Заболотні все собі пиписують. Навіть фури-мерседеси, що на заводі Камаз збирали, своїми називали. Хоча там із свого лише рама. Була.
Ararat: ↑
25.11.2024 14:43А, так дело в побочных квестах, а не квестах основного сюжета. Там да, можно запороть квест, поскольку квестодатели смертны.
— Погано, бо думав отримаю пропуск на базу Варти, чи ще якісь завдання, щоб потім отримати пропуск на базу. А так шансів 0. — Сам зброю і одяг не полагодиш.
крім технічного стану, ще хотілося щоб A-life працював хоча б на рівні гри 2007 року, тому що спавн ворогів купою за спиною, тупий ШІ, який вміє тільки спамити гранатами, абсолютна пустота між точками інтересу, кровосос, який як імбецил бігає навколо персонажа, який заліз на капот автівки і нічого зробити не може - це фундаментальна проблема цієї гри і не рівень 2024 року. вертикальний геймплей наче намагались додати, але не докрутили, я хочу щоб мій персонаж перелазив паркан та міг підтягнутися за виступ (це є в грі, але налашоватно погано) відсутніть стелсу, він зламаний. нема системи репутації, війн угруповань? та ні навіщо, вирізали бінокль, напевно щоб не бачити мобів, тому що до трігеру спавна ще не дійшов, де пнв? дуже багато бектрекінгу, половину квесті треба було дати можливіть здавати віддалено, навіщо мені бігти назад, щоб подивитись як нпс мені переводить купони, через кпк? обіцянки-цяцянки були, треба чекати патчів.
Баланс, економіку і оптимізацію можна пофіксити, а от ШІ та цикл життя істот у відкритому світі більш фундоментальне питання.
графічно - гарна гра, є деякі моменти, але сподіваюсь поправлять. аудиодизайн - прям топ, усі звуки від пострілів до саундтреку - дуже на високому рівні. побічні завдання непогані, є дійсно цікаві історії.
Востаннє редагувалось 25.11.2024 16:51 користувачем Enjthesilence, всього редагувалось 4 разів.
имо, самая большая проблема на данный момент - это отсутствие адекватности в стычках со случайными мобами населяющими карту, как бандитами, так и монстрами.
в комбинации с поломанным освещением, когда не видно далее 5м, и супердорогими расходниками, это превращается в "сущий кошмар":
ИИ имеет неограниченный никакой дальностью обзор, аим, воллхак.
Стелс не работает почти всегда.
Бесконечные спавны за спиной... ууух!
bez5dva: ↑
25.11.2024 16:46
в комбинации с поломанным освещением, когда не видно далее 5м, и супердорогими расходниками, это превращается в "сущий кошмар":
Как же игроки привыкли к переосвещенным играм, где ночью видно не хуже чем днём что называют довольно лайтовую темноту сталкача поломаной.
bez5dva: ↑
25.11.2024 16:46
в комбинации с поломанным освещением, когда не видно далее 5м, и супердорогими расходниками, это превращается в "сущий кошмар":
Как же игроки привыкли к переосвещенным играм, где ночью видно не хуже чем днём что называют довольно лайтовую темноту сталкача поломаной.
Так у гри тестування напевно не було. Там би пішли і кинули трішки мату прямо зразу і це не проблема з кровососами яких дійсно дуже багато в грі...
Тебе ще жде відкриття з псі собакою яка спавнить 15 однакових копій і може втанчити достатньо багато.
спойлер
Її ще тобі бонусом на арену кинули
Added in 1 minute 32 seconds:
спойлер
Це у всіх баг такий, там є повноцінний квест на захист але він гарантовано багується
А криси стадом? х** попадеш без гранати )
Я под себя бросаю и бегу, один раз 2 выжило. Главное на куртке написано, что защищает от укусов крыс
Сегодня пробегал, кровососы тра*али, 3 сразу, очень много БК на них уходит, по ходу передвижения по локации, с боку или за спиной бандюки спавнятся и видят меня макушкой на метров 120-150, если рядом нет, за что спрятаться, ну как бы маслины ловишь аж бегом.
Если с новым патчем игру оптимизируют до такой степени, что она сможет выдать играбельный FPS на Steam Deck и ASUS ROG Ally, тогда это будет прорыв ... невиданный!
Барбарис: ↑
25.11.2024 18:51Enjthesilence, так А-лайф поки не включили, це такі костилі. Обіцяють пізніше.
не включили одну з основних систем, якою продавали гру. ну і позитивний фідбек отримують пізніше, все справедливо. вони ще й приблали згаду про A-life прям перед релізом гри, що також дуже цікаво. Як вони продавали гру? Цитую: "часто ігровий світ існує лише в полі зору гравця. A-Life 2.0 — це система симуляції життя в Зоні. Фракції та мутанти борються за життєвий простір, мігрують, захоплюють нові місця або відступають у безпечніші райони. A-Life — це те, що робить Зону по-справжньому живою та непередбачуваною" і що ми маємо? поганий тех стан, не працюючий a life, зламаний ШІ, вирізаний контент з минулих частин, відсутність нових механік. Дуже дивують пусті локації до яких є доступ, якщо ти туди прийшов до квесту, який туди направляє, а з отриманням квесту на цій локації з'являється ціле угруповання, дякую, але такий відкритий світ, гірший за коридори перших частин. Невже апекс-предатор зони, кровосос не може залізти на капот автівки? він може бути невидимим, розвивати велику швидкість, але капот автівки для нього нереальна перешкода, це геймплей 2007 року. Інші проекти за це справедливо рев'ю бомбили, тут такого нізя, бо всю критику записують в росіянське іпсо
Enjthesilence, єдине що тут ніззя - писати, що в тебе гра нормально йде, можна лише за жахливий технічний стан.
Який контент вирізали з минулих?
Хтось обіцяв нові механіки?
Ну не пішло щось, це не заважає мільйонам людей насолоджуватись грою. Коли подібне робили закордонні студії, то тут такого не було, а як своя то треба втопити.