О, за наводку на ачівку дякуюБарбарис: ↑ 02.12.2024 23:09 Сходив після складу контейнерів в Рудому лісі на кар'єрний екскаватор: червоне оточення, шторм, Викид, потім захід сонця. Краса. Заліз на екскаватор - полтери спавняться, внизу бандоси снайперять, ворони атмосферні, ще й пригнув на ачівку. На зворотному шляху з перевантаженням занессло з цікавості до Відьминого кола: мутанти, зомбі, стріляючі глюки - ледве вибрався. Зате до Ростка в тумані взагалі без проблем добрався.
Шикарно провів пару годин.
Останні статті і огляди
Новини
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
destructX
Member
-
Eduard1980
Member
- Звідки: somewhere
del
Востаннє редагувалось 02.12.2024 23:56 користувачем Eduard1980, всього редагувалось 1 раз.
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
destructX, ну там стрибок просто так і просився - перил немає, на червоному фоні нічого не видно.
Там ще поруч «склад долґа» з ПП.
Там ще поруч «склад долґа» з ПП.
-
Eduard1980
Member
- Звідки: somewhere
Ти плутаєш стьоб з твоєї "інтєлектуальності" з "пєрєходом на лічності".possum: ↑ 02.12.2024 23:01
Еще два дня назад я тебе написал (и не я один, кстати), что когда у тебя нет аргументов, ты переходишь на личность собеседника.
Если тебе это помогает справиться с фрустрацией - флаг в руки
Аргументи є, просто ти їх ігнориш і зливаєшся.
PS. Ну і той, ти мені нічого такого не писав То варзек там щось чірікав. Ти не палишся, часом? Може ботів трохи переплутав, га?
-
YumaX
Member
- Звідки: Вараш
Там ще шмат бляхи у вигляді стрілки лежить і показує напрямок, але треба поцілити у аномалію щоб вижити.Барбарис: ↑ 02.12.2024 23:48 ну там стрибок просто так і просився - перил немає, н
Відправлено через 5 хвилин 6 секунд:
Зліва на річці біля Янтарю є локація де автобус звисає над прірвою, з нього теж можна стрибнути, там ще склад з кодовим замком є.Барбарис: ↑ 02.12.2024 23:09ще й пригнув на ачівку.
Відправлено через 6 хвилин 59 секунд:
А ларчик то просто відкривався, наступний сюжетний якраз і вимагав ошийника, добре, що я підійшов до тієї аномаліі і псевдогігант з'явився, бо вже світило повідомлення повернутись до бармена за нагородоюYumaX: ↑ 02.12.2024 08:49Взяв побічний квест у бармена зі 100 рентген на зачистку бандитів в рудому лісі, після з'явився псевдогігант, на нього пішло 300 патронів з пкм з нього впав ошийник, з поміткою квестовий, так от це якийсь інший квест мав бути чи що? Бармену на нього
-
Donate
Member
Болванчики в сталкері2
-
Varzek
Member
Это жесть Как бы далеко не находились враги, какие бы препятствия не были - видят тебя сквозь стену и стреляют максимально прицельно.Donate: ↑ 03.12.2024 00:59 Болванчики в сталкері2
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
Схоже то для мене жовтим фарбують, бо жодного стрілки не побачивYumaX: ↑ 03.12.2024 00:21 Там ще шмат бляхи у вигляді стрілки лежить і показує напрямок, але треба поцілити у аномалію щоб вижити.
-
Eduard1980
Member
- Звідки: somewhere
Кактуси вони такі, до ночі їх гризешVarzek: ↑ 03.12.2024 02:07Это жесть Как бы далеко не находились враги, какие бы препятствия не были - видят тебя сквозь стену и стреляют максимально прицельно.Donate: ↑ 03.12.2024 00:59 Болванчики в сталкері2
-
avuremybe
Member
Так твоя проблема в тому, що ти обираєш не ту зброю, а не в тому що сміття не можна продати.tablestikus: ↑ 02.12.2024 21:35Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.avuremybe: ↑ 02.12.2024 21:16
Так а сенс який?
Навіть жовту, яка низької вартості, нема сенсу носити. Краще патронами/гранатами завантажитись. Там профіт на одиницю ваги значно вищий
Відомий ще з перших частин факт - бігати треба з тим стволом, під який масово падають набої з ворогів. Купувати набої в сталкері - це абсурд.
Відправлено через 3 хвилини 12 секунд:
З антени "Азимут" стрибок також просився. Навіть пофарбовані жовтим дощечки через парапет поклали. Внизу пружини. Ставив мітку внизу, з башні показувало 50м.Барбарис: ↑ 02.12.2024 23:48 destructX, ну там стрибок просто так і просився - перил немає, на червоному фоні нічого не видно.
Там ще поруч «склад долґа» з ПП.
Я більш як пів години там стрибав, але ачівку так і не дали..
-
Dremjke
Member
- Звідки: Север
Внезапно получил ачивку "Убить врага в экзоскилете ножом" на Арене с последним соперником.
Не хватило патронов, с меньше чем половина хп, побежал на него наскоком и затыкал ножом
Не хватило патронов, с меньше чем половина хп, побежал на него наскоком и затыкал ножом
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
avuremybe, я з труб котелень, кранів стрибав. Навіть там не завжди трамплін внизу був Сюрприз був
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Ну мені поки що подобається не спішно прогулятися по зоні і дивитися як вона живе.Cirax: ↑ 02.12.2024 22:47Да это можно кончится, мотать такие концы.tablestikus: ↑ 02.12.2024 21:35
Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.
Пару километров в одну сторону, пару обратно.
Полчаса для заработка десятки кредитов.
До речі, а ніхто не помічав імхо мені здається що ніч в грі десь в два рази довша за день?
Відправлено через 2 хвилини 40 секунд:
Так бігаю я з АК та Гадюкою. Інші тримаю в ящику. Бо сльози одні до них з патронів.avuremybe: ↑ 03.12.2024 07:20Так твоя проблема в тому, що ти обираєш не ту зброю, а не в тому що сміття не можна продати.tablestikus: ↑ 02.12.2024 21:35
Ну я бігаю на квест чи на якусь точку розвідати і потім назад на базу - ваги вистача ще пачку стволів нести. Бо грошей стабільно не вистача як і патронів на які треба гроші.
Відомий ще з перших частин факт - бігати треба з тим стволом, під який масово падають набої з ворогів. Купувати набої в сталкері - це абсурд.
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
tablestikus, просто дні пасмурні
Я давно граю з модом на довшу добу та рідшу зміну погоди, тому складно сказати.
МП 5 - точний ствол, я теж довго бігав, але зараз на АРку поміняв. ак - тут ніякі.
Я давно граю з модом на довшу добу та рідшу зміну погоди, тому складно сказати.
МП 5 - точний ствол, я теж довго бігав, але зараз на АРку поміняв. ак - тут ніякі.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Раджу спробувати TruelyUndiscoveredtablestikus: ↑ 03.12.2024 09:55 Ну мені поки що подобається не спішно прогулятися по зоні і дивитися як вона живе.
Щодо ночі, то поставив UI Clock Планувати вилазки стало простіше, хоч і доводиться часто спати 2 рази підряд )
І там, здається, по годині (реальній) на день/ніч. Може ніч довшою сприймається, бо сутінки/світанок підсвідомо зараховуєм в "ніч".
-
avuremybe
Member
У мене так не спрацювало. Сценарії пробував різні.avuremybe: ↑ 02.12.2024 21:39Пишуть, що треба спершу пройти всі інші задачі, включно з обороною від хвиль моноліта, а лише потім іти до хом'яка. І поки поки вони з охоронцем ідуть з підвала до ратуші - бігти здавати квести бармену і баті. Тоді вони не встигають здохнути і все ок.Kib: ↑ 30.11.2024 14:27Коротше дійшов як раз після патчу до квесту оборони Залісся, спочатку йшло більш менш, поки не дійшов до Хом'яка і його охоронця, якому заплатив більше, Хом'як іде в будівлю до Баті зі своїм найманцем, і коли вони відкривають двері вони просто вмирають на порозі. Два рази пробував, наче по скрипту вмирають не знаю що робити, чекати і проходити якісь інші місії, чи чекати ще одного патчу.
Завтра буду тестити
1. Згідно описаного вище - вони усе одно вмирають в дверях. Думав може зареспавниться, коли завершу квест - не респавниться.
2. Якщо відхилити цю задачу, то після відбиття атак Моноліта сам Хом'як помирає прямо у сховищі, а Рикошет - коли заходить у ратушу. Батя при цьому натякає, що його свої завалили, бо він гнидa.
Стосовно самого відбиття Залісся.
У мене задача "відбитися від Моноліту" не відмічається як виконана. Коли Батя по рації запрошує до актової зали - ця задача продовжує висіти, нова не з'являється. Пробував перезапуски - те ж саме. Але якщо не лутати трупи, а одразу йти до зали - то промова Баті таки тригериться. Підзадача "відбитися від Моноліту" помічається як скіпнута, а сам квест як виконаний.
Графічних багів після цього квесту масса - від задубльованих персонажів (Лінза, Миколаїч, Мольфар) до різної пори доби на різних ділянках локації.
- спойлер
Відбіг на 300+ метрів - ніби все ок. По поверненні в село дублікати персонажів позникали, Хом'як так і не воскрес. Воно і на краще. Як правильно підмітили Мольфар з Рекошетом - такий кореш двох ворогів вартий. Я коли перший раз у село зайшов, то у мене бажання було його пристрелити в діалозі, а не рятувати. Якби не впадло було вп'яте перегравати цю місію - так би і зробив.
При виході на іншу локацію теж все ок.
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
Дякую, схоже таки спробую цей поставити.Геральт: ↑ 03.12.2024 11:27 Щодо ночі, то поставив UI Clock Планувати вилазки стало простіше, хоч і доводиться часто спати 2 рази підряд )
І там, здається, по годині (реальній) на день/ніч. Може ніч довшою сприймається, бо сутінки/світанок підсвідомо зараховуєм в "ніч".
Відправлено через 2 хвилини 3 секунди:
У мене поки дуже мало на арку патронів.Барбарис: ↑ 03.12.2024 10:04 але зараз на АРку поміняв. ак - тут ніякі.
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
tablestikus, я їх ще з Прологу зберіг, ну і вже 60 годин гри та й луту на локаціях багато.
-
ramm
Member
Пройшов Сталкер 2 - 77год. 60% ачівок.
Що сподобалося:
Бал зняв за сукупність графічних багів і лінивої економіки з поганим автозгенерованим лутом в більшості сховків (серйозно, невже так важко налаштувати луттейбл). І 2.5 за відсутність A-life з усім його негативним впливом на загальне враження від гри. Коли відремонтують його, поверну 2 бали, половинку лишу на пам'ять за цей "чудовий" реліз.
Що сподобалося:
- 1)Карта, локації розставлені логічно - немає якогось села посеред нічого, завжди є якась зупинка, дороги не ведуть в нікуди, все з'єднано і виглядає органічно, звісно з поправкою на масштаби село на сотню хатин чи орні землі на десятки гектарів ніхто робити не буде, і не потрібно.
2) Винагорода за дослідження (про наповнення схронів трохи далі) - костюми, унікальна зброя, артефакти, environmental storytelling, все це розставлене вручну і левел-дизайнерам однозначно 5+.
3) Звуковий супровід - від звуків природи, до ембіенту жодних нарікань, витягують атмосферність гри. Музика на радіо для когось занадто українська і це лише показник упередженості критиків, загалом музика як музика, з посмішкою слухав "пирятин", упізнав sadsvit та попсу 90х, інших не запам'ятав та й не сильно довго в хабах сидів щоб прослухати більше чотирьох сотень пісень.
4) Сюжет, не найсильніша частина гри, але сцени поставлені добре, персонажі цікаві, не завжди адекватні, але на те в більшості випадків є сюжетне пояснення, в порівнянні з минулою трилогією небо і земля.
5) Різноманіття артефактів, видозмінені предмети - тут прямо постаралися, навіть модифікації до попередніх частин не змогли переплюнути їх число, 54 штуки. Виглядають вони також цікавіше ніж раніше. З правками економіки, тепер за ними є ще сенс лазити не тільки заради цікавості чи статів. В цей пункт додам аномальні поля і архіаномалії - дуже красиво, чудово перенесли ранні концепти в гру.
- 1)Графіка, а саме освітлення. Зрозуміло що вручну розставляти джерела світла по всім інтер'єрам, котрі є частиною гігантського світу - задача ну дуже часозатратна, але наніти часто портили картинку, привіт вхід в х-18, думаю не одному мені підпалив дупу чорний склад забитий ворогами. Неадекватне затемнення/засвітлення не те що б критично впливали на моє сприйняття гри, але свій слід залишили.
2) Наповнення сховків сталкерів (їх мішків та сейфів) - я так розумію, що окрім вручну наповнених є ще випадково згенеровані і лут там як мінімум демотивуючий, не вистачає цьому генераторі випадкового луту зброї, артефактів, купонів. Навіть невисокий відсоток на появу вище перечислених рейчей підняв азарт пошуку цих схронів. 3) Знос зброї і костюмів, якийсь він хардкорний на рівні народної васянки чи гамми, не вистачає польового ремонту чи реального сповільнення зносу через покращення (не з дуже швидко на швидко, як зараз).
- Тут буде один пункт, але він для мене дуже суттєвий - відсутність A-life, переміщення зоною з часом почало дратувати, бо в ній нічого не відбувається після зачистки точок інтересу. Мені зрозуміла концепція основної історії - перебіжки на 2+км, бо за час цього марафону ти маєш наткнутися на не одну випадкову зустріч, як в ЗП. Переглядаючи рев'ю від журналістів, всі писали про взаємодію між сталкерами, їх реакцію на твої дії і т.д., і схоже все це було зав'язано на A-life 2.0, бо нинішній "інтелект" сталкерів трохи краще манекенів, яким прикрутили аімбот та кидають тобі буквально на голову посеред поля. Це все не спонукає до повторного проходження та й на доготривале дослідження Зони.
- Проблеми з оптимізацією - в мене не витікають очі від фрмрейту нижче 144, якщо я можу цілитись в ворогів без лагів, то мене все влаштовує. Бо я граю в ігри а не бенчмарки.
Баги мене не вразили, пройшов КП2077 на релізі. Головне щоб було цікаво, завалену побочку пройду наступного разу.
Бал зняв за сукупність графічних багів і лінивої економіки з поганим автозгенерованим лутом в більшості сховків (серйозно, невже так важко налаштувати луттейбл). І 2.5 за відсутність A-life з усім його негативним впливом на загальне враження від гри. Коли відремонтують його, поверну 2 бали, половинку лишу на пам'ять за цей "чудовий" реліз.
-
Zealoth
Member
- Звідки: Харьков
А мені в сусідніх темах стверджували що нічого подібного, а бачать вони увімкнений ліхтарик. Ага, звісно, стріляют на світло. Може вони мене ще й по запаху мене відчувають, обісраного після зустрічі с псевдогігантом?Топ момент був(нажаль не записую), коли я ховався за вантажівкою, але не впритул, а трохи на відстані, і бачу як у ній з'являються дірки від куль напроти мене. Це стоїть з іншої сторони бот та "напофіг" намагається намаслинити мене навскрізь 2м кузов автівки.Був би це паркан або стінка, в нього б все вийшло.Varzek: ↑ 03.12.2024 02:07Это жесть Как бы далеко не находились враги, какие бы препятствия не были - видят тебя сквозь стену и стреляют максимально прицельно.Donate: ↑ 03.12.2024 00:59 Болванчики в сталкері2
Отправлено спустя 19 минут 46 секунд:
Усюди де робили вручну, там дуже добре(пейзажі, деталізація костюмів, зброї, приладів, звучання, анімації, катсцени). Там де починався брак часу і робили у стилі "хай-так" зразу кидається в очі халутра(х-ки зброї, освітлення, поведінка переважної більшості супротивників, співідношення цін на все, купа місць з поламаними звуками/скриптами). Ігру треба було ще півроку-рік доводити та тестувати бо якщо хоча б десяток людей(навіть не тестерів) повністю пройшли релізний білд від початку до кінця, у разробників була би інформація про переважну більшість проблем. Та схоже лімут переносів буле вже давно вичерпано і відкладати реліз було більш недоцільно чим випуск проекту у такому стані.ramm: ↑ 03.12.2024 12:44 Пройшов Сталкер 2 - 77год. 60% ачівок.