Технологія генерації кадрів AMD Fluid Motion Frames незабаром оновиться до версії 2.1

Обсуждение статей и новостей сайта
Відповісти
Автор
Повідомлення
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Пропоную обговорити Технологія генерації кадрів AMD Fluid Motion Frames незабаром оновиться до версії 2.1

Вона, нагадаємо, функціонує на рівні графічного драйвера, завдяки чому її можна використовувати практично в будь-якій грі
список сумісного «заліза» при цьому не постраждає


Генератор здорової людини.
cspp
Member

Повідомлення

Шах и мат куртке :laugh: шучу, они свою fsr 4 ни за какие шиши на 4000 серию не дадут
proos
Member
Звідки: Одеса

Повідомлення

Геральт: 25.02.2025 10:37 Пропоную обговорити Технологія генерації кадрів AMD Fluid Motion Frames незабаром оновиться до версії 2.1

Вона, нагадаємо, функціонує на рівні графічного драйвера, завдяки чому її можна використовувати практично в будь-якій грі
список сумісного «заліза» при цьому не постраждає


Генератор здорової людини.
Если это то что есть в челапуке 2, то это епик фейл. Задержка в пол секунды наверное, если не больше, после включения.
Удачи юзать этот треш :beer:
Enjthesilence
Member
Аватар користувача

Повідомлення

proos: 25.02.2025 11:33
Геральт: 25.02.2025 10:37 Пропоную обговорити Технологія генерації кадрів AMD Fluid Motion Frames незабаром оновиться до версії 2.1

Вона, нагадаємо, функціонує на рівні графічного драйвера, завдяки чому її можна використовувати практично в будь-якій грі
список сумісного «заліза» при цьому не постраждає


Генератор здорової людини.
Если это то что есть в челапуке 2, то это епик фейл. Задержка в пол секунды наверное, если не больше, после включения.
Удачи юзать этот треш :beer:
тут артефакти і затримки від фг не помічають, це така магічна пілюля яка з нічого множить твій фпс на 2, особливо коли нативного там 50-60 фпс і це просто пісня грати з тим фг (ні), коли нативний фпс десь під 100 тоді так, фг непомітний в роботі, додає моушн кларіті на хай гц моніторах звісно, новий фг з рефлексом майже не збільшує сістемлатенсі, а артефакти не бачиш через велику кількість самих кадрів і нової реалізації фг з длсс4, але це тільки коли нативного фпс багато, якщо там 60 і нижче - це біда і в динамічних іграх дуже відчутно
proos
Member
Звідки: Одеса

Повідомлення

Enjthesilence: 25.02.2025 11:55
proos: 25.02.2025 11:33
Если это то что есть в челапуке 2, то это епик фейл. Задержка в пол секунды наверное, если не больше, после включения.
Удачи юзать этот треш :beer:
тут артефакти і затримки від фг не помічають, це така магічна пілюля яка з нічого множить твій фпс на 2, особливо коли нативного там 50-60 фпс і це просто пісня грати з тим фг (ні), коли нативний фпс десь під 100 тоді так, фг непомітний в роботі, додає моушн кларіті на хай гц моніторах звісно, новий фг з рефлексом майже не збільшує сістемлатенсі, а артефакти не бачиш через велику кількість самих кадрів і нової реалізації фг з длсс4, але це тільки коли нативного фпс багато, якщо там 60 і нижче - це біда і в динамічних іграх дуже відчутно
Всё так. На 4070 просадки до 40 фпс если всё выкрутить на максимум на фул хд. А если включать фг, то фпс вдвое больше, но задержки жесть.
Приходится что то уменьшать чтобы было 60 фпс, даже с длсс(качество), но это в любом случае лучше чем с такими задержками.
Что примечательно, в киберпанке фг от нвидия работает намного лучше, задержка почти не ощущалась, хотя нативных фпс тоже было порядка 35 если всё на максимум. Но и тут играл без фг, потому что моник на 60 герц, с фг вертикалка не работает и картинка рваная=)
А если бы моник был получше, то с удовольствием играл бы с фг и всё на максимум.
Такие дела)
phobosse
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

cspp: 25.02.2025 11:15Шах и мат куртке шучу, они свою fsr 4 ни за какие шиши на 4000 серию не дадут
да они хотя бы своей 7000 серии ее дали.
Nouriel
Member
Аватар користувача
Звідки: Вараш

Повідомлення

хай би ще повернули цю функцію для відео, шоб плагіни не підключати в плеєрах
Відповісти