Runax:tolebamber:Запомните, отказать в гарантии наши "не до конторы" не могут в принципе (они могут лишь подтвердить поломку перед отправкой производителю), точный вердикт дает только производитель карты
А кто-либо знает конкретные нормативно-правовые акты, где это утверждается? На какие статьи ссылаться?
З.Ы. Нужно повышать правовую грамотность пересичного украинца и делится конкретными правовыми нормами, на основании которых можно давить на СЦ и недобросовестных продавцов.
ЦКУ статті 675-681, ЗУ Про захист прав споживачів
Вони вам мають надати письмову відповідь з вказанням причинно-наслідкового зв’язку між пошкодженням відеокарти і вашими діями/діями третіх осіб. В іншому випадку відремонтувати/замінити/компенсувати вартість.
Якщо отримаєте свою відеокарту і відповідні документи з відмовою на руки, можете звернутись в спілку захисту прав споживачів, може вони допоможуть, а взагалі спори вирішуються через суд. Тоді до адвокатів. Або звернутись в юридичну клініку при ВУЗах, там безкоштовно можуть проконсультувати і допоможуть скласти документи. Або самому розбиратись, але все одно краще проконсультуватись