S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт
Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.

Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону :)

Що до фрізів, то мабуть є якийсь витік пам'яті і якщо в системі аж 64Гб, то воно не відчувається, чи відчувається значно пізнише. Теж здогадка.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Nutbar
99% що так і є. Кілька разів рестартував гру (трохи мені там не подобались мої вибори/фінансова політика), то перший раз
спойлер
прийшов після сфери у вже зруйноване Залісся, але й без моноліту/багів
. 2й раз хотів таки врятувати, то
спойлер
біг одразу туди. Ще й луту інститутського повикидав, щоб встигнути.
Ну, пам'ять не росте. Бовтається десь біля 20гіг. Пару раз моніторив, потім забив. Але в мене підкачка виключена, не знаю, чи впливає.
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Cirax: 13.12.2024 21:57 Зашёл в болота.
Отключил перевый излучатель.
Бегает десяток свиней, и штук 20-25 собак.
Так должно быть?
От них даже убежать нереально.

Ни в одном видео такого не видел.
Це на згорілому хуторі?
Я сидів у стелсі на вишці, поки вони гризли одне-одного і горіли в аномаліях (навіть скріни десь у стімі лежать того пожарища). Потім зліз і пішов спокійно звідти.

Відправлено через 3 хвилини 20 секунд:
Геральт: 14.12.2024 02:40Отой баг зі спавном випадкової зброї в 2й слот - виключно, коли поруч зомбі. Інші болванчики такого не роблять.
Це не баг. Це відбувається під впливом псі-випромінення. Зомбі тут ні до чого.

Відправлено через 17 хвилин 19 секунд:
Nutbar: 14.12.2024 03:31Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.

Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону
Я йшов транзитом через Малу Зону на іншу локацію, коли Батя по радіо повідомляв (щохвилини) про напад на Залісся.
Маршрут пролягав від КПП-Північ до КПП-Схід, до поселення не наближався.
Потім так само пройшов у зворотному напрямку, Батя все ще повідомляв про напад.

Через деякий час я знову йшов транзитом через Малу, але вже по маршруту КПП-Північ > Понтонний Міст. До поселення теж не наближався. Батя по радіо повідомляв про напад і кликав усіх небайдужих допомогти відбитися.
По дорозі назад вирішив таки зайти в Залісся.

У поселенні поговорив з Батею та іншими квестодавцями, повиконував їх квести, відбився від Моноліту і все ок.
Із багів - Хом'як і Рикошет помирають в дверях. Вдіяти нічого не вдалося, описував це тут раніше:
спойлер
avuremybe: 03.12.2024 11:53
avuremybe: 02.12.2024 21:39
Пишуть, що треба спершу пройти всі інші задачі, включно з обороною від хвиль моноліта, а лише потім іти до хом'яка. І поки поки вони з охоронцем ідуть з підвала до ратуші - бігти здавати квести бармену і баті. Тоді вони не встигають здохнути і все ок.

Завтра буду тестити
У мене так не спрацювало. Сценарії пробував різні.
1. Згідно описаного вище - вони усе одно вмирають в дверях. Думав може зареспавниться, коли завершу квест - не респавниться.
2. Якщо відхилити цю задачу, то після відбиття атак Моноліта сам Хом'як помирає прямо у сховищі, а Рикошет - коли заходить у ратушу. Батя при цьому натякає, що його свої завалили, бо він гнидa.

Стосовно самого відбиття Залісся.
У мене задача "відбитися від Моноліту" не відмічається як виконана. Коли Батя по рації запрошує до актової зали - ця задача продовжує висіти, нова не з'являється. Пробував перезапуски - те ж саме. Але якщо не лутати трупи, а одразу йти до зали - то промова Баті таки тригериться. Підзадача "відбитися від Моноліту" помічається як скіпнута, а сам квест як виконаний.
Графічних багів після цього квесту масса - від задубльованих персонажів (Лінза, Миколаїч, Мольфар) до різної пори доби на різних ділянках локації.
спойлер
20241203105732_1.jpg
20241203105826_1.jpg
20241203110310_1.jpg
При виході за межі села по рації лунає повідомлення від Баті, що в Заліссі безпечно.
Відбіг на 300+ метрів - ніби все ок. По поверненні в село дублікати персонажів позникали, Хом'як так і не воскрес. Воно і на краще. Як правильно підмітили Мольфар з Рекошетом - такий кореш двох ворогів вартий. Я коли перший раз у село зайшов, то у мене бажання було його пристрелити в діалозі, а не рятувати. Якби не впадло було вп'яте перегравати цю місію - так би і зробив.

При виході на іншу локацію теж все ок.
Відповісти