l-m: ↑
02.12.2023 13:53
ФГ апріорі не може НЕ додавати лаг, адже він чекає коли збереться черга з двох готових кадрів, щоб з них зробити усереднений третій, та вставати між ними.
А коли без ФГ — кадр виводиться одразу як готовий, а не чекає наступного (з вимкненими в-сінк й буферизацією).
Згоден, дещо некоректно написав, воно то так, але є нюанс. Щоб довго не писати, нижче наочний приклад з редіта. Натівний режим - це "Configuration 2", коли карта одразу виводить те, що намалювала. І тут цікаві речі, ФГ+рефлекс дає менший інпут-лаг ніж повний натів, але до натіву чомусь ні в нікого претензій по лагу немає

Можна там ще понаходити різні варіанти і тести, ну типу було 30мс інпут лаг системи, а з ФГ став 40-45, помітити очима 10-15мс в сліпому тесті зможе хіба що 1,5 КС-задроти.
Резюме таке, що для синглплеєра все гуд, для ондайн-задротства - не піде.
- спойлер
Відправлено через 1 хвилину 33 секунди:
Alex Pepper: ↑
02.12.2023 13:08
_nic
Bukakanga
bombeybox
Earanak
Короче, понятно. Если в Алан Вейк 2 и Киберпанке со включенным пасс трейсингом 30 фпс, то никакая генерация кадров не спасёт.
Так ФГ працює в парі з ДЛСС/супер резолюшин, піднімаєте натівний ФПС апскейлом до притомних значень і далі ФГ норм працює.