Саме смішне, що це волосся у відьмаку виключали і володарі карт від зелених)Donate: ↑ 14.09.2023 12:58В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.Edelveys: ↑ 14.09.2023 12:49 Слава богу в нас демократична країна та діє презумпція невиновності, і поки ти не пред'явиш доказів усі не винні.
П.С. коли куртка таке творив у Відьмакові 3му з волосами, коли амд карти просто уходили нижче плінтусу, чомусь я не чув гучних звинувачень від зелених фанатиків, що куртка заніс грошей.
До речі коли длсс 3 стане доступним для зелених "старих" карт 3000 серії?
Останні статті і огляди
Новини
Starfield отримає оновлення з офіційною підтримкою DLSS
-
Павло
Member
-
Donate
Member
Рівно як і вимикають трасування променівПавло: ↑ 14.09.2023 13:05Саме смішне, що це волосся у відьмаку виключали і володарі карт від зелених)Donate: ↑ 14.09.2023 12:58
В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
Donate
Я не кажу, що Starfield це ідеальна гра. Це дуже не так. В ній дуже багато чого реалізовано відверто погано. Оптимізація жахлива. Але що до квестів ви не праві.
Є доручення, що генеруються випадковим чином і вони справді принеси-подай. Чи могли їх не додавати? - могли. Але ж і ви можете їх просто ігнорувати. Чи могли не додавати нагенеровані аутпости? - могли. Але ж і вас ніхто не заставляє туди бігти, то просто декорації. Крім них в грі контенту на сотні годин.
Є нормальні класно прописані квести, які там само мають варіації проходження.
Я не кажу, що Starfield це ідеальна гра. Це дуже не так. В ній дуже багато чого реалізовано відверто погано. Оптимізація жахлива. Але що до квестів ви не праві.
Є доручення, що генеруються випадковим чином і вони справді принеси-подай. Чи могли їх не додавати? - могли. Але ж і ви можете їх просто ігнорувати. Чи могли не додавати нагенеровані аутпости? - могли. Але ж і вас ніхто не заставляє туди бігти, то просто декорації. Крім них в грі контенту на сотні годин.
Є нормальні класно прописані квести, які там само мають варіації проходження.
-
Edelveys
Member
Так але ж хтось їх пиляв, сили вкладував, а хтось гроші заносив, а мені вимкніть , до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?Donate: ↑ 14.09.2023 12:58В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.Edelveys: ↑ 14.09.2023 12:49 Слава богу в нас демократична країна та діє презумпція невиновності, і поки ти не пред'явиш доказів усі не винні.
П.С. коли куртка таке творив у Відьмакові 3му з волосами, коли амд карти просто уходили нижче плінтусу, чомусь я не чув гучних звинувачень від зелених фанатиків, що куртка заніс грошей.
До речі коли длсс 3 стане доступним для зелених "старих" карт 3000 серії?
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там
-
Павло
Member
Порівняти "волосся" у відьмаку 3 з грою в 720р... Такі "порівняння" зазвичай роблять жінки...Edelveys: ↑ 14.09.2023 13:15Так але ж хтось їх пиляв, сили вкладував, а хтось гроші заносив, а мені вимкніть , до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?Donate: ↑ 14.09.2023 12:58
В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там
-
Donate
Member
За для чого я повинен в грі яка відстала років на десять ставити 720p? В мене більше горить п'ята точка тому що захистників Тода повно, або ці захистники грали 2,5 гри за все своє життя такє враження. Те що с себе представляє старфілд це сміття і не більше, на фоні більшості інших проектів.Edelveys: ↑ 14.09.2023 13:15до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там
-
_nic
Member
- Звідки: bank of Detroit river
это просто смешно, хотеть от индусов вменяемого качестваDonate: ↑ 14.09.2023 12:56 В игре 23 года в игре нет НАСТРОЕК яркости Тоду настолько по барабану что они там за 2 недели не смогли запилить 3 несчастных ползунка хотя игра это поддерживает изначально На 3080, НА 3080!!! карл игра умудряется просаживаться до 30 фпс. Тоду было настолько лень что они документацию АМД не читали оказывается там были выставлены неверные параметры FSR и картинку мылило. Потом мы узнаём что игра спамит зачем то инструкциями и разрабы тупо спамят ненужными вызовы заставляя видеокарту сбрасывать конвеер. И ОК если бы игру пытались пофиксить, но вчерашний чейджлог был просто кековый мы пофиксили 3 патча ну и ещё напишем что улучшили производительность
-
Salvatorese
Member
До речі, гра на боксі вийшла без підтримки клавомиші.
Ще раз. ГРА ВІД ВНУТРІШНЬОЇ СТУДІЇ МАЙКІВ ВИЙШЛА БЕЗ МІНІМАЛЬНОГО НАБОРУ НЕОБХІДНИХ ФІЧ В 2023 РОЦІ.
Ще раз. ГРА ВІД ВНУТРІШНЬОЇ СТУДІЇ МАЙКІВ ВИЙШЛА БЕЗ МІНІМАЛЬНОГО НАБОРУ НЕОБХІДНИХ ФІЧ В 2023 РОЦІ.
-
Vpupkin
Member
- Звідки: Dnipro
Так это не игра, а мод морровинда.Salvatorese: ↑ 14.09.2023 16:58До речі, гра на боксі вийшла без підтримки клавомиші.
Ще раз. ГРА ВІД ВНУТРІШНЬОЇ СТУДІЇ МАЙКІВ ВИЙШЛА БЕЗ МІНІМАЛЬНОГО НАБОРУ НЕОБХІДНИХ ФІЧ В 2023 РОЦІ.
-
Edelveys
Member
Трошки гіперболізував вирішення ваших проблем і от на тобі в жінки записалиПавло: ↑ 14.09.2023 13:20Порівняти "волосся" у відьмаку 3 з грою в 720р... Такі "порівняння" зазвичай роблять жінки...Edelveys: ↑ 14.09.2023 13:15
Так але ж хтось їх пиляв, сили вкладував, а хтось гроші заносив, а мені вимкніть , до речі а що вам мішає в старфілді виставити 720р і грати в гру в такому випадку?
Напам'ятайте мені будь-ласка, тестувалися карти на продуктивність с початку реліза гри з увімкненими волосами, що спотворювало увлення про карти красних чи не так? і тільки згодом виявилася причина такіх вивертів.
Насправді мені байдуже відьмаки і ко не мій жанр, це заради справедливості...
П.С. наскільки я пам'ятаю 750ті на максималках не тягнула, і там
-
unique-neon
Member
Грав з FSR на 1080ті, тепер пробував DLSS з цікавості в тих же проектах. Монітор 4к 32 дюймів, пресет кволіті в обидвох випадках. DLSS справді менш пікселізований. На менших розширеннях ситуація мала б бути ще гірша для FSR.daesz: ↑ 14.09.2023 12:42Я повірю більш авторитетній думці, ніж ваша. Ніц особистого
-
er[socrates]
Member
- Звідки: Киев
Та нафиг там тот RT не нужен. Игра и так не даёт комфортной плавности на средней ВК. Куда еще утяжелять графические расчеты?
вчера вышел патч, этот момент чуть упростили)IC9517: ↑ 14.09.2023 10:24долгие загрузки (полеты) между ними
вроде +/- такое же исследование, как и в фоллауте/скайриме. ни убавить, ни прибавить. есть скучные планеты, есть интересные. тут скорее дело в том, что в 2011 это было прикольно для скайрима, а в 2023 это уже воспринимается как халтура, особенно после рпг с проработкой уровня ведьмака/киберпанкаIC9517: ↑ 14.09.2023 10:24исследование мира
-
Fen1xz
Member
Как раз таки в 2003 игры выходили более-менее отполированными настолько, насколько это можно было сделать. Повсеместного безлимитного интернета и близко не было, бесконечными патчами геймеров не забросаешь вот и старались сразу сделать нормально. А сейчас я уже забыл когда последний раз видел на релизе игру которую потом не допиливали по пол года и более до вменяемого состояния.lktnv: ↑ 14.09.2023 10:18 Странно, что этого всего не было на релизе. 2023 год на дворе, а не 2003.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Вже все є:daesz: ↑ 14.09.2023 12:28У вас є ВК від обох? Запишете нам тести де фанатський фдлсс на зелених "може" краще ніж фср на чернових?Nutbar: ↑ 14.09.2023 12:25 Дякую. Я зробив власні тести з однаковою конфігурацією обладнання, не треба кидати посилання на незрозумілу дичину.
На роботу FRS дивитись неможливо як таку. Жахливий переконтраст, перешарп і аліасінг. DLSS cкладно відрізнити від оригінальної картинки. FPS приблизно на однаковому рівні.
https://www.techpowerup.com/review/star ... ity-patch/
Спойлер: DLSS таки краще, але це важко помітити. Головна проблема FSR - мерехтіння. Сподіваюсь, це виправлять у 3.0 версії.
-
daesz
Member
1 скрін, персонаж в оранжевій куртці справа на екрані не в порівняння менше замилений на ФСР. Теж саме на 3 скріні з жінкою з червоною пов'язкоюtaras_cs: ↑ 14.09.2023 21:57Вже все є:daesz: ↑ 14.09.2023 12:28
У вас є ВК від обох? Запишете нам тести де фанатський фдлсс на зелених "може" краще ніж фср на чернових?
https://www.techpowerup.com/review/star ... ity-patch/
Спойлер: DLSS таки краще, але це важко помітити. Головна проблема FSR - мерехтіння. Сподіваюсь, це виправлять у 3.0 версії.
Все інше ідентичне.
-
unique-neon
Member
daesz
Ну от дивився на скрін 4к quality пресети. На FSR таки багато рухомих персонажів в блурі, втім цим і DLSS грішить. В окремих кінцівки і тіні розсипаються на пікселі, чого в DLSS нема. Ну і як писав вище, є ігри де апскейл картинки з DLSS натуральніше виглядає, в той час як з FSR або більша пікселізація або більший блур накинути, або щось посередині. В середньому DLSS працює краще.
Єдине що гірше на DLSS (i DLAA також) - я частіше спостерігаю шлейфи, але можливо вже забув що там було з FSR.
Також є помітна перевага саме у русі, особливо якщо в грі вистачає прямих ліній - DLSS в різних відео, зокрема у тій статті, видає суттєво стійкішу картинку на цих лініях, в результаті аліасинг там малопомітний, чого не сказати про FSR. Хоча у статиці обидва варіанти ніби схоже виглядають.
Ну от дивився на скрін 4к quality пресети. На FSR таки багато рухомих персонажів в блурі, втім цим і DLSS грішить. В окремих кінцівки і тіні розсипаються на пікселі, чого в DLSS нема. Ну і як писав вище, є ігри де апскейл картинки з DLSS натуральніше виглядає, в той час як з FSR або більша пікселізація або більший блур накинути, або щось посередині. В середньому DLSS працює краще.
Єдине що гірше на DLSS (i DLAA також) - я частіше спостерігаю шлейфи, але можливо вже забув що там було з FSR.
Також є помітна перевага саме у русі, особливо якщо в грі вистачає прямих ліній - DLSS в різних відео, зокрема у тій статті, видає суттєво стійкішу картинку на цих лініях, в результаті аліасинг там малопомітний, чого не сказати про FSR. Хоча у статиці обидва варіанти ніби схоже виглядають.
-
Plush_Dragon
Member
Ох блин...
Наверное поиграю в этот конструктор для модрделов годика через 2, не раньше.
Хотелось бы ещё чтоб Сталкер 2 не обделался жидко.
Наверное поиграю в этот конструктор для модрделов годика через 2, не раньше.
Хотелось бы ещё чтоб Сталкер 2 не обделался жидко.
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
Замилену на FSR текстуру тротуару на абсолютно всіх скрінах ви вирішили не помічати? Зате персонажа в русі і статиці вирішили порівняти. Круто Там он нижче для 1440р UQ порівняння і видно як фср одні артефакти від нього залишив своїм перешарпом.daesz: ↑ 15.09.2023 00:28 1 скрін, персонаж в оранжевій куртці справа на екрані не в порівняння менше замилений на ФСР. Теж саме на 3 скріні з жінкою з червоною пов'язкою
Все інше ідентичне.
Я не розумію що ви намагаєтесь довести. DLSS об`єктивно краще, це вже мільйони разів обговорювалось і порівнювалось. Єдиний недолік в тому, що працює лише на rtx картах, тобто у 40% гравців.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Там збільшувати треба, щоб побачити різницю. Наприклад, зброя чіткіша із DLSS, трішечки більше деталей в DLSS зрідка (порівняйте папороть в кадрі внизу).daesz: ↑ 15.09.2023 00:281 скрін, персонаж в оранжевій куртці справа на екрані не в порівняння менше замилений на ФСР. Теж саме на 3 скріні з жінкою з червоною пов'язкою
Все інше ідентичне.
Але в грі, в динамиці цього всього не помітно.
Мерехтіння FSR - ось, що кидається в очі. На щастя, воно не так часто зустрічається.
-
daesz
Member
Так він в русі на 1 скріні в ФСР, в ДЛСС він якраз таки в статиціNutbar: ↑ 15.09.2023 05:18 Зате персонажа в русі і статиці вирішили порівняти. Круто
Ткніть пальцем де саме ви бачите різницю, спеціально передивився всі 3 повноекранному режимі і побачив 1:1 тротуари.Nutbar: ↑ 15.09.2023 05:18 Замилену на FSR текстуру тротуару на абсолютно всіх скрінах ви вирішили не помічати?
На 2 скріні зброя 1 до 1, на 1 й 3 в фср чіткіші деталі :taras_cs: ↑ 15.09.2023 10:27 Наприклад, зброя чіткіша із DLSS
Це поки єдине з чим я погоджуюсь, оскільки на відео різниці в геймплеї я не помітив зовсім.taras_cs: ↑ 15.09.2023 10:27 Але в грі, в динамиці цього всього не помітно.
Мерехтіння FSR - ось, що кидається в очі. На щастя, воно не так часто зустрічається.