Тобто навіть в проф сегмент 5.0 ще не завезли. Жеріть старе за оверпрайсв роли интерфейса подключения выступает PCI Express 4.0 x16.
Останні статті і огляди
Новини
Несколько слов о графическом процессоре Nvidia AD102
-
a_z_z_y
Member
- Звідки: Київ-Черкаси
Предлагаю обсудить Несколько слов о графическом процессоре Nvidia AD102
-
aaleksandrenko
Member
- Звідки: Житомир
Маркетологи Інтел в материнки 5.0 ще в минулому році завезли. АМД з виходом рязані 7000 також.
А Nvidia вирішила нафіг треба і так піде
А Nvidia вирішила нафіг треба і так піде
-
a_z_z_y
Member
- Звідки: Київ-Черкаси
aaleksandrenko
Щоб було шо продавати у наступному поколінні
Але то є гарно у тому сенсі що не треба міняти райзері 4.0. Бо вони і так дуже дорогі. Навіть не уявляю ціну 5.0 райзерів
Щоб було шо продавати у наступному поколінні
Але то є гарно у тому сенсі що не треба міняти райзері 4.0. Бо вони і так дуже дорогі. Навіть не уявляю ціну 5.0 райзерів
-
kolio
Member
- Звідки: Україна-матінко
a_z_z_y
афігеть.
PCI-E 3.0 X16 Riser Cable 1400 грн на хотлайні
PCI-E 4.0 X16 Riser від 2000 до 3600 грн в гуглі
там золоті жили, чи що?
афігеть.
PCI-E 3.0 X16 Riser Cable 1400 грн на хотлайні
PCI-E 4.0 X16 Riser від 2000 до 3600 грн в гуглі
там золоті жили, чи що?
-
CrypteX
Member
- Звідки: Харків
Реально нету 5.0? При 1ТБ пропускной способности и 450 тдп у 4090? А будет же еще и 4090 Ti. Ну куртка совсем уже творит, что хочет.
Кстати, по поводу DP2.0 тоже самое походу, АМД еще весной подтвердили, что в РДНА 3 картах он будет, а тут Хуанг с 20й серии вещает за тру 4к гейминг, а про нужные разъемы ни словаaaleksandrenko: ↑ 21.09.2022 11:52 Маркетологи Інтел в материнки 5.0 ще в минулому році завезли. АМД з виходом рязані 7000 також.
А Nvidia вирішила нафіг треба і так піде
-
VovaII
Member
Ядро Nvidia AD102 виготовляється за технологією TSMC N4, налічує 76,3 млрд транзисторів й характеризується площею 608 мм².
Його максимальна конфігурація містить 18 176 ядер CUDA,
568 тензорних ядер четвертого покоління,
142 RT-ядра третього покоління, що відповідають за апаратне прискорення трасування променів,
568 блоків TMU та
192 ROP.
Для взаємодії з відеобуфером використовується 384-розрядна шина, а ролі інтерфейсу підключення виступає PCI Express 4.0 x16.
GeForce "Ampere" 8 nm
A full GA102 GPU incorporates 10752 CUDA Cores,
336 third-generation Tensor Cores,
84 second-generation RT Cores.
Для взаємодії з відеобуфером використовується 384-розрядна шина, а ролі інтерфейсу підключення виступає PCI Express 4.0 x16.
238 tensor TFLOPs, 58 RT TFLOPs.
-
ronemun
Advanced Member
Дешевші кабелі рідко витримують специфікацію - там реально височенні частоти, отже розсинхронізація може бути лише на долі наносекунд, а за цей час сигнал пройде лише 5-10 міліметрів. Невелика деформація чи заминка і лінія відстає, електроніка автоматично переводить на нижчу версію. На ру оверах є тести кабелів, то v4 підтримував лише один з 4х, за 110 дол.kolio: ↑ 21.09.2022 12:04 a_z_z_y
афігеть.
PCI-E 3.0 X16 Riser Cable 1400 грн на хотлайні
PCI-E 4.0 X16 Riser від 2000 до 3600 грн в гуглі
там золоті жили, чи що?
Ще також сильно залежить від розводки на платі - цілком можливі занадто довгі лінії, чи низька ізоляція від поміх, погане заземлення, і низькоякісні репітери
Відправлено через 8 хвилин 45 секунд:
Нвідія спеціально палки в колеса ставить Інтелу і АМД, вони всі там взаємно "люблять" один одного. Її інші пристрої давно підтримують інтерфейси на порядок кращі ніж нещасний 16 ГГц (32 Гбіт) PCIe5. Сама відяха має підримувати 5 версію, можливо це спеціально заблоковано в біосі. Тесла-варіанти gpgpu Hopper ще в січні місяці поступили, але не продаються через відсутність серверних проців з PCIe v5, а v4 недостатньо для таких потужних залізякa_z_z_y: ↑ 21.09.2022 11:44Тобто навіть в проф сегмент 5.0 ще не завезли. Жеріть старе за оверпрайсв роли интерфейса подключения выступает PCI Express 4.0 x16.
-
MetalistForever
Member
- Звідки: Харьков
Я что то не понял , а зачем вам ребята PCI Express 5.0 ( из за чего шум подняли ) или шина 4.0 уже не справляется ??? Или вам обидно ,что вас кинули на бабки за новую материнку и добавили бесполезную ( пока ) PCI Express 5.0
-
Wonderboy
Member
Ну це ж як ще одна грядка на помідорчики, нехай собі будеMetalistForever: ↑ 21.09.2022 18:53Я что то не понял , а зачем вам ребята PCI Express 5.0 ( из за чего шум подняли ) или шина 4.0 уже не справляется ???
А по суті, навіть 12 гб пам'яті цілком достаттньо для 95% ігор щоб повністю помістити усі дані у відеопам'ять, що там ганяти по шині.
-
VovaII
Member
Мене більше цікавить, скільки відеопам'яті будуть вімагати ігри на нових рушіях у наступному році? Чи не виявляться, несподівано, відеокарти с обємом ОЗУ в 10-12Гб(16Гб) застарілими?
-
Wonderboy
Member
Розробники ніколи не орієнтувалися на топові відяхи, поки кончені соснольки не будуть мати більше відеопам'яті, ніж сучасні топи, можна спати спокійно. Переважна більшість ігор - це мультиплатформа, з відповідним підгоном полігонів і текстур під наслабшу ланку (в даному випадку гівноплойки).VovaII: ↑ 21.09.2022 23:43Чи не виявляться, несподівано, відеокарти с обємом ОЗУ в 10-12Гб(16Гб) застарілими?
-
a_z_z_y
Member
- Звідки: Київ-Черкаси
Питання в тому що швидший інтерфейс - швидше дані підгружаються. Менше (коротше) фрізи коли раптом щось нове на сцені з'являетьсяWonderboy: ↑ 21.09.2022 22:14Ну це ж як ще одна грядка на помідорчики, нехай собі будеMetalistForever: ↑ 21.09.2022 18:53Я что то не понял , а зачем вам ребята PCI Express 5.0 ( из за чего шум подняли ) или шина 4.0 уже не справляется ???
А по суті, навіть 12 гб пам'яті цілком достаттньо для 95% ігор щоб повністю помістити усі дані у відеопам'ять, що там ганяти по шині.
-
Wonderboy
Member
Проблема з пальця висмоктана. Це не проблема PCIE, а тримання гри на HDD замість SSD і загальної швидкодії системи. Не кажучи вже про уміння самої гри використовувати доступну пам'ять.a_z_z_y: ↑ 22.09.2022 00:27Менше (коротше) фрізи коли раптом щось нове на сцені з'являеться
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Никуда они от ПС5, СеХ и даже СеС не денутся. В мейнстриме. За отдельные игры хуанг может проплатить за "оптимизацию" под 4000-ю серию.VovaII: ↑ 21.09.2022 23:43Мене більше цікавить, скільки відеопам'яті будуть вімагати ігри на нових рушіях у наступному році? Чи не виявляться, несподівано, відеокарти с обємом ОЗУ в 10-12Гб(16Гб) застарілими?
-
VovaII
Member
Чому ж тоді нема відях які тянуть 4К60 із променями?Wonderboy: ↑ 21.09.2022 23:50Розробники ніколи не орієнтувалися на топові відяхи,
-
Wonderboy
Member
Ну може тому, що до сих пір промені у іграх - така ж "корисна" фіча як негр на Алясці. І яку прикручують "аби була", яка навіть на картинку впливає трохи більше ніж ніяк (ну не ахати ж від віддзеркалення в калюжах і вітринах).VovaII: ↑ 23.09.2022 10:37Чому ж тоді нема відях які тянуть 4К60 із променями?
Чи може з'явилася хоч одна гра з повністю хуанговським освітленням? І ще довго не з'явиться, бо жоден розробник не захоче упустити купу грошей з володарів відеокарт без променів, не кажучи вже про гівноприставочки.
-
VovaII
Member
Бо потужності відеокарт, в розрахунку променів, катастрофічно не хватає. І розробники стоять перед вибором: або ламати голову над тим де використовувати промені, або взагалі без променів.Wonderboy: ↑ 23.09.2022 15:45Чи може з'явилася хоч одна гра з повністю хуанговським освітленням?
Бонус до використання променів той, що якщо вгадати де їх використовувати, то вийде гарно. Й потрачений на них час піде на користь. А якщо не вгадати, то буде як Ви написали:
_Wonderboy: ↑ 23.09.2022 15:45на картинку впливає трохи більше ніж ніяк
Наче ж на 2023 Хуанг обіцяв якусь?Wonderboy: ↑ 23.09.2022 15:45І ще довго не з'явиться,