Пропоную обговорити Nvidia ACE дозволяє інтегрувати динамічних персонажів в ігри
Загалом китайські розробники активно використовують інструменти Nvidia ACE.
Хто б сумнівався. Ці нагоду здешевити виробництво ніколи не пропустять. Традиційно, на шкоду якості.
Останні статті і огляди
Новини
Nvidia ACE дозволяє інтегрувати динамічних персонажів в ігри
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
-
Artem_M
Member
Вангую, що незабаром з'являться платні "ally" помічники.
З різними рівнями "розумності" і відповідно вартістю...
Дуже хочу помилятись!
З різними рівнями "розумності" і відповідно вартістю...
Дуже хочу помилятись!
-
sagifire
Member
Судячи з того скільки памяті вони вділили у новій лінійці можна зробити висновок що зелені плекають надію ще підсадити народ на свої AI хмари за підписочку, бо локальні ці всі приколюхи на їх огризках працювати не будуть. Знаю що багато "незалежних" розробників вже повним ходом пробують інтеграцію агентських систем в ігрові рушії, думаю десь на протязі пів року-рік вони почнуть вистрілювати. Щиро бажаю "зеленим" обісратись з їх планами.
-
Robostyle
Member
Теперь тупость мобов будет зависеть от стоимости видяхи
-
MqM
Member
- Звідки: Україна
Прогрес, який ми заслужилиRobostyle: ↑ 08.01.2025 18:40 Теперь тупость мобов будет зависеть от стоимости видяхи
Відправлено через 1 хвилину 33 секунди:
Загалом ідея гарна, тільки якби продуктивніші відяхи мали би для цього дешевшати, а не дорожчати відносно минулих поколінь
-
Reverse_rain
Member
- Звідки: Київ
Пфф, вибачте, але маркетологом вам не бути. Треба окрім того що карту купити, оформити щомісячну підписку на мобів. Три пакета: бюджет, стандарт і преміум. А ще, як в джифорс нау, використовувати їх можете лише 1-2 години на деньRobostyle: ↑ 08.01.2025 18:40 Теперь тупость мобов будет зависеть от стоимости видяхи
-
Earanak
Member
- Звідки: Украина
В ABI такая же тема, если я правильно понял...
https://youtu.be/gNZ7fGl5CHc
https://youtu.be/gNZ7fGl5CHc
-
Alekss
Member
Artem_M: ↑ 08.01.2025 16:31 Вангую, що незабаром з'являться платні "ally" помічники.
З різними рівнями "розумності" і відповідно вартістю...
Дуже хочу помилятись!
Несколько вариантов расчетов Ai будут работать в облаке, но большинство справится GPU на компьютере.sagifire: ↑ 08.01.2025 18:19 Судячи з того скільки памяті вони вділили у новій лінійці можна зробити висновок що зелені плекають надію ще підсадити народ на свої AI хмари за підписочку, бо локальні ці всі приколюхи на їх огризках працювати не будуть. Знаю що багато "незалежних" розробників вже повним ходом пробують інтеграцію агентських систем в ігрові рушії, думаю десь на протязі пів року-рік вони почнуть вистрілювати. Щиро бажаю "зеленим" обісратись з їх планами.
Вот примерно как это будет работать:
NVIDIA ACE (Autonomous Computing Engine) использует генеративные ИИ модели для создания автономных игровых персонажей, которые могут думать, чувствовать и действовать как люди. Эти агенты работают на основе нескольких ключевых компонентов:
Словарно-грамматическая модель (SLM) - малая языковая модель, работающая локально на GPU для генерации диалогов в реальном времени на основе подсказок от игрока.
Большие языковые модели (LLMs) - более крупные модели, используемые в облаке через API для сложных стратегических расчетов и планирования, требующих больших вычислительных ресурсов.
Audio2Face - технология локального анимирования лицевых экспрессий на основе синхронизации речи и генеративного ИИ.
Процесс взаимодействия может выглядеть следующим образом:
Игрок вводит подсказку (текст, голос).
SLM локально генерирует диалоговый ответ.
Если нужны более глубокие стратегические расчеты или планирование, запрос отправляется в облако к LLM через CoT (Chain-of-Thought).
Облачные LLM выполняют сложные вычисления и отправляют результат обратно на локальный клиент.
Audio2Face анимирует лицевые экспрессии персонажа на основе синхронизированной речи.
Такой подход позволяет создавать автономных NPC с реалистичным поведением, мышлением и разговорами, в то же время обеспечивая приемлемую производительность и локальное рендеринг. Разработчики могут использовать облачные вычисления только для наиболее требующих ресурсов задач, сохраняя другие процессы на локальном GPU.
-
Inquisitor
Member
- Звідки: Винница
ChatGPT/Claude/DeepSeek placeholder LLM detectedAlekss: ↑ 09.01.2025 10:10Artem_M: ↑ 08.01.2025 16:31 Вангую, що незабаром з'являться платні "ally" помічники.
З різними рівнями "розумності" і відповідно вартістю...
Дуже хочу помилятись!Несколько вариантов расчетов Ai будут работать в облаке, но большинство справится GPU на компьютере.sagifire: ↑ 08.01.2025 18:19 Судячи з того скільки памяті вони вділили у новій лінійці можна зробити висновок що зелені плекають надію ще підсадити народ на свої AI хмари за підписочку, бо локальні ці всі приколюхи на їх огризках працювати не будуть. Знаю що багато "незалежних" розробників вже повним ходом пробують інтеграцію агентських систем в ігрові рушії, думаю десь на протязі пів року-рік вони почнуть вистрілювати. Щиро бажаю "зеленим" обісратись з їх планами.
Вот примерно как это будет работать:
NVIDIA ACE (Autonomous Computing Engine) использует генеративные ИИ модели для создания автономных игровых персонажей, которые могут думать, чувствовать и действовать как люди. Эти агенты работают на основе нескольких ключевых компонентов:
Словарно-грамматическая модель (SLM) - малая языковая модель, работающая локально на GPU для генерации диалогов в реальном времени на основе подсказок от игрока.
Большие языковые модели (LLMs) - более крупные модели, используемые в облаке через API для сложных стратегических расчетов и планирования, требующих больших вычислительных ресурсов.
Audio2Face - технология локального анимирования лицевых экспрессий на основе синхронизации речи и генеративного ИИ.
Процесс взаимодействия может выглядеть следующим образом:
Игрок вводит подсказку (текст, голос).
SLM локально генерирует диалоговый ответ.
Если нужны более глубокие стратегические расчеты или планирование, запрос отправляется в облако к LLM через CoT (Chain-of-Thought).
Облачные LLM выполняют сложные вычисления и отправляют результат обратно на локальный клиент.
Audio2Face анимирует лицевые экспрессии персонажа на основе синхронизированной речи.
Такой подход позволяет создавать автономных NPC с реалистичным поведением, мышлением и разговорами, в то же время обеспечивая приемлемую производительность и локальное рендеринг. Разработчики могут использовать облачные вычисления только для наиболее требующих ресурсов задач, сохраняя другие процессы на локальном GPU.