Далі таких ігор буде все більше, адже це спрощує розробку.Inqizitor2022: ↑ 07.12.2024 07:33 рейтрейсинг - не отключаемый . В этой игре разрабы совсем решили не заморачиваться и сделали проще для себя.
Останні статті і огляди
Новини
Indiana Jones and the Great Circle отримує високі оцінки від критиків і гравців
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
kairo
НВ не стяне кожному чумадани нести. І ні, не спрощує. Бо якби спрощувало, то воно б було в кожній інді-грі.
НВ не стяне кожному чумадани нести. І ні, не спрощує. Бо якби спрощувало, то воно б було в кожній інді-грі.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
При використанні РТ не треба морочитись із купою технологій, які роблять фейкове освітлення. Чим сильніше буде залізо, тим більше будуть покладатись на рейтрейсінг. Інді працюють із застарілими технологіями, бо в них немає спеціалістів, та й вони не про графіку. У Valheim графон наче із 2002-го і нічого, людям подобається.Геральт: ↑ 07.12.2024 12:26 kairo
НВ не стяне кожному чумадани нести. І ні, не спрощує. Бо якби спрощувало, то воно б було в кожній інді-грі.
-
WorthyWizard
Member
О нет! Игра С ВКЛЮЧЕННЫМ ФРЕЙМ ГЕНОМ выдает 60 фпс (то есть базовый фпс дай бог где-то 40) + инпут лаг от самого фрейм генаArarat: ↑ 06.12.2024 17:41 О нет! При базовых 60фпс инпут лаг будет как при 45, как теперь играть то?!
Вот бы придумали технологию уменьшающую лаг, как Reflex или Antilag , жаль таких нет.
Вот бы придумали технологию дающую возможность читать системные требования, жаль таких нет.
Вас клоунов на одном заводе производят? Один ходит рассказывает что вышеописанный сценарий (в игре от первого лица кст) вообще классно, никакой задержки не чувствует. Второй не читая системки комменты пишет, еще и шутить пытается. Там что вместе с видюхой куртка купон на снижение айку кладет, шо с вами не так?)
-
MessiaH
Member
не знаю о чём ты, у меня все 32 потока равномерно постоянно в нагрузке и общая загруженность иной раз превышает 50%Inqizitor2022: ↑ 07.12.2024 07:33Кстати загрузка по ядрам неравномерная и бывают моменты, когда 4 ядра загружены только.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Так а нащо їм специ зі світла, якщо РТ все сам зробить? Щось не сходиться.kairo: ↑ 07.12.2024 12:35 При використанні РТ не треба морочитись із купою технологій, які роблять фейкове освітлення. Чим сильніше буде залізо, тим більше будуть покладатись на рейтрейсінг. Інді працюють із застарілими технологіями, бо в них немає спеціалістів, та й вони не про графіку. У Valheim графон наче із 2002-го і нічого, людям подобається.
Чим сильніше буде залізо, тим більше барахла будуть пхати, щоб це залізо посадити...в калюжу
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Магічної кнопки "зробити гарно" ще не придумали. Для імплементації рейтрейсінгу треба залучати спеціалістів. Перевага РТ для розробників в можливості уникнути багатьох "хитрощів" або "фокусів", які потрібні для створення ілюзії реалістичності у растеризації. Наприклад, немає необхідності вручну налаштовувати тіні або відбиття для кожного об'єкта.Так а нащо їм специ зі світла, якщо РТ все сам зробить? Щось не сходиться.
Воно так і повинно бути. Як ще досягати прогресу в графіці? Я зараз граю в Alan Wake 2 — графіка просто фантастична. Постійно зупиняюсь, щоб роздивитися ті чи інші деталі, гру світла та загалом роботу художників. Реально відвал башки.Чим сильніше буде залізо, тим більше барахла будуть пхати, щоб це залізо посадити...в калюжу
П.С. Можна довго повторювати на форумах "Он нам и н*х й не нужон ваш ИнтернетРТ!", але прогрес не зупинити — рейтрейсинг, це логічний розвиток індустрії ігор.
Відправлено через 5 хвилин 46 секунд:
Тільки ви упустили такий дрібний, але важливий момент в коментарі людини - Reflex та Antilag.WorthyWizard: ↑ 07.12.2024 12:48О нет! Игра С ВКЛЮЧЕННЫМ ФРЕЙМ ГЕНОМ выдает 60 фпс (то есть базовый фпс дай бог где-то 40) + инпут лаг от самого фрейм генаArarat: ↑ 06.12.2024 17:41 О нет! При базовых 60фпс инпут лаг будет как при 45, как теперь играть то?!
Вот бы придумали технологию уменьшающую лаг, как Reflex или Antilag , жаль таких нет.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Тобто як була точкова імплементація в 2,5 проєктах, так і лишиться.kairo: ↑ 07.12.2024 15:40 Для імплементації рейтрейсінгу треба залучати спеціалістів.
Так само як і в теселяції - краща якість при мізерних апетитах. Отак має бути. А у фічі, яка зжирає x2 швидкодії майбутнього нема.Воно так і повинно бути. Як ще досягати прогресу в графіці?
Графіка там мило мильне. Ні разу не виникало бажання щось заскріншотити "для помилуватись". На відміну від інших забавок. Зі зломаними дзеркалами і вітринами до того ж. Але зато з віддзеркаленнями на бетонній стелі.Я зараз граю в Alan Wake 2 — графіка просто фантастична. Постійно зупиняюсь, щоб роздивитися ті чи інші деталі, гру світла та загалом роботу художників. Реально відвал башки.
ТЛОУ без променів виглядає краще. От де робота художників була.
Про Робокопа/Сталкера/Cенуа взагалі мовчу. До речі, сабж, з привареними променями, так само вбогий порівняно з названими.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Рейтрейсніг підтримує вже мабуть під 200 ігор. Практично кожна нова ААА гра має РТ. Імплементація неповна через обмеження заліза, зараз вийде нове покоління ВК і буде більше ігор із більш просунутим РТ.Тобто як була точкова імплементація в 2,5 проєктах, так і лишиться.
В моєму першому власному ПК відеокартка мала 32МБ VRAM і цього було достатньо для ігор того часу. Зараз є ігри, які споживають більше 20ГБ VRAM. Тобто, за 20 років вимоги виросли в 600 разів! А тут Х2 вимоги за трасування шляху і все, майбутнього нема))Так само як і в теселяції - краща якість при мізерних апетитах. Отак має бути. А у фічі, яка зжирає x2 швидкодії майбутнього нема.
На чому? 1440 моніторі із ВК, яка не тягне графіку АВ2?Графіка там мило мильне.
Комп'ютерна графіка має мільйони різних обмежень та купу артефактів. Трасування додає мутні відображення в зеркалах, не велика проблема.Зі зломаними дзеркалами і вітринами до того ж.
Вам вона виглядає краще, бо це гра із застарілою графікою, ваш ПК її без проблем витягне на максималках. Хоча не дивлячись на її вік, робота художників там дійсно шикарна.ТЛОУ без променів виглядає краще. От де робота художників була.
В робокопі норм графіка, як для АА, не більше. Сталкер, наша гра, молодці, але в усіх західних оглядах кажуть, що графон 50/50, місцями крутий, місцями слабкий. До Сенуа ще руки не дійшли.Про Робокопа/Сталкера/Cенуа взагалі мовчу.
Востаннє редагувалось 07.12.2024 16:26 користувачем kairo, всього редагувалось 1 раз.
-
Ararat
Member
Могу только посоветовать тебе узнать как фг добавляет инпутлаг что бы не позориться больше.WorthyWizard: ↑ 07.12.2024 12:48О нет! Игра С ВКЛЮЧЕННЫМ ФРЕЙМ ГЕНОМ выдает 60 фпс (то есть базовый фпс дай бог где-то 40) + инпут лаг от самого фрейм генаArarat: ↑ 06.12.2024 17:41 О нет! При базовых 60фпс инпут лаг будет как при 45, как теперь играть то?!
Вот бы придумали технологию уменьшающую лаг, как Reflex или Antilag , жаль таких нет.
Вот бы придумали технологию дающую возможность читать системные требования, жаль таких нет.
Вас клоунов на одном заводе производят? Один ходит рассказывает что вышеописанный сценарий (в игре от первого лица кст) вообще классно, никакой задержки не чувствует. Второй не читая системки комменты пишет, еще и шутить пытается. Там что вместе с видюхой куртка купон на снижение айку кладет, шо с вами не так?)
60 с фг=40без=задержка как при 30.
Тут как бы не соревновательный шутер что бы от такой задержки страдать.
Востаннє редагувалось 07.12.2024 16:40 користувачем Ararat, всього редагувалось 1 раз.
-
MessiaH
Member
где??????????? где????????????????????? ещё раз спрашиваю, где ты там графику в Анальном Вейке 2 увидел??????????????????? Графон убогий до ужаса, потому что текстуры отстали от жизни лет на 10, такие были в Макс Пейне 3 и в Квантум Бряке, а в 24-м году смотреть на это мыло мыльное просто противно, освещение неплохое, но в остальном графика просто убогейшая даже с лучами, хотя и их там под лупой искать надо. При такой картинке уродской у этой игры ещё и оптимизация просто дноkairo: ↑ 07.12.2024 15:40Я зараз граю в Alan Wake 2 — графіка просто фантастична. Постійно зупиняюсь, щоб роздивитися ті чи інші деталі, гру світла та загалом роботу художників. Реально відвал башки.
да, это по праву одна из самых графонистых игрушек и безо всякой дрессировки бичей вонючейГеральт: ↑ 07.12.2024 15:59ТЛОУ без променів виглядає краще. От де робота художників була.
Отправлено спустя 1 минуту 44 секунды:
и будет также каждая новая игра у которой много этого твоего РТ садить топовую карту на куканkairo: ↑ 07.12.2024 16:26зараз вийде нове покоління ВК і буде більше ігор із більш просунутим РТ.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Гірший ніж в Маріо на Денді, інфа соткаГрафон убогий до ужаса
В Квантум Брейк графон гірший в рази три.Квантум Бряке
Про налаштування графіки не чули?и будет также каждая новая игра у которой много этого твоего РТ садить топовую карту на кукан
-
MessiaH
Member
В Квантуме графон такой же, хотя между ними 9 лет разницыkairo: ↑ 07.12.2024 16:35В Квантум Брейк графон гірший в рази три.
Отправлено спустя 2 минуты 42 секунды:
движок не имеет никакого отношения к текстурам, текстуры это уже работа художников, движок лишь накладывает ограничение на объём текстур и не более. UE5 по графике разнится от игры к игре, но по оптимизации это самый донный движок, на котором ещё ничего нормально оптимизированного не вышло, тем более он склонен статеррить как падла, а тут нет статерров практически вообщеГеральт: ↑ 07.12.2024 10:25Мило мультяшне, до UE5 як до місяця.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
так-так, з майнкрафтами і лего включно. Це при 300к забавок в стімі.kairo: ↑ 07.12.2024 16:26 Рейтрейсніг підтримує вже мабуть під 200 ігор.
Це, м'яко кажучи, не правда. А навіть там, де є плашка RT, зроблено на відчепись і різницю з лупою треба шукати. Не вражає.Практично кожна нова ААА гра має РТ.
Вимоги зросли, але не через теселяціяю. Ще один приклад: в профільній темі про PhysX останнє повідомлення за 2019. А як дихав, як дихав ©Тобто, за 20 років вимоги виросли в 600 разів! А тут Х2 вимоги за трасування шляху і все, майбутнього нема))
Та хоть на будь-чому. Там мильні текстури. В нативі грав, якщо щось, і текстури завжди на ультра, бо на швидкодію не впливає. Та ще й конфіги крутив, бо по дефолту таке грати неможливо. Ну он поруч, пост Месії. Там вже правильна карта/монітор, чи не так?На чому? 1440 моніторі із ВК, яка не тягне графіку АВ2?
Так, але якось вже так склалось, щоб на ньому не грав, текстури в рази кращі того вбогого AW2MessiaH: ↑ 07.12.2024 16:55 движок не имеет никакого отношения к текстурам,
-
MessiaH
Member
Потому что в aw2 в принципе текстуры низкого качества и графика убогая как и сама игра полная параша и бред наркомана в каматозеГеральт: ↑ 07.12.2024 17:00але якось вже так склалось, щоб на ньому не грав, текстури в рази кращі того вбогого AW2
-
WorthyWizard
Member
Читать умеешь? Це буквально то шо я описал выше. Не ну если тебе норм играть с задержкой 30 кадров с мышкой - вперед. Люди покупают компы чтоб выжать максимум фпс и как раз таки не играть по сути с 30 фпсArarat: ↑ 07.12.2024 16:26 60 с фг=40без=задержка как при 30.
-
Ararat
Member
Ну так уменьши настройки.WorthyWizard: ↑ 07.12.2024 18:41Читать умеешь? Це буквально то шо я описал выше. Не ну если тебе норм играть с задержкой 30 кадров с мышкой - вперед. Люди покупают компы чтоб выжать максимум фпс и как раз таки не играть по сути с 30 фпсArarat: ↑ 07.12.2024 16:26 60 с фг=40без=задержка как при 30.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Так і є. АВ2 такий самий графон, як у відеороликах із реальними акторами в Квантум БрейкВ Квантуме графон такой же, хотя между ними 9 лет разницы
Відправлено через 19 хвилин 11 секунд:
Тепер від 300к забавок в Стім віднімаємо ті, які вийшли до впровадження РТ та беремо ААА та АА проекти. І вийде, що практично кожна велика гра останніх років має рейтрейсінг. Більше того, усі ігри, які ви привели, як приклад крутої графіки, мають РТ.так-так, з майнкрафтами і лего включно. Це при 300к забавок в стімі.
Ну і який відсоток від ААА зараз виходить без РТ?Це, м'яко кажучи, не правда.
Тим не менш зросли. Картинка з часів Морровінда хай в десять разів виросла в якості, а вимоги до заліза виросли в 600 разів.Вимоги зросли, але не через теселяціяю.
Digital Foundry - Alan Wake 2: How Remedy Delivered A Visual Masterpiece. Людина з форуму, в якої навіть залізло не тягне - мило, таке грати неможливо))бо по дефолту таке грати неможливо.
-
VolandInferno
Member
Месія порвався наглухо. АВ2 зараз є, напевно, найтехнологічнішою грою.
Ну звісно це не дотка і дутий кал, тут трошки думати треба і вивчати лор. Але це не для твого розуму))) Трі в ряд - ета твайо, там всьо графонисто і бєз лучєй.MessiaH: ↑ 07.12.2024 17:44Потому что в aw2 в принципе текстуры низкого качества и графика убогая как и сама игра полная параша и бред наркомана в каматозе
- спойлер
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
BG3, Starfield, AC Mirage, Banishers, Horizon FW, Ghost Of Tsuhima, GoW_Rkairo: ↑ 07.12.2024 19:39 Тепер від 300к забавок в Стім віднімаємо ті, які вийшли до впровадження РТ та беремо ААА та АА проекти. І вийде, що практично кожна велика гра останніх років має рейтрейсінг. Більше того, усі ігри, які ви привели, як приклад крутої графіки, мають РТ.
Це тільки те, що пройшов відносно недавно.
Люмен може й виживе, бо вміє в дзеркала і стільки не жере )
А НВ пропрієтарщина помре в муках, як і хардварний пропрієтарний PhysX
Апеляція до авторитету - дуже слабкий аргумент. Не буду пояснювати, чому Стіна (про дзеркало не згадуєм) у "графонистій грі" І для порівняння: