Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Hacking Subaru: Tracking and Controlling Cars via the STARLINK Admin Panel
https://samcurry.net/hacking-subaru
Хто там на субариках їздить? Для вас скайнет вже майже настав :rotate:

Відправлено через 25 хвилин 56 секунд:
Відносно недавно десь була новина що америкоси масово скупляють старі карбюраторні автівки в приступі параної щодо злому і працездатності після ядерних ударів. Не так вже й смішно звучить.
Rucha
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer: 31.01.2025 12:52 Відносно недавно десь була новина що америкоси масово скупляють старі карбюраторні автівки в приступі параної щодо злому і працездатності після ядерних ударів. Не так вже й смішно звучить.
"Мабуть щось знають" © :rotate:

Відправлено через 5 хвилин :
heidfeld: 30.01.2025 20:52
Scoffer: 30.01.2025 20:10
Мазда змінила логотип
Зображення
Як на мене - потворно
та кому она нужна. у нас же все от китай мусора прутся.
япония же шлак делает, судя по минусам от форумчанам, когда я советую японские фирмы.

а вот китай рулит. пушка :gigi:
А як так вийшло, що японська фірма Mazda під виглядом Mazda EZ-6 випускає китайський шлак фірми Changan?
zmax
Member
Аватар користувача
Звідки: Zp

Повідомлення

Rucha: 31.01.2025 13:20А як так вийшло, що японська фірма Mazda під виглядом Mazda EZ-6 випускає китайський шлак фірми Changan?
так само як і Honda з Honda M-NV.
fantomrulezz
Member
Аватар користувача
Звідки: Дніпро

Повідомлення

Scoffer: 31.01.2025 12:52Хто там на субариках їздить? Для вас скайнет вже майже настав
В нас той сервіс не працює, щоб через інтернет щось можна було розблокувати))
heidfeld
Member
Аватар користувача
Звідки: деревня скрытая в листве

Повідомлення

Rucha: 31.01.2025 13:20 А як так вийшло, що японська фірма Mazda під виглядом Mazda EZ-6 випускає китайський шлак фірми Changan?
выпускаемые с 2024 года совместным предприятием Changan Mazda[1].
наверное потому что кЕтаезы продавливают нормальных автопроизводителей создавать совместные предприятия с их шлако брендами, чтобы тырить технологии у япошек, европейцев и т.д и т.п, нету совместного предприятия-плати большие пошлины или вали с рынка, вот производители и прогибаются, терять то рынок с млрд населением никто не хочет. Так что любитель китай шлака успокойся, скоро все нормальные бренды закроются или продадутся кЕтаезам, будешь радоваться.

VW он уже сыпется, останавливает и продает заводы. Спасибо кЕтаезам и тем кто их покупает.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

heidfeld
Почекай, тут мова не про виробництво. Всі з піною доводили шо китайці не можуть в інженерію, а виявилось шо це японці потихеньку забувають як робити автівки, і не просто замовили випуск в китаї за власними кресленнями і технологіями, а купили готові машинокомплекти і лише клеять наклейку. Мазда з хондою перетворились на богдан :laugh:
heidfeld
Member
Аватар користувача
Звідки: деревня скрытая в листве

Повідомлення

Scoffer: 31.01.2025 14:48 heidfeld
Всі з піною доводили шо китайці не можуть в інженерію, а виявилось шо це японці потихеньку забувають як робити автівки, і не просто замовили випуск в китаї за власними кресленнями і технологіями, а купили готові машинокомплекти і лише клеять наклейку.
откуда вообще инфа, может это разработали японцы, а т.к предприятие совместное и производят в китае, назвали платформу кЕтайским чанганом.
Я сильно сомневаюсь что мазда, а уж тем более такой жирный производитель как хонда, опустились до того что им разрабатывают кЕтайцы. я сомневаюсь что япошни на такое хоть когда-нибудь пойдут.
Rucha
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

heidfeld: 31.01.2025 14:57
Scoffer: 31.01.2025 14:48 heidfeld
Всі з піною доводили шо китайці не можуть в інженерію, а виявилось шо це японці потихеньку забувають як робити автівки, і не просто замовили випуск в китаї за власними кресленнями і технологіями, а купили готові машинокомплекти і лише клеять наклейку.
откуда вообще инфа, может это разработали японцы, а т.к предприятие совместное и производят в китае, назвали платформу кЕтайским чанганом.
Я сильно сомневаюсь что мазда, а уж тем более такой жирный производитель как хонда, опустились до того что им разрабатывают кЕтайцы. я сомневаюсь что япошни на такое хоть когда-нибудь пойдут.
Ага, а Sharp штучно створив Тайвань аби перенести туди виробництво. :rotate:
В Mazda EZ-6 від японців лише назва та трохи дизайну. Deepal L07
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

У Дніпрі помітили автівку нового покоління Xiaomi SU7 max 2024
Зображення
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Японські автовиробники Honda Motor і Nissan Motor вирішили припинити переговори про інтеграцію компаній і розірвали відповідний меморандум про взаєморозуміння.
https://www.reuters.com/business/autos- ... 025-02-12/

Після фін аналізу виявили шо ніссану зовсім погано і хонда вирішила підім'яти все під себе на нерівноправних умовах. Ніссан не погодився. Тепер ніссану скоріш за все торба. Та і хонді не так щоб дуже весело буде.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

https://particleandfibretoxicology.biom ... 24-00617-2
Британські вчені (ц) зненацька виявили шо пил з тормозних колодок вже перевершує по токсичності вихлоп від двз, і ситуація ускладнюється там шо електрички важчі і пилять більше :laugh: Цікаво коли вони нарешті додумаються проаналізувати стружку з шин, і вклад електричок в цю справу. Ох вже ці зелені технології...
Alexsandr
Member

Повідомлення

А что скажите про акумы? На старенькие машинки типа ланос? Думаю смотреть на гелеевые или старт стоп или ... и обычного хватит? Текущий крутил пока не похолодало, хотя и видно было, что не так все гладко. Хватило текущего на три года хватило, правда больше года стоял на ИБП.
Shpoker
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

Alexsandr
Старт-стоп аккумы подыхают точно так-же от времени, тупая переплата за использование на обычных машинах. Если что - сам люблю 2 типа авто аккумуляторов: 1) свежие 2) свежие EXIDE :)
zmax
Member
Аватар користувача
Звідки: Zp

Повідомлення

старт/стоп для тяжелых режимов эксплцуатации, для обычной машины в нориальном техническом состоянии толку мало.
физически это тот самый свинцово кислотный аккум с повышенным содержанием свинца
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Alexsandr: 21.02.2025 12:57правда больше года стоял на ИБП.
Оце йому життя і скоротило, а так брати звичайний на вказаний тип машин.
Alexsandr
Member

Повідомлення

SergN: 21.02.2025 22:35 Оце йому життя і скоротило, а так брати звичайний на вказаний тип машин.
Тут або без світла/ноута або так. та й не думаю, що саме це вкоротила настільки віку. Можно й звичайний брати, бренди я кращі/гірші чи моделі? Не хочется через два/три роки міняти.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Alexsandr: 21.02.2025 22:55та й не думаю, що саме це вкоротила настільки віку.
Якщо були глибокі розряди (а це ж не мобілка/ноут з індикатором заряду, щоб щоразу контролювати), то саме це. Ну і коли мова саме про машину типу старого Ланоса, то сильно не парився б навороченістю акуму, головне свіжий. Але підтримаю пораду глянути на той же EXIDE.
Alexsandr
Member

Повідомлення

SergN: 21.02.2025 23:19
Alexsandr: 21.02.2025 22:55та й не думаю, що саме це вкоротила настільки віку.
Якщо були глибокі розряди (а це ж не мобілка/ноут з індикатором заряду, щоб щоразу контролювати), то саме це. Ну і коли мова саме про машину типу старого Ланоса, то сильно не парився б навороченістю акуму, головне свіжий. Але підтримаю пораду глянути на той же EXIDE.
Розрядів не було глибоких. Додихати став вже на машині. Якщо днів 5 не заводити, вже не крутив як спочатку. Але, коли проїхались кілометрів 50 за раз, зашевелився на кілька тижнів. Можливо електроліт не любить простою, не знаю. Дома ще такий є, чомусь при підключені зарядки починає шипіти, але кальцієві не повинні шипіти при напрузі біля 14 вольт. Тому і виникло питання, електроліт розслоюється часом якщо машина стоїть або мало їздить. Звідси і думки про гель. Там не повинно бути такої проблеми.
Ray2000gt
Advanced Member
Звідки: Киев

Повідомлення

Alexsandr: 21.02.2025 22:55
SergN: 21.02.2025 22:35 Оце йому життя і скоротило, а так брати звичайний на вказаний тип машин.
Тут або без світла/ноута або так. та й не думаю, що саме це вкоротила настільки віку. Можно й звичайний брати, бренди я кращі/гірші чи моделі? Не хочется через два/три роки міняти.
З власного досвіду. Ставив Боши, більше 3-4 років не ходили, Inci - так само. Поставив Exide, також через три роки, цієї осені замінив на вже на ноунейм. Щоправда з цією війною мало їздив на машині з Exide'ом. Часто стояла по 2-3 тижні.
На другій машині викинув старий Bosch S4 80Ah 2019 року, був дохлий, не брав заряд. Щоправда вона також багато стояла у минулого власника. Поставив також ноунейм 85Ah. По ціні майже 1/2 від Bosch/Exide. Проблем не маю, крутив дизельний V6 в мороз -7* легко.
Тому я за те, щоб мати свіжий акум раз на 3 роки.
Filabatya
Member
Аватар користувача
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення

В мене ще рідна Варта 105Аг АГМ старт стоп після доливу дистиляту і дозаряду пару днів, вже 15 рік бігає оригінальна. Можливо це її остання зима, але це не точно)
Відповісти