Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl пояснили причину проблем з A-Life 2.0

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
_Andrik_
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кременчук-PL

Сообщение

NUN4AG: 04.12.2024 17:07
A-Life 2.0 вимагала дуже багато ресурсів, особливо пам'яті. Тому розробникам довелося піти на компроміси та сильно урізати цю систему.
Можливо треба сказати правду:
А. Ви не змогли в нормальну симуляцію (і тому обіцянки залишилися обіцянками).
Б. У вас немає нормальних програмістів (інакше важко зрозуміти, чому старі ігри мали нормально реалізовану симуляцію і для них вистачало 8 чи навіть 4 Гб ОЗУ).
В. Ви помилилися переїхавши на UE5 (не можете нормально з ним працювати і через це всі проблеми з пам'яттю, статтерами і т.д.).
У вас хоч стартове меню запустилося?
спойлер
Screenshot_20241204_165619_Chrome.jpg
Чи люди кажуть, і я щось напишу
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

NUN4AG: 04.12.2024 17:07
A-Life 2.0 вимагала дуже багато ресурсів, особливо пам'яті. Тому розробникам довелося піти на компроміси та сильно урізати цю систему.
Можливо треба сказати правду:
А. Ви не змогли в нормальну симуляцію (і тому обіцянки залишилися обіцянками).
Б. У вас немає нормальних програмістів (інакше важко зрозуміти, чому старі ігри мали нормально реалізовану симуляцію і для них вистачало 8 чи навіть 4 Гб ОЗУ).
В. Ви помилилися переїхавши на UE5 (не можете нормально з ним працювати і через це всі проблеми з пам'яттю, статтерами і т.д.).
Треба було брехати про а-life 2.0 і перед релізом тихенько його вирізати з опису в стимі і на сайті, можливо ніхто і не помітить. Ну після історій з нфт і анекдотами біля вогнища, я не здивований) тут хоча б вже вийти на рівень a life 1.0 2007 року. Хех, пам'ятаю як знищували кб77 на релізі і за оптимізацію і за відсутність контенту (до речі не наскільки критично- важливого геймплейного аспекту), навіть знімали з продажів на консолях через продуктивність, та це класичні подвійні стандарти, сталкер ми не критикуємо, бо "мейд ін юкрейн", а критика "вороже іпсо"
залізний ліс та чаес то під DLC я так розумію
Prescott
Member
Аватара пользователя
Откуда: Dnipro

Сообщение

Enjthesilence: 04.12.2024 18:04сталкер ми не критикуємо, бо "мейд ін юкрейн", а критика "вороже іпсо"
Вы не понимаете, это другое (С)
Игре, 95% которой занимает хотьба и бросание болтов в аномалии, контент не нужен :)
Serg IX
Member
Аватара пользователя

Сообщение

те що зараз твориться з ботами, це плачевно. реально спавняться за спиною. ніякого сенсу їх навіть стріляти, відбіжи, вони пропадуть та й усе. надіюсь допилять алайф, бо без нього це як гта без автівок
phobosse
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

Геральт: 04.12.2024 16:55Навіть якщо мод буде крашати гру, гравець знесе мод, напише відгук на мод і на тому все. Розробник таке собі дозволити не може.
Саме це розробник собі і дозволив ) ще й репорт просить відправити після крашу гри. А ще, на офіційному сайті гри можна створити баг репорт :gigi: так що ми всі безкоштовні бета тестери.
NUN4AG
Member
Аватара пользователя

Сообщение

_Andrik_: 04.12.2024 17:59
NUN4AG: 04.12.2024 17:07
Можливо треба сказати правду:
А. Ви не змогли в нормальну симуляцію (і тому обіцянки залишилися обіцянками).
Б. У вас немає нормальних програмістів (інакше важко зрозуміти, чому старі ігри мали нормально реалізовану симуляцію і для них вистачало 8 чи навіть 4 Гб ОЗУ).
В. Ви помилилися переїхавши на UE5 (не можете нормально з ним працювати і через це всі проблеми з пам'яттю, статтерами і т.д.).
У вас хоч стартове меню запустилося?
спойлер
Screenshot_20241204_165619_Chrome.jpg
Чи люди кажуть, і я щось напишу
1. Запустило. І до патчів з FSR Perf. навіть можна було кілька хв. пограти в 720p в 10-30 кадрів через малий обсяг VRAM. Але після патчів так "пофіксили" , що гра стала крашитися.
Всі інші ігри до цього (з березня 24-го не грав,) в мене без проблем йшли (30-60 FPS) та були пройдені (Cyberpunk 2077, Metro Exodus, RE 2,3 Remake, RE7, RE Village), а деякі навіть в QHD з FSR, звичайно не на ультрах, а на low-mid без HR текстурок, проміння і т.д. В RDR2 чи The Witcher 3 (чи це коридорне лайно мамонта, а не шедевр) я на 1650S грав без жодних проблем. Запустив RE 4 Remake і він також спокійно грається.
Думав, що дотягну на ній ще до релізу Metro 4, The Witcher 4 та STALKER 2 десь у 26-27-му, але після такої кількості переносів GSC таки зарелізили гру :lol:
2. Яким боком це стосується обговорення новини, якщо про це казали самі розробники?
Чи обговорювати їх теж можна тільки володарям 7900XT/RTX4090? :-/

P.S. О, так на неї вийшло чергове оновлення (23.48 Гб). Ну тепер 100% навіть в меню не пустить, або 1650S згорить під час компіляції шейдерів...
P.P.S. Не вгадав. Під час оновлення гра просто видалила сама себе з мого SSD. Оце потужна потужність :lol:
Доведеться знову тягнути 119 Гб зі Стіму для того, щоб перевірити, що трапиться при наступному запуску :popcorn:
MqM
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Fen1xz: 04.12.2024 10:28 Ценник на игру перед релизом подняли, требования к системе поменяли, описание поменяли, выпустили сырой непроходимый продукт с кучей софтлоков квестов рядом с которым даже киберпанк на релизе это идеально отполированный и оптимизированный продукт. А теперь говорят что это просто компы не тянут. :laugh:
Чуда не случилось, скамер Григорович как всегда навешал лапши, а продал альфа-версию которую будут допиливать еще 10 лет что бы привести в чувства.
Та чого вже пре-альфу. Перш ніж використовувати терміни може варто краще вивчити тему? Альфа ігри виглядають куди гірше, там навіть не присутні більшість обєктів, відсутні текстури і моделі. Хоча кому я пояснюю.
А стан десь біля бети. Бета версія - яку можна пройти від початку до кінця, і готові всі основні складові включно з сюжетом.
Альфа версія це концепти ігри, локацій, сюжету та ігрових механік, які докорінно можуть змінитися протягом розробки

Відправлено через 2 хвилини 37 секунд:
Skiff93: 04.12.2024 11:01
mult: 04.12.2024 10:21 Без а лайф гра буде не тим самим Сталкером а звичайною прохідною стрілялкою в сетингу Чорнобиля
Ну нехай ті, хто грає зараз чи пройшов скажуть тобі Сталкер це чи ні.
Гра так різними подіями і цікавими ситуаціями, а не тупо сутичками з бандюками чи мутантами.

Нафіга той A-Life не здався, тільки купу багів викличе.
А-лайф це символ, як аномалії - фішки чисто Сталкера
Artempo100
Member

Сообщение

Думаю проблема в тому що вони відмовились від рушія оригінального,а в UE не так просто буде інтегрувати стару систему поведінок.На Анрілі взагалі всі ігри виходять забаговані по тенденції,а цей алайф мабуть ще б дров наламав на старті.Може колись і добавлять,хто знає
NUN4AG
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 04.12.2024 18:04Треба було брехати про а-life 2.0 і перед релізом тихенько його вирізати з опису в стимі і на сайті, можливо ніхто і не помітить. Ну після історій з нфт і анекдотами біля вогнища, я не здивований) тут хоча б вже вийти на рівень a life 1.0 2007 року. Хех, пам'ятаю як знищували кб77 на релізі і за оптимізацію і за відсутність контенту (до речі не наскільки критично- важливого геймплейного аспекту), навіть знімали з продажів на консолях через продуктивність, та це класичні подвійні стандарти, сталкер ми не критикуємо, бо "мейд ін юкрейн", а критика "вороже іпсо"
залізний ліс та чаес то під DLC я так розумію
Я повністю завершив проходження Cyberpunk на своєму кориті 31.12.20 на 100% (історія, всі додаткові квести, контракти, кінцівки, ачівки і т.д.). Так, лише з 35-45 кадрами в FullHD на середньому пресеті, але не отримав жодного критичного багу, який завадив би мені пройти гру. Були проблеми з колізіями об'єктів, тупим AI, але за нинішніми часами релізний стан С2077 був доволі непоганим. ІМХО, лише володарі консолей мали право так лупцювати CDPR, а на ПК це скоріше робили ті, хто нафантазував собі гру мрії/гру покоління і не грав в попередні проєкти CDPR, які на релізі завжди мали технічні проблеми.
І гра на середніх налаштуваннях в FullHD в 2020-му гралася та виглядала доволі непогано (ну тут кому як, адже хтось не грає, а пікселі та графіки Afterburner розглядає) навіть на 1650S.
AFU_power
Member
Аватара пользователя

Сообщение

По факту хоч якийсь A-Life відсутній взагалі. Бо Григорович думав, що для українців та взагалі пострадянського простору можна було викатити недороблену гру і спавн противників за спиною схавають, а тут якось не вийшло. Під кожною новиною 80% коментарів від вестернів - це чморіння розробників за відсутність A-Life. Ахаха, це ж треба було на місці Григоровича бути таким наївним і сподіватись, що піпл схаває, це ж не галіма інді-гра в дочасному доступі.

Відправлено через 4 хвилини 33 секунди:
_Andrik_: 04.12.2024 17:59У вас хоч стартове меню запустилося?
Чел, я взагалі граю на встройці Radeon 780m на лоу з TSR Balance і 65% скейлом без фреймгена. В мене при дослідженні зони і перестрілках 50-70 кадрів плаває. Крім, так би мовити, базових таборів типу Залісся, Терикона, Ростка, де фепееси дропає у всіх.
Smilodonius
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Если проблема в памяти озу то в чем проблема в настройках сделать 2 режима 16 гб и 32 (для A-Life 2.0)
evenmore
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Smilodonius: 05.12.2024 05:03 Если проблема в памяти озу то в чем проблема в настройках сделать 2 режима 16 гб и 32 (для A-Life 2.0)
Возможно в том, что с текущей оптимизацией нужно не 32, а 256, например)
Торба лиха
Junior

Сообщение

_Andrik_: 04.12.2024 17:59
NUN4AG: 04.12.2024 17:07
Можливо треба сказати правду:
А. Ви не змогли в нормальну симуляцію (і тому обіцянки залишилися обіцянками).
Б. У вас немає нормальних програмістів (інакше важко зрозуміти, чому старі ігри мали нормально реалізовану симуляцію і для них вистачало 8 чи навіть 4 Гб ОЗУ).
В. Ви помилилися переїхавши на UE5 (не можете нормально з ним працювати і через це всі проблеми з пам'яттю, статтерами і т.д.).
У вас хоч стартове меню запустилося?
спойлер
Screenshot_20241204_165619_Chrome.jpg
Чи люди кажуть, і я щось напишу
Піратка в кореша запустилася , на мінімалках !
Проц .9400
16гіг .2666
1650 4 гіг
Ссд
Мамка 310н
Earanak
Member
Аватара пользователя
Откуда: Украина

Сообщение

Вот бы кто объяснил чем "2.0" должна по задумке быть лучше чем "1.0" :think:
Smilodonius: 05.12.2024 05:03 Если проблема в памяти озу то в чем проблема в настройках сделать 2 режима 16 гб и 32 (для A-Life 2.0)
Скорее 32 гб и 256 - https://i.imgur.com/8cu8m6d.png :gigi:
К сожалению я так и не вижу в продаже 64GB (UDIMM, не RDIMM) плашек у DDR5.
Хотя их показывали еще года 2-2.5 тому назад :dontknow:
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

NUN4AG: 04.12.2024 22:32Всі інші ігри до цього (з березня 24-го не грав,) в мене без проблем йшли (30-60 FPS) та були пройдені (Cyberpunk 2077, Metro Exodus, RE 2,3 Remake, RE7, RE Village), а деякі навіть в QHD з FSR, звичайно не на ультрах, а на low-mid без HR текстурок, проміння і т.д. В RDR2 чи The Witcher 3 (чи це коридорне лайно мамонта, а не шедевр) я на 1650S грав без жодних проблем. Запустив RE 4 Remake і він також спокійно грається.
Резиденти - коридорники. Відьмак і РДР2 - старі опенворлди, створені під пастген.
З кіберпанком ситуація вже ближче, але різниця в 4 роки (з яких півтора поляки посилено правили КП), тож в С2 підтримки пастгену немає навіть в кастрованому вигляді.

Також, для Григовича і ко величезний комплімент, коли ви ставите новостворену студію на один рівень з мастодонтами індустрії і найкращими студіями світу. (Хоча ідейні аналоги це кінгдомкам і стар сітізен)
Alexsandr
Member

Сообщение

Prescott: 04.12.2024 12:12
Alexsandr: 04.12.2024 10:39Не для моей зарплаты, да и все равно качать надо
Оправдания, хотел бы купить - отложил бы заранее и подготовился бы к релизу. А так, сознание типичного любителя халявы.

PS
200 грн геймпасс на месяц.
угу, если нет живешь без квартиру, просто купи, зачем ночевать на улице :) Можно же отложить. Не, пару тысяч не отложу на игру, банально дорого. и так этих "микро платежей" набегает не мало.
геймпасс стоит 230, а не 200. Платить что бы побегать несколько часов? не стоит оно того я не геймер который сидит и сидит в играх. Интернет для запуска еще небось нужен, ну точно это не для сейчас.
Prescott
Member
Аватара пользователя
Откуда: Dnipro

Сообщение

Alexsandr: 05.12.2024 11:07геймпасс стоит 230, а не 200

Согласен. Катастрофическая разница.
Alexsandr: 05.12.2024 11:07Платить что бы побегать несколько часов?
Тогда зачем с торрента качать?
Alexsandr
Member

Сообщение

sagifire: 04.12.2024 11:42 . Наприклад десь відбувається симуляція сутички на якомусь заводі, в цей момент туди підходить гравець. Тоді як заспавнити учасників перестрілки? На якій висоті якщо будівля багатоповерхова? Як розмістити трупіки та їх зброю щоб воно все не застрягло в текстурах.
Делается еще пара рандомов условий (бой на 1 этаже, на нескольких, рядом...) и раскидываем трупики. "Живые" рандомятся что бы быть в укрытиях друг от друга (ну плюс минус лапоть). мебель же при прорисовке не застряёт? Так и трупики будут, частью мебели проблем не должно быть. Вот по расчетам его там убили, значит рисуем по координатам и пускай падает.
sagifire: 04.12.2024 11:42 А як розраховувати навігацію ботів? Всю карту в пам'ять не загрузиш, потрібно робити якийсь спрощений варіант, який він має бути 2D чи 3D і що на ньому має бути, чи потрібно враховувати кожну аномалію, щоб при наближені гравця бот не спавнився прямо в аномалії. Якщо буде якась спрощена модель навігації то як вона має створюватись, якщо її запікати при білді гри то як тоді дати можливість в модах змінювати карту. І так далі...
Основа - 2Д карта + сноски если есть сооружения. Дальше как в кингс баунти (так кажется называется) перемещение сразу по большим квадратам (квадрат раpмерами + с аномалию). и только при попадании в сноску или рядом с противником нужно делать дополнительные расчеты. Не надо симулировать все.

sagifire: 04.12.2024 11:42І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
А. Коли за 10км Вася зустрічається з кабаном і в нерівній битві вбиває його
Б. Коли немає ніякого Васі та кабана

Може простіше зробити процедурну генерацію трупіків в яких буде КПК із згенерованим щоденником та якийсь лут. Тоді час реалізації скоротиться на порядок а досвід для гравця буте приблизно такий самий, ще й гра буде жерти менше ресурсів.
Зависит от реализации игры. Встретился кто-то где-то с кабаном, если неудачно, появилось тельце. На тельце стая крыс, крысы разогнали еще кого-то... Вопрос как эти все симуляции завязать в игре с игроком, что бы при каждом прохождении было что-то другое. Другие банды выигрывали дислокацию, другие задания и маршруты если вражда с бандой.... В общем этот дальний мир должен влиять на игрока. Как , это уже к разработчикам вопросы. Технически симуляция должна делать более разнообразной игру.

Отправлено спустя 1 минуту 14 секунд:
oversteve: 04.12.2024 11:25
гейпас на пк то локальна копія, тільки обмеження по часу використання 1 місяць
Уже не локальная копия. У меня даже на купленные игры, есть рядом локальная копия кою я могу запустить без инета и проверок.
Eduard1980
Member
Аватара пользователя
Откуда: somewhere

Сообщение

waryag: 05.12.2024 10:19
Також, для Григовича і ко величезний комплімент, коли ви ставите новостворену студію на один рівень з мастодонтами індустрії і найкращими студіями світу.
:up:
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Окрім поламаної а-лайф що дуже розчаровує так поламані чи кастровані сайд квести. Ось тему в стімі створив, кому цікаво.https://steamcommunity.com/app/1643320/ ... 1733341541
Ответить