Останні статті і огляди
Новини
Вело овери?
-
leif
Member
3-14
так, я грався з цим калькулятором, бачив результати, але досі не маю остаточної думки з приводу ваги. ну тобто для мене і моїх сценаріїв точно пофігу, тут питань нема. але на тому ж GCN і на інших ютуб каналах неодноразово зустрічав думку типу, що climbing шосер неодмінно має бути дуже легким, бо в умовах, в яких його використовують мало не кожні 100гр відчуватимуться і всі ці canyon ULTIMATE CFR цілком виправдовують свою ціну для професіоналів.
можливо, це, звичайно, і маркетингова лапша, щоб переконати хом'яка віддати 10 кілобаксів за легкий велосипед, але інколи так не виглядає і у мене закрадаються сумніви, що може не все так однозначно як калькулятор рахує. коли люди в відео цілком авторитетно заявляють, що от під ці умови я беру аерошосер а от під ці — гірський і це виправдано і уніфікувати не виходить.
а потім не в одному огляді читав, що лише 20 року спеш зі своїм тармаком SL7 зазіхнув на створення дійсно успішного універсального шосера здатного замінити аеро + climbing, але за відповідний прайс.
цікаво самому спробувати. що таке 7кг у порівнянні з 10кг на затяжному підйомі.
Відправлено через 9 хвилин 37 секунд:
для тих хто ганяє гонки, все зрозуміло, це змагання, кожна секунда стане в нагоді. але ж вони складають зовсім невеликий відсоток покупців.
так, я грався з цим калькулятором, бачив результати, але досі не маю остаточної думки з приводу ваги. ну тобто для мене і моїх сценаріїв точно пофігу, тут питань нема. але на тому ж GCN і на інших ютуб каналах неодноразово зустрічав думку типу, що climbing шосер неодмінно має бути дуже легким, бо в умовах, в яких його використовують мало не кожні 100гр відчуватимуться і всі ці canyon ULTIMATE CFR цілком виправдовують свою ціну для професіоналів.
можливо, це, звичайно, і маркетингова лапша, щоб переконати хом'яка віддати 10 кілобаксів за легкий велосипед, але інколи так не виглядає і у мене закрадаються сумніви, що може не все так однозначно як калькулятор рахує. коли люди в відео цілком авторитетно заявляють, що от під ці умови я беру аерошосер а от під ці — гірський і це виправдано і уніфікувати не виходить.
а потім не в одному огляді читав, що лише 20 року спеш зі своїм тармаком SL7 зазіхнув на створення дійсно успішного універсального шосера здатного замінити аеро + climbing, але за відповідний прайс.
цікаво самому спробувати. що таке 7кг у порівнянні з 10кг на затяжному підйомі.
Відправлено через 9 хвилин 37 секунд:
для тих хто ганяє гонки, все зрозуміло, це змагання, кожна секунда стане в нагоді. але ж вони складають зовсім невеликий відсоток покупців.
-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
ну так для професіоналів вони й виправдовують свою ціну, там рахунок інколи йде на долі секунди, все про що я казав це було з точки зору аматорського катання. GCN живуть за рахунок спонсорських контрактів, що ти чекав щоб вони тобі казали, типу не витрачай додаткові 2к баксів на велосипед що на 100гр легший?leif: цілком виправдовують свою ціну для професіоналів
З аерошосерами там ситуація трошки інша і в цілому аерошосер дає набагато більше бенефітів у порівнянні з climbing байком з точки зору фізики руху. Але, знову-ж таки, аерошосери зазвичай жорсткі, а відповідно райдер може стомлюватися швидше. Тут, насправді, дуже багато змінних. Якщо не враховувати стомлюваність та комфорт райдера, а вважати його тупо машиною що генерує n ват, то аеро краще ніж легкість. У розумних, звичайно, рамках.
порівняй 10 з 13leif:порівнянні з 10кг на затяжному підйомі

-
leif
Member
ну чому, в тому ж відео 105 vs Dura ace вони так і кажуть "якщо ти не мега професіонал — не купуй dura ace, 105 — топчік навіть якщо ти в якихось аматорських гонках береш участь", а от з вагою байків мені здалось трохи інакшу точку зору просувають.3-14:що ти чекав щоб вони тобі казали, типу не витрачай додаткові 2к баксів на велосипед що на 100гр легший?
Відправлено через 1 хвилину 37 секунд:
з педалями це як раз різниця між треком і моєю колишньою мерідою біг найн. порівнювати абсолютно марно через те що зовсім різні класи велосипедів. хіба що по сходах легше носити3-14:порівняй 10 з 13

-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
leif
Ну от з цим відео про групсети не можу не погодитись.
А щодо ваги байків, дивись, тобі виробник N видав велосипед на огляд, який типу супер лайт, а насправді на 300 грам легший від іншого велосипеда того-ж виробника, який важчий, але вдвічі дешевший. Що тобі ще залишається казати окрім того, що він краще підходить для поїздок вгору
як інакше виправдати ціну?
А взагалі маркетологи роблять свою справу. Я зараз катаюся на тіагрі, але часто дивлюсь в сторону 105, при цьому я розумію, що об'єктивно вона не відрізняється від тіагри практично нічим. Але ж хочеться. Впевнений, що якби в мене був 105, то точно так же хотілося-б ультегру
тупо існує підсвідоме бажання чогось кращого і ти кажеш собі, ну воно таке саме, але ж на 200 грам легше, може мені цих самих грам і не вистачало щоб їздити краще
ну погодься, це ж саме так і працює.
Ну от з цим відео про групсети не можу не погодитись.
А щодо ваги байків, дивись, тобі виробник N видав велосипед на огляд, який типу супер лайт, а насправді на 300 грам легший від іншого велосипеда того-ж виробника, який важчий, але вдвічі дешевший. Що тобі ще залишається казати окрім того, що він краще підходить для поїздок вгору

А взагалі маркетологи роблять свою справу. Я зараз катаюся на тіагрі, але часто дивлюсь в сторону 105, при цьому я розумію, що об'єктивно вона не відрізняється від тіагри практично нічим. Але ж хочеться. Впевнений, що якби в мене був 105, то точно так же хотілося-б ультегру


-
leif
Member
справедливо. можливо через постійне транслювання цієї тези у мене на загал таке враження склалось і сумніви закрались. при цьому я знаю, що калькулятор точно рахує все правильно, але клятий маркетинг починає все це розхитувати3-14:Що тобі ще залишається казати окрім того, що він краще підходить для поїздок вгору як інакше виправдати ціну?

-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
leif
При цьому, доречі, я абсолютно можу зрозуміти людей, що купують легкі велосипеди. Один раз живемо в кінці кінців. Головне при цьому усвідомлювати що купуєш мрію, а не намагатися знайти якісь об'єктивні речі щоб виправдати покупку.
При цьому, доречі, я абсолютно можу зрозуміти людей, що купують легкі велосипеди. Один раз живемо в кінці кінців. Головне при цьому усвідомлювати що купуєш мрію, а не намагатися знайти якісь об'єктивні речі щоб виправдати покупку.

-
leif
Member
все так, хіба що з апгрейдом 105 на ультегру трошечки простіше, тому що все сумісне і можна поступово все проапгрейдити не сильно дорікаючи себе нераціональними покупками, а з тіагрою треба одразу майже повністю все міняти з дуалами.3-14:Впевнений, що якби в мене був 105, то точно так же хотілося-б ультегру тупо існує підсвідоме бажання чогось кращого
я от вже взяв собі ланцюг ультегра. механік порадив, вирішив спробувати. він адепт підходу "один ланцюг — одна касета", каже що все це катання в 2-3 ланцюга це ніфіга не актуально і не виправдано

Відправлено через 1 хвилину 39 секунд:
ага, без осей і бусту жорсткості ніц немає, велосипед на ексцентриках тільки на смітник3-14:знайти якісь об'єктивні речі щоб виправдати покупку.

-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
насправді тіагра і 105 теж сумісні майже у всьому. У них навіть pull у манеток однаковий. У мене, наприклад, зараз стоїть задній переклюк 105, тому що мені shadow більше подобається як він виглядаєleif:хіба що з апгрейдом 105 на ультегру трошечки простіше, тому що все сумісне і можна поступово все проапгрейдити не сильно дорікаючи себе нераціональними покупками, а з тагрою треба майже повністю все міняти з дуалами.

-
leif
Member
а дуал тіагра і це норм працює? прикольно3-14:задній переклюк 105

-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
leif
саме так дуал тіагра, переклюк 105. в дуалах механізм абсолютно такий самий як на 105, там, грубо кажучи, не вистачає одного зуба для додаткової передачі. Можна навпаки, дуал 105, переклюк тіагра. Відстань між зірками касети однакова, відстань між зірками системи та їх ширина однакова, однаковий пул у гальм і так далі.
Відправлено через 6 хвилин 12 секунд:
Додам, що це справедливо тільки для 4700
саме так дуал тіагра, переклюк 105. в дуалах механізм абсолютно такий самий як на 105, там, грубо кажучи, не вистачає одного зуба для додаткової передачі. Можна навпаки, дуал 105, переклюк тіагра. Відстань між зірками касети однакова, відстань між зірками системи та їх ширина однакова, однаковий пул у гальм і так далі.
Відправлено через 6 хвилин 12 секунд:
Додам, що це справедливо тільки для 4700
-
Барбарис
Member
- Звідки: Вінниця
Hotspur, сарказм, сэр. 

-
WalkMan
Member
ось тут орнув,3-14:и? ты хочешь сказать что от усилия при наезде на неровности 27.2 мм лопнет а 31 мм — нет. А задница при этом не лопнет первее? Чем думали инженеры гианта, когда к кантрийнику за 5700 баксов сделали 27.2?

Інша справа, якщо і захочеться поставити дропера, то під 31,6 більше варіантів.
-
murzik
Member
кефір треба? 3 по 100 +30 + Фрі шипінг укрпоштою 250 грн
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/kefr ... Ekhuh.html
у мене був залишок на дні - засох ...
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/kefr ... Ekhuh.html
у мене був залишок на дні - засох ...
-
Hotspur
Member
да. конструкция в 10 раз важнее материала. можно что угодно налепить из титана алю и карбона по прочности, но стоимость в итоге будет лучше всего у алю и карбона3-14:Якщо коротко, то жорсткість фрейма залежить від модуля юнга та геометрії труб та трикутників рами. Принципової різниці між однаковими по геометрії фреймсетами з титана та алюмінія не буде. От де титан виграє, так це спротив корозії та стомлюваності матеріалу.
Отправлено спустя 4 минуты 22 секунды:
только убер3-14:На підйомі 5% довжиною 30 км, а це офігеть який крутий (в середньому) і довгий підйом, півтора кілометри набору висоти

Отправлено спустя 2 минуты 2 секунды:
нет, 27.2 сильно флексит что мешает гонцам весом в 80-90 кг. флекс вообще не нужен при педалировании чуть чуть и тумбочка. тем более все на подвесах3-14:ты хочешь сказать что от усилия при наезде на неровности 27.2 мм лопнет а 31 мм — нет.
-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
А каким образом флекс подседела мешает при педалировании?. Я так предположу, что когда ты давишь педаль вниз, ты точно так-же давишь свое тело вверх, снимая нагрузку на подседел, таким образом. Флекс подседела зато очень добавляет комфорта при езде по неровной поверхности, меньше седло долбит в задницу. Сейчас тренд в шоссейном сроительстве пошел в сторону флексящих подседелов, а там эффективность педалирования максимально важна.Hotspur:флекс вообще не нужен при педалировании чуть чуть и тумбочка
Я предположу, все-же что инженеры проэктирующие кантрийные велы не дураки, и такой подседел используется из-за геометрии рам, подседел тупо торчит из рамы больше чем на шоссерах или городских велах, поэтому чтоб получить примерно равную его общую жесткость он должен быть толще, ну и дропперы легче делать выходит. Других причин тупо нет.
-
Hotspur
Member
кпд уходит непонятно куда3-14:А каким образом флекс подседела мешает при педалировании?
Отправлено спустя 1 минуту 44 секунды:
я бы сказал не всегда дураки3-14:Я предположу, все-же что инженеры проэктирующие кантрийные велы не дураки

-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
разница будет настолько ничтожной, что об этом даже нет никакого смысла говорить.Hotspur:кпд уходит непонятно куда
-
Hotspur
Member
Нино передает тебе привет и два пива3-14:разница будет настолько ничтожной, что об этом даже нет никакого смысла говорить.
-
3-14
Member
- Звідки: Сопот
Hotspur
не имею ни малейшего представления, кто это, но спасибо
не имею ни малейшего представления, кто это, но спасибо
-
Hotspur
Member
https://ru.wikipedia.org/wiki/Шуртер,_Нино3-14:не имею ни малейшего представления, кто это, но спасибо