Це хибре ствердження. В залежності від залежностей DLSS quality може дати кращу картинку. Ну хіба що ти граєш в 16к нейтіві, тоді ні, тоді тільки нейтівГеральт: ↑ 23.02.2025 10:43Бо натив дає найкращу якість. З повагою, кеп.

Це хибре ствердження. В залежності від залежностей DLSS quality може дати кращу картинку. Ну хіба що ти граєш в 16к нейтіві, тоді ні, тоді тільки нейтівГеральт: ↑ 23.02.2025 10:43Бо натив дає найкращу якість. З повагою, кеп.
Ваш кеп давно застарів, поки ви тут на натив наярюєте. Як мінімум для ФХД якщо юзати рендерінг в 2к з DLSSQ, а потім через DSR зробити з нього ФХД, то якість картинки істотно краща виходить - набагато більше деталей з'являється, ніж в натівному ФХД.Геральт: ↑ 23.02.2025 10:43Бо натив дає найкращу якість. З повагою, кеп.GreenMile: ↑ 23.02.2025 10:16 чому рівняється тільки натив, а все інше відкидається, бо вам так зручніше?
Для 4к все так само: джерело навчання нейронки, як правило, 16к.GreenMile: ↑ 23.02.2025 10:51Як мінімум для ФХД
Якщо мова за dldsr, то nv і тут набичинила. Залежно від монітору є різні вимоги до dsc компресії чомусь. І коли треба більше ресурсу для dsc, nv відкоючає dldsr. Сам на таке потрапляв після апгрейду монітора.GreenMile: ↑ 23.02.2025 10:51потім через DSR зробити
Сорян, мне взападло снова это все прогонять (ссылка на сообщение)h0ck: ↑ 23.02.2025 09:19Зачем тебе линейки кеч5000 если в проф приложениях она хуже от 4000???
Ну я іншого і не очікував. Для танкістів - рендер в 2к має більше деталей, бо є більше піскелів, коди ви даунскейлите з 2к до ФХД їх більше зберігається, бо алгоритм ресайзу так працює. Це легко у себе перевірити, але ж такий упертюх як ви цим займатись не будеГеральт: ↑ 23.02.2025 10:54 GreenMile
Угу, куртка дофантазовує деталі, які рідний рендер не генерує. Гарна казка. Якраз для рекламного буклету![]()
Наочно показано як це працює, особливо цікаво на старих іграх. На цьому обговорення зі свого боку завершую.
Враховуючи скільки коштує у нас навіть "старий тігуан", аналогія так собіGreenMile: ↑ 23.02.2025 10:29так от їздить він на старому тігуані
ты вот это серьезно пишешь или просто прикалываешься? Это означает несовместимость с огромной кучей старых игр, в чем НВидия не была замечена никогда. Как раз одно из преимуществ НВидии было возможность нормальной работы старых игр.Wonderboy: ↑ 23.02.2025 08:58Що не було? Відмови від морально застарілих технологій? Люди вирішили на хайпі трохи лайків заробити.Inqizitor2022: ↑ 23.02.2025 04:52Это фейк или правда? Если правда - то никогда у НВ такого не было
Звісно, що не буде. Нащо мені даунскейлити з QHD, щоб потім розтягнути до QHD? Якщо я можу одразу грати в нативному QHD. А як дуже буде треба, то накинути 200% рендеру. І не через міфічні "деталі", а щоб вбогий АА компенсувати.GreenMile: ↑ 23.02.2025 11:10 Ну я іншого і не очікував. Для танкістів - рендер в 2к має більше деталей, бо є більше піскелів, коди ви даунскейлите з 2к до ФХД їх більше зберігається, бо алгоритм ресайзу так працює. Це легко у себе перевірити, але ж такий упертюх як ви цим займатись не буде![]()
До чого тут "у нас"? Ви суть посту не вловили, людина має власний будинок, власний бізнес, може дозволити собі купити умовний audi rs з салону, але їздить на 15-річному тігуані на механіці. У нас люди з таким статком щонаймеше б якийсь ТЛК вже давно взяли, а то і не один.Wonderboy: ↑ 23.02.2025 11:35Враховуючи скільки коштує у нас навіть "старий тігуан", аналогія так собіGreenMile: ↑ 23.02.2025 10:29так от їздить він на старому тігуані
Ну взагалі-то можна просто відключити ефекти фізіксу і нормально собі грати. В кінці кінців старі ігри на Havoc нормально мають іти.Inqizitor2022: ↑ 23.02.2025 11:39Это означает несовместимость с огромной кучей старых игр
Регулює "замилення" картинки. Я завжди в нуль викручував.VladimirV: ↑ 23.02.2025 11:47На рахунок DSR-Плавність в % , - незнаю як працює.
Я в курсі як це працює і вмикається, то я натівному пану пояснював.VladimirV: ↑ 23.02.2025 11:47 GreenMile
на практиці все ще простіше, просто в панелі управління Нвідіа ставиться галки DSR DL, і тоді в кожній грі в налаштуваннях екрану з'являються резолюція для вибору більше ніж на вашому мониторіПросто в кожній грі вибираєте резолюцію максимально доступну і DLAA/DLSS - в залежності від продуктивності вашої карти. Все. Більше ніякого шаманізму. Просто у виборі налаштувань гри у вас з'являється більша роздільна здатність. На рахунок DSR-Плавність в % , - незнаю як працює.
- спойлер
- NVDr.jpg
Ютюбчик був не для оцінки якості, а лише для того, щоб показати, що воно працює, перевірити можете навіть на своїй АМД карті. Але ви як завджи "ссы в глаза - божья роса", ну і удачі вам з цимГеральт: ↑ 23.02.2025 11:41Звісно, що не буде. Нащо мені даунскейлити з QHD, щоб потім розтягнути до QHD? Якщо я можу одразу грати в нативному QHD. А як дуже буде треба, то накинути 200% рендеру. І не через міфічні "деталі", а щоб вбогий АА компенсувати.GreenMile: ↑ 23.02.2025 11:10 Ну я іншого і не очікував. Для танкістів - рендер в 2к має більше деталей, бо є більше піскелів, коди ви даунскейлите з 2к до ФХД їх більше зберігається, бо алгоритм ресайзу так працює. Це легко у себе перевірити, але ж такий упертюх як ви цим займатись не буде![]()
А ютубчик собі лишіть. Ще я по ютубу якість не оцінював...
а нагадайте що в смітник йшло в 30й серіі?stoned: ↑ 23.02.2025 00:43 daesz
Я до того, що це вже стабільно четверте покоління в котрому перші партії йдуть в смітник.![]()
Тюрінг - відвали банок памяті,
Ампер - неправильні СМДхи в обвязці чіпу у вендорів,
Ада - плавлення коннектору живлення,
Блеквелл - твіт прикріпленний Nortrom.
длсс не дає кращої якості в порівнянні з нативомScoffer: ↑ 23.02.2025 10:46Це хибре ствердження. В залежності від залежностей DLSS quality може дати кращу картинку. Ну хіба що ти граєш в 16к нейтіві, тоді ні, тоді тільки нейтівГеральт: ↑ 23.02.2025 10:43Бо натив дає найкращу якість. З повагою, кеп.![]()
та ну перестаньте, це не була масова ситуація. вони пачками брались в майнінг, у самого було біля 10ка, ті більше 20ти товаришам поставив.