немає чіткої стати і не врахована певна кількість тих хто загинув внаслідок травм деякий час після аварії — ок, припускаю що так і є. але оці 300, 500 в такому випадку це просто чергові твої фантазії та вигадки. звідки ти знаєш, померло пізніше 10 людей чи 100, якщо стати немає? по тій же офіційній статистиці в 2020 всього 1 546 велосипедистів отримали травми внаслідок наїздів. якщо 500 загиблих то це кожен третій хто травмувався, для мене це звучить не переконливо.
Sphinx: ↑
12.05.2021 20:40Про статистику збитих на велосипедах.
Більше року багато їздив по відрядженнях по області. В темній час доби 90% велосипедистів не мають хоча би світловідбивача. Якщо з цієї статистики вирахувати велосипедистів райцентрів, то десь 99% в темній одежі без взагалі чого небудь яскравого. Не рідко на велосипеді в кріслі дитина, або бухе тіло зигзагами іде з одного села в інше.
о так, все саме так і відбувається, на жаль. і чим далі глухомань тим більш відморожені і п'яні велосипедисти. я навіть не знаю від скількох таких тіл я ухилявся на машині, бухі, в навушниках, без будь-яких габаритів і т.д.
ще забув, що шоломи у нас від загальної кількості тих хто сідає на велосипед, вдягає, мабуть, в кращому випадку половина. якщо б всі катали в шоломах то теж смертей було б менше.
p.s.
сьогодні катався містом і рахував по можливості велосипедистів на мтб vs на гравійниках\шосерах\сітібайках і перших трапилось реально менше, кинулось в око особливо багато гравійників, на цей сезон ще модніше вони стали ніж попереднього року. таки щось змінюється по-троху в уявленнях про міський\універсальний велосипед.