Baldur's Gate 3 | 2023

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

erazel: 07.08.2023 20:11 Цікаво чи огрів з обручен інтелекту в релізній версії прибрали. Все таки обруч інтелекту 18 це круто. Скидаєш собі інтелект до 2, очки розкидаєш по інших статах, а потім надіваєш обруч і маєш інтелект 18.
Бачив якусь шмотку яка бустила ІНТ чи то до 17, чи то до 18 (сподівюсь то не спойлер). Але там нижче 8 не скинеш стат, так що імби не вийде. ;)
Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Геральт: 07.08.2023 14:40 Коли грав в дочасному, то спас якусь ельфійку (здається) біля телескопа. Коли грав релізну то щось забігався і прийшов туди пізніше. На землі труп тої ельфійки.
спойлер
Якщо лізти по горі, то гурт підійде ззаду вбивці, якщо йти стежкою то можна спробувати врятувати. Дає інфу про монети з крипти і т. д.
erazel
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

Геральт: 07.08.2023 20:36 Бачив якусь шмотку яка бустила ІНТ чи то до 17, чи то до 18 (сподівюсь то не спойлер). Але там нижче 8 не скинеш стат, так що імби не вийде. ;)
Ну всеодно 10 очок статів на дорозі не валяються.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Барбарис
Вирішив вчора рестарнути на тактиці. То знову вона жива.
спойлер
Йшов по стежці, але в розмову не ліз, а зразу почав атакувати того ведмебая.
erazel
Member
Аватар користувача
Звідки: Тернопіль

Повідомлення

Геральт: 08.08.2023 10:52 Барбарис
Вирішив вчора рестарнути на тактиці. То знову вона жива.
Я щось провалив перевірку дайсом і вона тепер не багатослівна у мене. не хоче діалог починати.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

А таки цікавіше на тактиці грати. Тепер і бої цікаві. Може потім буду страждати, але побачимо. І вирішив не сейвскамити перевірки. Бо при провалених також відкривається частину контенту. Та й занурення глибше. А бої інколи приходиться перегравати, так. І то навіть не стільки через поганий рандом, скільки через невдалу тактику.
Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Геральт, чомусь противники аналогічні по рівню сильніше: і чари дальше діють, і живучіші.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Барбарис
Не зрозумів, що мається на увазі. Якщо дистанція атаки, то навряд чи. Якщо про кількість XP, то може й більше. Якось не звернув увагу.
Абілок порівняно з середньою складністю у мобів більше. Наприклад мозкожери почали стріляти псионікою (чи як там її).
А так, то треба по ПКМ дивитись, що там в нього є, які стати/абілки.
спойлер
З тими паладинами які переслідували бісиню навіть простіше вийшло.
Питання до магів. DоТ-и залежать від концентрації. Конецентрацію можна збити дамагом по кастеру. Якщо кастер вип'є зілля невидимості і відійде подалі від групи (щоб АоЕ) не зачепило, DоТ замордує моба за n ходів?
Draqoon
Member
Аватар користувача
Звідки: КиyB

Повідомлення

Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Draqoon: 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Та можна поставити складність найпростішу і не заморочуватись. Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.
Більшу половину, мабуть, механіки можна глянути в журналі при наведенні мишкою на відповідний рядок.
_FYA_EXel
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Draqoon: 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Так а в чем проблема? - не играй :-/ , для вас там же диабло недавно вышел.
0trog0
Member

Повідомлення

Бої граються як в ДОС 1\2, чи кубики сильно все змінили?
_FYA_EXel
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

0trog0: 10.08.2023 16:43 Бої граються як в ДОС 1\2, чи кубики сильно все змінили?
Изменили, враг свободно может заблочить урон если у вас меньше выпадет на кубике, даже при 100% попадании.
Spiryt
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Геральт: 10.08.2023 16:09
Draqoon: 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Та можна поставити складність найпростішу і не заморочуватись. Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.
Більшу половину, мабуть, механіки можна глянути в журналі при наведенні мишкою на відповідний рядок.
После 5-го еще проще, во всяком случае, мне так показалось
Alex646
Member

Повідомлення

Геральт: 10.08.2023 16:09 Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.
Дякую, відчув себе дeбілом, бо мені вже на середній складно і відпочинки треба, і зілля треба.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

_FYA_EXel: 10.08.2023 16:45 Изменили, враг свободно может заблочить урон если у вас меньше выпадет на кубике, даже при 100% попадании.
Власне, що тут спочатку кубик, а потім вже "попадання" чи ні (як результат кубика). Та й то є абілки, які не дають викинути 1(критичний промах) при атаці певною стихією, наприклад.
Spiryt: 10.08.2023 16:49 После 5-го еще проще, во всяком случае, мне так показалось
Підозрюю, що абілок більше, і легше під ситуацію вибрати.
Alex646: 10.08.2023 16:51 Дякую, відчув себе дeбілом, бо мені вже на середній складно і відпочинки треба, і зілля треба.
А причому тут "дебіл/не дебіл"? Якщо немає досвіду подібних іграшок, то буде важко і на середній. В неті мануали є. Гра надає достатньо інфи по буквально кожній події. Бій можна перегравати хоч 20 разів, методом проб і помилок напрацюється якась тактика в конкретному бою. Ті ж самі моби в наступному вже будуть менш проблемні.
По тактиці гра дуже варіативна. Треба перебирати і шукати свій "стиль" )
спойлер
Поліз вчора на бабу-ягу. Вона 5й, в мене початок 4го. Зробив кілька спроб і забив, вернусь пізніше.
Draqoon
Member
Аватар користувача
Звідки: КиyB

Повідомлення

Геральт: 10.08.2023 16:09
Draqoon: 10.08.2023 15:36 Щось я подивився боївку і засумував, знову якась мутна боївка для людей з 144 IQ
В solasta: crown of the magister теж не подобається вертикальна боївка, взаємодія з камінням, світлом, стелею і т.д.
Та можна поставити складність найпростішу і не заморочуватись. Хоча і на середній особливих проблем не бачив (принаймні до 5 рівня включно). Необхідність в зіллях, відпочинку іт.д. то вже на тактиці відчув.
Більшу половину, мабуть, механіки можна глянути в журналі при наведенні мишкою на відповідний рядок.
Який сенс ставити нижче максимальної складності, в цьому немає сенсу. Мені концепція підходу не подобається в 2-х днд 5-ї редакції з застосуванням навколишнього середовища яке впливає більше ніж мої стати, броня, артефакти. Щось в цьому напружує, хоче левітація прикольна штука
Pathfinder
Member
Аватар користувача
Звідки: Кожне покоління геймерів повинно отримати свого чекалкера

Повідомлення

Alex646: 10.08.2023 16:51 Дякую, відчув себе дeбілом, бо мені вже на середній складно і відпочинки треба, і зілля треба.
Тю, наче це проблема. Відпочинок і повернення прям з місця, навіть в дьяблі шуруй до порталу а потім зачищай по новому. І зілля так само, в багатьох рпг анті вплив чи навпаки посилення твого впливу використовуєш.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Draqoon: 10.08.2023 17:34 Мені концепція підходу не подобається в 2-х днд 5-ї редакції з застосуванням навколишнього середовища яке впливає більше ніж мої стати, броня, артефакти. Щось в цьому напружує, хоче левітація прикольна штука
І що воно аж так впливає? Ну в грибнику квіти не дають кастувати. Але від тої квітки і відбігти можна. Якщо мова про поштовх з парапету то і там треба кубик кидати. А танка магом і не штовхнеш. І т.д. Ну, не знаю, як бонус хіба те середовище. Про позиційність хіба що погоджусь. Залізти повище і спалити драбину за собою, наприклад. А вони бігають там, метушаться... чим не фан :D
Востаннє редагувалось 10.08.2023 17:57 користувачем Геральт, всього редагувалось 1 раз.
_FYA_EXel
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Геральт
А как это ты паладинов до карги перебил? - у меня наоборот, может ты еще и Кагу убил :gigi:
Відповісти