ya98: ↑
28.02.2025 22:08
"Азазелло"
Я так же битый час парился с последним ошейником, а когда всё достало перебил группу не враждебных наймов, с одного из них снял ошейник(извращенец наверно

)
При этом ты со снорка снимал ошийник или пришел, он убит (Или вовсе нету) и ошейник «украли»? И ты просто вернул его?
Відправлено через 1 годину 13 хвилин 55 секунд:
Таки три дні та три ночі по ігровому лічильнику йшов до кінця, а потім за вечір завершив три кінцівки та вже розумію, що чекає в останній.
Так, щоб без спойлерів:
Основне правило - зробити збереження перед рішучим вибором, щоб мати можливість переграти інші варіанти. Що це на щось вплине зрозуміло по кат сцені перед вибором.
Друге правило - не потрібно шукати в інтернеті на, що вплине ваш вибір навіть в основному сюжеті, якщо що то в іншій кінцівці можете вибрати інший спосіб потрапляння в ту чи іншу локацію, глобально це не вплине ні на що.
Зрозуміти яка кінцівка вірна допоможе завершення всіх варіантів бо кожна покаже, що всі інші персонажи антагоністи, а ось ти зробив вибір ... в якому тобою скористалися.
І ось тепер може підтвердити "кривезну" S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, бо тільки після вибору всіх можливих варіацій починаешь розуміти, що означає "двері недоступні" бо як виявилось є бааааагато варіантів:
- двері недоступні бо не подав живлення, а рубильник в протилежній частині мапи
- дверні недоступні бо не вбив монолітівця та треба повернутись за ним
- двері недоступні бо зробив збереження, вмер, відновився, а потрібний заскриптований НПС в час перезапуску не з'явився бо тригер його появлення був в попередній локації і перезапуск його анулював
- двері недоступні бо вони використовуються в інших кінцівках і там предмети для інших варіантів завершення які не потрібні у даному проходженні, але ти про це не зрозумієш поки не перепройдешь інші варіанти
- двері недоступні бо розробники не встигли доробити та вирізали контент за ними
- двері недоступні бо це на майбутні DLS
P.S. в сталкері є дуже гарна порада про рюкзак... перше проходження я грав як рембо, тащив на собі екзоскелет та пару гаус гармат бо це можно ж продати втридорого, а на ділі Нова Гра+ та варіант гри після завершення сюжету немає.
P.P.S. в схованках дійсно дуже багато корисної зброї та снаряги, а у разі ультимейт едішен навіть у чомусь читорською, але я спокійно пройшов з дробовиком "Кувалдою" від арени та штурмової гвинтівки "Попадос" малого калібру, це звичайно зробило складності при вбивстві босів, але все реально. До речі вбивство босів досить цікаве й логічне проте через кількість потрібних влучань в них виникають питання "А чи роблю я все вірно?". Но непотрібно біжати через пів карти за екзоскелетом Алмаз, багато хвилин штовхати ящик та отримати такі "гарну річ", яка стане доступна для прокачки саме перед входом у Прип'ять і "барабанна дріб" через те місце де ця броня лежить, тобто вона спокійно береться по сюжету і до цього моменту вона взагалі не потрібна ні в якому вигляді
