Останні статті і огляди
Новини
Віцепрезидент Nvidia не виключає можливості підтримки генерації кадрів DLSS 4 старими GeForce RTX
-
bigmonstr666
Member
- Звідки: kyiv
Предлагаю обсудить Віцепрезидент Nvidia не виключає можливості підтримки генерації кадрів DLSS 4 старими GeForce RTX
Було б дуже круто, бо 3х тисячна серія ще у багатьох, але хто ж буде закопувати власний прибуток? Точно не нвідіа, тому нажаль це мабуть просто балачки
Було б дуже круто, бо 3х тисячна серія ще у багатьох, але хто ж буде закопувати власний прибуток? Точно не нвідіа, тому нажаль це мабуть просто балачки
-
Nehrk
Member
- Звідки: Louisville, KY
Пропоную обговорити Віцепрезидент Nvidia не виключає можливості підтримки генерації кадрів DLSS 4 старими GeForce RTX
Лишь бы качество получше и артефакты поменьше. Лет через пять наверное уже и не отличишь.
кстати был такой плеер splash pro ex и в 2012-14 60фпс supernatural можно было втычить. CUDA юзать умел и все такое еще. Есть плееры сегодня с dlss и всьо такое? Заодно апскейл мб? Посоветуйте плс если знаете куда искать
Лишь бы качество получше и артефакты поменьше. Лет через пять наверное уже и не отличишь.
кстати был такой плеер splash pro ex и в 2012-14 60фпс supernatural можно было втычить. CUDA юзать умел и все такое еще. Есть плееры сегодня с dlss и всьо такое? Заодно апскейл мб? Посоветуйте плс если знаете куда искать
-
Alexsandr
Member
Нвидиа еще вроде как грозилась добавить в винду 11 свои видеокарты как ИИ ускорители за счет драйверов.
-
NUN4AG
Member
подивимося, що ми зможемо вичавити зі старого обладнання в майбутньому
- спойлер
-
Alekss
Member
"Брайана Катанзаро віцепрезидент Nvidia з досліджень у сфері прикладного глибокого навчання, щодо нової технології, її особливостей та нюансів. Катанзаро розповів, що нова модель ШІ в DLSS 4 виправить класичні недоліки апскейлинга у вигляді мерехтінь та ореолів." Или по другому - новая одель Ai возможно исправит недостатки апскейлинга у вигляді мерехтінь та ореолів. Он ничего не сказал, про Ray tracing, потому что генерация изображения, вставка кадров не совместима с пересечением лучей- это будут всегда кривые отражения, искажения, и непонятное освещение.
Сколько ни читаю эти новости про генерацию кадров, смеюсь с этих глупостей. Вместо улучшения производительности или оптимизации игр все ждут улучшения сгенерированного изображения моделью AI с помощью DLSS 4. Может, в этом поколении Nvidia наши сгенерированные картинки будут еще лучше, спрашивают себя будущие покупатели за 700-1900 долларов? Мир сошел с ума, не иначе.
Сколько ни читаю эти новости про генерацию кадров, смеюсь с этих глупостей. Вместо улучшения производительности или оптимизации игр все ждут улучшения сгенерированного изображения моделью AI с помощью DLSS 4. Может, в этом поколении Nvidia наши сгенерированные картинки будут еще лучше, спрашивают себя будущие покупатели за 700-1900 долларов? Мир сошел с ума, не иначе.
-
denizen
Member
- Звідки: Київ
Якщо подивитись на ігри 2024 року, то ми можемо бачити, що немає прикладів поєднання гарної оптимізації та чудової графіки.
Переважна більшість проектів була на UE5, який є річчю у собі, і всілякі оптимізації скріптами суттєво не допомогають.
Можна зробити висновок, що фотореалістична графіка вимагає заннадто багато ресурсів, і малювати чесні 60, 100, або навіть 240 кадрів практично неможливо. Тому генерувати фейкові кадри, це не така вже і погана ідея. Тут головне зробити це якісно, щоб небуло помітної затримки, та артефактів.
Переважна більшість проектів була на UE5, який є річчю у собі, і всілякі оптимізації скріптами суттєво не допомогають.
Можна зробити висновок, що фотореалістична графіка вимагає заннадто багато ресурсів, і малювати чесні 60, 100, або навіть 240 кадрів практично неможливо. Тому генерувати фейкові кадри, це не така вже і погана ідея. Тут головне зробити це якісно, щоб небуло помітної затримки, та артефактів.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
denizen
Мавпа цілком пристойно бігає на UE5.
Так що генерувати кадри так собі ідея, як і апскейл. Генерувати треба навички в девів і скейлити скіл.
Мавпа цілком пристойно бігає на UE5.
Так що генерувати кадри так собі ідея, як і апскейл. Генерувати треба навички в девів і скейлити скіл.
-
AntonyKandaurov
Member
- Звідки: Славетне місто Запоріжжя
Геральт
Так би воно так але все відбувається прямо протилежно вашим словам
Відправлено через 1 хвилину 59 секунд:
Тим паче якщо почитати місцевих рендеристів на уе5 то їм і 32гб в 5090 замало а витрачати по 10к на професійні прискорювачі із купою врами їх жаба жме бо потім не відіб'ють на лохюа кошти за проф картку
Так би воно так але все відбувається прямо протилежно вашим словам
Відправлено через 1 хвилину 59 секунд:
Тим паче якщо почитати місцевих рендеристів на уе5 то їм і 32гб в 5090 замало а витрачати по 10к на професійні прискорювачі із купою врами їх жаба жме бо потім не відіб'ють на лохюа кошти за проф картку
-
Alexsandr
Member
Хорошая графика это работа дизайнеров, которые могут даже при плохих вводных создать вполне неплохую графику. пока мы видим ситуацию когда графика становится так себе из-за спецэфектов которые зачастую не нужны там. Ну не бывает блестящего бетонного пола. Плитка в основном бывает матовой, а не глянцевой. Воды тонким в слоем в по всей площади помещений не бывает в норме. Т.е. вместо того что бы работать над дизайном и самой игрой работают над эффектами и блестяшками так где это нафиг не надо. Часто при отражениях мы имеем явно более темные участки местами чем надо, но какое-то пятно света типа красиво под углом смотрится. Добавьте движок UE5 который похоже родился с неустранимыми недостатками когда в нем объединяют разные технологии для красоты.denizen: ↑ 21.01.2025 09:55 Можна зробити висновок, що фотореалістична графіка вимагає заннадто багато ресурсів, і малювати чесні 60, 100, або навіть 240 кадрів практично неможливо. Тому генерувати фейкові кадри, це не така вже і погана ідея. Тут головне зробити це якісно, щоб небуло помітної затримки, та артефактів.
у игроделов кризис т.к. они заняты блестяшками и скупками других контор.
-
VovaII
Member
Навпаки, було б дуже вигідно. Продуктивність модуля тензорів в 30 серії слабша. Як раз і різницю в швидкодії покажуть.bigmonstr666: ↑ 21.01.2025 08:29Було б дуже круто, бо 3х тисячна серія ще у багатьох, але хто ж буде закопувати власний прибуток?
-
Bumazka
Junior
Геральт
В мавпі фпс на 4070 ті ще меньший чим в 2 сталкері, не знаю з яких пір вуконг став вершиной графіки і оптимізації.
А те шо все плачуть за нативом і оптимізацією, я не розумію
Як то кажуть,п**ть не мішки ворочати. Підіть та зробіть чіпи кращі та ігри оптимізувати покажіть як треба.
Кожен рік хочуть кращу графу і відеокарти але платити не хочуть нормальну ціну за це.
Будуть всі і гри рівня графіки гта5 та не лагатимуть і 4к буде в нативі.Тільки ви хрін грати будете бо напишете що це старе гівно якесь.
В мавпі фпс на 4070 ті ще меньший чим в 2 сталкері, не знаю з яких пір вуконг став вершиной графіки і оптимізації.
А те шо все плачуть за нативом і оптимізацією, я не розумію
Як то кажуть,п**ть не мішки ворочати. Підіть та зробіть чіпи кращі та ігри оптимізувати покажіть як треба.
Кожен рік хочуть кращу графу і відеокарти але платити не хочуть нормальну ціну за це.
Будуть всі і гри рівня графіки гта5 та не лагатимуть і 4к буде в нативі.Тільки ви хрін грати будете бо напишете що це старе гівно якесь.
-
lamer
Member
- Звідки: стольний град Русі -- Київ
Навряд. Капіталіст не буде різати собі прибутки. Не бачу для Нвідіа ніякого сенсу стимулювати користовачів сидити на старих картах і не купляти нових.
-
Alex646
Member
Хтозна. Якби хуанг так робив, то в 2ххх серії була б підтримка тільки длсс 1 і до побачення.lamer: ↑ 21.01.2025 11:43 Навряд. Капіталіст не буде різати собі прибутки. Не бачу для Нвідіа ніякого сенсу стимулювати користовачів сидити на старих картах і не купляти нових.
-
denizen
Member
- Звідки: Київ
Маємо, що маємо, ті чуваки, які займались оптимізацією вже повиходили на пенсію, зараз ігри робить нове покоління, яке не хоче на це витрачати багато часу.
Ми всі бачимо, що нове покоління відеокарт, лише трохи краще минулого, та і то пропорційно збільшенню кількості виконавчих блоків та споживної потужності.
Я особисто не вірю, що хтось зробить якийсь прорив в оптимцізації, тому генерація кадрів цілком виправдана.
Ми всі бачимо, що нове покоління відеокарт, лише трохи краще минулого, та і то пропорційно збільшенню кількості виконавчих блоків та споживної потужності.
Я особисто не вірю, що хтось зробить якийсь прорив в оптимцізації, тому генерація кадрів цілком виправдана.
-
Entar
Member
Оптимізація це час, людино-години.denizen: ↑ 21.01.2025 11:50 Маємо, що маємо, ті чуваки, які займались оптимізацією вже повиходили на пенсію, зараз ігри робить нове покоління, яке не хоче на це витрачати багато часу.
Ми всі бачимо, що нове покоління відеокарт, лише трохи краще минулого, та і то пропорційно збільшенню кількості виконавчих блоків та споживної потужності.
Я особисто не вірю, що хтось зробить якийсь прорив в оптимцізації, тому генерація кадрів цілком виправдана.
Ми хочемо отримувати нові ігри без затримок їх виходу. І дуже розстроюємося коли улюблена (чи ні) студія каже "у нас тут затримка, гра вийде не через місяць а через пів року". При цьому чудес не буває. Або ігри будуть розробляти дуже довго, або їх будуть оптимізувати так як оптимізують зараз.
Мене більше розчаровує в сучасних іграх не оптимізація а... відсутність глибини сюжетів, часто. Коли я грав в героїв 3, в т.ч. в кампанії Клинок Армаггедона, "Хроніки Тарнума", тощо, я відчував що для мене в грі прописаний цілий світ. Всесвіт. Дуже глибокий. Тоді можна було читати в грі величезну кількість тексту, і це було цікаво. Це ще було в героях 4, наприклад, але цього не було вже в пізніх версіях їх.
Коли я грав в Морровінд, там теж це відчуття створеного для мене дуже детального, з купою нюансів, загадок, цільного світу було набагато більш глибоке ніж в Скайрімі.
В тих же "проклятих землях" воно було, в різних балдур гейтсах ітд.
Із більш нових ігор... воно було в масс ефекті 1-3, було в драгон ейджі 1-2. Було в Tyranny і Pillars of ethernity. Але його я не спостерігаю в сучасних ААА. В них я граю, як в відео екскурсію, за рідким винятком.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Це ті чуваки, які Готіку 3 робили чи Vampire Bloodlines?)))denizen: ↑ 21.01.2025 11:50 Маємо, що маємо, ті чуваки, які займались оптимізацією вже повиходили на пенсію, зараз ігри робить нове покоління, яке не хоче на це витрачати багато часу.
Востаннє редагувалось 21.01.2025 12:11 користувачем kairo, всього редагувалось 2 разів.
-
Reinmar
Member
Це тому, що тоді це було вперше, нові відчуття,нові емоції, які запам'яталися назавжди(класика - раніше і дерева були зеленішими)Entar: ↑ 21.01.2025 12:01там теж це відчуття створеного для мене дуже детального, з купою нюансів, загадок, цільного світу
Зараз є ігри,окрім тон ширпотребу (ммо,онлайн,фрітуплей і подібного), в яких набагато більше тексту, найняті професійні актори озвучки, більше вибору, безшовні світи, але всеодно все приїдається і просто може вас не ціпляти,як тоді
-
Entar
Member
Я думав про це, але ні.Reinmar: ↑ 21.01.2025 12:10 Це тому, що тоді це було вперше, нові відчуття,нові емоції, які запам'яталися назавжди(класика - раніше і дерева були зеленішими)
Зараз є ігри,окрім тон ширпотребу (ммо,онлайн,фрітуплей і подібного), в яких набагато більше тексту, найняті професійні актори озвучки, більше вибору, безшовні світи, але всеодно все приїдається і просто може вас не ціпляти,як тоді
Я все ще здатний отримувати велике задоволення від глибоких ігр. Я з задоволенням упорююсь інколи в рімворлд чи факторіо із-за того наскільки там затягує геймплей. Але ні разу не було такого щоб я упоровся так в якомусь ААА "екшн-рпг" щоб пів ночі не спати.
Професійні актори озвучки були й тоді (озвучка варкрафт 3 була божественною, на жаль зараз з цим мало які ААА ігри можуть потягатися).
Щодо "більше вибору" - не сказав би. В тому ж Морровінді можна було ціле місто вирізати, при бажанні, зі своїми наслідками звісно. Або знайти якусь унікальну річ в будинку якогось впливового типа (як варіант зняти з його тіла) - і це дійсно дуже сильно могло вплинути, бо цінність цієї шмотки відчувалась.
Але я навіть не про те і не про те. Я про глибину сюжету створюваних світів.
Глибина сюжету - це все-таки текст. При чому текст саме внутрішньоігрових діалогів, подій, тощо, а не "книг про всесвіт" (хоча і останнє має сенс). Тексту в іграх стало значно менше.
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
Ну от Age of Mythology: Retold чудова графіка і оптимізація норм. А Stormgate на UE5 оптимізація лайно гівняне й при тому графон загалом фуфло.denizen: ↑ 21.01.2025 09:55 Якщо подивитись на ігри 2024 року, то ми можемо бачити, що немає прикладів поєднання гарної оптимізації та чудової графіки.
Переважна більшість проектів була на UE5, який є річчю у собі, і всілякі оптимізації скріптами суттєво не допомогають.