The Last of Us Part II Remastered вийшла на PC

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Neuromantic
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Slavon84: 04.04.2025 15:33 Чи є інфа, на SDeck'у та аналогах хоч якось працює?
Повністю сумісна, якщо вірити сторінці в Стім
yurarad
Member
Аватара пользователя
Откуда: Черкассы

Сообщение

Slavon84: 04.04.2025 15:33 Чи є інфа, на SDeck'у та аналогах хоч якось працює?
Вот чел играет на стимдеке.
Telcontar
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернiгiв

Сообщение

Enjthesilence: 04.04.2025 15:30 яке "спокійно?" переробити растер в нормальний ретрейсинг - це не одну кнопку натиснути, вимагає нормальних ресурсів і це вже був би "ремейк", а не "ремастер"
Ним займалась ціла команда, і не один місяць. А між релізом на PS5 та ПК пройшло вже більше року, чим вони займалися цей час? Там і без променів оптимізація така собі.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Telcontar: 04.04.2025 16:31
Enjthesilence: 04.04.2025 15:30 яке "спокійно?" переробити растер в нормальний ретрейсинг - це не одну кнопку натиснути, вимагає нормальних ресурсів і це вже був би "ремейк", а не "ремастер"
Ним займалась ціла команда, і не один місяць. А між релізом на PS5 та ПК пройшло вже більше року, чим вони займалися цей час? Там і без променів оптимізація така собі.
ціла команда на аутсорсі портувала готову гру, знову таки, змінити метод глобального освітлення в грі - це справа, яку можуть робити розробники основної гри\рушія і пів року - це під силу тільки їм, я лише кажу за це. особисто я хотів побачити тут РТ, але маємо що є.
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

Telcontar: 04.04.2025 16:31
Enjthesilence: 04.04.2025 15:30 яке "спокійно?" переробити растер в нормальний ретрейсинг - це не одну кнопку натиснути, вимагає нормальних ресурсів і це вже був би "ремейк", а не "ремастер"
Ним займалась ціла команда, і не один місяць. А між релізом на PS5 та ПК пройшло вже більше року, чим вони займалися цей час? Там і без променів оптимізація така собі.
команда которая пилила порт это Nixxies, команда которая делала TLOU2 Remastered это Naughty Dog. Это лишь косвенно связанные друг с другом процессы, которые проходили скорее всего в параллель с отставанием в 6-12 месяцев для команды которая пилила порт. Про рейтрейсинг никто и не заикался в ремастере, кстати да и технически он реализуем лишь для галочки, так как изначально игра делалась под dx11.

По перформансу вчера запустил, на 5090 фпс в всегда выше 100 в 3440 с DLAA. Порт считаю удачнее чем у первой части, в этот раз обосpались только с калибровкой HDR. Бедняга Джоел выглядит как Кама Пуля из-за завала гаммы:
спойлер
photo_2025-04-03_21-18-22.jpg
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Подивився твіч годину, різні стріми і вимкнув. Виглядає так само як перша частина яку недавно грав+-. Дуже схожі локації і т.п. Як тільки буде можливість обов'язково куплю.
Шо тут ще можна сказати.
VolandInferno
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Telcontar: 04.04.2025 16:31Там і без променів оптимізація така собі.
Там шикарна оптимізація.

І в грі, до речі, все освітлення, повністю, до останнього промінчика - Ray-trayced. На 100%. Тільки запечене.
Кому цікаво, можете подивитись щоденники розробки.
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

спойлер
в ФХД з длаа прекрасно працює на 4060, респект :beer:
vsx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

Оптимизация на высшем уровне. Давно такого качественного порта не было. Nixxes просто молодцы.
Как вспомню что было на релизе первой аж передергивает.
Podolyanin
Member
Откуда: Хмельницький

Сообщение

vsx: 04.04.2025 20:19 Оптимизация на высшем уровне. Давно такого качественного порта не было. Nixxes просто молодцы.
Как вспомню что было на релизе первой аж передергивает.
Трохи не згоден, помітив якісь не зрозумілі дропи фпс, (фрізів немає, але такі просадки відчуваються). Дивишся в один бік - 95фпс, повертаєш камеру в інший - 70, при цьому чомусь падає енергоспоживання карти, хоча в кадрі більше деталей і ніби має бути навпаки. Думав може тільки в мене таке, але глянув ютуб і помітив також такі приколи.
спойлер
Изображение
Изображение
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

А у меня то идёт нормально, то начинает статеррить как падла, не знаю в чём проблема?
Rhizone
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

В 4K + перформенс DLSS (трансформер) картинка супер чітка. Єдине що, так треба в налаштуваннях гри шарпенінг на нуль поставити, бо по замовчуванню там стоїть на 5 і місцями дуже помітний овершарп.
MaxZema
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чорноморськ

Сообщение

MessiaH: 04.04.2025 21:06 А у меня то идёт нормально, то начинает статеррить как падла, не знаю в чём проблема?
HDD :lol: :lol: :lol:
Panasi
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

MessiaH: 04.04.2025 21:06 А у меня то идёт нормально, то начинает статеррить как падла, не знаю в чём проблема?
Спробуй залочити фпс.
Також проблема може буде зв'язана з компіляцією шейдерів на ходу. Від того ці скачки навантаження на проц час від часу при вході в нові локації.
maxn
Member
Аватара пользователя
Откуда: Днепр

Сообщение

MessiaH: 04.04.2025 21:06 А у меня то идёт нормально, то начинает статеррить как падла, не знаю в чём проблема?
я знаю!
Изображение
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

MessiaH: 04.04.2025 21:06 А у меня то идёт нормально, то начинает статеррить как падла, не знаю в чём проблема?
гра тепер компелює шейдери на ходу, поки тільки так.
MetalistForever
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Enjthesilence: 04.04.2025 21:44
MessiaH: 04.04.2025 21:06 А у меня то идёт нормально, то начинает статеррить как падла, не знаю в чём проблема?
гра тепер компелює шейдери на ходу, поки тільки так.
жах !
AntonyKandaurov
Member
Откуда: Славетне місто Запоріжжя

Сообщение

vsx: 04.04.2025 15:02
MaxZema: 04.04.2025 14:44 5 років ухилявся від спойлерів :super:
тут уже один уникум заспойлерил
спойлер
что Джоела убьют
На цій події весь сюжет другої частини тримається, тому це такий собі спойлєр ;)
fizik419
Junior

Сообщение

VolandInferno: 04.04.2025 18:32
Telcontar: 04.04.2025 16:31Там і без променів оптимізація така собі.
Там шикарна оптимізація.

І в грі, до речі, все освітлення, повністю, до останнього промінчика - Ray-trayced. На 100%. Тільки запечене.
Кому цікаво, можете подивитись щоденники розробки.
Саме так і головне це навіть зараз виглядає якісно. Статичне освітлення задає атмосферу кожної локації, а при переходах створюється ілюзія плину часу, ідеально для коридорної сюжетної гри.
Звичайно з Rt було б ще краще, але якою ціною... Alan Wake 2 без Rt не має альтернативного запеченого освітлення і для власників не топ відях виглядає як гамно.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

fizik419: 05.04.2025 00:12 Саме так і головне це навіть зараз виглядає якісно. Статичне освітлення задає атмосферу кожної локації, а при переходах створюється ілюзія плину часу, ідеально для коридорної сюжетної гри.
Звичайно з Rt було б ще краще, але якою ціною... Alan Wake 2 без Rt не має альтернативного запеченого освітлення і для власників не топ відях виглядає як гамно.
Освітлення запікають майже в усіх іграх, але так видра*увати все, як це робить Ноті Дог мало хто готовий. Бо це купа кропіткої роботи та коштів. Натомість можна взяти UE, тяп, ляп і готово. І байдуже, що виглядати буде, як 2020, а вимоги будуть, як на 2027.
Ответить