Starfield отримає оновлення з офіційною підтримкою DLSS

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Павло
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Donate: 14.09.2023 12:58
Edelveys: 14.09.2023 12:49 Слава богу в нас демократична країна та діє презумпція невиновності, і поки ти не пред'явиш доказів усі не винні.
П.С. коли куртка таке творив у Відьмакові 3му з волосами, коли амд карти просто уходили нижче плінтусу, чомусь я не чув гучних звинувачень від зелених фанатиків, що куртка заніс грошей.
До речі коли длсс 3 стане доступним для зелених "старих" карт 3000 серії?
В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах :rolleyes: А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.
Саме смішне, що це волосся у відьмаку виключали і володарі карт від зелених)
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Павло: 14.09.2023 13:05
Donate: 14.09.2023 12:58

В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах :rolleyes: А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.
Саме смішне, що це волосся у відьмаку виключали і володарі карт від зелених)
Рівно як і вимикають трасування променів :dontknow:
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Donate
Я не кажу, що Starfield це ідеальна гра. Це дуже не так. В ній дуже багато чого реалізовано відверто погано. Оптимізація жахлива. Але що до квестів ви не праві.

Є доручення, що генеруються випадковим чином і вони справді принеси-подай. Чи могли їх не додавати? - могли. Але ж і ви можете їх просто ігнорувати. Чи могли не додавати нагенеровані аутпости? - могли. Але ж і вас ніхто не заставляє туди бігти, то просто декорації. Крім них в грі контенту на сотні годин.

Є нормальні класно прописані квести, які там само мають варіації проходження.
Edelveys
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Donate: 14.09.2023 12:58
Edelveys: 14.09.2023 12:49 Слава богу в нас демократична країна та діє презумпція невиновності, і поки ти не пред'явиш доказів усі не винні.
П.С. коли куртка таке творив у Відьмакові 3му з волосами, коли амд карти просто уходили нижче плінтусу, чомусь я не чув гучних звинувачень від зелених фанатиків, що куртка заніс грошей.
До речі коли длсс 3 стане доступним для зелених "старих" карт 3000 серії?
В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах :rolleyes: А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.
Так але ж хтось їх пиляв, сили вкладував, а хтось гроші заносив, :rotate: а мені вимкніть :) , до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там :)
Павло
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Edelveys: 14.09.2023 13:15
Donate: 14.09.2023 12:58

В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах :rolleyes: А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.
Так але ж хтось їх пиляв, сили вкладував, а хтось гроші заносив, :rotate: а мені вимкніть :) , до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там :)
Порівняти "волосся" у відьмаку 3 з грою в 720р... Такі "порівняння" зазвичай роблять жінки... :spy:
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Edelveys: 14.09.2023 13:15до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там :)
За для чого я повинен в грі яка відстала років на десять ставити 720p? В мене більше горить п'ята точка тому що захистників Тода повно, або ці захистники грали 2,5 гри за все своє життя такє враження. Те що с себе представляє старфілд це сміття і не більше, на фоні більшості інших проектів.
_nic
Member
Откуда: bank of Detroit river

Сообщение

Donate: 14.09.2023 12:56 В игре 23 года в игре нет НАСТРОЕК яркости :facepalm: Тоду настолько по барабану что они там за 2 недели не смогли запилить 3 несчастных ползунка хотя игра это поддерживает изначально :facepalm: На 3080, НА 3080!!! карл игра умудряется просаживаться до 30 фпс. Тоду было настолько лень что они документацию АМД не читали оказывается там были выставлены неверные параметры FSR и картинку мылило. Потом мы узнаём что игра спамит зачем то инструкциями и разрабы тупо спамят ненужными вызовы заставляя видеокарту сбрасывать конвеер. И ОК если бы игру пытались пофиксить, но вчерашний чейджлог был просто кековый мы пофиксили 3 патча ну и ещё напишем что улучшили производительность :laugh:
это просто смешно, хотеть от индусов вменяемого качества :lol:
Salvatorese
Member
Аватара пользователя

Сообщение

До речі, гра на боксі вийшла без підтримки клавомиші.
Ще раз. ГРА ВІД ВНУТРІШНЬОЇ СТУДІЇ МАЙКІВ ВИЙШЛА БЕЗ МІНІМАЛЬНОГО НАБОРУ НЕОБХІДНИХ ФІЧ В 2023 РОЦІ.
:lol:
Vpupkin
Member
Откуда: Dnipro

Сообщение

Salvatorese: 14.09.2023 16:58До речі, гра на боксі вийшла без підтримки клавомиші.
Ще раз. ГРА ВІД ВНУТРІШНЬОЇ СТУДІЇ МАЙКІВ ВИЙШЛА БЕЗ МІНІМАЛЬНОГО НАБОРУ НЕОБХІДНИХ ФІЧ В 2023 РОЦІ.
Так это не игра, а мод морровинда.
Edelveys
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Павло: 14.09.2023 13:20
Edelveys: 14.09.2023 13:15

Так але ж хтось їх пиляв, сили вкладував, а хтось гроші заносив, :rotate: а мені вимкніть :) , до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там :)
Порівняти "волосся" у відьмаку 3 з грою в 720р... Такі "порівняння" зазвичай роблять жінки... :spy:
Трошки гіперболізував вирішення ваших проблем і от на тобі в жінки записали :laugh: :gigi: :super:
unique-neon
Member

Сообщение

daesz: 14.09.2023 12:42Я повірю більш авторитетній думці, ніж ваша. Ніц особистого
Грав з FSR на 1080ті, тепер пробував DLSS з цікавості в тих же проектах. Монітор 4к 32 дюймів, пресет кволіті в обидвох випадках. DLSS справді менш пікселізований. На менших розширеннях ситуація мала б бути ще гірша для FSR.
er[socrates]
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Та нафиг там тот RT не нужен. Игра и так не даёт комфортной плавности на средней ВК. Куда еще утяжелять графические расчеты?
IC9517: 14.09.2023 10:24долгие загрузки (полеты) между ними
вчера вышел патч, этот момент чуть упростили)
IC9517: 14.09.2023 10:24исследование мира
вроде +/- такое же исследование, как и в фоллауте/скайриме. ни убавить, ни прибавить. есть скучные планеты, есть интересные. тут скорее дело в том, что в 2011 это было прикольно для скайрима, а в 2023 это уже воспринимается как халтура, особенно после рпг с проработкой уровня ведьмака/киберпанка
Fen1xz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

lktnv: 14.09.2023 10:18 Странно, что этого всего не было на релизе. 2023 год на дворе, а не 2003.
Как раз таки в 2003 игры выходили более-менее отполированными настолько, насколько это можно было сделать. Повсеместного безлимитного интернета и близко не было, бесконечными патчами геймеров не забросаешь вот и старались сразу сделать нормально. А сейчас я уже забыл когда последний раз видел на релизе игру которую потом не допиливали по пол года и более до вменяемого состояния.
taras_cs
Member
Аватара пользователя
Откуда: Варшава-Київ-Дніпро

Сообщение

daesz: 14.09.2023 12:28
Nutbar: 14.09.2023 12:25 Дякую. Я зробив власні тести з однаковою конфігурацією обладнання, не треба кидати посилання на незрозумілу дичину.
На роботу FRS дивитись неможливо як таку. Жахливий переконтраст, перешарп і аліасінг. DLSS cкладно відрізнити від оригінальної картинки. FPS приблизно на однаковому рівні.
У вас є ВК від обох? Запишете нам тести де фанатський фдлсс на зелених "може" краще ніж фср на чернових?
Вже все є:
https://www.techpowerup.com/review/star ... ity-patch/

Спойлер: DLSS таки краще, але це важко помітити. Головна проблема FSR - мерехтіння. Сподіваюсь, це виправлять у 3.0 версії.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

taras_cs: 14.09.2023 21:57
daesz: 14.09.2023 12:28
У вас є ВК від обох? Запишете нам тести де фанатський фдлсс на зелених "може" краще ніж фср на чернових?
Вже все є:
https://www.techpowerup.com/review/star ... ity-patch/

Спойлер: DLSS таки краще, але це важко помітити. Головна проблема FSR - мерехтіння. Сподіваюсь, це виправлять у 3.0 версії.
1 скрін, персонаж в оранжевій куртці справа на екрані не в порівняння менше замилений на ФСР. Теж саме на 3 скріні з жінкою з червоною пов'язкою :gigi:
Все інше ідентичне.
unique-neon
Member

Сообщение

daesz
Ну от дивився на скрін 4к quality пресети. На FSR таки багато рухомих персонажів в блурі, втім цим і DLSS грішить. В окремих кінцівки і тіні розсипаються на пікселі, чого в DLSS нема. Ну і як писав вище, є ігри де апскейл картинки з DLSS натуральніше виглядає, в той час як з FSR або більша пікселізація або більший блур накинути, або щось посередині. В середньому DLSS працює краще.

Єдине що гірше на DLSS (i DLAA також) - я частіше спостерігаю шлейфи, але можливо вже забув що там було з FSR.

Також є помітна перевага саме у русі, особливо якщо в грі вистачає прямих ліній - DLSS в різних відео, зокрема у тій статті, видає суттєво стійкішу картинку на цих лініях, в результаті аліасинг там малопомітний, чого не сказати про FSR. Хоча у статиці обидва варіанти ніби схоже виглядають.
Plush_Dragon
Member

Сообщение

Ох блин...
Наверное поиграю в этот конструктор для модрделов годика через 2, не раньше.
Хотелось бы ещё чтоб Сталкер 2 не обделался жидко.
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 15.09.2023 00:28 1 скрін, персонаж в оранжевій куртці справа на екрані не в порівняння менше замилений на ФСР. Теж саме на 3 скріні з жінкою з червоною пов'язкою :gigi:
Все інше ідентичне.
Замилену на FSR текстуру тротуару на абсолютно всіх скрінах ви вирішили не помічати? Зате персонажа в русі і статиці вирішили порівняти. Круто :up: Там он нижче для 1440р UQ порівняння і видно як фср одні артефакти від нього залишив своїм перешарпом.

Я не розумію що ви намагаєтесь довести. DLSS об`єктивно краще, це вже мільйони разів обговорювалось і порівнювалось. Єдиний недолік в тому, що працює лише на rtx картах, тобто у 40% гравців.
taras_cs
Member
Аватара пользователя
Откуда: Варшава-Київ-Дніпро

Сообщение

daesz: 15.09.2023 00:281 скрін, персонаж в оранжевій куртці справа на екрані не в порівняння менше замилений на ФСР. Теж саме на 3 скріні з жінкою з червоною пов'язкою
Все інше ідентичне.
Там збільшувати треба, щоб побачити різницю. Наприклад, зброя чіткіша із DLSS, трішечки більше деталей в DLSS зрідка (порівняйте папороть в кадрі внизу).
Але в грі, в динамиці цього всього не помітно.
Мерехтіння FSR - ось, що кидається в очі. На щастя, воно не так часто зустрічається.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nutbar: 15.09.2023 05:18 Зате персонажа в русі і статиці вирішили порівняти. Круто :up:
Так він в русі на 1 скріні в ФСР, в ДЛСС він якраз таки в статиці :lol:
Nutbar: 15.09.2023 05:18 Замилену на FSR текстуру тротуару на абсолютно всіх скрінах ви вирішили не помічати?
Ткніть пальцем де саме ви бачите різницю, спеціально передивився всі 3 повноекранному режимі і побачив 1:1 тротуари.
taras_cs: 15.09.2023 10:27 Наприклад, зброя чіткіша із DLSS
На 2 скріні зброя 1 до 1, на 1 й 3 в фср чіткіші деталі :
Изображение
taras_cs: 15.09.2023 10:27 Але в грі, в динамиці цього всього не помітно.
Мерехтіння FSR - ось, що кидається в очі. На щастя, воно не так часто зустрічається.
Це поки єдине з чим я погоджуюсь, оскільки на відео різниці в геймплеї я не помітив зовсім.
Ответить