Тобто навіть в проф сегмент 5.0 ще не завезли. Жеріть старе за оверпрайсв роли интерфейса подключения выступает PCI Express 4.0 x16.
![tomat :tomat:](./images/smilies/tomat.gif)
Тобто навіть в проф сегмент 5.0 ще не завезли. Жеріть старе за оверпрайсв роли интерфейса подключения выступает PCI Express 4.0 x16.
Кстати, по поводу DP2.0 тоже самое походу, АМД еще весной подтвердили, что в РДНА 3 картах он будет, а тут Хуанг с 20й серии вещает за тру 4к гейминг, а про нужные разъемы ни словаaaleksandrenko: ↑ 21.09.2022 11:52 Маркетологи Інтел в материнки 5.0 ще в минулому році завезли. АМД з виходом рязані 7000 також.
А Nvidia вирішила нафіг треба і так піде![]()
Ядро Nvidia AD102 виготовляється за технологією TSMC N4, налічує 76,3 млрд транзисторів й характеризується площею 608 мм².
Його максимальна конфігурація містить 18 176 ядер CUDA,
568 тензорних ядер четвертого покоління,
142 RT-ядра третього покоління, що відповідають за апаратне прискорення трасування променів,
568 блоків TMU та
192 ROP.
Для взаємодії з відеобуфером використовується 384-розрядна шина, а ролі інтерфейсу підключення виступає PCI Express 4.0 x16.
GeForce "Ampere" 8 nm
A full GA102 GPU incorporates 10752 CUDA Cores,
336 third-generation Tensor Cores,
84 second-generation RT Cores.
Для взаємодії з відеобуфером використовується 384-розрядна шина, а ролі інтерфейсу підключення виступає PCI Express 4.0 x16.
238 tensor TFLOPs, 58 RT TFLOPs.
Дешевші кабелі рідко витримують специфікацію - там реально височенні частоти, отже розсинхронізація може бути лише на долі наносекунд, а за цей час сигнал пройде лише 5-10 міліметрів. Невелика деформація чи заминка і лінія відстає, електроніка автоматично переводить на нижчу версію. На ру оверах є тести кабелів, то v4 підтримував лише один з 4х, за 110 дол.kolio: ↑ 21.09.2022 12:04 a_z_z_y
афігеть.
PCI-E 3.0 X16 Riser Cable 1400 грн на хотлайні
PCI-E 4.0 X16 Riser від 2000 до 3600 грн в гуглі
там золоті жили, чи що?
Нвідія спеціально палки в колеса ставить Інтелу і АМД, вони всі там взаємно "люблять" один одного. Її інші пристрої давно підтримують інтерфейси на порядок кращі ніж нещасний 16 ГГц (32 Гбіт) PCIe5. Сама відяха має підримувати 5 версію, можливо це спеціально заблоковано в біосі. Тесла-варіанти gpgpu Hopper ще в січні місяці поступили, але не продаються через відсутність серверних проців з PCIe v5, а v4 недостатньо для таких потужних залізякa_z_z_y: ↑ 21.09.2022 11:44Тобто навіть в проф сегмент 5.0 ще не завезли. Жеріть старе за оверпрайсв роли интерфейса подключения выступает PCI Express 4.0 x16.![]()
Ну це ж як ще одна грядка на помідорчики, нехай собі будеMetalistForever: ↑ 21.09.2022 18:53Я что то не понял , а зачем вам ребята PCI Express 5.0 ( из за чего шум подняли ) или шина 4.0 уже не справляется ???
Розробники ніколи не орієнтувалися на топові відяхи, поки кончені соснольки не будуть мати більше відеопам'яті, ніж сучасні топи, можна спати спокійно. Переважна більшість ігор - це мультиплатформа, з відповідним підгоном полігонів і текстур під наслабшу ланку (в даному випадку гівноплойки).VovaII: ↑ 21.09.2022 23:43Чи не виявляться, несподівано, відеокарти с обємом ОЗУ в 10-12Гб(16Гб) застарілими?
Питання в тому що швидший інтерфейс - швидше дані підгружаються. Менше (коротше) фрізи коли раптом щось нове на сцені з'являетьсяWonderboy: ↑ 21.09.2022 22:14Ну це ж як ще одна грядка на помідорчики, нехай собі будеMetalistForever: ↑ 21.09.2022 18:53Я что то не понял , а зачем вам ребята PCI Express 5.0 ( из за чего шум подняли ) или шина 4.0 уже не справляется ???![]()
А по суті, навіть 12 гб пам'яті цілком достаттньо для 95% ігор щоб повністю помістити усі дані у відеопам'ять, що там ганяти по шині.
Проблема з пальця висмоктана. Це не проблема PCIE, а тримання гри на HDD замість SSD і загальної швидкодії системи. Не кажучи вже про уміння самої гри використовувати доступну пам'ять.a_z_z_y: ↑ 22.09.2022 00:27Менше (коротше) фрізи коли раптом щось нове на сцені з'являеться
Никуда они от ПС5, СеХ и даже СеС не денутся. В мейнстриме. За отдельные игры хуанг может проплатить за "оптимизацию" под 4000-ю серию.VovaII: ↑ 21.09.2022 23:43Мене більше цікавить, скільки відеопам'яті будуть вімагати ігри на нових рушіях у наступному році? Чи не виявляться, несподівано, відеокарти с обємом ОЗУ в 10-12Гб(16Гб) застарілими?
Чому ж тоді нема відях які тянуть 4К60 із променями?Wonderboy: ↑ 21.09.2022 23:50Розробники ніколи не орієнтувалися на топові відяхи,
Ну може тому, що до сих пір промені у іграх - така ж "корисна" фіча як негр на Алясці. І яку прикручують "аби була", яка навіть на картинку впливає трохи більше ніж ніяк (ну не ахати ж від віддзеркалення в калюжах і вітринах).VovaII: ↑ 23.09.2022 10:37Чому ж тоді нема відях які тянуть 4К60 із променями?
Бо потужності відеокарт, в розрахунку променів, катастрофічно не хватає. І розробники стоять перед вибором: або ламати голову над тим де використовувати промені, або взагалі без променів.Wonderboy: ↑ 23.09.2022 15:45Чи може з'явилася хоч одна гра з повністю хуанговським освітленням?
_Wonderboy: ↑ 23.09.2022 15:45на картинку впливає трохи більше ніж ніяк
Наче ж на 2023 Хуанг обіцяв якусь?Wonderboy: ↑ 23.09.2022 15:45І ще довго не з'явиться,