daesz: ↑
14.09.2023 11:52Останній раз коли дивився - ДЛСС була закрита технологія, а отже без прямого дозволу від куртки нвідії - її туди просто так ніхто не занесе
Це абсурд. По такій логіці, ПьюрДарк (той чувак, що вже рік пхає моди ДЛСС в ігри) - вже б давно спіймав судовий позов за свої роботи.
Нвідіа НІКОМУ не забороняє вставляти ДЛСС в свої ігри, промені також. Нвідіа спеціально розробила Streamline Plugin Framework, яка допомагає в пару кліків інтегрувати як DLSS \ Reflex так і XeSS в будь-яку гру за бажанням дева.
- спойлер
- https://developer.nvidia.com/rtx/streamline
Геральт: ↑
14.09.2023 12:27З сусідньої:
Автор каналу Moore's Law Is Dead поділився черговими інсайдами у новому відеоролику. Він розповів про погану підготовку Nvidia до старту Starfield, останній драйвер не готовий до гри та не має належної оптимізації.
НВ таки не тягне )
Яке ж ти брехливе
Автор зливу стверджує, що АМД допомагала місяцями повністю переробити вихідний код гри Старфілд з api Vulkan, на якій гра робилась перші роки (який був створений за підтримки AMD на базі api від AMD) на DX12 (який потрібен для релізу гри на ПК та Xbox Series). І через це в АМД були місяці на те, щоб довести свої драйвери до оптимізованого стану під конкретно цю гру (вже не говорячи про те, що гра досі використовує дуже багато бібліотек АМД, що і допомагає картам АМД бути продуктивними в цій конкретній грі). Нвідіа і Інтел - і близько не мали стільки часу, для того щоб оптимізувати свої драйвери під Старфілд (вже не говорячи про обхід АМД'шних бібліотек, які погано працюють і будуть працювати на всьому що не АМД, зеркальна ситуація - ігри RTX Remix на картах АМД, вони завжди будуть погано працювати на червоних, бо робили ті ігри - зелені, під себе) що вилилось в погану продуктивність і краші.
З усіх трьох наявних апскейлерів, FSR гордо займає третє місце по якості, після XeSS та DLSS (вердикт DigitalFoundry, які тестують кожну гру попіксельно).
- спойлер
- https://youtu.be/ZtJLCAWSzR8?si=jbM7-lvvfmfUXJ0Q&t=34