А перший Відьмак не був ааа грою, що не завадило успішності. Для успішної гри не обовязково вливати великі гроші. Великі бюджети нічого не гарантують на прикладі того ж Конкорду.
Звісно. Але ми ж не про це говорили.
Щодо Кіберпанку називалася цифоа десь біля 100 мільйонів, звідки взяли бюджет рівня GTA для мене загадка.
"Its total cost to develop and market (including updates and DLC) is reportedly between $436 million and $441 million, making it one of the most expensive video games to develop."
https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk ... evelopment
"CD Projekt Spent Roughly $125 Million Turning Cyberpunk 2077 Around Post-Launch"
https://www.ign.com/articles/cd-projekt ... ost-launch
Сталкер вартував 80-100 млн, і це ААА із натяжкою.
Та при такому бюджеті у них не мало бути проблем з кількістю персоналу для розробки, але те, як вони замахнулися на симуляцію життя та не витягнули, якраз і говорить,
Це провина керівництва компанії. У CDPR не було поганого видавця на якого можна звалити провину за сирий реліз, як і не було проблем із коштами, адже попередня їх гра продалась тиражем 50 млн копій. По-перше, не треба було випускати гру на PS4, якщо було зрозуміло, що застаріла консоль її не тягне, по-друге, їй треба було дати ще з пів року, рік на повноцінну доробку.
що поняття велика студія дуже відносне, вони точно не рівня Рокстару
CDPR, це велика компанія, те що Рокстар заробляють більше грошей, не переводить поляків на рівень АА розробників. Кіберпанк, одна із найдорожчих ігор в історії.
GTA V, до речі дешевше обійшлась ніж Кіберпанк(GTA 5' Costs $265 Million To Develop And Market, Making It The Most Expensive Video Game Ever Produced). Рокстар заробляють набагато більше грошей на ГТА, бо це live-service game.
Мегакорпорації від жадібності не використовують інші рушії.
Це логічна поведінка. Навіщо платити конкурентам сотні мільйонів доларів за рушій, якщо можна використовувати власний?
Той же Анвіл програє в Анрілу 5 по всіх параметрах, багів з фізикою вистачає.
На основі чого ви зробили такий висновок? Я особисто не бачу, щоб Анвіл програвав UE5. Висновок тестування АС Шедоуз на Техповерап комплементарний до гри.
Можна привести Бетесда зі своїм Creation engine, який прозвали симулятором завантажень дверей.
Є таке, але це вже питання до Бетезди, у інших рушіїв такої біди із завантаженнями немає.