Технологія AMD FSR 3 вже доступна у грі Forspoken

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

item2: 29.09.2023 19:49Ось тут тестували на 4090 + 13900K у 4K з FSR Quality.
Там далі по відео є тест на 4090 в нативі, а не з апскейлером, і він більш показовий, бо з ФСР 4090 недовантажена, тому це зашквар.
Далі по тесту - 55фпс в нативі на 4090 і 45 фпс в генерації на 4090 (45 реальних, і, відповідно, 90 згенерованих). Це вже краще, аніж в першому тесті з 2060, який я коментував. Тобто тут так само як і з Нвідією, сильніша і технологічно свіжіша відеокарта - краще працює генерація.

+ автор сам сказав, що генерація від АМД на картах Нвідії при низькому фпс дуже негативно впливає на якість геймплею, лаги, інпут, шлейфи і таке інше. Це очікувано, звісно. Зелена генерація теж трешак, коли її підрубати на 30-40 фпс. Власникам Нвідій перед генерацією від АМД обов'язково треба в панелі Нвідіа вмикати Low Latency mode.
item2: 29.09.2023 19:49Наскільки пам'ятаю у 4K DLSS 3.5 знижував свою ефективність порівняно з 1080p/1440p до +40% у середньому по іграм.
DLSS 3.5 - не знижує свою ефективність, а підвищує фпс практично в 99% випадках, бо ДЛСС 3.5 - це реконструкція променів. Генерація кадрів це ДЛСС 3, і працює вона найкраще на 4090 і найгірше на 4060, відповідно.

Відправлено через 20 хвилин 4 секунди:
спойлер
Ось його ж відео але на 7900XTX, приріст фпс - навіть кращий за те, що було в його 4090 - 50 без фг проти 45(90) з фг!
Якщо воно на АМД ще й таке плавне, як ДЛСС3 на нвідії - це перемога, я вважаю :up:
На більш слабких картах приріст, очевидно, буде нижчий, тут революції не сталось, але те що змогли повторити технологію без апаратних блоків - вражає. Але треба дивитись що з фреймтаймом після генерації, бо по графіку з відео там якийсь ахтунг :eek:

Резюмуючи, Фреймген від АМД може працювати як непотрібне лайно, а може - як справжній маст-хев, і все буде залежати від потужностей вашої відеокарти:
7900XTX
спойлер
Зображення
RTX2060
спойлер
Зображення
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox: 29.09.2023 20:23 RTX2060
спойлер
Зображення
Тут ніби результати більш гідні получились в чєліка якщо виставити фср з фреймгеном 35 -> 62 фпс
спойлер
Докачаю цей шмат коду і гляну, що новий фреймген покаже на 4060
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Gelonyrum: 29.09.2023 20:56Тут ніби результати більш гідні получились в чєліка якщо виставити фср з фреймгеном 35 -> 62 фпс
там тестування з апскейлінгом, а потрібно саме в нативі тестувати, щоб розуміти приріст від генерації, а не від пониження резолюшина
man1242
Member
Аватар користувача
Звідки: Кривий Ріг

Повідомлення

ну що провів тестування на своєму відрі Зображення
Зображення
1920x1080(ultra+rt)+генерація без апскейлу. Артефактів або чогось дивного не побачив, імпут лаг не відчув хоча хочу зауважити що навіть затримка відсутня.
KROOM
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

спойлер
"...застосунках"🤦🏻‍♂️ це ж наскільки треба було бути альтернативно обдарованим, щоб створити цей, безперечно, неологізм, при перекладі інтерфейсу windows на українську. Цікаво, правда, що змушує людей його використовувати замість слів, що мають під собою значно більше змісту...
Krovatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

Может куртка внезапно найдёт возможность включить FG на RTX 3 series? :idea:
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

man1242: 29.09.2023 22:36 ну що провів тестування на своєму відрі
Які у вас CPU + GPU ? А то профіль пустий. Чи відчувається усе плавніше?

P.S. Схоже, що на топах можна отримати до +70-95%.
Востаннє редагувалось 30.09.2023 01:11 користувачем item2, всього редагувалось 2 разів.
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

unique-neon: 29.09.2023 18:45А як це рахується? Різниця між з FG та без нього помножена на 2?
береш загальний згенерований фпс і ділиш на 2, генерація кадрів і червоних і зелених працює по схожому принципу, ліпить додатковий один кадр після реального, тільки в зелених це окремий блок ГПУ робить всі прорахунки, а в АМД - це виключно софтове рішення, реалізоване за допомогою Асинхронних обчислень на рівні апі DirectX 12.
[/quote]

хех, не розумію чого тобі мінуси ліплять, якщо ти все по фактам розписав. що неочевидного в тому, що апаратне рішення в наш час працює краще за софтвейр, чи то просто фанати амд такі злі? ще в жодній грі яку я запускав, фср не показав себе краще за длсс, як по якості так і продуктивності. Ну й є питання до фср3, треба тестити бо відео не передає майже нічого, але навіть там дива нема, є глітчі
Вкладення
2.png
3.png
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Новий слайд від AMD:
Вкладення
AMD-FSR-3-launch-Forspoken-performance-chart_1550px-1200x713.jpg
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

Enjthesilence: 30.09.2023 01:03хех, не розумію чого тобі мінуси ліплять, якщо ти все по фактам розписав. що неочевидного в тому, що апаратне рішення в наш час працює краще за софтвейр, чи то просто фанати амд такі злі? ще в жодній грі яку я запускав, фср не показав себе краще за длсс, як по якості так і продуктивності. Ну й є питання до фср3, треба тестити бо відео не передає майже нічого, але навіть там дива нема, є глітчі
Ну, длсс - програмно-апаратний комплекс. І ФСР3 заявлено для карт, що мають спеціалізовані рт/ші/тензорні блоки.
taras_cs
Member
Аватар користувача
Звідки: Варшава-Київ-Дніпро

Повідомлення

man1242: 29.09.2023 22:36провів тестування на своєму відрі
Додайте конфіг "відра" в профайлі, будь ласка.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

item2: 30.09.2023 01:01P.S. Схоже, що на топах можна отримати до +70-95%.
Головне - не вмикати Native AA, бо це просто крінж:
As for FSR 3 AA, the mode leads to an average 10% performance hit over the native quality which is lower than what we saw in Forspoken which tends to take a 15-20% hit when enabling
Native AA - амд'шна відповідь на DLAA від нвідії, тільки DLAA зменшує фпс в порівнянні з TAA на 1-2%, а Native AA на 10-20% :eek:
Мало того, ще й виглядає гірше. В мене в попередньому пості скрін з 2060 якраз з Native AA, і без нього - результати з FSR 3 в цієї карти були б кращі.
Native AA - це гіммік, який просаджує фпс навіть на 4090,і нічого не дає на заміну.
спойлер
Зображення
+ знову звертайте увагу, як ковбасить графік фреймтайма, з DLSS 3 такого і близько не відбувається
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

bombeybox: 30.09.2023 09:38 Головне - не вмикати Native AA, бо це просто крінж
Оверхед від увімкнення Native AA у 4K 10%, що було очікувано, так як технологія основана на підходах FSR, який має схожу "ціну" у 4K Quality. У 1080p оверхед значно менший - не забуваємо, що кадр має у 4 рази менше пікселів.

Але результат все ж чудовий!!! Дивимось правий стовпчик на слайді, що я скинув вище. 7900xtx дає разом з Native AA + FG: 97 / 58 = +67%. Якщо відняти Native AA 10%: (97 + 10%) / 58 = +85%. Обидві цифри чудові. Ну, і ніхто не заважає грати саме у Native, як задумав гру девелопер. Шарп не всім до вподоби.

А те, що умовні 1080, 2060 видадуть не більше +40-50%, то вже інша проблема.

Відправлено через 36 хвилин 57 секунд:
bombeybox: 30.09.2023 09:38 + знову звертайте увагу, як ковбасить графік
Те, що графік ковбасить, то схоже софтверна недоробка. FPS праворуч від вашого графіка стабільний і змінюється у межах 20%, що є нормою для динамічних ігор. Також така поведінка логічна, адже час допоміжного кадру майже миттєвий.

P.S. 4090 - теж не цільовий GPU. Головне, щоб на AMD оверхед був менший. Дивне падіння на 4090 на вашому скріні :eek:
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

item2: 30.09.2023 10:40Оверхед від увімкнення Native AA у 4K 10%, що було очікувано,
Ні, оверхед однаковий на всіх резолюшинах, і це не було очікувано, бо 1-2% у Нвідії проти 10-20% у АМД - роблять цю технологію неюзабельним лайном, яке не покращує графіку, а шарпить і артефачить в моушині.
item2: 30.09.2023 10:40Те, що графік ковбасить, то схоже софтверна недоробка.
Я передивився десяток тестів з різним оверлеєм, ковбасить всі графіки фреймтайма саме при ввімкненні генерації ФСР3, це не баг, це саме Fake-Frames від АМД, як колись казали про зелену генерацію на старті, коли фпс багато, а толку 0. На АМД графік ковбасить точнісінько так само, як і на 4090 чи буль-якій іншій карті (я вище кидав відео на 7900ХТХ). Технологія потребує доопрацювання.
Artem_M
Member

Повідомлення

У гру не граю, качнув що б затестити.
Запустив це чудо на ртх2080 на максимально допустимих налаштуваннях графіки у 2К.
Початкова локація - 39 ФПС, без апскейлінгів.
При FSR 3.0 якість - 59
Якщо FSR 3.0 якість + FG - 80 але картинка така наче ше гірше ніж при 59.
Це певно, саме той ефект, який називають "високий інпутлагом"?
Якщо аналогічна ситуація із цим і у Nvidia 40хх серії, то карти типу 4060-4070 наразі мають йти лісом за ті кошти... але я вже відволікся від теми)))
Artem_M: 29.09.2023 16:53 Мені здається, власникам карток типу 2060 чи 1650, 6600 пофігу що там куди ріжеться і множиться. Головне, що можна буде пограти у ігри з приємлемим фпс і налаштуваннями графіки. І це не може не радувати. :super:
Лише у Full-HD, без FG.
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Ще раз поясню. У FSR обчислювальний підхід, який "переміщує" пікселі за векторами руху і "шарпить контури" при переході між пікселями. Логічно, що якщо пікселів у 4 рази більше, то цикл проходу по ним матиме у 4 рази більше ітерацій. Фінальний час не пропорційний, але логіка зрозуміла.

Графік часу кадру такий, бо проміжний кадр генерується дуже швидко, на відміну від основного. Просто треба телеметрію поправити з урахуванням цієї особливості. Я особисто сидів пару хвилин і дивився на миттєвий фпс - він зовсім не скаче, як на графіку. Він стабільний. Це також доводять оглядачі, що в більшості ігор збільшується плавність картинки і немає жодних проблем. Якби графік був правильний, то був би статтер mess, ви б взагалі не змогли грати, бо на графіку він постійно падає майже до нуля!!!

Сподіваюсь на розуміння.
bombeybox
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

item2: 30.09.2023 11:00Ще раз поясню. У FSR обчислювальний підхід, який "переміщує" пікселі за векторами руху і "шарпить контури" при переході між пікселями. Логічно, що якщо пікселів у 4 рази більше, то цикл проходу по ним матиме у 4 рази більше ітерацій. Фінальний час не пропорційний, але логіка зрозуміла.
Я про реальний фпс, а ти мені про теорію, яка тут недоречна. Ще раз, на слабких картах, в 1080р, негативний імпакт від ввімкнення FSR 3 Native AA - такий самий, як на 4090 в 4к, тепер зрозуміло? У випадку з ДЛАА - імпакт на фпс однаковий на всіх картах, на всіх резолюшинах. Тому що:
bombeybox: 30.09.2023 09:38Native AA - це гіммік, який просаджує фпс навіть на 4090,і нічого не дає на заміну.
З приводу другого абзацу - потрібно тестити самому, можливо ти і правий, і це баг всіх оверлеїв, а можливо і ні, тому що всі оглядачі яких я поки подивився, стверджуюуть, що DLSS 3 FG помітно краще за FSR 3 FG при низькому реальному фпс САМЕ ПО ВІДЧУТТЯХ від гри, і це при тому, що в умовному Immortal, саме генерація FSR 3 малює навіть більше фпс, аніж генерація DLSS 3.
item2
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

На сайті AMD є багато відповідей на ці питання, і схоже, що найкращий experience саме при VSync:On і fps близьких то частоти монітора. Нічого не знайшов про використання AdaptiveSync. На відео від Deniel Owen побачив, що увімкнення FG вимикає (!!!) Variable Refresh Rate. Але наче в драйверах можна примусово повернути VRR. Саме через це картинка може здаватись не ідеально плавною на низьких fps. Проте Deniel тестував саме на NVidia карті, і можливо це не спостерігається на AMD. Коротше чекаємо оглядів, і чи Square Enix збираються це фіксити.

Frame Pacing and Recommended VSync Settings

It is recommended to use AMD FSR 3 with VSync, as when enabled, frame pacing relies on the expected refresh rate of the monitor for a consistent high-quality gaming experience. Additionally, it is recommended that Enhanced Sync is disabled in AMD Software: Adrenalin Edition™ settings, as it can interfere with frame pacing logic. A game using AMD FSR 3 in this configuration will show a “zigzag” pattern on frame time timing graphs in performance measuring tools such as AMD OCAT. This is completely expected and does not indicate uneven frame pacing.

FSR 3 can also be used with VSync disabled, for example for performance measurement, but the experience will be less optimal due to frame tearing inherent to not having VSync enabled. For more in-depth details about how AMD FSR 3 frame pacing works, you can check out our technical blog on GPUOpen.

Огляд:
спойлер
man1242
Member
Аватар користувача
Звідки: Кривий Ріг

Повідомлення

taras_cs: 30.09.2023 09:19
man1242: 29.09.2023 22:36провів тестування на своєму відрі
Додайте конфіг "відра" в профайлі, будь ласка.
Ryzen 5600x та 7900хтх, на разі на роботі але у вечорі додам скринів із моніторингом затримки, нажаль анті лаг + не має у форспокена щоб побачити усю картину загалом. На відчутя тіж 110-130 фпс, мабуть власникам 240гц моніторів буде більш користі.

Відправлено через 6 хвилин 17 секунд:
bombeybox: 30.09.2023 10:45
item2: 30.09.2023 10:40Оверхед від увімкнення Native AA у 4K 10%, що було очікувано,
Ні, оверхед однаковий на всіх резолюшинах, і це не було очікувано, бо 1-2% у Нвідії проти 10-20% у АМД - роблять цю технологію неюзабельним лайном, яке не покращує графіку, а шарпить і артефачить в моушині.
item2: 30.09.2023 10:40Те, що графік ковбасить, то схоже софтверна недоробка.
Я передивився десяток тестів з різним оверлеєм, ковбасить всі графіки фреймтайма саме при ввімкненні генерації ФСР3, це не баг, це саме Fake-Frames від АМД, як колись казали про зелену генерацію на старті, коли фпс багато, а толку 0. На АМД графік ковбасить точнісінько так само, як і на 4090 чи буль-якій іншій карті (я вище кидав відео на 7900ХТХ). Технологія потребує доопрацювання.
Графік Фрейм тайму у кадрі не як не впливає натплавність гри, хочу зауважити що для генерацій у фул хд адм рекомендує використовувати 55фпс а для 2к 70фпс
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

bombeybox: 30.09.2023 09:38 + знову звертайте увагу, як ковбасить графік фреймтайма, з DLSS 3 такого і близько не відбувається
Якщо фрейм тайм так ковбасить, то чого в нативі 16мс, а з фср3 - 0.5?
спойлер
Зображення
А знаєте чого? Тому що це просто глітч з відображенням в самому оверлеї.
спойлер
Відповісти