Утиліта OptiScaler дає змогу активувати FSR 4 в іграх з DLSS і XeSS

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Spiryt
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

erkins007: 11.03.2025 17:16
Vlaad13: 11.03.2025 11:31 навіщо червоним фанатом такі технологіі - вони ж вірять тільки в православний растр? :lol:
Политика партии поменялась. Теперь уже тензоры нужны(спустя 7 лет)
Еще через одно-два поколения и лучи окажется, что нужны. Если амд не просрет последние 10% рынка :D
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Spiryt: 11.03.2025 17:25Еще через одно-два поколения и лучи окажется, что нужны. Если амд не просрет последние 10% рынка
Не, лучи у них стали нужны через два года всего. А вот тензоры бедные до последнего отрицали.
NST1983
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

дак шо типа можна фср 4 ввімнкнути на 7800XT?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Spiryt: 11.03.2025 17:25 Еще через одно-два поколения и лучи окажется, что нужны.
Як і хардварний PhysX :lol:
neo89skynet
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

NST1983: 11.03.2025 17:46дак шо типа можна фср 4 ввімнкнути на 7800XT?
Читали тiльки заголовок?
Також варто зазначити, що сама технологія FSR 4 працює тільки на графічних процесорах з архітектурою RDNA 4.
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

man1242: 11.03.2025 16:51рх7800хт включают галочку на 4ю версию был засчитан
AI прискорення працює на 6 і 7му поколінні, так що цілком можливо.
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Spiryt: 11.03.2025 17:25Еще через одно-два поколения и лучи окажется, что нужны.
РТ ядра появились еще в РДНА2.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 11.03.2025 18:00
Spiryt: 11.03.2025 17:25 Еще через одно-два поколения и лучи окажется, что нужны.
Як і хардварний PhysX :lol:
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
tornadox
Member
Аватар користувача

Повідомлення

taras_cs: 11.03.2025 11:05Якість в русі значно краща за FSR (в статиці жодної різниці). Але приріст fps навіть для Performance mode дуже маленький, можливо, впирається у процесор (Ryzen 7700) чи ще щось.
Мав такий же самий результат з XeSS, гарна картинка проте приріст ФПС на рівні похибки або і нижчий. Плюс він вимогливий до заліза і по суті добре працює лише на останньому залізі від Інтел.
Джон_Иваныч
Member
Аватар користувача
Звідки: Харків

Повідомлення

Enjthesilence: 11.03.2025 18:53
Геральт: 11.03.2025 18:00
Як і хардварний PhysX :lol:
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Він і на NV ніколи не працював нормальним чином😉
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Джон_Иваныч: 11.03.2025 20:45
Enjthesilence: 11.03.2025 18:53

як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Він і на NV ніколи не працював нормальним чином😉
як скажеш
fizik419
Junior

Повідомлення

Джон_Иваныч: 11.03.2025 20:45 Він і на NV ніколи не працював нормальним чином😉
Нагла неправда.
У свій час без проблем пройшов бетмен, мафію, 2 борду. Ефекти диму з фізикою у бетмені, навіть зараз виглядають вражаюче. Ще Hairworks у метро і відьмаку. В часи статичних спрайтів шерсті це було чимось новим, на що звертаєш увагу.
erkins007
Member
Аватар користувача

Повідомлення

fizik419: 11.03.2025 21:08
Джон_Иваныч: 11.03.2025 20:45 Він і на NV ніколи не працював нормальним чином😉
Нагла неправда.
Ефекти диму з фізикою у бетмені, навіть зараз виглядають вражаюче. Ще Hairworks у метро і відьмаку. В часи статичних спрайтів шерсті це було чимось новим, на що звертаєш увагу.
Это все прекрасно и щас работает. Отлетел только 32битный в совсем старых играх.
Ortyomko
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Enjthesilence: 11.03.2025 13:31 шкода добряків з 7900хтх без фср4, глобально всі виграють від нормальної конкуренції
дякую :weep:
Spiryt
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Геральт: 11.03.2025 18:00
Spiryt: 11.03.2025 17:25 Еще через одно-два поколения и лучи окажется, что нужны.
Як і хардварний PhysX :lol:
Тебе не надоело со своим физиксом бегать из новости в новость ?

waryag: 11.03.2025 18:39
Spiryt: 11.03.2025 17:25Еще через одно-два поколения и лучи окажется, что нужны.
РТ ядра появились еще в РДНА2.
Они то появились, но не сказал бы, что красным картам это сильно помогло
Ortyomko
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Spiryt: 12.03.2025 09:55 Они то появились, но не сказал бы, что красным картам это сильно помогло
ну на 6900 я прошёл фар край 6 и батлу 5 с лучами в 2к с адекватными 60+фпс.
В киберпанке да, неиграбельно.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Зелена пропрієтарщина не була потрібна ні
тоді
ні
зараз

Але кумедно, що 5000 позбавлена отих всіх нібито крутих ефектів, про які, свого часу, так не гучно не кричали не фонати. :)
зі. Для фізики в мене була зелена затичка, яку викинув з корпусу одразу після бетмена. Бо з'ясувалось, що як і з променями зараз, було 2-3 "рекламні" проєкти, заради яких морочитись абсолютно не варто.

4 ААА гри з path tracing за 4 покоління карт. По грі на покоління. Причому в одній з ігор зелені огризки зливають більш дешевим картам :super:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 12.03.2025 10:09
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Зелена пропрієтарщина не була потрібна ні
тоді
ні
зараз

Але кумедно, що 5000 позбавлена отих всіх нібито крутих ефектів, про які, свого часу, так не гучно не кричали не фонати. :)
зі. Для фізики в мене була зелена затичка, яку викинув з корпусу одразу після бетмена. Бо з'ясувалось, що як і з променями зараз, було 2-3 "рекламні" проєкти, заради яких морочитись абсолютно не варто.

4 ААА гри з path tracing за 4 покоління карт. По грі на покоління. Причому в одній з ігор зелені огризки зливають більш дешевим картам :super:
маячня, від тебе іншого і не очікував)
5000 лише не має підтримки 32бітного фізикса, це ігри 15 річної давнини, який жах, 64 бітний працює як і працював. у радеон фізікс на гпу взагалі ніколи не працював, що тепер? (до твого відома фізікс використовується в дуже багатьох іграх, навіть якщо там нема налаштувань "важкого" фізікса) коли там радеон припинив підтримку 32біт? у 2017-18 роках? :rotate:
пастресійнг технологія нова, щей дуже важка - ретрейсинг юзають з 2019 в іграх і тих проектів дуже багато, тому непотрібно розповідати про рт лише в парадигмі пастрейсінгу, твій радеон всреться і без нього. ніхто не кричав за той фізікс у 2008, але знову ж таки, я не здивований що фанбой радеону порівнює нішеву фізику камінців і диму в декількох іграх з системою глобального освітлення, це твій рівень розуміння графіки в іграх. гратися в мильний таа зі шлейфами і диким блюром на юе5 от це кайф, розумію. :super:
MSiAventador
Member
Аватар користувача
Звідки: Гонолула

Повідомлення

Я бачу 2 гри де це треба в першу чергу випробувати: TDUSC та STALKER 2.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

tornadox: 11.03.2025 20:19
taras_cs: 11.03.2025 11:05Якість в русі значно краща за FSR (в статиці жодної різниці). Але приріст fps навіть для Performance mode дуже маленький, можливо, впирається у процесор (Ryzen 7700) чи ще щось.
Мав такий же самий результат з XeSS, гарна картинка проте приріст ФПС на рівні похибки або і нижчий. Плюс він вимогливий до заліза і по суті добре працює лише на останньому залізі від Інтел.
FSR в мене так само впирається та дає маленький приріст (хоча й трохи більший за XeSS).
Вчора побачив місце в Avowed, де літають стрічки в повітрі.
XeSS дає дуже помітні шлейфи за стрічками, а FSR взагалі замальовує ті стрічки небом, ніби то для нього якісь артефакти зображення.
Відповісти