Nvidia обіцяє суттєво зменшити затримки з технологією Reflex 2

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

Предлагаю обсудить Nvidia обіцяє суттєво зменшити затримки з технологією Reflex 2
Згадується, що Reflex 2 також мінімізує слабкі місця системи у вигляді CPU. Наприклад, у Valorant на GeForce RTX 5090 при 800 fps можна досягти затримки до 3 мс.
Ох уж эта знаменитая кибер спортивная карта
Ararat
Member

Повідомлення

Т.е. Reflex2 будет вмешиватся в прорисовку кадра и смещать объекты? Не будет ли это создавать ещё больше артефактов?
Artem_M
Member

Повідомлення

Тобто умовний Reflex 4 буде відпрацьовувати дію ще до того, як її виконає гравець?
анти__бот
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницький

Повідомлення

Ararat: 08.01.2025 10:14Не будет ли это создавать ещё больше артефактов?
Ну може ця технологія може суттєво зменшити час до повного вимкнення комп'ютера і згорання п'ятої точки бо кадри домалюють і буде крику "я ж попав в голову"
Artempo100
Member

Повідомлення

Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
анти__бот
Member
Аватар користувача
Звідки: Кропивницький

Повідомлення

Artem_M: 08.01.2025 10:22умовний Reflex 4 буде відпрацьовувати дію ще до того, як її виконає гравець?
Аім асіст?
nazar-pc
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Artempo100: 08.01.2025 10:26 Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
Новину краще все-таки читати перед тим як коментувати.

Відправлено через 1 хвилину 3 секунди:
Artem_M: 08.01.2025 10:22 Тобто умовний Reflex 4 буде відпрацьовувати дію ще до того, як її виконає гравець?
Від'ємну затримку ми вже бачили, знаємо чим це закінчилося для них :laugh:
Ararat
Member

Повідомлення

Artempo100: 08.01.2025 10:26 Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
@Статью не читай@

@камент пиши@
1nsane
Member
Звідки: Ларнака, Кипр

Повідомлення

Лол то есть кадр будет смещаться искусственно, а пустые зоны от смещения заполняться темпоральными данными?

Больше артефактов богу артефактов! Добавить еще три сгенерированных кадров от DLSS 4, и я вообще не знаю, что за мясо там будет на экране :super:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
DuckRider
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
Реакція чи час зворотньої дії на явище/подію?
Ararat
Member

Повідомлення

Геральт: 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
Якщо потрібно буде понити про кисільне керування від фреймгену, то реакція форумчан перевершить і 10мс.
bes
Member
Звідки: Kryvyi Rih

Повідомлення

Геральт: 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
Ну это идёт скорей всего не за реакцию а время кадра что бы жилейности не было при управление
sido4
Junior

Повідомлення

DuckRider: 08.01.2025 11:06
Геральт: 08.01.2025 11:00 Просто цікаво, в когось реакція перевищує 56ms?
Реакція чи час зворотньої дії на явище/подію?
А є різниця?
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

DuckRider: 08.01.2025 11:06 Реакція чи час зворотньої дії на явище/подію?
Ок, нехай буде час реакції

Бо якось телефоном міряв, то вийшло щось пару сотень ms. І це простий тап по екрану при зміні кольору. Очевидно, точне позиціювання прицілу вимагає більшого часу. І от при часі реакції, нехай буде 300ms, оті 56ms вже якось не дуже впливають. А покращення від нової версії рефлексу ще менше: 314/356=12%. Плацебо.
konb999
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Artempo100: 08.01.2025 10:26 Я так розумію навіть на 4х серії не буде вже працювати і хуанг тільки для нових 5х завіз?
Чукча не читатель, - чукча писатель!
Yaroslav308
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 08.01.2025 11:39І от при часі реакції, нехай буде 300ms, оті 56ms вже якось не дуже впливають. А покращення від нової версії рефлексу ще менше: 314/356=12%. Плацебо.
Так речь же о нормальных, а не «маминых» киберспортсменах. Если посмотреть на топовые результаты любого вида спорта, то плотность там просто зашкаливает и разница между первым и десятым местом буквально пол шишечки. И вот мне, еле-еле выходящем из 200 мс на хюмен бенчмарк (упомянутый вами тест на изменение цвета), 13 мс разницы между первым и вторым рефлексом в рандомной катке дадут примерно нифига, то для про-игроков это просто пропасть.
З.Ы. минус влепил не я
Востаннє редагувалось 08.01.2025 12:33 користувачем Yaroslav308, всього редагувалось 2 разів.
feniks_tm
Member
Аватар користувача
Звідки: Луцьк

Повідомлення

del
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Yaroslav308: 08.01.2025 12:22 13 мс разницы между первым и вторым рефлексом в рандомной катке дадут примерно нифига, то для про-игроков это просто пропасть.
З.Ы. минус влепил не я
Щоб воно дало суттєву різницю ті 13ms мають бути співставні з часом реакції. А навіть якщо той спортсмен має 3х кращий час реакції (100ms від середньостатистичного 300ms), то 13ms це ~10% в загальному часі.
Ніякої прірви не бачу.

напчихати на мінуси
Yaroslav308
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 08.01.2025 13:00Щоб воно дало суттєву різницю ті 13ms мають бути співставні з часом реакції.
Эти 13мс должны быть сопоставимые с РАЗНИЦЕЙ в реакции между хорошими/топовыми игроками.
Геральт: 08.01.2025 13:00А навіть якщо той спортсмен має 3х кращий час реакції (100ms від середньостатистичного 300ms), то 13ms це ~10% в загальному часі.
Вот именно, если один игрок превосходит другого в три раза, то 13 мс ничего не значат(если это 100 и 300мс), но если разница составляет всего несколько долей секунды, то каждая миллисекунда на счету.
Відповісти