Саме цікаве, чотири роки мовчав, а Сталкер2 вивів його з коми. Довго чекав щоб сказати фєEduard1980: ↑ 04.12.2024 13:29 О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру![]()

Саме цікаве, чотири роки мовчав, а Сталкер2 вивів його з коми. Довго чекав щоб сказати фєEduard1980: ↑ 04.12.2024 13:29 О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру![]()
Та їх тут декілька таких. Правдолюби...Pathfinder: ↑ 04.12.2024 13:37Саме цікаве, чотири роки мовчав, а Сталкер2 вивів його з коми. Довго чекав щоб сказати фєEduard1980: ↑ 04.12.2024 13:29 О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру![]()
![]()
Жодного хейту до гри, хороша гра.Eduard1980: ↑ 04.12.2024 13:29 О, почалося.
Як мухи на гівно, злітаються хейтери на новини по сталкеру![]()
Мій комент стосувався саме того конкретного поста. Вони помітно відрізняються від абсолютно оправданої справедливої адекватної критики зі сторони звичайних юзерів.dead_rat: ↑ 04.12.2024 13:49 Жодного хейту до гри, хороша гра.
А Вы все еще верите в образцовый украинский продактменеджемент?AlexFokin: ↑ 04.12.2024 13:17Кажется, мы где-то уже это слышали... В 2007 году?Евгений и Мария Григоровичи ответили на серию вопросов касательно проблем с A-Life 2.0. Оказалось, что все связано с оптимизацией игры. A-Life 2.0 требовала очень много ресурсов, особенно памяти. Поэтому разработчикам пришлось пойти на компромиссы и сильно урезать эту систему.
Яке 3D? Які колізії? Яке це взагалі має відношення до прорахунку переміщення групи по карті?Геральт: ↑ 04.12.2024 11:24 dead_rat
Оті пси/плоті, які кола нарізають навколо гравця, і бігають по якомусь маршруту, коли гравця нема то і є аналог "корабликів". Бо вже кровосос веде себе більш осмислено і не лізе під роздачу. Додаємо не примітивний 2D, а 3D і необхідність враховувати перешкоди/колізії. Бо ж почнуть верещати "бот в текстурі застряг, а в косморейнджерах такого не було". Додаємо складнішу ріалтаймову бойовку. Додаємо стелс, який також багато хто вимагає і т.д.
В рейнджерах покрокова бойовка, лол. "Місяться" вони. Але від метеорита (траєкторія якого малюється за кілька ходів) втекти не можуть![]()
Так і в сталкері "місяться". Біля елеватора постійно з кабанами вільні воюють )
Порівняати примітивні косморейнджери, то треба зуміти.
У мене ЦП навіть на половину буває дуже рідко завантажений. Чи ти у 640х480 граєш?Ararat: ↑ 04.12.2024 11:39Ну так, правильно. Всі потожності цп ідуть на підготовку кадру для відеокарти. Якщо ще й світ симулювати фпс впаде ще нижче.
Якщо коротко:sagifire: ↑ 04.12.2024 11:42І саме головне питання навіщо це все ? Яким чином зміниться досвід гравця?
Ти ж розумієш, що вони і зараз спавняться у заздалегідь розставлених локаторах? І ти при цьому пишеш що так працювати не може. Чи не розумієш?Геральт: ↑ 04.12.2024 11:55 waryag
Не можна, бо карта вертикальна. Там є сходи, урвища, аномалії та інше. Пішов (за межами видимості) по маршруту, вліз в аномалію, розірвало. На тому симуляція і закінчилась. Або йшов-йшов і вперся в ящик, який посунув інший бот (воно ж по 2d маршрутам ходить). У відкритих світах відтестувати ГГ, щоб не грузнув текстурах не так просто. А ви хочете під тисячу болванчиків симулювати без багів/глюків. Бо зграйка щуриків також не мала б топитись в першій-ліпшій калюжі, правда?
Фанаты всё схавают с лопатыPalmond: ↑ 04.12.2024 10:13 А шо, так можно было?![]()
Поналить "воды" в описание товара а потом просто удалить упоминание.
Там варіативність дій більша ніж у сталкері. Бо крім усього того, що доступно тут, там ще торгівля є і війна з домінаторами. Хоча в перших частинах A-Life не симулював і половини доступних дій (на відміну від рейнджерів), і цього в принципі було цілком достатньо.Геральт: ↑ 04.12.2024 15:42В рейнджерах варіативність дій можна порахувати на пальцях 1 руки
А щоб повністю усвідомити, як це працює, треба якраз достатньо пограти першу частину, щоб почати відрізняти скриптові сцени від світу який живе.Геральт: ↑ 04.12.2024 15:42Перші 3 сталкера я не грав, можна сказати (оце так поворот). Поклик Прип'яті взяв (і пройшов) десь півоку тому, просто щоб познайомитись з грою перед виходом Сталкер2. Що там аж такого було, відмінного від теперішнього, так і не зрозумів (ваніль, без модів)
Суть я вловив (здається). Достатньо видати однакові імена болванчикам, які зустрічаються на різних етапах/ділянках, прикрутити систему репутації (в екселіні, ги) і буквально 2 скрипта: валити з репутацєію "-", і не валити з репутацією "+". Мутанти завжди мають відємну, а люди завжди відповідно фракції (протилежні фракції завжди нападають на одні одних).
Цей нюанс працював ідентично до рейнджерів. В коді задавалося загальне число сталкерів, життя яких симулюється, і система це число підтримує. Якщо якісь померли - замість них з'являються новачки, блудять по локаціям, одягаються.Геральт: ↑ 04.12.2024 15:42 До речі, ти розумієш, що при довгій вибірці, твоє "Рандом хто з них виграв" покладе всі "початкові" групи? І доведеться спавнити просто рандомних ботів
Взагалі нічого спільного. Це механіка захоплення систем. Можна співставити з війною групувань у ЧН, але точно не з мутантами.Геральт: ↑ 04.12.2024 15:57Твої домінатори це ті самі мутанти. Нападають на всіх "людей" і люди нападають на них.
Заскриптовані сцени - це заскриптовані сцени. Звичайно ти їх зустрінеш.Геральт: ↑ 04.12.2024 15:57Тобто в першій частині, при 10ти проходженнях я не зустріну скриптових сцен на тих же місцях, realy?
Уже модами подібгн можна зробити. Там потій в одній точці штуе 10-20 бандитів якимось чином скупчуютьсяRomulusXIII: ↑ 04.12.2024 16:05 Все що потрібно зробити - це розширити спавн мобів на метрів 200 від гравця. Умовно через 1-2 ігрових дні їх можна задеспавнити, якщо вонище живі. Ну і те що казав пан Геральт: стелс і загалом реакція на гравця. Додаково я б повернув їм можливість лутати трупи і міняти зброю на кращу. Якщо це реалізують, то більше і не треба. Бо люди походу давно не грали в оригінальні ігри.
Сталкер Чисте Небо неможливо взагалі було пройти до 10 чи 11 великого патчу. Тому все стандартно. Тут на 2 патчі вже хоч грати можнаSeraphim: ↑ 04.12.2024 10:10Тобто вони виконали обіцянку що сталкер 2 буде ні чім не поступатись першому, тільки я от думав що мова була не про рік патчів
чудова гра як 1 так і 2dead_rat: ↑ 04.12.2024 10:11 Отакої, а в Космічних рейнджерах усі кораблі жили своім життям і прораховувалися на калькуляторі
це все відмовки. ніхто не вимагає розрахунку хедшота з 2000 метрів через пів карти між бандюками. Нормально було тупо скопіювати з зову припяті з покращенням багатопотоку і всеГеральт: ↑ 04.12.2024 11:24Оті пси/плоті, які кола нарізають навколо гравця, і бігають по якомусь маршруту, коли гравця нема то і є аналог "корабликів". Бо вже кровосос веде себе більш осмислено і не лізе під роздачу. Додаємо не примітивний 2D, а 3D і необхідність враховувати перешкоди/колізії. Бо ж почнуть верещати "бот в текстурі застряг, а в косморейнджерах такого не було". Додаємо складнішу ріалтаймову бойовку. Додаємо стелс, який також багато хто вимагає і т.д.
оце центральнеZealoth: ↑ 04.12.2024 13:06Логіка та сценарії взаємодії в них є ще с перших частин, за цей час моддери її в баготьох випадках доробили і вдосконалили. Але перенести на UE 5.1 вони її не змогли.
Я пробував, там оптимізація просідає ще більше, і всі автоматично агряться на гравця. Якщо поправити саму поведінку ботів, щоб вони не почали його атакувати за 200 метрів, то було б норм. Модери це все правлять через конфіги, і я сумніваюсь, що це можливо так збалансувати. Думаю, тут треба чекати поки розробники пофіксять це на бекенді.RomulusXIII: ↑ 04.12.2024 16:05 Уже модами подібгн можна зробити. Там потій в одній точці штуе 10-20 бандитів якимось чином скупчуються![]()
В мене складається враження, що всі пам'ятаюсь Сталкера по обіцянках Яворського, або по модах 2024 року. Навіть зараз при цьому калічному спавні грі вдається створити унікальні ситуації, якщо цей спавн пофіксять і додадуть мізків нпс, яких гравець бачить, то це буде ідеально.mult: ↑ 04.12.2024 16:25 RomulusXIII
Ну в перших сталкерах інтелекту і нормального алайфу нормально нпс зробили тільки модери.
Самі розробники чи не зуміли чи забили![]()
В оригінальній грі теж все це було, чим воно власне і цепонуло в свій час, але більш обмежене і кастроване.
Надіємось тут теж або розробники або модери докрутять те чого не вистачає![]()
Я взагалі поки видалив гру, буду чекати на більш конкретну доробку гри, потім вже цілісну завантажити, плюс може моди які і можна грати.
Бо оце накочування патчів воно може не завжди допомогти в залежності від бага.
Знаю по першим сталкерам, в деяких модах були такі патчі, які правили гру тільки початком нової гри.
Тут теж таке може бути, якщо стався серйозний баг і накочений на якесь поломане збереження, не факт що патч це виправить без нової гри.
Я краще почекаю![]()
Якщо тупо скопіювати, то і працювати буде тупо.Hotspur: ↑ 04.12.2024 16:38 Нормально було тупо скопіювати з зову припяті з покращенням багатопотоку і все
і це буде краще того бреда що є заразГеральт: ↑ 04.12.2024 16:55Якщо тупо скопіювати, то і працювати буде тупо.
розробники гри ні за що не відповідають і не виконали і 30% того що обіцяли в прес релізахГеральт: ↑ 04.12.2024 16:55-модери ні за що не відповідають.
мовчки організувати. найняти модерів на роботуу якщо самі тупі ідіоти і можуть тільки в мото гонках брати участь а не думати про NPC персонажів в грі яку розробляють 15 роківГеральт: ↑ 04.12.2024 16:55Як це організувати в грі з врахуванням першох 2 пунктів - невідомо.
це ж добре. скільки лута. в перших 3 частинах були купа місць де ЗАВЖДИ багато бандитів прям пачками - по 10-15 штук і всім подобалосьГеральт: ↑ 04.12.2024 16:55агресивних груп молодиків спортивної зовнішності кожні 100м.
Можливо треба сказати правду:A-Life 2.0 вимагала дуже багато ресурсів, особливо пам'яті. Тому розробникам довелося піти на компроміси та сильно урізати цю систему.