Останні статті і огляди
Новини
Baldur's Gate 3 | 2023
-
sersus
Member
Думаю увірватися в BG3 , але правил ДНД не знаю та й в Дівініті не грав. Відчуваю буде тяжко ...
Вже відосів передивився на пару годин , щоб трохи більше розуміти з чим буду мати справу .
Але таке різноманіття діалогів , персонажів та права вибору , треба спробувати.
Вже відосів передивився на пару годин , щоб трохи більше розуміти з чим буду мати справу .
Але таке різноманіття діалогів , персонажів та права вибору , треба спробувати.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Серійні бракороби з блізів, ЕА і ко ще до релізу почали скиглити, що БГ3 занадто крута, а в них лапки, тому не можна вважати її новим стандартом індустріі. З диванами такого не булоOstin: ↑ 07.08.2023 10:56Якісь огляди вже є?
Цікавить суб'єктивна думка, чи це дівініті в нових декораціях, чи щось справді нове?
Відправлено через 1 хвилину 1 секунду:
Просто грайте. Це не патфайндер.sersus: ↑ 07.08.2023 14:05Думаю увірватися в BG3 , але правил ДНД не знаю та й в Дівініті не грав. Відчуваю буде тяжко ...
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
daesz
DE:HR не грав, тому важко щось сказати.
Помітив в BG3 одну ситуацію. Коли грав в дочасному, то спас якусь ельфійку (здається) біля телескопа. Коли грав релізну то щось забігався і прийшов туди пізніше. На землі труп тої ельфійки.
Може і в КПК/відьмаку були подібні дрібні ситуації, які могли закінчитись по різному. Просто не пам'ятаю вже.
В МЕ і поляків то не просто 3 діалоги. Там "накопичувальний" ефект протягом всієї гри.
DE:HR не грав, тому важко щось сказати.
Помітив в BG3 одну ситуацію. Коли грав в дочасному, то спас якусь ельфійку (здається) біля телескопа. Коли грав релізну то щось забігався і прийшов туди пізніше. На землі труп тої ельфійки.
Може і в КПК/відьмаку були подібні дрібні ситуації, які могли закінчитись по різному. Просто не пам'ятаю вже.
В МЕ і поляків то не просто 3 діалоги. Там "накопичувальний" ефект протягом всієї гри.
-
daesz
Member
Якщо вам довподоби імерсів сім жанр (і кіберпан, як жанр), то нові деуси просто маст плей. Пройшов хюман революшн 4 рази тільки в релізний рік Всього 7 раз, і 4 рази в менкайнд. Десь 15+ разів оригільний (за +-15 років).Геральт: ↑ 07.08.2023 14:40 daesz
DE:HR не грав, тому важко щось сказати.
Помітив в BG3 одну ситуацію. Коли грав в дочасному, то спас якусь ельфійку (здається) біля телескопа. Коли грав релізну то щось забігався і прийшов туди пізніше. На землі труп тої ельфійки.
Може і в КПК/відьмаку були подібні дрібні ситуації, які могли закінчитись по різному. Просто не пам'ятаю вже.
В МЕ і поляків то не просто 3 діалоги. Там "накопичувальний" ефект протягом всієї гри.
У відьмаку 3, квест з от тим ботчлінгом (незнаю як воно звучить в перекладі, ненародиш чи щось таке). Там здається є прихований таймер і квест можна зафейлити.
У КПК воно трошки по іншому, хоча є мужик на вулиці, який зробив імплант статевого органа, якщо його не підібрати після того, як трігернув його діалог коли знаходишся +- поряд, то він помре (можливо є й більше, але я у всіх 3 прохожденнях робив сайди перед тим як робити мейн сторі, тмоу не можу сказати із впевненістю). Але є, для прикладу, спасти Бріка, то бізніше він допоможе в місії з журналісткою в нічному клубі. Якщо сказати Ройсу про малвеа на чіпі з грошима, то Дамдам виживе і хелпане з чимось в майбутньому. Якщо не сказати про чіп - то буде сайд місія еротичного характеру з Мередіт Стаут. І таких відсилок там море.
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Ну вони не тільки заклали, воний ще й заставили сейвскамерів страждати. гра вантажиться досить довго. на нвме м2 ССД у мене вантажиться секунд 5-10. Здавалось би небагато, але це небагато в нормальних умовах. Сейвскамери будуть страждати. Я знаю, бо сам трішки сейвскамлюSpiryt: ↑ 07.08.2023 13:56 Фича, которую заложили сами разработчики, учитывая, что сейвиться можно в любой момет, хоть перед броском кубика
Відправлено через 13 хвилин 45 секунд:
А на рахунок "рольової" гри то не знаю чітких критеріїв. По самій назві випливає що ти можеш грати роль, тобто поводитися як ти сам забажаєш, а не як прописали розробники. Тобто у тебе є варіанти "уболтати по хорошому", "залякати", "почати бійку" і т.д. Не обовязково щоб це кардинально на щось впливало, просто щоб з сторони діалог виглядав саме як діалог з чарівником, а не з бійцем напів-орком. Ну й навпаки , нелогічно коли напіворк боєць роздумує про застосування заклять в третій четверті місячного циклу.
Отже рольова гра , для мене, це та гра де нам дають можливість вибору бажаної поведінки.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Там є опція в налаштуваннях "для HDD" чи якось так. Гра жере в 2-3 рази більше оперативки, але по відчуттях, швидше підвантажує.erazel: ↑ 07.08.2023 15:52 Ну вони не тільки заклали, воний ще й заставили сейвскамерів страждати. гра вантажиться досить довго. на нвме м2 ССД у мене вантажиться секунд 5-10.
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
Это баг или только у меня камера не двигается мышкой, после выбора перса (в бетке все было ок). Есть какой то фикс?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Підкажіть краще по механікам. Що повинен вкачувати чарівник, щоб не пуляти мимо? Інтелект/Мудрість/Харизма...і чи залежить шанс від типу спела. Бо на деяких пишуть "перевірка на МДР", на інших "перевірка на ІНТ". І виходить, що нібито імбовий спел с великим дамагом часто іде в молоко. Так ще й відновлення через довгий відпочинок.
_FYA_EXel
Не зустрічав. Було щось в налаштуваннях по тій камері, краї екрану, ще там щось.
_FYA_EXel
Не зустрічав. Було щось в налаштуваннях по тій камері, краї екрану, ще там щось.
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
Геральт
Так ты камеру мышкой или клавой двигаешь?
По механикам можно тут почитать - https://game8.co/games/Baldurs-Gate-III
Так ты камеру мышкой или клавой двигаешь?
По механикам можно тут почитать - https://game8.co/games/Baldurs-Gate-III
-
Spiryt
Member
- Звідки: Киев
Кнопкой "Щ" можно переключать камеру, если я правльно понял о чем речь_FYA_EXel: ↑ 07.08.2023 16:43 Это баг или только у меня камера не двигается мышкой, после выбора перса (в бетке все было ок). Есть какой то фикс?
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
І так і так, але клавою якось зручніше_FYA_EXel: ↑ 07.08.2023 16:49 Геральт
Так ты камеру мышкой или клавой двигаешь?
По механикам можно тут почитать - https://game8.co/games/Baldurs-Gate-III
Спробував. Одразу після запуску мишкою не переміщає. Після того як клавою посунув буквально на трошки, переміщає і мишкою.
І там таки є опція "переміщати коли мишка торкається краю екрану" чи якось так
Востаннє редагувалось 07.08.2023 17:00 користувачем Геральт, всього редагувалось 2 разів.
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
O - то просто вид сверху, типа тактический режим, то не то.Spiryt: ↑ 07.08.2023 16:50Кнопкой "Щ" можно переключать камеру, если я правльно понял о чем речь_FYA_EXel: ↑ 07.08.2023 16:43 Это баг или только у меня камера не двигается мышкой, после выбора перса (в бетке все было ок). Есть какой то фикс?
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Так, але то вже треба мати купу оперативки і відеопамяті, в інтерфейсі написано що вроді ще якісь вимоги до заліза зростають. ну то таке, особисто я не так часто сейвскамлю, тому хай краще гра довше грузиться чим тормозити більше будеГеральт: ↑ 07.08.2023 16:27 Там є опція в налаштуваннях "для HDD" чи якось так. Гра жере в 2-3 рази більше оперативки, але по відчуттях, швидше підвантажує.
Відправлено через 2 хвилини 52 секунди:
А хіба це не тупо від ландшафту і відстані залежить? у мене ніби то всі персонажі мають одинаковий шанс попадання в приблизно одинакових умовах.Геральт: ↑ 07.08.2023 16:44 Підкажіть краще по механікам. Що повинен вкачувати чарівник, щоб не пуляти мимо?
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
Она то есть, но не работаетГеральт: ↑ 07.08.2023 16:52 Спробував. Одразу після запуску мишкою не переміщає. Після того як клавою посунув буквально на трошки, переміщає і мишкою.
І там таки є опція "переміщати коли мишка торкається краю екрану" чи якось так
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
_FYA_EXel
Може full screen/window впливає. Бо я в Full Screen граю
erazel
Та ніби ні. Там базово стати персонажа впливають. А відстань/2,5м висоти як модифікатори.
Десь бачив тренувальне опудало, здається в підземеллі при вході до грибника. Може на ньому спробую.
Upd. Ніби розібрався. Відстань далі ніж типовий постріл дає перешкоду (кидаються 2 кубика, вибирається гірший результат).
Кидається кубик, 20 - крит. попадання (дамаг x2, модифікатори захисту жертви вже не впливають). 1-критичний промах (Модифікатори атаки вже не впливають). До результату в проміжку 2-19 додаються модифікатори:
- модифікатор спритності для стрільби з лука, наприклад. (кожних 2 очка в спритності вище базових 10 дають +1 до модифікатора)
- модифікатор висоти (позиція вище 2,5м дає +2. подальше збільшення висоти модифікатор не збільшує)
- модифікатор тіні (якщо жертва в тіні, то перешкода)
- модифікатор інвізу (якщо атакер в інвізі, то перевага - 2 кубика, береться кращий результат)
Отже отой результат порівнюється з класом захисту жертви. Якщо більше, то влучання. Менше - промах. Рівне, не знаю, мабуть також влучання.
Зі спелами складніше. Оті що в описі мають "кидок атаки" по таких же правилах, що і дальня зброя. Ті, що в описі мають "випробування" інакше працюють. Кубик кидає жертва проти класу складності кастера. Там є якись базовий плюс модифікатор осн. хар-ки (ІНТ для чародія).
І от жертва кидає кубик, до результату якого ще додається модифікатор хар-ки по якій іде перевірка.
З того всього висновок: кастувати "не профільними" хар-ками не вигідно, будуть промахи. Кастувати по профільних у жертви не вигідно, будуть промахи. Розкидати стати між ІНТ/МДР, щоб мати універсального мага під питанням. Мабуть краще таки під щось одне точити.
Може де помилився, то звиняйте.
Може full screen/window впливає. Бо я в Full Screen граю
erazel
Та ніби ні. Там базово стати персонажа впливають. А відстань/2,5м висоти як модифікатори.
Десь бачив тренувальне опудало, здається в підземеллі при вході до грибника. Може на ньому спробую.
Upd. Ніби розібрався. Відстань далі ніж типовий постріл дає перешкоду (кидаються 2 кубика, вибирається гірший результат).
Кидається кубик, 20 - крит. попадання (дамаг x2, модифікатори захисту жертви вже не впливають). 1-критичний промах (Модифікатори атаки вже не впливають). До результату в проміжку 2-19 додаються модифікатори:
- модифікатор спритності для стрільби з лука, наприклад. (кожних 2 очка в спритності вище базових 10 дають +1 до модифікатора)
- модифікатор висоти (позиція вище 2,5м дає +2. подальше збільшення висоти модифікатор не збільшує)
- модифікатор тіні (якщо жертва в тіні, то перешкода)
- модифікатор інвізу (якщо атакер в інвізі, то перевага - 2 кубика, береться кращий результат)
Отже отой результат порівнюється з класом захисту жертви. Якщо більше, то влучання. Менше - промах. Рівне, не знаю, мабуть також влучання.
Зі спелами складніше. Оті що в описі мають "кидок атаки" по таких же правилах, що і дальня зброя. Ті, що в описі мають "випробування" інакше працюють. Кубик кидає жертва проти класу складності кастера. Там є якись базовий плюс модифікатор осн. хар-ки (ІНТ для чародія).
І от жертва кидає кубик, до результату якого ще додається модифікатор хар-ки по якій іде перевірка.
З того всього висновок: кастувати "не профільними" хар-ками не вигідно, будуть промахи. Кастувати по профільних у жертви не вигідно, будуть промахи. Розкидати стати між ІНТ/МДР, щоб мати універсального мага під питанням. Мабуть краще таки під щось одне точити.
Може де помилився, то звиняйте.
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Качай мага в ІНТ. Бо в МУДрість буде Тінесерда вкачана.
-
er[socrates]
Member
- Звідки: Киев
В моей игре её убили, когда я подошел к этой горе)Геральт: ↑ 07.08.2023 14:40Коли грав в дочасному, то спас якусь ельфійку (здається) біля телескопа. Коли грав релізну то щось забігався і прийшов туди пізніше. На землі труп тої ельфійки.
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Ви б з спойлерами полегше чи що
-
_FYA_EXel
Member
- Звідки: Kyiv
erazel
Это тема для обсуждения игры - тут не может быть, без спойлеров
К слову тифлинговая школота дает крутое колечко за стыренного идола
Это тема для обсуждения игры - тут не может быть, без спойлеров
К слову тифлинговая школота дает крутое колечко за стыренного идола
-
erazel
Member
- Звідки: Тернопіль
Ну якщо серйозно то є тег спойлер. під нього ховати. Перший акт то таке, швидко всі ітак самі дойдуть, а от починаючи з другого акту може дійсно все під спойлер ховати._FYA_EXel: ↑ 07.08.2023 19:46 Это тема для обсуждения игры - тут не может быть, без спойлеров
Просто мене пре саме ефект незвіданості, абсолютної незвіданості. а коли я знаю що буде далі то вже якось не то.
Цікаво чи огрів з обручен інтелекту в релізній версії прибрали. Все таки обруч інтелекту 18 це круто. Скидаєш собі інтелект до 2, очки розкидаєш по інших статах, а потім надіваєш обруч і маєш інтелект 18.