, одна із найдорожчих ігор в індустрії із бюджетом в $440 млн.
А перший Відьмак не був ааа грою, що не завадило успішності. Для успішної гри не обовязково вливати великі гроші. Великі бюджети нічого не гарантують на прикладі того ж Конкорду.
Щодо Кіберпанку називалася цифоа десь біля 100 мільйонів, звідки взяли бюджет рівня GTA для мене загадка. Та при такому бюджеті у них не мало бути проблем з кількістю персоналу для розробки, але те, як вони замахнулися на симуляцію життя та не витягнули, якраз і говорить, що поняття велика студія дуже відносне, вони точно не рівня Рокстару
Мегакорпорації від жадібності не використовують інші рушії. Той же Анвіл програє в Анрілу 5 по всіх параметрах, багів з фізикою вистачає. Можна привести Бетесда зі своїм Creation engine, який прозвали симулятором завантажень дверей.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

А перший Відьмак не був ааа грою, що не завадило успішності. Для успішної гри не обовязково вливати великі гроші. Великі бюджети нічого не гарантують на прикладі того ж Конкорду.
Звісно. Але ми ж не про це говорили.
Щодо Кіберпанку називалася цифоа десь біля 100 мільйонів, звідки взяли бюджет рівня GTA для мене загадка.
"Its total cost to develop and market (including updates and DLC) is reportedly between $436 million and $441 million, making it one of the most expensive video games to develop."
https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk ... evelopment
"CD Projekt Spent Roughly $125 Million Turning Cyberpunk 2077 Around Post-Launch"
https://www.ign.com/articles/cd-projekt ... ost-launch

Сталкер вартував 80-100 млн, і це ААА із натяжкою.
Та при такому бюджеті у них не мало бути проблем з кількістю персоналу для розробки, але те, як вони замахнулися на симуляцію життя та не витягнули, якраз і говорить,
Це провина керівництва компанії. У CDPR не було поганого видавця на якого можна звалити провину за сирий реліз, як і не було проблем із коштами, адже попередня їх гра продалась тиражем 50 млн копій. По-перше, не треба було випускати гру на PS4, якщо було зрозуміло, що застаріла консоль її не тягне, по-друге, їй треба було дати ще з пів року, рік на повноцінну доробку.
що поняття велика студія дуже відносне, вони точно не рівня Рокстару
CDPR, це велика компанія, те що Рокстар заробляють більше грошей, не переводить поляків на рівень АА розробників. Кіберпанк, одна із найдорожчих ігор в історії.
GTA V, до речі дешевше обійшлась ніж Кіберпанк(GTA 5' Costs $265 Million To Develop And Market, Making It The Most Expensive Video Game Ever Produced). Рокстар заробляють набагато більше грошей на ГТА, бо це live-service game.
Мегакорпорації від жадібності не використовують інші рушії.
Це логічна поведінка. Навіщо платити конкурентам сотні мільйонів доларів за рушій, якщо можна використовувати власний?
Той же Анвіл програє в Анрілу 5 по всіх параметрах, багів з фізикою вистачає.
На основі чого ви зробили такий висновок? Я особисто не бачу, щоб Анвіл програвав UE5. Висновок тестування АС Шедоуз на Техповерап комплементарний до гри.
Можна привести Бетесда зі своїм Creation engine, який прозвали симулятором завантажень дверей.
Є таке, але це вже питання до Бетезди, у інших рушіїв такої біди із завантаженнями немає.
MqM
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

В Анвіла постійні баги з колізією, чомусь гравці не в одному відео літають через всю карту, або ліиаючі корблі, бо їх виштовхує з води

Пс на релізі Кіберпанк коштував одну суму, звісно з підтримкою та длс вже інша сума набігла.
То у я і здивований сумою, коли на релізі явно таку масштабну суму не вливали.
А щодо порівняння бюджету з ГТА5 треба ще врахувати інфляцію. І той бюджет ьув влитий на релізі, бо якщо теж приплюсувати ГТА5 онлайн та всі длс теж вийде інша сума
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

MqM
Я грав АС Одісею на Анвіл, то в мене ніяких претензій до рушія не було. Візуал в грі крутий, вимоги адекватні і ніяких особливих багів я не бачив.

Недавно грав інді гру Still Wakes The Deep на U5, так ЇЇ 4090 тягне))

По Кіберпанку, підтримка гри та ДЛЦ обійшлися в $125 млн.
Відповісти