Технології генерації кадрів AMD та Nvidia можна використовувати разом. Для цього знадобляться дві відеокарти

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 01.12.2023 16:42 daesz
В мене інше пояснення, 4090 і так пихтить, а 6600 бамбук курить )
Коротше, треба тепер 2 топових відяхи в систему ставити. І в залежності від гри (червона чи зелена) ту карту і ставити на рендер, а іншу під фантазії :)
Я в одній із сусідніх тем говорив - нехай куртка випускає РТ откремою картою, як фізикс в свій час :gigi:
"Експерти" тут твердять в один голос, що йому геймери не здались. А геймерам він не здався, нехай уступить місце АМД з растровим перформенсом і випускає окрему карту з тензорними/рт ядрами, яка б працювала паралельно з растром на амуде :D
Vlaad13
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Alex Pepper: 01.12.2023 15:53 Есть кто-то на форуме, кто пробовал вживую эту генерацию кадров? Она реально работает нормально, или только инпут лаг с артефактами добавляет?
Ну я не думаю что кто то на форуме смог совместить две видяхи
Bukakanga
Member

Повідомлення

Alex Pepper: 01.12.2023 15:59 Ostin
Так играть можно комфортно в шутер от первого лица, например?
по опыту тестеров с ютуба - комфортно играть, если уже есть стабильные 60 фпс и только в сингл-игре, где инпут-лаг не столько критичен, как в онлайне. По итогу технология выглядит филлером для высокогерцовых монторов и только для сингл-игр. Не то, чтобы прям гиммик, но полезность сильно ограничена.
anyname
Member

Повідомлення

Ostin: 01.12.2023 15:00 Точно таким шляхом йшов колись фізікс. Його ставили у вигляді окремої карти, щоб якось домогтись нормального результату. І кінець історіії ми теж знаємо. Цієї фігні більше немає ніде.
Помилочка.тепер ця фігня настільки усюди , що немає потреби вказувати на її присутність.
Grindeath
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Помню когда у меня 7970 и GTX550ti были вместе, чтобы физикс работал. Но какое тут кашемесиво представить трудно.
Robostyle
Member

Повідомлення

Penpineappleapplepen какой-то
temporar
Member
Аватар користувача

Повідомлення

anyname: 01.12.2023 17:02
Ostin: 01.12.2023 15:00 Точно таким шляхом йшов колись фізікс. Його ставили у вигляді окремої карти, щоб якось домогтись нормального результату. І кінець історіії ми теж знаємо. Цієї фігні більше немає ніде.
Помилочка.тепер ця фігня настільки усюди , що немає потреби вказувати на її присутність.
помню в какой-то части метро физикс то включал то выключал, че-то было с ним
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Alex Pepper: 01.12.2023 15:53сть кто-то на форуме, кто пробовал вживую эту генерацию кадров? Она реально работает нормально, или только инпут лаг с артефактами добавляет?
DLSS Frame Generation - класна штука, яка сильно бустить фпс без суттєвого впливу на інпут завдяки нормально реалізованому Рефлексу, але Потребує, щоб відеокарта до генерації могла малювати мінімум 50-60 чесних кадрів (можна з апскейлінгом), інакше будуть мілкі артефакти, які Набагато важче помітити, аніж артефакти від того ж DLSS 3.5 Ray Reconstruction, яких Дуже багато.
FSR 3 - недороблена фігня, яка не працює з HDR\VRR\Reflex\AntiLag+ і навіть Оверлеями, але бустить фпс точно так само, як і DLSS Frame Generation, тобто перспективи в технології є, треба просто ще кілька років на доопрацювання.
AFMF - крута тільки на папері (типу всі api, всі ігри, все залізло, бла-бла), на практиці це люта дікуха, яка вимикається в моушині (80% гри) і викликає дикий інпут-лаг в ті 20% часу, коли працює.

Тобто з усіх трьох технік
Alex Pepper: 01.12.2023 15:53реально работает нормально
тільки в Нвідії.
anyname
Member

Повідомлення

temporar: 01.12.2023 17:17
anyname: 01.12.2023 17:02

Помилочка.тепер ця фігня настільки усюди , що немає потреби вказувати на її присутність.
помню в какой-то части метро физикс то включал то выключал, че-то было с ним
В 2033 в Д з якимсь номером пузирі з жижі на долівці лізли.
В mirrors edge на фізіксі були плівка на дахах , прапори й вода стікаюча по стінках.
Ну й фізікс є компонентом встроєним в улюблений ігровий рушій Месії - УЕ.
AssayMAS
Member
Звідки: ][аркiв

Повідомлення

Ostin: 01.12.2023 15:00Цієї фігні більше немає ніде
просто по началу аппаратную уникальную фичу Нвидиа реализовала потом программно. И он есть в старых игрушках и во всех современных драйверах. Правда последняя игруха что его юзала у мну была Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning вроде её переиздали без фиксов в 2020, а сама она 2011-2012. Так что пхизикс есть в каждом драйвере (взрослой видеокарты), но на его дальнейшее развитие забили.
Andrew_R30
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

SLI? чи ти це? :lol:
wrag
Member
Аватар користувача
Звідки: Краматорск

Повідомлення

Пробачте. не втримався :lol: :lol: :lol:
Pride91
Member

Повідомлення

Alex Pepper: 01.12.2023 15:53 Есть кто-то на форуме, кто пробовал вживую эту генерацию кадров? Она реально работает нормально, или только инпут лаг с артефактами добавляет?
Якщо в тебе менше 60-ти то з генерацією буде 100, але відчуття всеодно що в тебе менше 60-ти. Перевірив у Forspoken, коротше видно що кадри фальшиві, нажаль.
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Alex Pepper: 01.12.2023 15:53 Есть кто-то на форуме, кто пробовал вживую эту генерацию кадров? Она реально работает нормально, или только инпут лаг с артефактами добавляет?
Наиграл ~180 часов в Cyberpunk 2077 2.0 с FG при 140-150FPS, работает норм, инпут лага не ощущал.
С видяхи сняло где то ~30% нагрузки. Генерился примерно каждый третий кадр. Т.е условно без FG там 90-100FPS.

https://youtu.be/BFDskZjA3NM

В целом картинка с ним неплохая, косяки в мелочах в основном.
И тут не особо понятно это косяк технологии или разрабов игры.

Косяки (шлейфы) есть на некоторых фарах у машин (не у всех), в барах/ресторанах у бокалов/бутылок с прозрачностью.
Некоторые прически в игре в определенном освещении/контрасте тоже чуть чуть плывут. Некоторые голограммы двигающиеся с тонкими гранями косячат.
Объекты на которых под определенным углом срабатывает эффект муара (типа сеток рабицы) тоже иногда небольшие косяки.
Но это прям вот если сидеть и смотреть в мелочи и детали. Меня нисколько не напрягало так как это не повсеместно встречалось.

В других играх как то не довелось использовать. Как до Старфилда руки дойдут то думаю буду включать.
В CoD:MWIII вот не вижу вообще смыслу его врубать. Видяха и так недогружена и так FPS за 250. Че там генерировать то ))
В Returnal тоже не особо понимаю нафига мне эта генерация, и так фреймрейта навалом.
Вот Cyberpunk 2077 прям в самый раз под FG зашел. Так как игра динамичная, шустрая и 90-100FPS на 165гц монике - уныние.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Alex Pepper: 01.12.2023 15:53 Есть кто-то на форуме, кто пробовал вживую эту генерацию кадров? Она реально работает нормально, или только инпут лаг с артефактами добавляет?
Пройшов КП 2077, 250 годин з ФГ, норм :shuffle: ФГ апріорі не може додавати лаг, а з ФГ там ще вмикаєтся рефлекс який його зменшує.

Відправлено через 58 секунд:
Bukakanga: 01.12.2023 16:53
Alex Pepper: 01.12.2023 15:59 Ostin
Так играть можно комфортно в шутер от первого лица, например?
по опыту тестеров с ютуба - комфортно играть, если уже есть стабильные 60 фпс и только в сингл-игре, где инпут-лаг не столько критичен, как в онлайне. По итогу технология выглядит филлером для высокогерцовых монторов и только для сингл-игр. Не то, чтобы прям гиммик, но полезность сильно ограничена.
Від 40 норм.

Відправлено через 1 хвилину 27 секунд:
Pride91: 02.12.2023 09:26
Alex Pepper: 01.12.2023 15:53 Есть кто-то на форуме, кто пробовал вживую эту генерацию кадров? Она реально работает нормально, или только инпут лаг с артефактами добавляет?
Якщо в тебе менше 60-ти то з генерацією буде 100, але відчуття всеодно що в тебе менше 60-ти. Перевірив у Forspoken, коротше видно що кадри фальшиві, нажаль.
"Будьте уважні! В магазинах нашого міста з'явились фальшиві ялинкові прикраси! Виглядають - точно як справжні, тільки радості від них - ніякої!" :lol:
MaKCuMyC
Member
Аватар користувача
Звідки: Сіверодонецьк

Повідомлення

За мотивами:
Кінець епохи бідності низького FPS
спойлер
Зображення
Paladin_D
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Так, а теперь вопрос:
Если теоретически появится карта от красных с м2 и к ней через этот слот подключить карту от зелёных, это сработает?)
Alex Pepper
Member
Аватар користувача
Звідки: Сумы

Повідомлення

_nic
Bukakanga
bombeybox
Earanak
Короче, понятно. Если в Алан Вейк 2 и Киберпанке со включенным пасс трейсингом 30 фпс, то никакая генерация кадров не спасёт.
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Earanak: 02.12.2023 10:34 Генерился примерно каждый третий кадр.
То трохи не так працює. Якщо з ФГ було 150 - то нативний був 75. Але без включеного ФГ він десь 90, скажемо, оскільки потужності від обчислення ФГ звільняються і карта нативно може намалювати на умовних 10% кадрів більше.
Paladin_D: 02.12.2023 11:42 Так, а теперь вопрос:
Если теоретически появится карта от красных с м2 и к ней через этот слот подключить карту от зелёных, это сработает?)
А це тут до чого?
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

daesz, я если честно не вникал в суть технологии.
90-100FPS при 100% загрузке GPU и без FG.
140-150FPS при 65-70% загрузке GPU с FG.
Отсюда и сделал вывод что каждый третий кадр.

P.S. В Returnal вроде есть счетчик реальных кадров отдельно от генерируемых.
Не обратил внимание на это...
Відповісти