Ну загалом я згоден, але все ж вважаю що потрібно правильно називати речі.sav_: Ви впевнені, що ото всьо з галузі архітектури ОС та розробки ПЗ має відношення до даного обговорення?
DirectX12 та Windows Vulkan можуть завантажити не менше 8 ядер. В темі йде мова про CPU, в яких число ядер не перевищує 8. Саме продуктивність таких ігр на таких CPU буде важливим розділом в оглядах майбутніх Райзенів (і на що будуть зважати Покупці домашніх ПК). Тож припущу, що проблеми ігр, які не вміють в багатопотік, чи зауваження, що "ігри оперують потоками, а не ядрами" в даному контексті важливі трохи менше ніж ніяк.
Ігри зараз створють безліч потоків, і навіть основних потоків, що несуть найбільше навантаження, створюється за кількістю логічних процесорів, біда в тому що вони можуть просто чекати результати одно потоку що найбільш завантажений. І думаю справа не лише у графічному API, важливо ще правильно його використовувати.