Модифікація покращує продуктивність S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

unclevrm: 25.11.2024 10:52 Просто везде, в каждый момент времени, таймкод даже не нужен. Уже есть 9000 видосов игры, стримов и тд, открой любой и смотри на деревья при движении перса. Но я вижу ты либо тролишь либо тебе нужны очки, без шуток. НУ, а может ты такой же невосприимчивый к загрузке текстурок как патриоты к низкому фпсу, отклику при фреймгене (так называемая "немножко желейно"), спавнящимся за спиной тушканам и тд. Просто надо выяснить мотив
Ну то зроби 2 послідовних скріна з відео вище. І обведи в пейнті, що там не так. Або хоча б область, куди дивитись, вкажи. Щоб хоч знати про що мова. Бо он побачив "статери" на 4060 у відосі і зрозумів про нили стільки. Але в мене такого не було. Може й з тими деревами щось подібне.
unclevrm
Member

Повідомлення

Геральт: 25.11.2024 13:03
unclevrm: 25.11.2024 10:52 Просто везде, в каждый момент времени, таймкод даже не нужен. Уже есть 9000 видосов игры, стримов и тд, открой любой и смотри на деревья при движении перса. Но я вижу ты либо тролишь либо тебе нужны очки, без шуток. НУ, а может ты такой же невосприимчивый к загрузке текстурок как патриоты к низкому фпсу, отклику при фреймгене (так называемая "немножко желейно"), спавнящимся за спиной тушканам и тд. Просто надо выяснить мотив
Ну то зроби 2 послідовних скріна з відео вище. І обведи в пейнті, що там не так. Або хоча б область, куди дивитись, вкажи. Щоб хоч знати про що мова. Бо он побачив "статери" на 4060 у відосі і зрозумів про нили стільки. Але в мене такого не було. Може й з тими деревами щось подібне.
Не, это у всех независимо от системы. Просто понимаешь вопрос настолько очевидный, что я с подозрением к тебе отношусь. Это как просить скрины как светит солнце, что бы тебе было понятно, а то не видно. Гугли бенчмаркинга, ищи где он сравнивает настройки растительности, там пару минут будет видно. Но это все бессмысленно, так как нету видео геймплея сталкера, где бы это не было видно. Разве что там, где не видно растительности, типо в радянский украинской хате какой-нибудь. Но ты троляка, я это понял

Отправлено спустя 15 минут 22 секунды:
Вот специально для тебя, это не деревья которые везде постоянно погружаются, пердят. Такое ещё есть, погружайся https://fex.net/uk/s/pnpf1lm
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

unclevrm
Лол, то мені викрутити рослиннісnь в 0 і ще там щось до кучі, щоб відтворити те, що в когось там в інтернеті?
От
перше, що трапилось
Там на тому твому відео яка дальність промальовки виставлена?

А це спеціально для тебе:
https://fex.net/uk/s/t9b1tzf
l-m
Member

Повідомлення

Геральт: 25.11.2024 14:25 А це спеціально для тебе:
https://fex.net/uk/s/t9b1tzf
Ну тут теж інколи видно криву реалізацію ЛОДів з візуальним шумом від зникнення-появи деяких дерев. Я й особисто, у тому ж Заліссі біля вежі, наткнувся на екземпляр дерева, який від кроку вперед-кроку назад стає зовсім іншим деревом.

Але це зараз загальна біда в іграх, наприклад в Кіберпанку ще гірше, там постійно нізвідки з'являються об'єкти перед носом. Причому на перших версіях гри це не було настільки явно, але з часом "оптимізували" :-/
Ну й це дійсно частково залежить від швидкодії системи, ось як це відбувається на HDD (де там Месія пропав зі своїм "SSD нєнужон"?) -
feniks_tm
Member
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

Rapt0r: 25.11.2024 11:07 Почитав трішки коменти і офігіваю, таке враження що половина учасників форуму зелені школярі, які звикли до своїх pubg і фортнайтів. Сталкер це гра де не потрібно 100+ фпс. 7700x(з даунвольтом до 5.3) + rtx4080 + 32 ram (чутка розігнана) маю в 4к на Епік налаштуваннях з dlss на 66% і локом 60fps абсолютно стабільну гру. Порівнювати з кіберпанком навіть сенсу не має. Єдине місце була посадка до 40 кадрів це вхід в усім відоме поселення). Тому поливати гівном розрабів не збираюсь, гра вийшла шикарна :up:
Якщо ви звикли до 30-60фпс і вам це комфортно, то це не значить, що і всі інші так повинні грати. Мені особисто некомфортно грати з 1% LOW нижче 70-80фпс, чому я маю через силу це робити? Бо якийсь Ванька каже, що я зажрався і для сінгла стільки не треба? Ну ок… Чи може ще й 60Гц на моніторі виставити, бо у вас саме стільки і більше не треба?
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

feniks_tm: 25.11.2024 15:45
Rapt0r: 25.11.2024 11:07 Почитав трішки коменти і офігіваю, таке враження що половина учасників форуму зелені школярі, які звикли до своїх pubg і фортнайтів. Сталкер це гра де не потрібно 100+ фпс. 7700x(з даунвольтом до 5.3) + rtx4080 + 32 ram (чутка розігнана) маю в 4к на Епік налаштуваннях з dlss на 66% і локом 60fps абсолютно стабільну гру. Порівнювати з кіберпанком навіть сенсу не має. Єдине місце була посадка до 40 кадрів це вхід в усім відоме поселення). Тому поливати гівном розрабів не збираюсь, гра вийшла шикарна :up:
Якщо ви звикли до 30-60фпс і вам це комфортно, то це не значить, що і всі інші так повинні грати. Мені особисто некомфортно грати з 1% LOW нижче 70-80фпс, чому я маю через силу це робити? Бо якийсь Ванька каже, що я зажрався і для сінгла стільки не треба? Ну ок… Чи може ще й 60Гц на моніторі виставити, бо у вас саме стільки і більше не треба?
А я нагадаю, люди на консолях все ще грають в 30 кадрiв i говорять що консолi найкращi для iгор!
feniks_tm
Member
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

byaka: 25.11.2024 16:01
feniks_tm: 25.11.2024 15:45
Якщо ви звикли до 30-60фпс і вам це комфортно, то це не значить, що і всі інші так повинні грати. Мені особисто некомфортно грати з 1% LOW нижче 70-80фпс, чому я маю через силу це робити? Бо якийсь Ванька каже, що я зажрався і для сінгла стільки не треба? Ну ок… Чи може ще й 60Гц на моніторі виставити, бо у вас саме стільки і більше не треба?
А я нагадаю, люди на консолях все ще грають в 30 кадрiв i говорять що консолi найкращi для iгор!
Бо грають на геймпаді, де це не так відчувається через згладжений ввід, ну і відповідно нема такого прямого відгуку, як від мишки, де ти чудово відчуваєш різницю від коливань. Справа ж не тільки у візуальному сприйнятті. Ви ж умовно можете дивитись 30фпс геймплей від третьої особи (тобто не беручи в йому участі), але грати в ці ж 30фпс буде ой як некомфортно, незважаючи що для когось збоку це виглядатиме «ну ок».
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

feniks_tm: 25.11.2024 16:04
byaka: 25.11.2024 16:01
А я нагадаю, люди на консолях все ще грають в 30 кадрiв i говорять що консолi найкращi для iгор!
Бо грають на геймпаді, де це не так відчувається через згладжений ввід, ну і відповідно нема такого прямого відгуку, як від мишки, де ти чудово відчуваєш різницю від коливань.
Навiть на геймпадi 30 фпс вiдчуваеться дуже сумно.Тому зара на консолях добавляють всякi перформанс режими з милом, но зато 60фпс i бiльшiсть гравцiв обирає саме 60 фпс.
unclevrm
Member

Повідомлення

Геральт: 25.11.2024 14:25 unclevrm
Лол, то мені викрутити рослиннісnь в 0 і ще там щось до кучі, щоб відтворити те, що в когось там в інтернеті?
От
перше, що трапилось
Там на тому твому відео яка дальність промальовки виставлена?

А це спеціально для тебе:
https://fex.net/uk/s/t9b1tzf
Зачем я тебе все сообщения писал до этого, ели ты читаешь только последнее предложение и потом спрашиваешь, какие настройки? Сказано настройки не влияют, там на ультрах все было. Даже в твоем видосе, несмотря на то, что ты камерой крутишь как под спидами, всё равно видно как погружаются деревья. Но я так и знал что ты троляка, че поделать

Отправлено спустя 4 минуты 21 секунду:
l-m: 25.11.2024 15:26
Геральт: 25.11.2024 14:25 А це спеціально для тебе:
https://fex.net/uk/s/t9b1tzf
Ну тут теж інколи видно криву реалізацію ЛОДів з візуальним шумом від зникнення-появи деяких дерев. Я й особисто, у тому ж Заліссі біля вежі, наткнувся на екземпляр дерева, який від кроку вперед-кроку назад стає зовсім іншим деревом.

Але це зараз загальна біда в іграх, наприклад в Кіберпанку ще гірше, там постійно нізвідки з'являються об'єкти перед носом. Причому на перших версіях гри це не було настільки явно, але з часом "оптимізували" :-/
Ну й це дійсно частково залежить від швидкодії системи, ось як це відбувається на HDD (де там Месія пропав зі своїм "SSD нєнужон"?) -
Так у него этого нету, он же говорит, что нема, все погружается всё отлично. Либо тролль, либо слепой. не знаю че там на жестких, у меня 970 самс, да на стримах у людей топовые компы, железо тут не причем. Ты идешь у тебя деревья грузятся, кусты грузятся, дома, машины, всё прогружается. Это вообще не весело, погружения в игру не происходит ни разу. И это на ультрах, т.е нельзя ничего прикрутить в настройках. создается впечатление, что игра тупо развалится щас, но нет она так работает. Я не верю, что типы как этот существуют, которые взаправду этого не видят. Им видос скидываешь - они в отказ идут, говорят настройки не те :gigi:

Отправлено спустя 1 минуту 8 секунд:
Если напустить калика, сесть на диванчик, взять джойстик, то я верю, что это все не видно, и даже на инпутлаг плевать. Но он явно мышкой крутит как осатанелый
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

unclevrm
Тобто якщо камерою менше крутити, то буде гірше? :)
Ну, видно, то видно. Співчуваю тоді. То ж не пограти, якщо постійно дерева мерехтять.
feniks_tm
Member
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

byaka: 25.11.2024 16:10 но зато 60фпс i бiльшiсть гравцiв обирає саме 60 фпс.
Ну от якраз на геймпаді 60фпс і буде ок, на мишці це відчуваєтсья все ще заторможено. Навіть на 60Гц моніторі чудово відчувалась різниця між 60 та 120фпс (якщо забути про tearing :gigi:).
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

feniks_tm: 25.11.2024 16:26
byaka: 25.11.2024 16:10 но зато 60фпс i бiльшiсть гравцiв обирає саме 60 фпс.
Ну от якраз на геймпаді 60фпс і буде ок, на мишці це відчуваєтсья все ще заторможено. Навіть на 60Гц моніторі чудово відчувалась різниця між 60 та 120фпс (якщо забути про tearing :gigi:).
Це все зрозмiло,я про консолi згадав щоб показати що комфортний фпс це лише питання звички там молжливостей
feniks_tm
Member
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

byaka: 25.11.2024 16:37
feniks_tm: 25.11.2024 16:26
Ну от якраз на геймпаді 60фпс і буде ок, на мишці це відчуваєтсья все ще заторможено. Навіть на 60Гц моніторі чудово відчувалась різниця між 60 та 120фпс (якщо забути про tearing :gigi:).
Це все зрозмiло,я про консолi згадав щоб показати що комфортний фпс це лише питання звички там молжливостей
Ага. Тому і дивно бачити оці всі повідомлення "Ви все брешете, нема ніяких проблем з фпс та статтерами, я от граю в 40-60 фпс і жодних проблем, і ви так грайте, бо більше не треба"
Inqizitor2022
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Kirakishou: 24.11.2024 10:09
Геральт: 24.11.2024 09:46А в кого статери/краші, хай чекають патчів/драйверів.
В цьому вся суть. Хто має нвідію, отримує нові драйвера і грає тут і зараз, а хто має амд повинен чекати. Я, і багато інших власників відеокарт від амд, п’ять місяців чекаємо фіксу Зенлесса. Скільки ще чекати?

Відправлено через 4 хвилини 5 секунд:
Ну і не треба розповідати про коридорку в Resident Evil. Там є карти у відкритому світі і доволі великі. Що в новій Resident Evil 4, що в Resident Evil Village. Але якщо вам цього недостатньо, можна взяти для прикладу Elden Ring. Чому вона краще йде, ніж сталкер? І, звичайно, має значно кращу графіку.
Копи деньги на 5090, я уже понял, что выхода нет и хоть чучелом, хоть тушкой, нужно у всех будет занимать и брать 5090, если настолько хочется проходить Сталкер. Не знаю, у меня зуда особого нет, а всё остальное на моей 3080ти работает сносно. Поэтому если бы Куртка за 5090 хотел хотя-бы 1500 баксов - я бы ещё понял, но больше 2000 - там жаба плачет, ну и то, что война сейчас и если займёшь много - потом отдавать сложно.
byaka
Member
Аватар користувача

Повідомлення

feniks_tm: 25.11.2024 16:41
byaka: 25.11.2024 16:37
Це все зрозмiло,я про консолi згадав щоб показати що комфортний фпс це лише питання звички там молжливостей
Ага. Тому і дивно бачити оці всі повідомлення "Ви все брешете, нема ніяких проблем з фпс та статтерами, я от граю в 40-60 фпс і жодних проблем, і ви так грайте, бо більше не треба"
Було одне дослiдженя де людям блимали в очi c певною частотою так там не всi змогли побачити 40Гц i тiльки одиницi змогли побачити 60Гц.Корочше дуже багато може бути ньюансiв.
Я наприклад бачу рiзницю мiж 60 i 100 фпс.В сталкерi на високих я навiть мiг грати з 100 фпс,але генератор кадрiв дає затримку тому вирiшив вiдмовитись.
Востаннє редагувалось 25.11.2024 17:15 користувачем byaka, всього редагувалось 1 раз.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

l-m: 25.11.2024 15:26
Геральт: 25.11.2024 14:25 А це спеціально для тебе:
https://fex.net/uk/s/t9b1tzf
Ну тут теж інколи видно криву реалізацію ЛОДів з візуальним шумом від зникнення-появи деяких дерев. Я й особисто, у тому ж Заліссі біля вежі, наткнувся на екземпляр дерева, який від кроку вперед-кроку назад стає зовсім іншим деревом.

Але це зараз загальна біда в іграх, наприклад в Кіберпанку ще гірше, там постійно нізвідки з'являються об'єкти перед носом. Причому на перших версіях гри це не було настільки явно, але з часом "оптимізували" :-/
Ну й це дійсно частково залежить від швидкодії системи, ось як це відбувається на HDD (де там Месія пропав зі своїм "SSD нєнужон"?) -
взагалі дивно бачити таку імплементацію системи лодів на UE5, де існує наніт.
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Цікаво чи новий патч вже включає цю модифікацію?


Inqizitor2022: 25.11.2024 16:51что война сейчас и если займёшь много - потом отдавать сложно.
Так Ви у москалів позичте, а як війна закінчиться і кордон закриють — "помахаєте їм руцьою".
WWQ
Member
Аватар користувача

Повідомлення

PRYDA: 25.11.2024 11:14
WWQ: 25.11.2024 02:34 фиг знает, ниче не лагает и не дропает... модов не ставил ,просто дрова обновил на видик... конфиг 5800х3д + 3080 12гб ОС + 32 озу, в 2к 50-75 фпс ,чаще в раене 58-63 :spy:
Все ещё впереди, дайте игре немного времени, она расскроется и вы нарветесь на статтеры, на падение ФПС до 5 кадров. Я был дуже задоволены и плавностью геймплея и отсутствием вылетов (правда при даунвольте ГПУ они есть :gigi: ), а потом настал момент разобраться с "любителем жрать батон" на военной базе и привет 5 ФПС. Перезапуск игры, высвобождение врам и полетели :shuffle: до поры до времени. Игра требует доработок, как не крути. Баги, лаги, npc спавнящиеся на лицо, отсутствие паркура (это лять смешно, в открытый кузов газа залезть невозможно)
Вы правы я не долго играл, около часа всего, посмотрим что будет дальше.
valdass33
Junior

Повідомлення

antonshe: 24.11.2024 21:34 Граю на ноутбуці з і5 12500н +ртх3050 4гб. 3 дні грав з дуже сильною просадкою до 10-15 фпс. Але сьогодні на нексусі з'явився фікс peak версія. Тепер стабільно 60+ фпс на середньо- високих налаштуваннях :super: . Як я зрозумів що перевантаження відео пам'яті якось пов'язано з ефектами неба, хмар та освітлення.
Мужик у мене такий же ноут, закинь посилання на мод
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Enjthesilence: 25.11.2024 17:03взагалі дивно бачити таку імплементацію системи лодів на UE5, де існує наніт.
Наниты имеют кучу ограничений технических. При этом плохо взаимодействуют с Culling системами, им нужно рассчитывать для каждого объекта область его видимости, соотношение длины Edge-й и пикселей на экране, пересечение с другими Нанит-Объектами. Так же они имеют повышенную нагрузку на CPU и ПСП ОЗУ. Далеко не все объекты подходят под Наниты. Потому что сама форма объектов имеет значение. Если просто зафигачить Наниты на какой нить неподходящий объект, полезут артефакты. Например как тут на дальнем доме и верхних этажах - https://i.imgur.com/1G8PFo0.jpg или как тут на Иве - https://i.imgur.com/wwwbsmy.png

А так же под растения и тонкие объекты нужно включать Preserved Area у Нанитов в связи с чем возростает нагрузка еще больше. К тому же у Нанитов есть такая болячка как Mesh Fallback, т.е в отражениях и на Тенях ты будешь видить супер-низкополигональную версию этого объекта. А еще большие объекты под Наниты приходится нарезать под Surface Cache (CARD-ы) иначе GI будет плохо и медленно работать. Особенно это касается объектов Г-образных. Причем медленно настолько что в отражениях объект может начать тормозить обновляясь раз в секунду (низкий Update Speed). Еще эта бесячая инвалидация VSM карт из за Нанитов, в Hillside проекте Эпики описывали что в том случае легче было вообще всю сцену в Наниты и все объекты загнать, потому что иначе Virtual Shadow Карты плохо работали, просто дичь. Наниты это не магическая хрень которая клацнул и у тебя весь экран в миллиардах полигонов. Это не так работает. Это разрабы Анриала набрасывают пуха для дилетантов что Наниты это вообще такая крутая технология... На самом деле это геммор для геймдева, хоть и спасение для какой нить условной архитектурной визуализации.
Відповісти