Indiana Jones and the Great Circle отримує високі оцінки від критиків і гравців

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Inqizitor2022: 07.12.2024 07:33 рейтрейсинг - не отключаемый :insane:. В этой игре разрабы совсем решили не заморачиваться и сделали проще для себя.
Далі таких ігор буде все більше, адже це спрощує розробку.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kairo
НВ не стяне кожному чумадани нести. І ні, не спрощує. Бо якби спрощувало, то воно б було в кожній інді-грі.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Геральт: 07.12.2024 12:26 kairo
НВ не стяне кожному чумадани нести. І ні, не спрощує. Бо якби спрощувало, то воно б було в кожній інді-грі.
При використанні РТ не треба морочитись із купою технологій, які роблять фейкове освітлення. Чим сильніше буде залізо, тим більше будуть покладатись на рейтрейсінг. Інді працюють із застарілими технологіями, бо в них немає спеціалістів, та й вони не про графіку. У Valheim графон наче із 2002-го і нічого, людям подобається.
WorthyWizard
Member

Повідомлення

Ararat: 06.12.2024 17:41 О нет! При базовых 60фпс инпут лаг будет как при 45, как теперь играть то?!
Вот бы придумали технологию уменьшающую лаг, как Reflex или Antilag , жаль таких нет.
О нет! Игра С ВКЛЮЧЕННЫМ ФРЕЙМ ГЕНОМ выдает 60 фпс (то есть базовый фпс дай бог где-то 40) + инпут лаг от самого фрейм гена
Вот бы придумали технологию дающую возможность читать системные требования, жаль таких нет.

Вас клоунов на одном заводе производят? Один ходит рассказывает что вышеописанный сценарий (в игре от первого лица кст) вообще классно, никакой задержки не чувствует. Второй не читая системки комменты пишет, еще и шутить пытается. Там что вместе с видюхой куртка купон на снижение айку кладет, шо с вами не так?)
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Inqizitor2022: 07.12.2024 07:33Кстати загрузка по ядрам неравномерная и бывают моменты, когда 4 ядра загружены только.
не знаю о чём ты, у меня все 32 потока равномерно постоянно в нагрузке и общая загруженность иной раз превышает 50%
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kairo: 07.12.2024 12:35 При використанні РТ не треба морочитись із купою технологій, які роблять фейкове освітлення. Чим сильніше буде залізо, тим більше будуть покладатись на рейтрейсінг. Інді працюють із застарілими технологіями, бо в них немає спеціалістів, та й вони не про графіку. У Valheim графон наче із 2002-го і нічого, людям подобається.
Так а нащо їм специ зі світла, якщо РТ все сам зробить? Щось не сходиться.
Чим сильніше буде залізо, тим більше барахла будуть пхати, щоб це залізо посадити...в калюжу
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Так а нащо їм специ зі світла, якщо РТ все сам зробить? Щось не сходиться.
Магічної кнопки "зробити гарно" ще не придумали. Для імплементації рейтрейсінгу треба залучати спеціалістів. Перевага РТ для розробників в можливості уникнути багатьох "хитрощів" або "фокусів", які потрібні для створення ілюзії реалістичності у растеризації. Наприклад, немає необхідності вручну налаштовувати тіні або відбиття для кожного об'єкта.
Чим сильніше буде залізо, тим більше барахла будуть пхати, щоб це залізо посадити...в калюжу
Воно так і повинно бути. Як ще досягати прогресу в графіці? Я зараз граю в Alan Wake 2 — графіка просто фантастична. Постійно зупиняюсь, щоб роздивитися ті чи інші деталі, гру світла та загалом роботу художників. Реально відвал башки.

П.С. Можна довго повторювати на форумах "Он нам и н*х й не нужон ваш ИнтернетРТ!", але прогрес не зупинити — рейтрейсинг, це логічний розвиток індустрії ігор.

Відправлено через 5 хвилин 46 секунд:
WorthyWizard: 07.12.2024 12:48
Ararat: 06.12.2024 17:41 О нет! При базовых 60фпс инпут лаг будет как при 45, как теперь играть то?!
Вот бы придумали технологию уменьшающую лаг, как Reflex или Antilag , жаль таких нет.
О нет! Игра С ВКЛЮЧЕННЫМ ФРЕЙМ ГЕНОМ выдает 60 фпс (то есть базовый фпс дай бог где-то 40) + инпут лаг от самого фрейм гена
Тільки ви упустили такий дрібний, але важливий момент в коментарі людини - Reflex та Antilag.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kairo: 07.12.2024 15:40 Для імплементації рейтрейсінгу треба залучати спеціалістів.
Тобто як була точкова імплементація в 2,5 проєктах, так і лишиться.
Воно так і повинно бути. Як ще досягати прогресу в графіці?
Так само як і в теселяції - краща якість при мізерних апетитах. Отак має бути. А у фічі, яка зжирає x2 швидкодії майбутнього нема.
Я зараз граю в Alan Wake 2 — графіка просто фантастична. Постійно зупиняюсь, щоб роздивитися ті чи інші деталі, гру світла та загалом роботу художників. Реально відвал башки.
Графіка там мило мильне. Ні разу не виникало бажання щось заскріншотити "для помилуватись". На відміну від інших забавок. Зі зломаними дзеркалами і вітринами до того ж. Але зато з віддзеркаленнями на бетонній стелі.
ТЛОУ без променів виглядає краще. От де робота художників була.

Про Робокопа/Сталкера/Cенуа взагалі мовчу. До речі, сабж, з привареними променями, так само вбогий порівняно з названими.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Тобто як була точкова імплементація в 2,5 проєктах, так і лишиться.
Рейтрейсніг підтримує вже мабуть під 200 ігор. Практично кожна нова ААА гра має РТ. Імплементація неповна через обмеження заліза, зараз вийде нове покоління ВК і буде більше ігор із більш просунутим РТ.
Так само як і в теселяції - краща якість при мізерних апетитах. Отак має бути. А у фічі, яка зжирає x2 швидкодії майбутнього нема.
В моєму першому власному ПК відеокартка мала 32МБ VRAM і цього було достатньо для ігор того часу. Зараз є ігри, які споживають більше 20ГБ VRAM. Тобто, за 20 років вимоги виросли в 600 разів! А тут Х2 вимоги за трасування шляху і все, майбутнього нема))
Графіка там мило мильне.
На чому? 1440 моніторі із ВК, яка не тягне графіку АВ2?
Зі зломаними дзеркалами і вітринами до того ж.
Комп'ютерна графіка має мільйони різних обмежень та купу артефактів. Трасування додає мутні відображення в зеркалах, не велика проблема.
ТЛОУ без променів виглядає краще. От де робота художників була.
Вам вона виглядає краще, бо це гра із застарілою графікою, ваш ПК її без проблем витягне на максималках. Хоча не дивлячись на її вік, робота художників там дійсно шикарна.
Про Робокопа/Сталкера/Cенуа взагалі мовчу.
В робокопі норм графіка, як для АА, не більше. Сталкер, наша гра, молодці, але в усіх західних оглядах кажуть, що графон 50/50, місцями крутий, місцями слабкий. До Сенуа ще руки не дійшли.
Востаннє редагувалось 07.12.2024 16:26 користувачем kairo, всього редагувалось 1 раз.
Ararat
Member

Повідомлення

WorthyWizard: 07.12.2024 12:48
Ararat: 06.12.2024 17:41 О нет! При базовых 60фпс инпут лаг будет как при 45, как теперь играть то?!
Вот бы придумали технологию уменьшающую лаг, как Reflex или Antilag , жаль таких нет.
О нет! Игра С ВКЛЮЧЕННЫМ ФРЕЙМ ГЕНОМ выдает 60 фпс (то есть базовый фпс дай бог где-то 40) + инпут лаг от самого фрейм гена
Вот бы придумали технологию дающую возможность читать системные требования, жаль таких нет.

Вас клоунов на одном заводе производят? Один ходит рассказывает что вышеописанный сценарий (в игре от первого лица кст) вообще классно, никакой задержки не чувствует. Второй не читая системки комменты пишет, еще и шутить пытается. Там что вместе с видюхой куртка купон на снижение айку кладет, шо с вами не так?)
Могу только посоветовать тебе узнать как фг добавляет инпутлаг что бы не позориться больше.
60 с фг=40без=задержка как при 30.
Тут как бы не соревновательный шутер что бы от такой задержки страдать.
Востаннє редагувалось 07.12.2024 16:40 користувачем Ararat, всього редагувалось 1 раз.
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 07.12.2024 15:40Я зараз граю в Alan Wake 2 — графіка просто фантастична. Постійно зупиняюсь, щоб роздивитися ті чи інші деталі, гру світла та загалом роботу художників. Реально відвал башки.
где??????????? где????????????????????? ещё раз спрашиваю, где ты там графику в Анальном Вейке 2 увидел??????????????????? Графон убогий до ужаса, потому что текстуры отстали от жизни лет на 10, такие были в Макс Пейне 3 и в Квантум Бряке, а в 24-м году смотреть на это мыло мыльное просто противно, освещение неплохое, но в остальном графика просто убогейшая даже с лучами, хотя и их там под лупой искать надо. При такой картинке уродской у этой игры ещё и оптимизация просто дно
Геральт: 07.12.2024 15:59ТЛОУ без променів виглядає краще. От де робота художників була.
да, это по праву одна из самых графонистых игрушек и безо всякой дрессировки бичей вонючей

Отправлено спустя 1 минуту 44 секунды:
kairo: 07.12.2024 16:26зараз вийде нове покоління ВК і буде більше ігор із більш просунутим РТ.
и будет также каждая новая игра у которой много этого твоего РТ садить топовую карту на кукан
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

Графон убогий до ужаса
Гірший ніж в Маріо на Денді, інфа сотка :lol:
Квантум Бряке
В Квантум Брейк графон гірший в рази три.
и будет также каждая новая игра у которой много этого твоего РТ садить топовую карту на кукан
Про налаштування графіки не чули?
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

kairo: 07.12.2024 16:35В Квантум Брейк графон гірший в рази три.
В Квантуме графон такой же, хотя между ними 9 лет разницы

Отправлено спустя 2 минуты 42 секунды:
Геральт: 07.12.2024 10:25Мило мультяшне, до UE5 як до місяця.
движок не имеет никакого отношения к текстурам, текстуры это уже работа художников, движок лишь накладывает ограничение на объём текстур и не более. UE5 по графике разнится от игры к игре, но по оптимизации это самый донный движок, на котором ещё ничего нормально оптимизированного не вышло, тем более он склонен статеррить как падла, а тут нет статерров практически вообще
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kairo: 07.12.2024 16:26 Рейтрейсніг підтримує вже мабуть під 200 ігор.
так-так, з майнкрафтами і лего включно. Це при 300к забавок в стімі.
Практично кожна нова ААА гра має РТ.
Це, м'яко кажучи, не правда. А навіть там, де є плашка RT, зроблено на відчепись і різницю з лупою треба шукати. Не вражає.
Тобто, за 20 років вимоги виросли в 600 разів! А тут Х2 вимоги за трасування шляху і все, майбутнього нема))
Вимоги зросли, але не через теселяціяю. Ще один приклад: в профільній темі про PhysX останнє повідомлення за 2019. А як дихав, як дихав ©
На чому? 1440 моніторі із ВК, яка не тягне графіку АВ2?
Та хоть на будь-чому. Там мильні текстури. В нативі грав, якщо щось, і текстури завжди на ультра, бо на швидкодію не впливає. Та ще й конфіги крутив, бо по дефолту таке грати неможливо. Ну он поруч, пост Месії. Там вже правильна карта/монітор, чи не так?
MessiaH: 07.12.2024 16:55 движок не имеет никакого отношения к текстурам,
Так, але якось вже так склалось, щоб на ньому не грав, текстури в рази кращі того вбогого AW2
MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 07.12.2024 17:00але якось вже так склалось, щоб на ньому не грав, текстури в рази кращі того вбогого AW2
Потому что в aw2 в принципе текстуры низкого качества и графика убогая как и сама игра полная параша и бред наркомана в каматозе
WorthyWizard
Member

Повідомлення

Ararat: 07.12.2024 16:26 60 с фг=40без=задержка как при 30.
Читать умеешь? Це буквально то шо я описал выше. Не ну если тебе норм играть с задержкой 30 кадров с мышкой - вперед. Люди покупают компы чтоб выжать максимум фпс и как раз таки не играть по сути с 30 фпс
Ararat
Member

Повідомлення

WorthyWizard: 07.12.2024 18:41
Ararat: 07.12.2024 16:26 60 с фг=40без=задержка как при 30.
Читать умеешь? Це буквально то шо я описал выше. Не ну если тебе норм играть с задержкой 30 кадров с мышкой - вперед. Люди покупают компы чтоб выжать максимум фпс и как раз таки не играть по сути с 30 фпс
Ну так уменьши настройки.
kairo
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

В Квантуме графон такой же, хотя между ними 9 лет разницы
Так і є. АВ2 такий самий графон, як у відеороликах із реальними акторами в Квантум Брейк :laugh:

Відправлено через 19 хвилин 11 секунд:
так-так, з майнкрафтами і лего включно. Це при 300к забавок в стімі.
Тепер від 300к забавок в Стім віднімаємо ті, які вийшли до впровадження РТ та беремо ААА та АА проекти. І вийде, що практично кожна велика гра останніх років має рейтрейсінг. Більше того, усі ігри, які ви привели, як приклад крутої графіки, мають РТ.
Це, м'яко кажучи, не правда.
Ну і який відсоток від ААА зараз виходить без РТ?
Вимоги зросли, але не через теселяціяю.
Тим не менш зросли. Картинка з часів Морровінда хай в десять разів виросла в якості, а вимоги до заліза виросли в 600 разів.
бо по дефолту таке грати неможливо.
Digital Foundry - Alan Wake 2: How Remedy Delivered A Visual Masterpiece. Людина з форуму, в якої навіть залізло не тягне - мило, таке грати неможливо))
VolandInferno
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Месія порвався наглухо. АВ2 зараз є, напевно, найтехнологічнішою грою.
MessiaH: 07.12.2024 17:44Потому что в aw2 в принципе текстуры низкого качества и графика убогая как и сама игра полная параша и бред наркомана в каматозе
Ну звісно це не дотка і дутий кал, тут трошки думати треба і вивчати лор. Але це не для твого розуму))) Трі в ряд - ета твайо, там всьо графонисто і бєз лучєй.
спойлер
Зображення
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

kairo: 07.12.2024 19:39 Тепер від 300к забавок в Стім віднімаємо ті, які вийшли до впровадження РТ та беремо ААА та АА проекти. І вийде, що практично кожна велика гра останніх років має рейтрейсінг. Більше того, усі ігри, які ви привели, як приклад крутої графіки, мають РТ.
BG3, Starfield, AC Mirage, Banishers, Horizon FW, Ghost Of Tsuhima, GoW_R
Це тільки те, що пройшов відносно недавно.
Люмен може й виживе, бо вміє в дзеркала і стільки не жере )
А НВ пропрієтарщина помре в муках, як і хардварний пропрієтарний PhysX

Апеляція до авторитету - дуже слабкий аргумент. Не буду пояснювати, чому
спойлер
Зображення
Стіна (про дзеркало не згадуєм) у "графонистій грі"
спойлер
Зображення
І для порівняння:
спойлер
Зображення
Відповісти