1. Якщо була така відповідь від саппорта, як ви пишите, тоді і будемо з`ясовувати хто міг дати таку "пораду", скріншот листа можна прислати в особисті. Я буду чекати.AFU_power: ↑ 20.06.2024 21:44 Даю предметно
1. Лист є, але там сенсітів контент і я його не зобов'язаний показувати на форумі.
2. Це чудово, що ваш маркетинговий відділ такий спостережливий, можливо він здогадається загуглити "kbdclass.sys fn hotkey clevo bluescreen"
3. Мені здається, що я відповів ясніше нікуди, але повторюсь. Для того щоб читати головну сайту, новини, теми і профілі реєстрація необов'язкова. Я зареєструвався після того як мені потрібно було в барахолку продати.
4. А з чого цей девайс повинен бути в профілі, якщо із-за цих закидів він перестав бути "щоденною робочою лошадкою"?
5. Я поясню, ви чудово ухиляєтесь від того щоб взяти вину типу "да був косяк, але в наступних генераціях ми такого робити не будемо", зато замість того ви чудово пересмикуєте теми "а чого у вас реєстрація з березня 2024?", "а чого там в темі всього два коменти?", "то всьо апдейти!!!"
2. Я щойно погуглив, і ви здивуєтесь, але ця проблема тягнеться періодично ще з 2015 року і такі проблеми не тільки у нас, а у інших виробників. Тому ще раз, питання не до нас, а до Microsoft.
3. Ок.
4. Ну тобто ця проблема не вирішується в принципі, і ноут просто лежить, а PSP Go вас щоденний девайс? Ок.
5. Яку вину, шановний? Ще раз якщо ввести kbdclass.sys bluescreen то такі самі проблеми були у всіх вендорів. Це не наша проблема, це проблема Microsoft.