Бачив якусь шмотку яка бустила ІНТ чи то до 17, чи то до 18 (сподівюсь то не спойлер). Але там нижче 8 не скинеш стат, так що імби не вийде.erazel: ↑ 07.08.2023 20:11 Цікаво чи огрів з обручен інтелекту в релізній версії прибрали. Все таки обруч інтелекту 18 це круто. Скидаєш собі інтелект до 2, очки розкидаєш по інших статах, а потім надіваєш обруч і маєш інтелект 18.
Останні статті і огляди
Новини
Baldur's Gate 3 | 2023
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
Геральт: ↑ 07.08.2023 14:40 Коли грав в дочасному, то спас якусь ельфійку (здається) біля телескопа. Коли грав релізну то щось забігався і прийшов туди пізніше. На землі труп тої ельфійки.
- спойлер
- Якщо лізти по горі, то гурт підійде ззаду вбивці, якщо йти стежкою то можна спробувати врятувати. Дає інфу про монети з крипти і т. д.
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Ну всеодно 10 очок статів на дорозі не валяються.Геральт: ↑ 07.08.2023 20:36 Бачив якусь шмотку яка бустила ІНТ чи то до 17, чи то до 18 (сподівюсь то не спойлер). Але там нижче 8 не скинеш стат, так що імби не вийде.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Барбарис
Вирішив вчора рестарнути на тактиці. То знову вона жива.
Вирішив вчора рестарнути на тактиці. То знову вона жива.
- спойлер
- Йшов по стежці, але в розмову не ліз, а зразу почав атакувати того ведмебая.
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Я щось провалив перевірку дайсом і вона тепер не багатослівна у мене. не хоче діалог починати.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
А таки цікавіше на тактиці грати. Тепер і бої цікаві. Може потім буду страждати, але побачимо. І вирішив не сейвскамити перевірки. Бо при провалених також відкривається частину контенту. Та й занурення глибше. А бої інколи приходиться перегравати, так. І то навіть не стільки через поганий рандом, скільки через невдалу тактику.
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
Геральт, чомусь противники аналогічні по рівню сильніше: і чари дальше діють, і живучіші.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Барбарис
Не зрозумів, що мається на увазі. Якщо дистанція атаки, то навряд чи. Якщо про кількість XP, то може й більше. Якось не звернув увагу.
Абілок порівняно з середньою складністю у мобів більше. Наприклад мозкожери почали стріляти псионікою (чи як там її).
А так, то треба по ПКМ дивитись, що там в нього є, які стати/абілки.
Не зрозумів, що мається на увазі. Якщо дистанція атаки, то навряд чи. Якщо про кількість XP, то може й більше. Якось не звернув увагу.
Абілок порівняно з середньою складністю у мобів більше. Наприклад мозкожери почали стріляти псионікою (чи як там її).
А так, то треба по ПКМ дивитись, що там в нього є, які стати/абілки.
- спойлер
- З тими паладинами які переслідували бісиню навіть простіше вийшло.
-
Draqoon
Member
- Звідки: КиyB
Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Та можна поставити складність найпростішу і не заморочуватись. Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.Draqoon: ↑ 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Більшу половину, мабуть, механіки можна глянути в журналі при наведенні мишкою на відповідний рядок.
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
Так а в чем проблема? - не играй , для вас там же диабло недавно вышел.Draqoon: ↑ 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
-
0trog0
Member
Бої граються як в ДОС 1\2, чи кубики сильно все змінили?
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
Изменили, враг свободно может заблочить урон если у вас меньше выпадет на кубике, даже при 100% попадании.0trog0: ↑ 10.08.2023 16:43 Бої граються як в ДОС 1\2, чи кубики сильно все змінили?
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
После 5-го еще проще, во всяком случае, мне так показалосьГеральт: ↑ 10.08.2023 16:09Та можна поставити складність найпростішу і не заморочуватись. Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.Draqoon: ↑ 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Більшу половину, мабуть, механіки можна глянути в журналі при наведенні мишкою на відповідний рядок.
-
Alex646
Member
Дякую, відчув себе дeбілом, бо мені вже на середній складно і відпочинки треба, і зілля треба.Геральт: ↑ 10.08.2023 16:09 Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Власне, що тут спочатку кубик, а потім вже "попадання" чи ні (як результат кубика). Та й то є абілки, які не дають викинути 1(критичний промах) при атаці певною стихією, наприклад._FYA_EXel: ↑ 10.08.2023 16:45 Изменили, враг свободно может заблочить урон если у вас меньше выпадет на кубике, даже при 100% попадании.
Підозрюю, що абілок більше, і легше під ситуацію вибрати.Spiryt: ↑ 10.08.2023 16:49 После 5-го еще проще, во всяком случае, мне так показалось
А причому тут "дебіл/не дебіл"? Якщо немає досвіду подібних іграшок, то буде важко і на середній. В неті мануали є. Гра надає достатньо інфи по буквально кожній події. Бій можна перегравати хоч 20 разів, методом проб і помилок напрацюється якась тактика в конкретному бою. Ті ж самі моби в наступному вже будуть менш проблемні.Alex646: ↑ 10.08.2023 16:51 Дякую, відчув себе дeбілом, бо мені вже на середній складно і відпочинки треба, і зілля треба.
По тактиці гра дуже варіативна. Треба перебирати і шукати свій "стиль" )
- спойлер
- Поліз вчора на бабу-ягу. Вона 5й, в мене початок 4го. Зробив кілька спроб і забив, вернусь пізніше.
-
Draqoon
Member
- Звідки: КиyB
Який сенс ставити нижче максимальної складності, в цьому немає сенсу. Мені концепція підходу не подобається в 2-х днд 5-ї редакції з застосуванням навколишнього середовища яке впливає більше ніж мої стати, броня, артефакти. Щось в цьому напружує, хоче левітація прикольна штукаГеральт: ↑ 10.08.2023 16:09Та можна поставити складність найпростішу і не заморочуватись. Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.Draqoon: ↑ 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Більшу половину, мабуть, механіки можна глянути в журналі при наведенні мишкою на відповідний рядок.
-
Pathfinder
Member
- Звідки: Кожне покоління геймерів повинно отримати свого чекалкера
Тю, наче це проблема. Відпочинок і повернення прям з місця, навіть в дьяблі шуруй до порталу а потім зачищай по новому. І зілля так само, в багатьох рпг анті вплив чи навпаки посилення твого впливу використовуєш.Alex646: ↑ 10.08.2023 16:51 Дякую, відчув себе дeбілом, бо мені вже на середній складно і відпочинки треба, і зілля треба.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
І що воно аж так впливає? Ну в грибнику квіти не дають кастувати. Але від тої квітки і відбігти можна. Якщо мова про поштовх з парапету то і там треба кубик кидати. А танка магом і не штовхнеш. І т.д. Ну, не знаю, як бонус хіба те середовище. Про позиційність хіба що погоджусь. Залізти повище і спалити драбину за собою, наприклад. А вони бігають там, метушаться... чим не фанDraqoon: ↑ 10.08.2023 17:34 Мені концепція підходу не подобається в 2-х днд 5-ї редакції з застосуванням навколишнього середовища яке впливає більше ніж мої стати, броня, артефакти. Щось в цьому напружує, хоче левітація прикольна штука
Востаннє редагувалось 10.08.2023 17:57 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
Геральт
А как это ты паладинов до карги перебил? - у меня наоборот, может ты еще и Кагу убил
А как это ты паладинов до карги перебил? - у меня наоборот, может ты еще и Кагу убил