Останні статті і огляди
Новини
Огляд CUDIMM-комплекту пам’яті Kingston Fury Renegade DDR5 RGB KF584CU40RSAK2-48 зі швидкістю 8400 МТ/с та обсягом 48 ГБ
-
Keyser Soze
Member
Странно, почему нет тестов в Battlefield 2042?! Там хороша видна разница скорости памяти и FPS.
-
IC9517
ATI&Vmod_fan
- Звідки: Баку Азербайджан
Не только из-за кеша, но и из-за контроллера памяти, выше 6400 приходится повышать его делитель.HREN: ↑ 26.12.2024 22:47Выхлоп с 8800с36 в сравнении с 6400с28 будет в районе погрешности из-за работы 3d кэша.
И еще у процессоров с 1 CCD скорость чтения от скорости памяти вообще не зависит, а зависит от частоты FCLK.
-
Afit
Member
- Звідки: Запорожье
Перечитай те що ти написав)) Це абсурд "якщо софт чутливий до пам'яті і ганяє більші дані, то і продуктивність на більшій частоті буде вищою.Nekros: ↑ 26.12.2024 22:58Цілком неправильно. Високі затримки пам'яті компенсуються частотою процесора, вони так і називаються "таймінги", тобто доступ буде через там 40 тактів та ін.Afit: ↑ 26.12.2024 22:48
Низькі затримки дадуть куди більше користі ніж частота в більшьості задач. Тому "Висока швидкість = швидкості виконання завдання." не правильне твердження. Уяви трасу по якій по 5 смуг руху, а по них їде 3 авто. Для цих трьох хоч 3 полоси, хоч 10 погоди не робить. От щось схоже в більшості завдань. А от світлофори по 10 секунд, а не по 30 куди більше зроблять користі для них. Навіть якщо буде всього по одній полосі руху
А швидкість вона і в африці швидкість, якщо софт чутливий до пам'яті і ганяє більші дані, то і продуктивність на більшій частоті буде вищою.
А низькі таймінги в основному корисні для ігор, оскільки великі масиви текстур і даних ганяє відеокарта.
А низькі таймінги в основному корисні для ігор, оскільки великі масиви текстур і даних ганяє відеокарта."
-
ronemun
Advanced Member
це десктопна память, з націнкою в 15+ тис гривень за 48 Гбайт, тоді як за 18 тис можна нову в 10 раз сильнішу Radeon 7700Xt купити зі своїми 12 ГБайт на відміну від інтеграшки яка навіть своєї памяті немає.unique-neon: ↑ 26.12.2024 17:12На інтеграшці 8700g точно є, при цьому величезний, пробував.Ghody: ↑ 26.12.2024 15:37Что процы, что софт пока не имеют заметной выгоды от частоты выше 6400
-
Melki
Member
- Звідки: Мелитополь (Украина)
Стандартная ДДР2 имеет тайминги 5-5-5 - получается она быстрей в 10 раз чем ДДР5 с таймингами 50-50-50Afit: ↑ 26.12.2024 22:48"Висока швидкість = швидкості виконання завдання." не правильне твердження
-
premyer
Junior
получается что ддр2 "перевезет" 800МГц за 5секундMelki: ↑ 29.12.2024 19:26Стандартная ДДР2 имеет тайминги 5-5-5 - получается она быстрей в 10 раз чем ДДР5 с таймингами 50-50-50Afit: ↑ 26.12.2024 22:48"Висока швидкість = швидкості виконання завдання." не правильне твердження
а ддр5 "перевезет" 8000МГц за 50секунд
Что по итогу одно и тоже
Только ддр2 надо 10 раз метнутся, а ддр5 за один раз
-
Melki
Member
- Звідки: Мелитополь (Украина)
так быстрее то что получается?premyer: ↑ 06.01.2025 15:51Только ддр2 надо 10 раз метнутся, а ддр5 за один раз
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Нема сенсу, бо нема такого софту.Nekros: ↑ 26.12.2024 21:25Багато софту якому треба швидка памьять тут навіть перечислять нема сенсу, та наприклад таж сама вінда.ApostolCV: ↑ 26.12.2024 18:55 Мірятися бенчами то мега круто! Краще скажіть
як за багато софту вміє юзати таку шалену пропускну здатність?
Або що значить «вміє юзати пропускну здатність»? Висока швидкість = швидкості виконання завдання.
Вінда не побачить різниці між 3200 cl16 і 6400 cl32. І що таке конкретно у вінді воротити можна
-
Nekros
Member
В сенсі не має? Увесь процесорозависімий софт яким я користуюсь по типу Zbrush, Substance Designer, Substance Painter, Fusion 360, Marvelous. Софт з сімцляцією рідин та ін. В тебе навіть софт почне швидше запускатися на вищій частоті ОЗП.Skiff93: ↑ 08.01.2025 14:43Нема сенсу, бо нема такого софту.Nekros: ↑ 26.12.2024 21:25
Багато софту якому треба швидка памьять тут навіть перечислять нема сенсу, та наприклад таж сама вінда.
Або що значить «вміє юзати пропускну здатність»? Висока швидкість = швидкості виконання завдання.
Чи дитинка ти тільки в іграшки граєшся та не розумієш сенса в швидкості?
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Ок. Чекаю відос з пруфами.Nekros: ↑ 09.01.2025 12:37В сенсі не має? Увесь процесорозависімий софт яким я користуюсь по типу Zbrush, Substance Designer, Substance Painter, Fusion 360, Marvelous. Софт з сімцляцією рідин та ін. В тебе навіть софт почне швидше запускатися на вищій частоті ОЗП.
Чи дитинка ти тільки в іграшки граєшся та не розумієш сенса в швидкості?
Але ти його не зробиш. Бо різниця мікроскопічна навіть між пам'яттю з різницею в 50% у частоті (не з однаковими таймінгами звісно) .
І ще у вінді різницю не забуть показати, дядечко дорослий
Який не сильно розуміє, що таке таймінги і як та пам'ять взагалі працює
ШВИДКІСТЬ! ШВИДКІСТЬ! ШВИДКІСТЬ! Потрібно більше швидкості
Я не кажу, що немає софту, який би не реагував на частоту пам'яті. Але тупо гнати частоту, забивши на таймінги і частоту самого контролера пам'яті CPU нереальна тупість. CPU не GPU, там інший підхід до роботи з пам'яттю. Сильно процам в консолях високочастотна пам'ять допомогла? По бенчмарку там жахливі показники роботи з пам'яттю через велечезні затримки тої самої gddr5.
Може різні симуляції це рідкісний винятком, але в 90% випадків робочий софт слабо реагує на частоту пам'яті.
Але ніхто не забороняє заплатити х4 за оперативку, щоб твої рідини стимулювались на 10% швидше.
-
Nekros
Member
Мені не потрібно робити тести. Різницю ти можеш подивитися сам в обзорах памʼяті.Skiff93: ↑ 09.01.2025 14:59Ок. Чекаю відос з пруфами.Nekros: ↑ 09.01.2025 12:37
В сенсі не має? Увесь процесорозависімий софт яким я користуюсь по типу Zbrush, Substance Designer, Substance Painter, Fusion 360, Marvelous. Софт з сімцляцією рідин та ін. В тебе навіть софт почне швидше запускатися на вищій частоті ОЗП.
Чи дитинка ти тільки в іграшки граєшся та не розумієш сенса в швидкості?
Але ти його не зробиш. Бо різниця мікроскопічна навіть між пам'яттю з різницею в 50% у частоті (не з однаковими таймінгами звісно) .
І ще у вінді різницю не забуть показати, дядечко дорослий
Який не сильно розуміє, що таке таймінги і як та пам'ять взагалі працює
ШВИДКІСТЬ! ШВИДКІСТЬ! ШВИДКІСТЬ! Потрібно більше швидкості
Я не кажу, що немає софту, який би не реагував на частоту пам'яті. Але тупо гнати частоту, забивши на таймінги і частоту самого контролера пам'яті CPU нереальна тупість. CPU не GPU, там інший підхід до роботи з пам'яттю. Сильно процам в консолях високочастотна пам'ять допомогла? По бенчмарку там жахливі показники роботи з пам'яттю через велечезні затримки тої самої gddr5.
Може різні симуляції це рідкісний винятком, але в 90% випадків робочий софт слабо реагує на частоту пам'яті.
Але ніхто не забороняє заплатити х4 за оперативку, щоб твої рідини стимулювались на 10% швидше.
Таймінг в отриві від частоти процесора та частоти самої памьяті нічого не значить. Роль грає лише затримка яка і формується від всіх цих показників. Відкрий аіду тест цпу там і побачиш свою реальну затримку.
Схоже це ти не розумієш як це працює тому що таймінг знижує затримку, частота памьяті знижує затримку, частота ЦП знижує затримку. По твоїй логіці ДДР3 повинна бути кращою тому що таймінги нижчи
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Ти хоч читаєш, що я пишу.Nekros: ↑ 09.01.2025 22:45Мені не потрібно робити тести. Різницю ти можеш подивитися сам в обзорах памʼяті.Skiff93: ↑ 09.01.2025 14:59
Ок. Чекаю відос з пруфами.
Але ти його не зробиш. Бо різниця мікроскопічна навіть між пам'яттю з різницею в 50% у частоті (не з однаковими таймінгами звісно) .
І ще у вінді різницю не забуть показати, дядечко дорослий
Який не сильно розуміє, що таке таймінги і як та пам'ять взагалі працює
ШВИДКІСТЬ! ШВИДКІСТЬ! ШВИДКІСТЬ! Потрібно більше швидкості
Я не кажу, що немає софту, який би не реагував на частоту пам'яті. Але тупо гнати частоту, забивши на таймінги і частоту самого контролера пам'яті CPU нереальна тупість. CPU не GPU, там інший підхід до роботи з пам'яттю. Сильно процам в консолях високочастотна пам'ять допомогла? По бенчмарку там жахливі показники роботи з пам'яттю через велечезні затримки тої самої gddr5.
Може різні симуляції це рідкісний винятком, але в 90% випадків робочий софт слабо реагує на частоту пам'яті.
Але ніхто не забороняє заплатити х4 за оперативку, щоб твої рідини стимулювались на 10% швидше.
Таймінг в отриві від частоти процесора та частоти самої памьяті нічого не значить. Роль грає лише затримка яка і формується від всіх цих показників. Відкрий аіду тест цпу там і побачиш свою реальну затримку.
Схоже це ти не розумієш як це працює тому що таймінг знижує затримку, частота памьяті знижує затримку, частота ЦП знижує затримку. По твоїй логіці ДДР3 повинна бути кращою тому що таймінги нижчи
Сам собі суперечиш, повторюєш мої слова і кажеш, що я не правий.
Ти навіть не знаєш як "пам'ять" пишеться.
-
AFU_power
Member
можна було і залишатись на ддр1 з таким успіхомGhody: ↑ 26.12.2024 15:37Что процы, что софт пока не имеют заметной выгоды от частоты выше 6400
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Поки з Ddr5 профіт мінімальний, але тут більше справа в КП проців. Ну й оптимізації софту частково.AFU_power: ↑ 10.01.2025 08:07можна було і залишатись на ддр1 з таким успіхомGhody: ↑ 26.12.2024 15:37Что процы, что софт пока не имеют заметной выгоды от частоты выше 6400
Хороша Ddr4 на рівні середньої ddr5.
Іграм деяким ще досить дефолтної ddr3 1600.
Ddr5 вперше за ddr1 має хоч якісь відмінності окрім частоти.
-
AFU_power
Member
Дивлячись на сучасні ігри таке враження що їм нічого не вистачаєSkiff93: ↑ 10.01.2025 13:41Поки з Ddr5 профіт мінімальний, але тут більше справа в КП проців. Ну й оптимізації софту частково.
Хороша Ddr4 на рівні середньої ddr5.
Іграм деяким ще досить дефолтної ddr3 1600.
Ddr5 вперше за ddr1 має хоч якісь відмінності окрім частоти.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
І смішно і сумно. Але тенденцій на покращення не видно.AFU_power: ↑ 10.01.2025 13:48Дивлячись на сучасні ігри таке враження що їм нічого не вистачаєSkiff93: ↑ 10.01.2025 13:41
Поки з Ddr5 профіт мінімальний, але тут більше справа в КП проців. Ну й оптимізації софту частково.
Хороша Ddr4 на рівні середньої ddr5.
Іграм деяким ще досить дефолтної ddr3 1600.
Ddr5 вперше за ddr1 має хоч якісь відмінності окрім частоти.
24 кадри в нативі на карті за 2к баксів з жором в 600Вт.
-
Nekros
Member
де? покажи де я собі суперечу та повторюю тові слова?
це просто якийсь знущання над здоровим глуздом і логікоюSkiff93: ↑ 10.01.2025 13:41
Поки з Ddr5 профіт мінімальний, але тут більше справа в КП проців. Ну й оптимізації софту частково.
Ddr5 вперше за ddr1 має хоч якісь відмінності окрім частоти.
Будь ласка, дурник, запусти тест цпу в аїді щоб побачити затримки по пам'яті на ддр5 з високими таймінгами і на ддр3 з низькими таймінгами. І ти побачиш що латенсі буде в районі 60-70мс що там що там, але у випадку з ДДР5 буде швидкість 100гб в секунду, а у випадку з ДДР3 25ггб сек.
Якщо ти зовсім дурень то поясню як це працює.
У тебе є пам'ять з високими таймінгами і високим латенсіті на виході, ти підвищуєш частоту пам'яті та падає латенсі, ти підвищуєш частоту цпу та падає латенсіті, ти знижуєш таймінги наскільки це можливо і теж падає затримка.
Зрештою в ДДР5 ти отримаєш таку ж затримку по пам'яті як і з ДДР3 але з суттєвою пропускною здатністю.
І повторюся, мала різниця в швидкості ОЗУ поки що проявляється тільки в іграх, але не в завданнях, де вона використовується більш інтенсивно.
Ігри чутливі до швидкості пам'яті ГПУ
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Ти ідіот?Nekros: ↑ 10.01.2025 17:59де? покажи де я собі суперечу та повторюю тові слова?
це просто якийсь знущання над здоровим глуздом і логікоюSkiff93: ↑ 10.01.2025 13:41
Поки з Ddr5 профіт мінімальний, але тут більше справа в КП проців. Ну й оптимізації софту частково.
Ddr5 вперше за ddr1 має хоч якісь відмінності окрім частоти.
Будь ласка, дурник, запусти тест цпу в аїді щоб побачити затримки по пам'яті на ддр5 з високими таймінгами і на ддр3 з низькими таймінгами. І ти побачиш що латенсі буде в районі 60-70мс що там що там, але у випадку з ДДР5 буде швидкість 100гб в секунду, а у випадку з ДДР3 25ггб сек.
Якщо ти зовсім дурень то поясню як це працює.
У тебе є пам'ять з високими таймінгами і високим латенсіті на виході, ти підвищуєш частоту пам'яті та падає латенсі, ти підвищуєш частоту цпу та падає латенсіті, ти знижуєш таймінги наскільки це можливо і теж падає затримка.
Зрештою в ДДР5 ти отримаєш таку ж затримку по пам'яті як і з ДДР3 але з суттєвою пропускною здатністю.
І повторюся, мала різниця в швидкості ОЗУ поки що проявляється тільки в іграх, але не в завданнях, де вона використовується більш інтенсивно.
Ігри чутливі до швидкості пам'яті ГПУ
Не відповідай.
Ьт мені ніби щось доводиш, не дивлячись на те, що я такого не говорив.
Ще й мінусує почти мої.
І розповідає про соф, яким три каліки у світі користуються і то навряд роблять це на звичайних домашніх платформах з двохканалом.
Ок. Ок. Я собі от на AM4 DDR1 через китайский перехідник прокрутив і задоволенний, мені вистачає
-
Nekros
Member
Ти ідіот? де я собі суперечу та повторюю тові слова, покажиSkiff93: ↑ 10.01.2025 21:33
Ти ідіот?
Ьт мені ніби щось доводиш, не дивлячись на те, що я такого не говорив.
Ще й мінусує почти мої.
І розповідає про соф, яким три каліки у світі користуються і то навряд роблять це на звичайних домашніх платформах з двохканалом.
я тобі цитати підсовую за фактами ти ж знову кажеш несинітницюSkiff93: ↑ 10.01.2025 21:33 Ьт мені ніби щось доводиш, не дивлячись на те, що я такого не говорив.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Де там відповідь на хоч щось, що я писав? Окрім того софту міфічного.Nekros: ↑ 10.01.2025 21:57Ти ідіот? де я собі суперечу та повторюю тові слова, покажиSkiff93: ↑ 10.01.2025 21:33
Ти ідіот?
Ьт мені ніби щось доводиш, не дивлячись на те, що я такого не говорив.
Ще й мінусує почти мої.
І розповідає про соф, яким три каліки у світі користуються і то навряд роблять це на звичайних домашніх платформах з двохканалом.
я тобі цитати підсовую за фактами ти ж знову кажеш несинітницюSkiff93: ↑ 10.01.2025 21:33 Ьт мені ніби щось доводиш, не дивлячись на те, що я такого не говорив.
А нема. Як і фактів. Лише лекції про роботу пам'яті, яким я ні разу не суперечив.