Трасування променів з'явиться у Diablo IV до кінця березня

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

І в the day before навіть була плашечка артіікс, в список додавали?

Отправлено спустя 1 минуту 52 секунды:
Така технологія продвинута що треба чумудан грошів давати студії аби вони імплементували лучікі і тіні від ящиків.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Soto: 16.03.2024 23:23 с твоей логикой, ты на амд сидишь - какое-то у тебя вообще право заикаться про трассировку и технологию?? :facepalm:
О, в тебе КПК є. Розкажи, якщо не важко, на яких налаштуваннях ти там отримуєш загальне враження від візуалу.
Бо якщо гугл не бреше, то навіть в FHD і навіть з апскейлом,
40кадрів
Само собою, ніяких path tracing (промені майбутньго, хех), лише оті старенькі, кривенькі ray tracing та й ті без reflections

І ось тобі
АМД
приблизно на тих самих налаштуваннях
Ти граєш при 720p, з низьким FPS, але розказуєш, які класні технології майбутнього? Який же ти потішний. :)
Це треба бути відбитим фанатиком, щоб проміняти 60 кадрів в нативі на 40кадрів в 720p (це роздільча телефонів 2012, якщо щось) заради кількох правильних (?) тіней і олії на асфальті. А майнкрафт залиш собі, як і кваки з лего

Soto: 16.03.2024 23:23 Как я люблю людей, которые идут напопятную, когда самой обычной аналогией им утирают нос.
Та це абсолютно безглузда дитяча аналогія. Ну підніми цеглу на 10 поверх одночасно з краном. А якщо просто з землі на 1м, то кран ще й програти може.
Там же ключове - швидкодія, а не просто підняв/не підняв. Батман запустився на древньому атлоні? Ну все, різниці нема. "Підняв" же.
В тій аналогії тобі не цеглу треба піднімати, а відро вапна. На 3й поверх. За той самий час. І от власне, що в сучасних забавках тої фізики кіт наплакав (цегла), тому і здається тобі, що проц (ти) піднімає. А як тільки починають використовувати інтенсивніше (вапно-туман), то тут і казочці кінець. І з променями те саме. Щось лайтове - і АМД потягне. А навішати більше і "ті тензорні ядра" здуваються. Навішувати будуть постійно і ти постійно будеш грати в апскейлах. Оце твоє ігрове майбутнє за яке ти так розпинаєшся.

"Глупим" мене називає чувак, який при траблах з БЖ міняє ВК. Треба було ще кришкою корпусу постукати, як в анекдоті, а раптом допомогло б :D
І навчись вже нарешті користуватись хостингами картинок.
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Доречі, консольна движуха із апскейлами це окремий вид переможного потягу. Яке там 8к та 16к якщо в 4к в нативі при всіх домінуючих і передових технологіях ON та повзунках "вправо" 4090 робить пуксреньк і видає неймовірні кінематографічні фепеси.

Отправлено спустя 3 минуты 29 секунд:
Що потім треба навалювати мила аби воно із фейковими кадрами намалювало 60 фпс а форуми заповнили мессаги що з'являються графічні артефакти обоже!!!. Вважаю що такі передові технології нафіг не всрались бо ми так і застрягнемо в 1080р 60фпс в массмаркеті.

Отправлено спустя 3 минуты 1 секунду:
Так що я не проти аби ящик в тлоу відкидав правильну тінь але не такою ціною щоб це коштувало 2 тисячі доларів а хх60 карти ті всі технології для галочки бо для їх включення потужності тупо немає, лише місце для плашки артіікс збоку.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

singrana: 16.03.2024 14:37не можу пройти мимо, а де nvidia hairworks? от просто цікаво куди ж ця "геніальна технологія" поділась.
не можу пройти мимо, а де AMD TressFX? от просто цікаво куди ж ця "геніальна технологія" поділась.
Зображення

Отправлено спустя 12 минут 41 секунду:
kairo: 16.03.2024 19:18По великому рахунку, весь цей RTX ср*ч по одній простій причині - карти АМД пасуть задніх в рейтрейсінгу(по чистій продуктивності вони теж пасуть задніх, але тут мова не про це). Як тільки червоні навчаться нормально працювати із увімкненим РТ, тема відразу ж стухне. Може ще володарі різного антикваріату будуть бурчати про те що "еРТеІкс нам ваш нинужон", усі інші спокійно увімкнуть його в налаштуваннях та будуть грати.
Історія циклічна.

В часи 8800 GTX / X1900 XTX червоні нефоннати поливали лайном уніфіковані шейдери тому що не мали їх.
Уніфіковані шейдери стали абсолютним стандартом індустрії.

В часи GTX 480 / Radeon 5870 червоні нефоннати поливали лайном тесселяцію, тому що продуктивність їх карт в тесселяції була набагато менша за конкурента.
Тесселяція стала абсолютним стандартом індустрії.

Зараз червоні нефоннати поливають лайном рейтрейсінг та технологію масштабування з ІІ.
Чому? Бо карти АМД гірші в продуктивності з рейтрейсінгом та в якості реалізації технологій масштабування.
Чи стане рейтрейсінг та технології масштабування з ІІ абсолютним стандартом індустрії? Безумовно. Фактично вже стали.

Сама АМД це чудово розуміє, тому і систематично нарощує продуктивність з рейтрейсінгом (хоч ще і далеко від конкурента, але прогрес наявний) та технології масштабування (запоздало, але повторюючи всі рішення конкурента)

Отправлено спустя 20 минут 56 секунд:
Геральт: 16.03.2024 16:18Не знаю, що вони там вибрали (1,5год то забагато слухати), але якщо тобі для розуміння гарна візуально гра чи ні, потрібна думка якихось чуваків в інтернеті, то в мене для тебе погані новини. Крім того, ти ту саму помилку робиш, що і Soto: прив'язуєш гарний візуал до наявності променів, що саме по собі маячня. Вимкни промені в Аватарі і це все одно буде найгарніший відкритий світ, імхо, на даний момент. А якщо згадати, що там люмен, а не зелене сміття, то поціновувачам пропрієтарщини може взагалі стати сумно. А є ж ще хорайзон і цілий стос асасінів.
Сорян, але так, думка чуваків з Digital Foundry вона трошки більш вагома, ніж думка якогось чувака з форума, який ті ігри на максимальних налаштуваннях навіть не бачив (бо в нього АМД) але вже всім розповідає про "нінужон нам етот ваш RTX".
Digital Foundry - реальні технічні експерти, вони технічну складову ігор систематично розбирають і показують які саме технології який вплив на графічну складову мають.
А стосовно особисто мене - ну, я можу включити максимальні налаштування в тих іграх, про які йде мова і порівняти особисто, не перетворюючи це все в слайд-шоу.
І це саме робив і порівнював. І так, графічна складова з RTX краща.
Ти не можеш. Бо вмикаючи RTX ти отримуєш неграбельний фпс. І це єдина причина, чому ти нам тут навалюєш про "нінужон нам ваш RTX".
Так само, як раніше навалював про "нінужон нам ваш DLSS", розповідаючи брехню про "картинка з DLSS гірше натива", а в реальному сліпому експерименті (де не вийде маніпулювати) не зміг розрізнити скріни в нативі та DLSS
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

fantomrulezz: 17.03.2024 10:59
singrana: 16.03.2024 14:37не можу пройти мимо, а де nvidia hairworks? от просто цікаво куди ж ця "геніальна технологія" поділась.
не можу пройти мимо, а де AMD TressFX? от просто цікаво куди ж ця "геніальна технологія" поділась.
Зображення

Отправлено спустя 12 минут 41 секунду:
kairo: 16.03.2024 19:18По великому рахунку, весь цей RTX ср*ч по одній простій причині - карти АМД пасуть задніх в рейтрейсінгу(по чистій продуктивності вони теж пасуть задніх, але тут мова не про це). Як тільки червоні навчаться нормально працювати із увімкненим РТ, тема відразу ж стухне. Може ще володарі різного антикваріату будуть бурчати про те що "еРТеІкс нам ваш нинужон", усі інші спокійно увімкнуть його в налаштуваннях та будуть грати.
Історія циклічна.

В часи 8800 GTX / X1900 XTX червоні нефоннати поливали лайном уніфіковані шейдери тому що не мали їх.
Уніфіковані шейдери стали абсолютним стандартом індустрії.

В часи GTX 480 / Radeon 5870 червоні нефоннати поливали лайном тесселяцію, тому що продуктивність їх карт в тесселяції була набагато менша за конкурента.
Тесселяція стала абсолютним стандартом індустрії.

Зараз червоні нефоннати поливають лайном рейтрейсінг та технологію масштабування з ІІ.
Чому? Бо карти АМД гірші в продуктивності з рейтрейсінгом та в якості реалізації технологій масштабування.
Чи стане рейтрейсінг та технології масштабування з ІІ абсолютним стандартом індустрії? Безумовно. Фактично вже стали.

Сама АМД це чудово розуміє, тому і систематично нарощує продуктивність з рейтрейсінгом (хоч ще і далеко від конкурента, але прогрес наявний) та технології масштабування (запоздало, але повторюючи всі рішення конкурента)

Отправлено спустя 20 минут 56 секунд:
Геральт: 16.03.2024 16:18Не знаю, що вони там вибрали (1,5год то забагато слухати), але якщо тобі для розуміння гарна візуально гра чи ні, потрібна думка якихось чуваків в інтернеті, то в мене для тебе погані новини. Крім того, ти ту саму помилку робиш, що і Soto: прив'язуєш гарний візуал до наявності променів, що саме по собі маячня. Вимкни промені в Аватарі і це все одно буде найгарніший відкритий світ, імхо, на даний момент. А якщо згадати, що там люмен, а не зелене сміття, то поціновувачам пропрієтарщини може взагалі стати сумно. А є ж ще хорайзон і цілий стос асасінів.
Сорян, але так, думка чуваків з Digital Foundry вона трошки більш вагома, ніж думка якогось чувака з форума, який ті ігри на максимальних налаштуваннях навіть не бачив (бо в нього АМД) але вже всім розповідає про "нінужон нам етот ваш RTX".
Digital Foundry - реальні технічні експерти, вони технічну складову ігор систематично розбирають і показують які саме технології який вплив на графічну складову мають.
А стосовно особисто мене - ну, я можу включити максимальні налаштування в тих іграх, про які йде мова і порівняти особисто, не перетворюючи це все в слайд-шоу.
І це саме робив і порівнював. І так, графічна складова з RTX краща.
Ти не можеш. Бо вмикаючи RTX ти отримуєш неграбельний фпс. І це єдина причина, чому ти нам тут навалюєш про "нінужон нам ваш RTX".
Так само, як раніше навалював про "нінужон нам ваш DLSS", розповідаючи брехню про "картинка з DLSS гірше натива", а в реальному сліпому експерименті (де не вийде маніпулювати) не зміг розрізнити скріни в нативі та DLSS
Та ти не розумієш, dfoundry їм також зелена мафія занесла валізки для реклами богомєрзкого ртх і длсс. Дивно звичайно, чому амд так намагається скопіювати технології зелених (поки що невдало) Ти коли нормальні приклади імплементації ртх\длсс показуєш, вони просто ігноруються) ще цікаво читати, про якусь там х2 ціну за ці технології, якщо подивитись умовну 4070с і його прямого конкурента, там ціна дуже навіть приємна, а карта вийшла 2 місяці назад, а якщо порівнювати продуктивність з ртх, то й взагалі амд пасе задніх.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Enjthesilence: 17.03.2024 11:08Дивно звичайно, чому амд так намагається скопіювати технології зелених (поки що невдало)
Бо брєдні нефоннатів на форумі то брєдні нефоннатів на форумі, а риночок втрачати не хочеться і у реальних користувачів воно має величезний попит :laugh:

До речі, не сказав би що прям невдало. Скоріше запоздало.
7900 xtx при однаковій ціні з 4080 має з нею паритет в растері і вже всього лише на 16% слабіше в рейтрейсінгу. Імовірно, в наступному поколінні може бути досягнутий паритет в рейтрейсінгу.
FSR останніх версій вже має пристойний результат, близький до нативу і вже не має такого дикого розриву з DLSS по якості.
Аналог Frame Generation з'явився, хоч і кривий і косий поки що.
Розрив зменшується.
спойлер
Зображення
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

fantomrulezz: 17.03.2024 11:29
Enjthesilence: 17.03.2024 11:08Дивно звичайно, чому амд так намагається скопіювати технології зелених (поки що невдало)
Бо брєдні нефоннатів на форумі то брєдні нефоннатів на форумі, а риночок втрачати не хочеться і у реальних користувачів воно має величезний попит :laugh:

До речі, не сказав би що прям невдало. Скоріше запоздало.
7900 xtx при однаковій ціні з 4080 має з нею паритет в растері і вже всього лише на 16% слабіше в рейтрейсінгу. Імовірно, в наступному поколінні може бути досягнутий паритет в рейтрейсінгу.
FSR останніх версій вже має пристойний результат, близький до нативу і вже не має такого дикого розриву з DLSS по якості.
Аналог Frame Generation з'явився, хоч і кривий і косий поки що.
Розрив зменшується.
спойлер
Зображення
Це насправді чудова тенденція, я тільки за те щоб у амд все вийшло і було реально з чого вибирати, без компромісів типу відмови від трасування чи технологій масштабування.
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

fantomrulezz
Від унікованих шейдерів була практична вигода і всі це розуміли. Не розуміли лише орангутанги із прокуреними приміщеннями і компами в кредит де хр краща система і кращої не буде.

В часи дх11 тільки сліпий і обдовбаний орангутанг кричав що це все фигня і кращого ніж дх9 годі й бажати ( пам'ятаєте, він досі сидить на вінхр і кращої системи годі бажати ). Щоб побачити ці всі фігнюшки не треба було викладати пару тисяч доларів лише за відеомапу, і також всі ці фьючерси були доступні серіям х60 х70. І вся ця краса була доступна в нативі без всяких фейкгенераторів і милостанцій ШІ.

Зараз що? 4090 в 4к кіберпанк із PT та всіма повзунками вправо скільки фпс показує в нативі? Щоб "насолодитися" "правильними" тінями від ящика треба викинути 2 тисячки лише на 4090 яка в нативі 4к ті тіні буде малювати в 25-30 фпс. 3(!!!) покоління артіікс відеокарт не може забезпечити пристойний фпс без включення фейкгенератора і милостанції ss. Це майбутнє, так.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

AntonyKandaurov: 17.03.2024 11:46Зараз що? 4090 в 4к кіберпанк із PT та всіма повзунками вправо скільки фпс показує в нативі? Щоб "насолодитися" "правильними" тінями від ящика треба викинути 2 тисячки лише на 4090 яка в нативі 4к ті тіні буде малювати в 25-30 фпс. 3(!!!)
Почему только крайности? 4090, фулл РТ, 4к, промежуточных значений нету?
Что плохого в том что обладатель старенькой 3080 в киберпуке включит РТ отражения и будет бегать с Овер 60фпс в нативном 1440р?
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Vpupkin
А чому ви саме на 4090 сидите? Чому не 4080 або 4080 12 гб? Відповідь "можу собі дозволити" не рахується.

Отправлено спустя 11 минут 43 секунды:
Ось ще оце длсс тут би форсити. В скріншотах різниці може й не бути але в динаміці, це просто звіздєц. Миловарить краще ніж ТАА, по краях рухомих об'єктів просто жах що робиться, а коли в ДЛ2 Хакон дав мені в лице шматок мила замість текстоліту на початку гри я зрозумів що це фігня якась і це було длсс кваліті. Усі маленькі деталізовані об'єкти перетворюються в кашу. Так що статику можна запхати в дупу і роздивлятися годинами, миловарню краще видно в динаміці.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

AntonyKandaurov: 17.03.2024 11:58А чому ви саме на 4090 сидите? Чому не 4080 або 4080 12 гб? Відповідь "можу собі дозволити" не рахується.
Потому что могу и хочу, а ещё немножко надо.
Я пользую топ карты со времён gtx 690.
Пусть там где на 3080 80 фпс у меня будет 150фпс. Топовая карта даёт максимальный простор для манёвра между качеством и производительностью.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

AntonyKandaurov: 17.03.2024 12:10 Vpupkin
А чому ви саме на 4090 сидите? Чому не 4080 або 4080 12 гб? Відповідь "можу собі дозволити" не рахується.

Отправлено спустя 11 минут 43 секунды:
Ось ще оце длсс тут би форсити. В скріншотах різниці може й не бути але в динаміці, це просто звіздєц. Миловарить краще ніж ТАА, по краях рухомих об'єктів просто жах що робиться, а коли в ДЛ2 Хакон дав мені в лице шматок мила замість текстоліту на початку гри я зрозумів що це фігня якась і це було длсс кваліті. Усі маленькі деталізовані об'єкти перетворюються в кашу. Так що статику можна запхати в дупу і роздивлятися годинами, миловарню краще видно в динаміці.
Ага, ну до 4090 напевно усі топи в 4к відмінно працювали, як скажеш. Маячня про DLSS повна, особливо якщо мова йде про 2к й вище, не без артефактів це точно, але й ніякої каші там нема, є ігри де длсс дає найкраще згладжування з усіх можливих, якщо поєднати dldsr + dlss зображення буде краще нативного.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

fantomrulezz: 17.03.2024 10:59 Сорян, але так, думка чуваків з Digital Foundry вона трошки більш вагома, ніж думка якогось чувака з форума, який ті ігри на максимальних налаштуваннях навіть не бачив (бо в нього АМД) але вже всім розповідає про "нінужон нам етот ваш RTX".
Digital Foundry - реальні технічні експерти, вони технічну складову ігор систематично розбирають і показують які саме технології який вплив на графічну складову мають.
А стосовно особисто мене - ну, я можу включити максимальні налаштування в тих іграх, про які йде мова і порівняти особисто, не перетворюючи це все в слайд-шоу.
І це саме робив і порівнював. І так, графічна складова з RTX краща.
Ти не можеш. Бо вмикаючи RTX ти отримуєш неграбельний фпс. І це єдина причина, чому ти нам тут навалюєш про "нінужон нам ваш RTX".
Так само, як раніше навалював про "нінужон нам ваш DLSS", розповідаючи брехню про "картинка з DLSS гірше натива", а в реальному сліпому експерименті (де не вийде маніпулювати) не зміг розрізнити скріни в нативі та DLSS
Та я ж взагалі про чиюсь ( не твою) думку. Візуал - то чиста суб'єктивщина. І воно тобі або подобається, або ні. А скільки там під капотом технологій - справа десята. Повно прикладів (і вони були в цій темі) з гарним візуалом і без зелених променів.

FC6, deathlop, guardians, re4...те все проходилось на ультра і з променями. І вже так склалось, що воно в отому твому списку "best 76"
AW2/КПК ні ти ні я в нативі з макс променями не пограєм. А більше в вас нічого й нема. Ще хтось старезне метро/відьмака тягне, хтось манйкрафт.
Міняти натив на промені я не буду, хоч скільки відосів Digital Foundry ти не показуй. Для тебе DLSS краща за натив, тобі легше.
Але фокус в тому, що такі промені, як в названих іграх, що є, що нема. Не знаю як ти в цих іграх щось порівнював (якщо порівнював). То що я там маю оцінювати? Я тобі дам два скріна з FC6 без калюж, і ти не скажеш, де промені. А якщо навіть вгадаєш, то оту "різницю" треба буде обводити і збільшувати. Або почнеш щось про "загальне враження". Ну виключив я, побігав, включив, побігав. Загальне враження не змінилось ні на йоту. Лишив включені. Бо ж потім такі як ти, будуть розказувати, що я щось там оцінити не можу, а на швидкодію воно і так не впливає.

Про DLSS тільки не починай, бо ось твої Digital Foundry з апскейлами, де прямим текстом кажуть, що вода (deathloop) в апскейлерах глючна (обох), а в DLSS ще й NPC заглючив :)
спойлер

Ну або можеш ще раз порівняти асфальт на моєму скріні і на твому. Ще й з врахуванням QHD vs 4K. Раз вже знову ту тему згадав.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 17.03.2024 12:20
fantomrulezz: 17.03.2024 10:59 Сорян, але так, думка чуваків з Digital Foundry вона трошки більш вагома, ніж думка якогось чувака з форума, який ті ігри на максимальних налаштуваннях навіть не бачив (бо в нього АМД) але вже всім розповідає про "нінужон нам етот ваш RTX".
Digital Foundry - реальні технічні експерти, вони технічну складову ігор систематично розбирають і показують які саме технології який вплив на графічну складову мають.
А стосовно особисто мене - ну, я можу включити максимальні налаштування в тих іграх, про які йде мова і порівняти особисто, не перетворюючи це все в слайд-шоу.
І це саме робив і порівнював. І так, графічна складова з RTX краща.
Ти не можеш. Бо вмикаючи RTX ти отримуєш неграбельний фпс. І це єдина причина, чому ти нам тут навалюєш про "нінужон нам ваш RTX".
Так само, як раніше навалював про "нінужон нам ваш DLSS", розповідаючи брехню про "картинка з DLSS гірше натива", а в реальному сліпому експерименті (де не вийде маніпулювати) не зміг розрізнити скріни в нативі та DLSS
Та я ж взагалі про чиюсь ( не твою) думку. Візуал - то чиста суб'єктивщина. І воно тобі або подобається, або ні. А скільки там під капотом технологій - справа десята. Повно прикладів (і вони були в цій темі) з гарним візуалом і без зелених променів.

FC6, deathlop, guardians, re4...те все проходилось на ультра і з променями. І вже так склалось, що воно в отому твому списку "best 76"
AW2/КПК ні ти ні я в нативі з макс променями не пограєм. А більше в вас нічого й нема. Ще хтось старезне метро/відьмака тягне, хтось манйкрафт.
Міняти натив на промені я не буду, хоч скільки відосів Digital Foundry ти не показуй. Для тебе DLSS краща за натив, тобі легше.
Але фокус в тому, що такі промені, як в названих іграх, що є, що нема. Не знаю як ти в цих іграх щось порівнював (якщо порівнював). То що я там маю оцінювати? Я тобі дам два скріна з FC6 без калюж, і ти не скажеш, де промені. А якщо навіть вгадаєш, то оту "різницю" треба буде обводити і збільшувати. Або почнеш щось про "загальне враження". Ну виключив я, побігав, включив, побігав. Загальне враження не змінилось ні на йоту. Лишив включені. Бо ж потім такі як ти, будуть розказувати, що я щось там оцінити не можу, а на швидкодію воно і так не впливає.

Про DLSS тільки не починай, бо ось твої Digital Foundry з апскейлами, де прямим текстом кажуть, що вода (deathloop) в апскейлерах глючна (обох), а в DLSS ще й NPC заглючив :)
спойлер

Ну або можеш ще раз порівняти асфальт на моєму скріні і на твому. Ще й з врахуванням QHD vs 4K. Раз вже знову ту тему згадав.
"капл багс" в деяких проектах при більш ранніх версіях длсс = проблемі в кожній грі? типові сср відображення у воді напевно не артефачать зовсім, ніколи.
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Enjthesilence
А я щось кажу за топи попердніх часів? То куртка кричав що епоха 4к наступила ще за бородатих часів і усілякі 980ті на серйозних казали що 4к експірієнс дають ( звісно що ні, 24 фпс 4к - це суперекспірієнс). Я до того що з часів максвела пройшло майже 10 років в віз понині тут. І я просто не бачу сенсу в тому що купуючи топ за дофіга грошей ти отримуєш карету яка вже майже гарбуз і без включення милостанцій не може видати в нативі нормальний фпс.

За длсс можете мені не розпинатися, після того що я бачив для мене це просто жах, дивитися на скейлену картинку і вважати що вона краще натива - це клініка. Це як 800×600 розтягнути до 1080р і пропустивши через купу фільтрів казати що натив 1080р соснув а милостанція молодець. Що не зробиш аби вбухані гроші в гпу виправдати.

Отправлено спустя 2 минуты 10 секунд:
Я в той же тлоу грав із сраним апскейлом бо мій суперпаскаль-затичка не видавав 60 фпс і мені прийшлося навалити фср. Задоволення поніже срєднєго, скажу я вам. Навіть на кваліті-уяліті.
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

Геральт: 17.03.2024 08:36 О, в тебе КПК є. Розкажи, якщо не важко, на яких налаштуваннях ти там отримуєш загальне враження від візуалу.
Ти граєш при 720p, з низьким FPS
Ничего себе. А я то думал, кто мне в затылок дышал, когда я штурмовал Арасаку. :laugh:
В КП я играл на высоких, без dlss и трассировки, в почти стабильные 60 фпс. (стабильными они стали, когда туман и облака на средние пустил)
У меня потребности в пошаговых и медитативных играх, а в кп я играл, так как люблю жанр, и лучи мне там хочется, но 4060 вышла слишком поздно.

Погоди, ты что, и в КП играл с лучами? А как же "они фиговые, всё зелёное, и вообще"? :laugh:

пс: отстань от меня, я с тобой все вопросы решил - ты глуп, и просто неадекват.
Если так интересно, то играл я в дед спейс, майнкрафт (запускал), метро исход, рифтбрейкерс, контрол, дум, гостранер, хитман, гоствайр, и квака
Востаннє редагувалось 17.03.2024 12:45 користувачем Soto, всього редагувалось 2 разів.
AntonyKandaurov
Member
Аватар користувача
Звідки: Славетне місто Запоріжжя

Повідомлення

Soto
Лучі...
В кп2077...
На 4050...

:lol: :lol:

Отправлено спустя 1 минуту 30 секунд:
Хороша неділя вийшла, достатньо на сьогодні інтернета, піду гуляти.


ЗІ.. ......ка, лучі на 4050 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

AntonyKandaurov: 17.03.2024 12:31 Enjthesilence
А я щось кажу за топи попердніх часів? То куртка кричав що епоха 4к наступила ще за бородатих часів і усілякі 980ті на серйозних казали що 4к експірієнс дають ( звісно що ні, 24 фпс 4к - це суперекспірієнс). Я до того що з часів максвела пройшло майже 10 років в віз понині тут. І я просто не бачу сенсу в тому що купуючи топ за дофіга грошей ти отримуєш карету яка вже майже гарбуз і без включення милостанцій не може видати в нативі нормальний фпс.

За длсс можете мені не розпинатися, після того що я бачив для мене це просто жах, дивитися на скейлену картинку і вважати що вона краще натива - це клініка. Це як 800×600 розтягнути до 1080р і пропустивши через купу фільтрів казати що натив 1080р соснув а милостанція молодець. Що не зробиш аби вбухані гроші в гпу виправдати.

Отправлено спустя 2 минуты 10 секунд:
Я в той же тлоу грав із сраним апскейлом бо мій суперпаскаль-затичка не видавав 60 фпс і мені прийшлося навалити фср. Задоволення поніже срєднєго, скажу я вам. Навіть на кваліті-уяліті.
А чого якщо натив - то тільки 4к? Чому минулі карти то натив не в 4к, а от 4090 прям повинна тільки в 4к? Хто ж вам винен що ви длсс на 1080р розглядаєте? Ось тобі простий тест, запусти гру в своєму нативі 1080р і подивись кількість кадрів і якість зображення, особливо текстур, тепер в панелі керування нвідія увімкни дср на 1.78, це зімітує тобі 2к і увімкни в грі длсс на якість (не забудь обрати 2к у налаштуваннях гри), порівняй зображення з твоїм нативом в фуллхд і подивись на продуктивність.
Soto
Member
Звідки: Украина

Повідомлення

AntonyKandaurov: 17.03.2024 12:38 Soto
Лучі...
В кп2077...
На 4050...
:lol: :lol:
Отправлено спустя 1 минуту 30 секунд:
Хороша неділя вийшла, достатньо на сьогодні інтернета, піду гуляти.
ЗІ.. ......ка, лучі на 4050 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Не выспался?
спойлер
У меня всё упирается в потребление системы, а не в хотелки или финансы
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Soto: 17.03.2024 12:31 В КП я играл на высоких, без dlss и трассировки, в почти стабильные 60 фпс. (стабильными они стали, когда туман и облака на средние пустил)
У меня потребности в пошаговых и медитативных играх, а в кп я играл, так как люблю жанр, и лучи мне там хочется, но 4060 вышла слишком поздно.

Погоди, ты что, и в КП играл с лучами? А как же "они фиговые, всё зелёное, и вообще"? :laugh:
Ні, КПК я обидва рази пройшов без променів. На ультрах і в нативі, було там щось під 100.
Хоча періодично включав промені (і одні і другі) і "оцінював". Готель, озеро, ще там щось. Але ж в мене АМД.
А от чого ти зі своїми убер ядрами без трасування грав, цікаво. Не вивозять чи ну їх, ті промені? :D
У меня всё упирается в потребление системы, а не в хотелки или финансы
Ти не соромся, в неті є відоси з твоєю 3050 з тензорними ядрами. Тими самими ;)

Так в ігнор відправ, чи кнопка також "вниз сповзає" ?
Enjthesilence: 17.03.2024 12:38 А чого якщо натив - то тільки 4к? Чому минулі карти то натив не в 4к, а от 4090 прям повинна тільки в 4к?
Минулі карти і FHD не тягнули. Коли Crysis посадив в калюжу топ, то в наст. топі не розідльчу зменшували, а швидкодії накинули. Ми ж за прогрес чи за регрес? А з променями вернулись в ті часи, бо 20кадрів в нативі на 4090, то навіть гірше, ніж 30кадрів на 8800. Якщо 4090 то FHD карта, то ок, питань нема.
Востаннє редагувалось 17.03.2024 12:55 користувачем Геральт, всього редагувалось 2 разів.
Відповісти