Гарантійний ремонт в умовах воєнного стану

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
IrosLAV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Вітаю! Відправив деякі комп'ютерні комплектуючі на гарантійний ремонт і хочу завчасно дізнатись нюанси. В минулому році вийшов новий закон про це, так що всі старі рекомендації напевне не актуальні.

1) Чи актуально, що ремонт має тривати до 14 днів? А якщо сервіс скаже, що форс-мажорні обставини у зв'язку з війною? Чи скаже, що "немає запчастин, почекайте місяць-другий"?

2) З якого дня рахувати ці 14 днів, якщо відправляв товар на ремонт новою поштою? До товару доложив супровідний лист, де вказав дату відправки. До сервісного центру товар приїхав на другий день, а сервіс забрав його з нової пошти на третій день.

Відправлено через 8 хвилин 57 секунд:
3) Якщо відправляю товар не напряму в СЦ, а, наприклад, до магазину, в якому купляв? Продавець по телефону мене лякає, що це займе в рази більше часу, тому відправляйте одразу в СЦ.

Може ще якісь нюанси підкажете, хто стикався з цим. Завчасно дякую :)
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

IrosLAV: 24.08.2024 21:122) З якого дня рахувати ці 14 днів, якщо відправляв товар на ремонт новою поштою? До товару доложив супровідний лист, де вказав дату відправки. До сервісного центру товар приїхав на другий день, а сервіс забрав його з нової пошти на третій день.
з отримання сервісом.
IrosLAV: 24.08.2024 21:123) Якщо відправляю товар не напряму в СЦ, а, наприклад, до магазину, в якому купляв? Продавець по телефону мене лякає, що це займе в рази більше часу, тому відправляйте одразу в СЦ.

Може ще якісь нюанси підкажете, хто стикався з цим. Завчасно дякую :)
Був випадок з розеткою. Безбожно все затягували, посилаючись на відсутність запчастин і відключення. Почав тиснути - зробили за кілька днів.
Випадково дізнався, що сервіс виробника в той же час зробив аналогічну поломку за тиждень.
IrosLAV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Напишу результати. Комп'ютер почав зависати і ребутитись, щораз частіше. Методом заміни комплектуючих дійшов висновку, що винна відеокарта MSI 4090 Suprim Liquid X. Здав в офіційний сервісний центр - MTI-Сервіс. На моє здивування, без ніяких проблем і сварок менш ніж за 2 тижні СЦ видала акт, що виріб не підлягає ремонту. З цим актом звернувся до продавця - Comtrading. З ними було трішки важче, вже не такий привітний персонал відповідав на дзвінки, тянули майже 3 тижні, але повернули всі кошти! Здивований, що в Україні гарантія працює і дуже задоволений сервісом MTI (виглядає як реклама, нє? :gigi: )

Відправлено через 1 хвилину 42 секунди:
Також недавно були проблеми з БП be quiet купленим в розетці - теж без проблем повернули кошти.

А сьогодні поламалась миша куплена в Телемарті. Подивимось, як вони працюють
mainoper33
Member
Звідки: Харьков

Повідомлення

Якщо затягується ремон в є контакти офіціального представництва компанії у нас - пишете їм і все вирішуються на протязі 3-4 днів.
Був такий випадок, здав на початку серпня ssd Adata по гарантї в Elmir, статус «передано виробнику» висів близько місяця і ніяких відповідей.
Представництва Adata у нас немає, написав їм в підтримку по пошті - через 2 дні забрав кошти в сервісі.
IrosLAV
Member
Аватар користувача

Повідомлення

IrosLAV: 14.10.2024 02:09 А сьогодні поламалась миша куплена в Телемарті. Подивимось, як вони працюють
Я в шоці. Вчора відправив мишку на ремонт. Сьогодні зранку її отримали. Тільки-що зателефонували, що мишка підлягає списанню і вже пропонують обмін або повернення коштів! :super:
Не реклама, але ТЕЛЕМАРТ відпрацювали дуже круто!
qweuz
Junior
Звідки: Запорожье

Повідомлення

а вот у меня ситуация наоборот, отправили смарт часы по гарантии в розетку, так как через 3 месяца после покупки они начали показывать "слишком холодно", "слишком жарко" и перезагружаться, не реагировали почти на дисплей, розетка месяц их "проверяла", потом сказали не гарантийный случай :super: еще спросили "а вам их отсылать, или нам оставить?" сказал отсылать, еще недели полторы ехали
Відповісти