kolesnukm: ↑
15.02.2024 07:54
Crong а Укр. пошта вже вміє коректно опрацьовувати звернення від отримувача? Стикався з нею пару років тому, і поки ти не отримаєш ти для них офіційно ніхто,
Нагадався мені з того досвід роботи з DHL Express Ukraine
В доковідні ще часи, фірма виробник з ОАЕ, мала відправити мені документи, специфікацію і взірці матеріалів , то все звичайний простий конверт А4
Вламував їх щоб простою поштою вислали, бо мені не горіло, місяць почекати жодних проблем, якраз би з Карпат повернувся
Але ті уперлись, відписали що всіх правилах їхніх таке висилають лиш екпресом
Прийшлось згодитись і перенести поїздку
Цей пакет я мав отримати в руки ніяк не пізніше 48 годин від моменту відправки
Через день, якраз минуло 48 год, пишуть, питають чи отримав, чи все ок...
Кажу що нема ще,
Звонять , пояснюю, до них чомусь не доходить))
То якраз четвер був, далі пятниця, то саме...
Почав розбиратись бо дістали мене і поїздка зірвалась
По треку, пакет був в Німеччині через 7 год після аідправки вже, ще через 4 години вибув в Україну...
а далі тишина, глухар)
В понеділок трекнулось вже Україна
Доставили аж в середу зранку
Зазвонили з купою вибачень, приїхали буквально миттєво, водій + якийсь начальник
Купа вибачень, плели якийсь брєд несусвітній, потім попросили написати в бланку номер мого рахунку чи карти для компесації, то написав звісно, забрав посилку і думав що все нарешті, арабам відписав, подякував, домовились по замовленню
Через 2 дні, на рахунок заходить компенсація , 30 доларів, тут звісно радий бонусу
і в той же день звонить якийсь чувак, типу начальник і починає інший брєд нести - щоб я відкликав скаргу і вони мені компенсують незручності полюбовно, тут ступор, я вперше почув про якусь скаргу, а той хто звонив теж нічого не міг пояснити,
За ним звонить ще один клоун , вже пояснює, що на них наклали штраф + юридичні витрати , загально на 5500 доларів! За несвоєчасну доставку, порушення правил,,, і ще там довгий список
Якось таки пояснив тому чуваку, що вперше чую про то все, мені зайшло на карту 30баксів, за то і вдячний, а скаргу мабуть подав відправник і на то я аж ніяк не можу вплинути.
Все таки перезвонив до арабів,,,, вислухав довгу тираду,,, вони там в шоці було від такого розгільдяйства, відношення до них і до їхніх клієнтів, от їхні юристи і доходчиво спробували пояснити київським, як потрібно працювати, відноситись до клієнтів котрі їм платять...
Ну урок майже халявний вийшов
, я то точно запам'ятав на все життя.
То був мій 1й і останній раз з таким звязуватись)
100 раз пошкодував що згодився на то, було дати адресу в Польщі а далі б вже забрав
Просто написав для розуміння, порівняння, як то працює в світі і як тут, хоча то те саме що порівнювати зелене і гаряче