Тут як раз і фішечка в тому що у габена в цілому немає ієрархії і тої системи коли хтось сидить не на тому місці що практично завжди в подібних системах є. Умовний Вільям може бути незрівнянним наприклад моделлером, але ось коли він за свої заслуги отримує обовязкове підвищення він там взагалі може невдупліти що робити так як є великий шанс що коммандувати коммандою він просто не зможе, як і битися з папірцями... У габена на скільки відомо цього немає хто там що хоче тим і займається, це офк дає плюси як мінімум в тому що зазвичай якщо хтось щось в цьому зацікавленний вони роблять експерименти...daesz: ↑ 29.11.2024 16:31Давно, не давно. Але як за 20 років ніхто не зміг конкурувати з таким підходом, то тепер коли у вольво буде порядок - тим більше не зможуть. І це не вина габена, це вина економії на кваліфікованих працівниках та квот для всяких воук соціально-знедолених невдах.maxafon: ↑ 29.11.2024 16:05
це вже давно не так, під час розробки HL Alyx їм довелось найняти менеджерів щоб тримати людей в купі бо проект не рухався. Віднедавна вони наймають людей суто на конкретні проекти (дедлок)
Останні статті і огляди
Новини
Проти Valve подано колективний позов зі звинуваченнями в монополізації ігрового ринку
-
Donate
Member
-
_Andrik_
Member
- Звідки: Кременчук-PL
Тим паче, є мотивація зробити добре і цікаво , а в не всякі КонкордиArarat: ↑ 29.11.2024 17:33Навпаки. 30% до умовного мільйона, а потім знижка._Andrik_: ↑ 29.11.2024 16:34 А хіба 30% не після умовно мільйонів проданих копій ? А до тієї кількості процент значно нижче. Ну щось таке проскакувало в новинах на скільки пам'ятаю
І взагалі, пішли би ті подавальщики всім колективом в напрямку всім відомого корабля
-
daesz
Member
Ну от людина в пості який я процитував пише, що цього вже немає. А про ворк енвайрмент я написав на першій сторінці - це вірноDonate: ↑ 29.11.2024 18:43Тут як раз і фішечка в тому що у габена в цілому немає ієрархії і тої системи коли хтось сидить не на тому місці що практично завжди в подібних системах є. Умовний Вільям може бути незрівнянним наприклад моделлером, але ось коли він за свої заслуги отримує обовязкове підвищення він там взагалі може невдупліти що робити так як є великий шанс що коммандувати коммандою він просто не зможе, як і битися з папірцями... У габена на скільки відомо цього немає хто там що хоче тим і займається, це офк дає плюси як мінімум в тому що зазвичай якщо хтось щось в цьому зацікавленний вони роблять експерименти...daesz: ↑ 29.11.2024 16:31
Давно, не давно. Але як за 20 років ніхто не зміг конкурувати з таким підходом, то тепер коли у вольво буде порядок - тим більше не зможуть. І це не вина габена, це вина економії на кваліфікованих працівниках та квот для всяких воук соціально-знедолених невдах.
-
Alligator
Member
- Звідки: Миколаїв
- В другом месте плохо продается!DuckRider: ↑ 29.11.2024 16:37Ну и пшли в сраку тогда, продавайте в другом месте. В чём проблема то?Megaclite: ↑ 29.11.2024 14:50 Ну 30% це грабіж
- Так платите 30% за то, что тут хорошо продается.
- Нет!
- Почему?
- Потому, что в другом месте меньше!!!!
-
NUN4AG
Member
А що заважало вам (авторам позову, Свіні, Юбікам і т.д.) взяти і стати монополістами з нуля за ці 20 років?
Ну так, треба було б роками покращувати власний сервіс/платформу, пропонуючи унікальні умови користувачам і не беручи при цьому "зайвого" у тих, хто спокуситься на зібрану вами користувацьку базу, а потім, коли вам зовсім "попре", то на добровільних засадах продовжити підтримувати все це на плаву.
Що складного?
Чи складніше самим створити щось з нуля, а не намагатися рекламувати роками свої ноунейм проєкти у цих монополістів?
Проєкти, які роками висять в стімі не маючи чіткої дати релізу, с занадто рано стартувавшими предзамовленнями, триваючим роками раннім доступом...
Зберіжіть 30% від свого нічого і йдіть туди, де краще.
Але ж ні, (майже) всі чомусь рано чи пізно йдуть до Габена з магазину Ubisoft або EGS, як тільки побачать низькі продажі, або як тільки завершиться проплачений ексклюзивний термін (так, ігрорувати монополіста можна, але тільки поки тобі за це платять).
Користувачі мабуть дурні, що не бажають зберегти гроші розробникам, але отримати замість цього гірший функціонал та розбиті між лаунчерами бібліотеку ігор...
Ну так, треба було б роками покращувати власний сервіс/платформу, пропонуючи унікальні умови користувачам і не беручи при цьому "зайвого" у тих, хто спокуситься на зібрану вами користувацьку базу, а потім, коли вам зовсім "попре", то на добровільних засадах продовжити підтримувати все це на плаву.
Що складного?
Чи складніше самим створити щось з нуля, а не намагатися рекламувати роками свої ноунейм проєкти у цих монополістів?
Проєкти, які роками висять в стімі не маючи чіткої дати релізу, с занадто рано стартувавшими предзамовленнями, триваючим роками раннім доступом...
Зберіжіть 30% від свого нічого і йдіть туди, де краще.
Але ж ні, (майже) всі чомусь рано чи пізно йдуть до Габена з магазину Ubisoft або EGS, як тільки побачать низькі продажі, або як тільки завершиться проплачений ексклюзивний термін (так, ігрорувати монополіста можна, але тільки поки тобі за це платять).
Користувачі мабуть дурні, що не бажають зберегти гроші розробникам, але отримати замість цього гірший функціонал та розбиті між лаунчерами бібліотеку ігор...