Вело овери?

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14
так, я грався з цим калькулятором, бачив результати, але досі не маю остаточної думки з приводу ваги. ну тобто для мене і моїх сценаріїв точно пофігу, тут питань нема. але на тому ж GCN і на інших ютуб каналах неодноразово зустрічав думку типу, що climbing шосер неодмінно має бути дуже легким, бо в умовах, в яких його використовують мало не кожні 100гр відчуватимуться і всі ці canyon ULTIMATE CFR цілком виправдовують свою ціну для професіоналів.

можливо, це, звичайно, і маркетингова лапша, щоб переконати хом'яка віддати 10 кілобаксів за легкий велосипед, але інколи так не виглядає і у мене закрадаються сумніви, що може не все так однозначно як калькулятор рахує. коли люди в відео цілком авторитетно заявляють, що от під ці умови я беру аерошосер а от під ці — гірський і це виправдано і уніфікувати не виходить.
а потім не в одному огляді читав, що лише 20 року спеш зі своїм тармаком SL7 зазіхнув на створення дійсно успішного універсального шосера здатного замінити аеро + climbing, але за відповідний прайс.

цікаво самому спробувати. що таке 7кг у порівнянні з 10кг на затяжному підйомі.

Відправлено через 9 хвилин 37 секунд:
для тих хто ганяє гонки, все зрозуміло, це змагання, кожна секунда стане в нагоді. але ж вони складають зовсім невеликий відсоток покупців.
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif: цілком виправдовують свою ціну для професіоналів
ну так для професіоналів вони й виправдовують свою ціну, там рахунок інколи йде на долі секунди, все про що я казав це було з точки зору аматорського катання. GCN живуть за рахунок спонсорських контрактів, що ти чекав щоб вони тобі казали, типу не витрачай додаткові 2к баксів на велосипед що на 100гр легший?

З аерошосерами там ситуація трошки інша і в цілому аерошосер дає набагато більше бенефітів у порівнянні з climbing байком з точки зору фізики руху. Але, знову-ж таки, аерошосери зазвичай жорсткі, а відповідно райдер може стомлюватися швидше. Тут, насправді, дуже багато змінних. Якщо не враховувати стомлюваність та комфорт райдера, а вважати його тупо машиною що генерує n ват, то аеро краще ніж легкість. У розумних, звичайно, рамках.
leif:порівнянні з 10кг на затяжному підйомі
порівняй 10 з 13 :laugh: тільки необхідно щоб ці вели були приблизно одного рівня/геометрії ітд. А такі важко знайти.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:що ти чекав щоб вони тобі казали, типу не витрачай додаткові 2к баксів на велосипед що на 100гр легший?
ну чому, в тому ж відео 105 vs Dura ace вони так і кажуть "якщо ти не мега професіонал — не купуй dura ace, 105 — топчік навіть якщо ти в якихось аматорських гонках береш участь", а от з вагою байків мені здалось трохи інакшу точку зору просувають.

Відправлено через 1 хвилину 37 секунд:
3-14:порівняй 10 з 13
з педалями це як раз різниця між треком і моєю колишньою мерідою біг найн. порівнювати абсолютно марно через те що зовсім різні класи велосипедів. хіба що по сходах легше носити :laugh:
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif
Ну от з цим відео про групсети не можу не погодитись.

А щодо ваги байків, дивись, тобі виробник N видав велосипед на огляд, який типу супер лайт, а насправді на 300 грам легший від іншого велосипеда того-ж виробника, який важчий, але вдвічі дешевший. Що тобі ще залишається казати окрім того, що він краще підходить для поїздок вгору :laugh: як інакше виправдати ціну?

А взагалі маркетологи роблять свою справу. Я зараз катаюся на тіагрі, але часто дивлюсь в сторону 105, при цьому я розумію, що об'єктивно вона не відрізняється від тіагри практично нічим. Але ж хочеться. Впевнений, що якби в мене був 105, то точно так же хотілося-б ультегру :laugh: тупо існує підсвідоме бажання чогось кращого і ти кажеш собі, ну воно таке саме, але ж на 200 грам легше, може мені цих самих грам і не вистачало щоб їздити краще :gigi: ну погодься, це ж саме так і працює.
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:Що тобі ще залишається казати окрім того, що він краще підходить для поїздок вгору як інакше виправдати ціну?
справедливо. можливо через постійне транслювання цієї тези у мене на загал таке враження склалось і сумніви закрались. при цьому я знаю, що калькулятор точно рахує все правильно, але клятий маркетинг починає все це розхитувати :apes:
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif
При цьому, доречі, я абсолютно можу зрозуміти людей, що купують легкі велосипеди. Один раз живемо в кінці кінців. Головне при цьому усвідомлювати що купуєш мрію, а не намагатися знайти якісь об'єктивні речі щоб виправдати покупку. :beer:
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:Впевнений, що якби в мене був 105, то точно так же хотілося-б ультегру тупо існує підсвідоме бажання чогось кращого
все так, хіба що з апгрейдом 105 на ультегру трошечки простіше, тому що все сумісне і можна поступово все проапгрейдити не сильно дорікаючи себе нераціональними покупками, а з тіагрою треба одразу майже повністю все міняти з дуалами.
я от вже взяв собі ланцюг ультегра. механік порадив, вирішив спробувати. він адепт підходу "один ланцюг — одна касета", каже що все це катання в 2-3 ланцюга це ніфіга не актуально і не виправдано :think:

Відправлено через 1 хвилину 39 секунд:
3-14:знайти якісь об'єктивні речі щоб виправдати покупку.
ага, без осей і бусту жорсткості ніц немає, велосипед на ексцентриках тільки на смітник :laugh:
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif:хіба що з апгрейдом 105 на ультегру трошечки простіше, тому що все сумісне і можна поступово все проапгрейдити не сильно дорікаючи себе нераціональними покупками, а з тагрою треба майже повністю все міняти з дуалами.
насправді тіагра і 105 теж сумісні майже у всьому. У них навіть pull у манеток однаковий. У мене, наприклад, зараз стоїть задній переклюк 105, тому що мені shadow більше подобається як він виглядає :gigi:
leif
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:задній переклюк 105
а дуал тіагра і це норм працює? прикольно :)
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

leif
саме так дуал тіагра, переклюк 105. в дуалах механізм абсолютно такий самий як на 105, там, грубо кажучи, не вистачає одного зуба для додаткової передачі. Можна навпаки, дуал 105, переклюк тіагра. Відстань між зірками касети однакова, відстань між зірками системи та їх ширина однакова, однаковий пул у гальм і так далі.

Відправлено через 6 хвилин 12 секунд:
Додам, що це справедливо тільки для 4700
Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Hotspur, сарказм, сэр. :facepalm:
WalkMan
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:и? ты хочешь сказать что от усилия при наезде на неровности 27.2 мм лопнет а 31 мм — нет. А задница при этом не лопнет первее? Чем думали инженеры гианта, когда к кантрийнику за 5700 баксов сделали 27.2?
ось тут орнув, :lol:

Інша справа, якщо і захочеться поставити дропера, то під 31,6 більше варіантів.
murzik
Member

Повідомлення

кефір треба? 3 по 100 +30 + Фрі шипінг укрпоштою 250 грн
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/kefr ... Ekhuh.html

у мене був залишок на дні - засох ...
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:Якщо коротко, то жорсткість фрейма залежить від модуля юнга та геометрії труб та трикутників рами. Принципової різниці між однаковими по геометрії фреймсетами з титана та алюмінія не буде. От де титан виграє, так це спротив корозії та стомлюваності матеріалу.
да. конструкция в 10 раз важнее материала. можно что угодно налепить из титана алю и карбона по прочности, но стоимость в итоге будет лучше всего у алю и карбона

Отправлено спустя 4 минуты 22 секунды:
3-14:На підйомі 5% довжиною 30 км, а це офігеть який крутий (в середньому) і довгий підйом, півтора кілометри набору висоти
только убер :D . я без шуток на такое не заеду

Отправлено спустя 2 минуты 2 секунды:
3-14:ты хочешь сказать что от усилия при наезде на неровности 27.2 мм лопнет а 31 мм — нет.
нет, 27.2 сильно флексит что мешает гонцам весом в 80-90 кг. флекс вообще не нужен при педалировании чуть чуть и тумбочка. тем более все на подвесах
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

Hotspur:флекс вообще не нужен при педалировании чуть чуть и тумбочка
А каким образом флекс подседела мешает при педалировании?. Я так предположу, что когда ты давишь педаль вниз, ты точно так-же давишь свое тело вверх, снимая нагрузку на подседел, таким образом. Флекс подседела зато очень добавляет комфорта при езде по неровной поверхности, меньше седло долбит в задницу. Сейчас тренд в шоссейном сроительстве пошел в сторону флексящих подседелов, а там эффективность педалирования максимально важна.

Я предположу, все-же что инженеры проэктирующие кантрийные велы не дураки, и такой подседел используется из-за геометрии рам, подседел тупо торчит из рамы больше чем на шоссерах или городских велах, поэтому чтоб получить примерно равную его общую жесткость он должен быть толще, ну и дропперы легче делать выходит. Других причин тупо нет.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:А каким образом флекс подседела мешает при педалировании?
кпд уходит непонятно куда

Отправлено спустя 1 минуту 44 секунды:
3-14:Я предположу, все-же что инженеры проэктирующие кантрийные велы не дураки
я бы сказал не всегда дураки :) но есть случаи обратного. ломающиеся рамы Каньона все помнят ? рамы ГТ ? подвеска Спешей ? тут список на 50 страниц а4
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

Hotspur:кпд уходит непонятно куда
разница будет настолько ничтожной, что об этом даже нет никакого смысла говорить.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:разница будет настолько ничтожной, что об этом даже нет никакого смысла говорить.
Нино передает тебе привет и два пива
3-14
Member
Аватар користувача
Звідки: Сопот

Повідомлення

Hotspur
не имею ни малейшего представления, кто это, но спасибо
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

3-14:не имею ни малейшего представления, кто это, но спасибо
https://ru.wikipedia.org/wiki/Шуртер,_Нино
Відповісти