як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
taras_cs: ↑
11.03.2025 11:05Якість в русі значно краща за FSR (в статиці жодної різниці). Але приріст fps навіть для Performance mode дуже маленький, можливо, впирається у процесор (Ryzen 7700) чи ще щось.
Мав такий же самий результат з XeSS, гарна картинка проте приріст ФПС на рівні похибки або і нижчий. Плюс він вимогливий до заліза і по суті добре працює лише на останньому залізі від Інтел.
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Нагла неправда.
У свій час без проблем пройшов бетмен, мафію, 2 борду. Ефекти диму з фізикою у бетмені, навіть зараз виглядають вражаюче. Ще Hairworks у метро і відьмаку. В часи статичних спрайтів шерсті це було чимось новим, на що звертаєш увагу.
Нагла неправда.
Ефекти диму з фізикою у бетмені, навіть зараз виглядають вражаюче. Ще Hairworks у метро і відьмаку. В часи статичних спрайтів шерсті це було чимось новим, на що звертаєш увагу.
Это все прекрасно и щас работает. Отлетел только 32битный в совсем старых играх.
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Зелена пропрієтарщина не була потрібна ні
тоді
ні
зараз
Але кумедно, що 5000 позбавлена отих всіх нібито крутих ефектів, про які, свого часу, так не гучно не кричали не фонати.
зі. Для фізики в мене була зелена затичка, яку викинув з корпусу одразу після бетмена. Бо з'ясувалось, що як і з променями зараз, було 2-3 "рекламні" проєкти, заради яких морочитись абсолютно не варто.
4 ААА гри з path tracing за 4 покоління карт. По грі на покоління. Причому в одній з ігор зелені огризки зливають більш дешевим картам
як же поціновувачі амд гучно кричать за фізикс, який в них ніколи і не працював нормальним чином. подобається) там де був важкий фізікс - були круті ефекти, хоча порівнювати камінчик, який гарно від пострілу відскакує з глобальним освітленням, це компетенція рівня "нефаната" радеон. небажання розробників додавати його в більшому обсязі питання іншого характеру, справи на ринку були іншими. з рт як ти міг вже помітити ситуація інша, проектів з ретрейсингом вже більше, ніж з фізиксом (важким). зрозуміло, що за рт майбутнє в іграх, воно вже є єдиним варіантом в деяких ааа-іграх, це вже економія в розробці гри. навіть радеон прокинувся. з апскейлерами довго доходило і з рт дійде, питання часу) були часи pc master race рофлили з консолей, що вони тормозять розвиток графічних технологій, тепер от є інша каста поціновувачів "нативного растеру", але нічого, зараз наступне покоління консолей навчать нормальному апскейлеру і ретрейсингу і будемо ми вже це обговорювати не в темі про фср4, а в темі про аналог "рейконстракшн нвідії" від радеон.
Зелена пропрієтарщина не була потрібна ні
тоді
ні
зараз
Але кумедно, що 5000 позбавлена отих всіх нібито крутих ефектів, про які, свого часу, так не гучно не кричали не фонати.
зі. Для фізики в мене була зелена затичка, яку викинув з корпусу одразу після бетмена. Бо з'ясувалось, що як і з променями зараз, було 2-3 "рекламні" проєкти, заради яких морочитись абсолютно не варто.
4 ААА гри з path tracing за 4 покоління карт. По грі на покоління. Причому в одній з ігор зелені огризки зливають більш дешевим картам
маячня, від тебе іншого і не очікував)
5000 лише не має підтримки 32бітного фізикса, це ігри 15 річної давнини, який жах, 64 бітний працює як і працював. у радеон фізікс на гпу взагалі ніколи не працював, що тепер? (до твого відома фізікс використовується в дуже багатьох іграх, навіть якщо там нема налаштувань "важкого" фізікса) коли там радеон припинив підтримку 32біт? у 2017-18 роках?
пастресійнг технологія нова, щей дуже важка - ретрейсинг юзають з 2019 в іграх і тих проектів дуже багато, тому непотрібно розповідати про рт лише в парадигмі пастрейсінгу, твій радеон всреться і без нього. ніхто не кричав за той фізікс у 2008, але знову ж таки, я не здивований що фанбой радеону порівнює нішеву фізику камінців і диму в декількох іграх з системою глобального освітлення, це твій рівень розуміння графіки в іграх. гратися в мильний таа зі шлейфами і диким блюром на юе5 от це кайф, розумію.
taras_cs: ↑
11.03.2025 11:05Якість в русі значно краща за FSR (в статиці жодної різниці). Але приріст fps навіть для Performance mode дуже маленький, можливо, впирається у процесор (Ryzen 7700) чи ще щось.
Мав такий же самий результат з XeSS, гарна картинка проте приріст ФПС на рівні похибки або і нижчий. Плюс він вимогливий до заліза і по суті добре працює лише на останньому залізі від Інтел.
FSR в мене так само впирається та дає маленький приріст (хоча й трохи більший за XeSS).
Вчора побачив місце в Avowed, де літають стрічки в повітрі.
XeSS дає дуже помітні шлейфи за стрічками, а FSR взагалі замальовує ті стрічки небом, ніби то для нього якісь артефакти зображення.