У студіях пишуть з бітрєйтом вище 16/44Rucha: ↑ 15.10.2024 13:30Питання було стосовно первинного матеріалу
Останні статті і огляди
Новини
Выбор наушников
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
-
Rucha
Member
- Звідки: Київ
Як воно до слухачів потрапляє? Студії власноруч викладають на Spotify?Radio Bay: ↑ 15.10.2024 14:18 У студіях пишуть з бітрєйтом вище 16/44
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Ні, студія та стримінг не будуть самі, там правами все закрито, такі студії та сервіси швидко закриються по банкротству, бо не зможуть виплатити судові позови, там зовсім не іграшки з цим. Якось покопаюсь, самому стало цікаво. До речі, стара музіка типа "Лед Зепелін" в хайрезі мені зустрічалась тільки у отцифровках з вінілу, вона ж ще на стрічку писалась, але бувають ремастери, японські особливо цікаві, але все рівно 16/44Rucha: ↑ 15.10.2024 14:31Студії власноруч викладають на Spotify?
-
Rucha
Member
- Звідки: Київ
От на що я і натякав. У вільному доступі ніякого хайрезу, окрім кустарних оцифровок вінілу не буває (ну можливо, якісь виключення зустрічаються, але суть не змінюють). Тому порівнювати "HiRes" з CD - марна справа.Radio Bay: ↑ 15.10.2024 15:27Ні, студія та стримінг не будуть самі, там правами все закрито, такі студії та сервіси швидко закриються по банкротству, бо не зможуть виплатити судові позови, там зовсім не іграшки з цим. Якось покопаюсь, самому стало цікаво. До речі, стара музіка типа "Лед Зепелін" в хайрезі мені зустрічалась тільки у отцифровках з вінілу, вона ж ще на стрічку писалась, але бувають ремастери, японські особливо цікаві, але все рівно 16/44Rucha: ↑ 15.10.2024 14:31Студії власноруч викладають на Spotify?
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Порівнювать щось можна на одному тракті, тому їх не можна порівнювати навіть з того, що це будуть різні девайсі, можна порівнювати 16/44 проти 24/44 проти 24/96 і так далі. В мене є 24/96, але щоб я так проникся не скажу, так почище але не вау. Тут хто б 16/44 нормально відіграв. В мене взагалі зараз Spotify - Electro Dub Tango грає и чудово грає, а то я якось з'ясую де вони ті хайрези беруть, самому стало цікаво. Цей стрімігн то ж ціла індустріяRucha: ↑ 15.10.2024 15:33Тому порівнювати "HiRes" з CD - марна справа
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
Є стандарт SACD. Частенько Studio master релізять офіційно в цифрі. По факту студія працює якраз з хайрезом, потім вже результат опускається 16/44.1. Але хайрез матеріал нікуди не дівається, ніхто не заважає загнати його споживачу в SACD/цифрі.Rucha: ↑ 15.10.2024 14:31Як воно до слухачів потрапляє? Студії власноруч викладають на Spotify?
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Так, я цікавився цим, писати у 24/96+ то норм, писати та обробляти, а потім вже готують під носій/форматlewerlin: ↑ 15.10.2024 18:21По факту студія працює якраз з хайрезом
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
Це залежить від роботи звукорежа. Daft Punk - Random Access Memories(Studio Мaster 24/88.2) навіть на Люмії можна було відрізнити від 16/44.1 версії. Але часто ніхто не париться і просто "роздуває" CD до SACD. Тут точно без різниці(або взагалі в мінус, якщо ресемплер гівняний)Radio Bay: ↑ 15.10.2024 18:13В мене є 24/96, але щоб я так проникся не скажу, так почище але не вау. Тут хто б 16/44 нормально відіграв.
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Ну, той SACD особливо нікому не потрібен. Хайп буд, але не злетіла тема. Багатоканальний звук? Замахаєшся гроші листати, та ще й приміщення треба окреме. Матеріалу практично нему. Та і залишилось розвагою для невеличної кількості ентузіастів по світуlewerlin: ↑ 15.10.2024 18:26Але часто ніхто не париться і просто "роздуває" CD до SACD
-
l-m
Member
При цьому акустичні кабелі рекомендує китай з аліYaroslav308: ↑ 13.10.2024 12:52 А байки он любит. То в слепом тесте 10 раз из 10 отличил аудио CD от его копии, а это, на секундочку, цифровой формат. То у него разные USB-порты одного ПК звучат по-разному, как и USB-кабели меняют звучание.
Відправлено через 10 хвилин 56 секунд:
Це, м'яко кажучи, не так.Rucha: ↑ 15.10.2024 15:33 У вільному доступі ніякого хайрезу, окрім кустарних оцифровок вінілу не буває (ну можливо, якісь виключення зустрічаються, але суть не змінюють).
Колись випускали на SACD/DVD/Blu-ray, це була рідкість, однак була.
Зараз же у веб-магазинах для нових релізів доволі часто є варіанти краще ніж 44.1/16, вже навіть не назвеш це рідкістю.
Ось тільки один з сервісів - https://www.qobuz.com/us-en/quality/HD- ... ing-albums
-
Ostin
Member
Формально, хайрез - це просто аудіо з характеристиками вище 16\44. І напряму на якість сприйняття звуку ця різниця в цифрах впливає дуже і дуже мало. Як правило, весь той так званий хайрез, який викладається в 24\96 - абсолютно ідентичний тому, що звучить із CD носія.
Ріп з вінілу - так, він звучить по-іншому, але не обов'язково краще. І по-іншому не через циферки, а через спосіб запису, мастеринг. І це не хайрез в буквальному розумінні, бо це самопал. А хайрез - це студійний запис.
Якщо слухати оцифрування SACD в DSD64 напряму через підходящий цап - він може звучати трохи по-іншому, за CD. Я особисто вважаю, що різниця з тієї причини, що дельтасигма по своїй суті трохи краще обробляє однобітовий потік високої щільності, ніж PCM. Тому і вся різниця звуку. А не з причини, що сакд приніс більше інформації чи ще щось. Але різниця трохи є. І вона відчутніша, ніж 16\44 проти 24\96 одного і того ж матеріалу.
Відправлено через 4 хвилини 42 секунди:
Ріп з вінілу - так, він звучить по-іншому, але не обов'язково краще. І по-іншому не через циферки, а через спосіб запису, мастеринг. І це не хайрез в буквальному розумінні, бо це самопал. А хайрез - це студійний запис.
Якщо слухати оцифрування SACD в DSD64 напряму через підходящий цап - він може звучати трохи по-іншому, за CD. Я особисто вважаю, що різниця з тієї причини, що дельтасигма по своїй суті трохи краще обробляє однобітовий потік високої щільності, ніж PCM. Тому і вся різниця звуку. А не з причини, що сакд приніс більше інформації чи ще щось. Але різниця трохи є. І вона відчутніша, ніж 16\44 проти 24\96 одного і того ж матеріалу.
Відправлено через 4 хвилини 42 секунди:
Це швидше свідчить про те, що фактично викладено різний матеріал для CD і для хайрезу. Тобто було зроблено два різних кінцевих результата для різних носіїів. І це виключення з правил. Бо станом на сьогодення один і той же хайрез просто тиражується з різними цифрами.lewerlin: ↑ 15.10.2024 18:2624/88.2 навіть на Люмії можна було відрізнити від 16/44.1 версії
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Никогда не рекомендовал пользоваться этой помойкой и сам не пользуюсь. По Украине iProstir, дальше eBay, Thomann или Audiophonics.fr по ассортименту и ценам, более того всегда чморил, кто купил там, а прихало фуфло, что бывает регулярно. О, образовалась бригадка фейкометовl-m: ↑ 15.10.2024 22:36При цьому акустичні кабелі рекомендує китай з алі
Ага, читаешь источник - Qobuz, рез - 24/96, смотришь в спектрограмму, а там полка на 16кГц, значит пережатка из МП3 даже не 320, у 320 полка но 20кГц. Спрашиваешь у релизёра WTF, друг купил, прислал, хотя может врётl-m: ↑ 15.10.2024 22:36Зараз же у веб-магазинах для нових релізів доволі часто є варіанти краще ніж 44.1/16, вже навіть не назвеш це рідкістю.
Відправлено через 2 хвилини 9 секунд:
Але мастер там один, 2 рази писати навряд будутьOstin: ↑ 16.10.2024 11:10Це швидше свідчить про те, що фактично викладено різний матеріал для CD і для хайрезу. Тобто було зроблено два різних кінцевих результата для різних носіїів
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
Так а я про що?Ostin: ↑ 16.10.2024 11:10Це швидше свідчить про те, що фактично викладено різний матеріал для CD і для хайрезу. Тобто було зроблено два різних кінцевих результата для різних носіїів. І це виключення з правил. Бо станом на сьогодення один і той же хайрез просто тиражується з різними цифрами.
В студії ж не просто "академічно" зводять до купи, а й нерідко адаптують релізний матеріал під кінцевого слухача. А то в студійних баєрах воно грає, а в студентських затичках за 3$ - ножем по жесті. Масовий 16/44.1 має грати притомно скрізь, а от до хайрезу таких вимог вже немає - його купуватиме вже хтось з більш менш пристойними девайсами.lewerlin: ↑ 15.10.2024 18:26Це залежить від роботи звукорежа.
Як приклад невдалого 16/44.1 згадаю альбомчик DJ Shah, з ніби то кліпінгом. На папері масовий 16/44.1, а по факту треба були аж SRH440, щоб воно грати почало, а не клацати(240им Шурам все ще не вистачало діапазону ). При тому в Radio Edit, ті ж треки грали вже взагалі на всьому.
Від мастеринга багато залежить і хайрез дуже навіть має сенс, коли робився окремо.
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Радио едіт для того і робиться, щоб грало усюдиlewerlin: ↑ 16.10.2024 14:55При тому в Radio Edit, ті ж треки грали вже взагалі на всьому
До речі так, бо слухач може бути більш вибагливим, тема стає все глибшою )lewerlin: ↑ 16.10.2024 14:55і хайрез дуже навіть має сенс, коли робився окремо
-
SERGBILL
Member
- Звідки: Кривой Рог
Rucha
розберись як небудь сам, бо серйозно, ледь не мінуснув
розберись як небудь сам, бо серйозно, ледь не мінуснув
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
На всьому має грати і CDDA, але як виявилось, буває і зворотна лінь .Radio Bay: ↑ 16.10.2024 16:38Радио едіт для того і робиться, щоб грало усюди
По перше, це треба самому слухати і на чому не-будь краще, за дефолт. По друге, треба таки бути меломаном, бо до мас-попси навряд знайдеш нормальний хайрез, а не апсемпл CDDA(хоча здавалось б, викладіть студійний мастер і не морочте голову).SERGBILL: ↑ 17.10.2024 01:48розберись як небудь сам, бо серйозно, ледь не мінуснув
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Не зовсім так, проблема була і у тому, що одні записи грали тихіше за інші, тобто менш запам'ятаються слухачу, а від цього залежить місце у чартах. Більш якісні записи писали тихіше, щоб запобігти проблемі кліпінгу в той час, як попсі було пофіг не кліпінг, там була задача, щоб це кричало гучніше усюди.lewerlin: ↑ 17.10.2024 08:23На всьому має грати і CDDA, але як виявилось, буває і зворотна лінь
Сам спробуй, в чому проблема, не слухав, але маю думку? Цікавій власний досвід, а не теоретичні думки, та висновки з відосиків з тіктокуRucha: ↑ 15.10.2024 15:33Тому порівнювати "HiRes" з CD - марна справа
Відправлено через 11 хвилин 42 секунди:
Мій довід: це проти це чистіше, але не вау, залишив 24/96, хоча й 16/41 відчував себе норм
-
Ostin
Member
Якщо є ще можливість позрівнювати, то пропоную додатковий експеримент - сконвертувати 24\96 в 24\48 і в 16\44 будь-яким не найгіршим конвертером (типу SoX чи SSRC) і порівняти чотири екземпляри однієї пісні. А саме, чи сконвертований варіант з джерела 24\96 буде відрізнятись від студійного CD і в чию користь? А також, чи є різниця між 24\48 та 24\96 одного і того ж мастерингу?Radio Bay: ↑ 17.10.2024 11:47залишив 24/96, хоча й 16/41 відчував себе норм
я розумію, це трохи клопоту, але сама конвертація - це секунди, а от кілька хвилин на слухання треба виділити, так...
-
Yaroslav308
Member
SERGBILL: ↑ 15.10.2024 11:47реально такое утверждал?Yaroslav308: ↑ 13.10.2024 12:52 отличил аудио CD от его копии
Radio Bay: ↑ 15.10.2024 12:10 Да, вообще без проблем, штамповка и качество копий отличается, а самописанки и подавно, учите матчасть. Проблема в качестве считывания, в т.ч. в разной голубине, забыл, как эти метки называются, "питы" кажись
Как жаль, что мы живем в аналоговую эру и человечество ещё не придумало способ хранения и передачи данных, который бы обеспечивал абсолютную идентичность "копии" и "оригинала". Ах да... всё-таки кое-что уже и придумали.Radio Bay: ↑ 15.10.2024 13:04От я і робив, міняв ні я. Різниця може бути на рівні "є глибокий бас", "а де бас?", там дійсно не треба мати золоті вуха. Я взагалі такі теми нюансів не обговорюю, тільки очевиднеSERGBILL: ↑ 15.10.2024 12:51було б цікаво провести сліпий тест)
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
Дурний експеримент.Ostin: ↑ 17.10.2024 12:35Якщо є ще можливість позрівнювати, то пропоную додатковий експеримент - сконвертувати 24\96 в 24\48 і в 16\44 будь-яким не найгіршим конвертером (типу SoX чи SSRC) і порівняти чотири екземпляри однієї пісні. А саме, чи сконвертований варіант з джерела 24\96 буде відрізнятись від студійного CD і в чию користь? А також, чи є різниця між 24\48 та 24\96 одного і того ж мастерингу?
я розумію, це трохи клопоту, але сама конвертація - це секунди, а от кілька хвилин на слухання треба виділити, так...
Це треба мати один і той же вихідний матеріал, однієї й тієї ж оброки, але в різній якості(хто вам таке гарантує?). Якщо далі по тексту - то ми фактично будемо вислуховувати якість нашого конвертера, в порівнянні з апаратурою конкретної студії.
Якщо тейк типу що умовно 24/88.2 не краще 16/44.1 - то розберіться, що таке РСМ і як воно кодується. У вас відразу всі питання відпадуть.