AMD нагадала про важливість обсягу відеопам'яті для сучасних ігор

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Пажоста, дайте 48гб видеопамяти в потребительском сегменте :weep:
Еще бы оно стоило адекватных денег :gigi:
Kravan
Member

Повідомлення

Cyber_Prophet: 12.04.2023 11:41 У нвідіавських картках пропускна здатність відеопам'яті краще і її потребується меньше, чи не так?
Не так. Точнее не совсем так. В играх 2023 обьем памяти это прям какой то кошмар Хуанга.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

tablestikus: 12.04.2023 12:53Політика партії змінилась
просто 6500ХТ не для 4к. це очевидно. а Хуанг каже купіть кату з 8 Гб а потім через 2 роки ще одну купіть з 12-16 Гб. Хуанг думає всі ідіоти
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

l-m: 12.04.2023 12:55думаю 12ГБ вистачить ще надовго для 1440р, бо на сучасних консолях саме стільки.
От тільки від ПК ви очікуєте трохи більше, ніж 30к/с з фрізами в 4к, та текстурами, що можуть взагалі не завантажитись без перезапуску. Ніякої магії на тих консолях нема, як не дуже щасливий власник вам кажу.
Paradox1306
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

для чого ця затичка, вона навіть і7-5960X не розкриває
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Sanьka: 12.04.2023 13:02Це також можливості геймдевам забити болта на оптимізацію, бо якась 4090 грубою силою витягне їх кривий код.
оптимізація це роки. ведьмак 3 який вийшов в 2013 патчать в 2023
Kravan
Member

Повідомлення

kalakawa: 12.04.2023 11:43
Paradox1306: 12.04.2023 11:34 При чому типовий накид на вентилятор, бо в ре4 на їх же слайді нада 17.5гб, то до чого тут 6000 серія тоді на наступному?
ну а про те що їх карти жеруть до 20% більше пам'яті вказувати вони в порівнянні звісно не захотіли
Та і що вже пофіксили ласт оф ас настільки що він в 11.2гб вписується в 4к?
3070 ніграбельна
6800 смуз геймінг
??????
Ну судя по тестам так и есть. 3070 у товарища вообще вылетает в РЕ4 том же.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Hotspur
Патчать вони його
1. чисто по приколу щоб покрутити нові фічі
2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
Paradox1306
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Scoffer: 12.04.2023 13:21 2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
ні в кого :gigi:
Vecchio
Member
Аватар користувача

Повідомлення

artko: 12.04.2023 11:32 Это те же самые люди напомнили про важность обьема, которые засунули 4гб в 6500хт и утверждали что хватит? :)
Маркетологи АМД умеют обсир*ться, с этим спору нет.

Но все же не забывайте, в какие времена была выпущена эта карта.
Разве 6500XT - это не супердешевый мобильный gpu, превращенный в мусорную пандемическую бюджетную карту, которую никто не должен рассматривать, поскольку она даже не может превзойти 5500XT? Но независимо от этого, мы уверены, что у 6500XT есть и 8 ГБ вариант, так что люди винят только себя, если они купили любую из этих версий... не то чтобы кто-то должен был купить ее или что 8 ГБ могут компенсировать этот жалкий 64-битный интерфейс памяти.

https://videocardz.com/newz/amd-says-mo ... 6159617643
Kravan
Member

Повідомлення

Scoffer: 12.04.2023 13:21 Hotspur
Патчать вони його
1. чисто по приколу щоб покрутити нові фічі
2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
1. Патчат они его сейчас чтобы откатить результат отработки партнерки с Нвидия по добавлению лучей. По моему это очевидно. Самое смешное что они их добавии а теперь по немногу урезают (сами публиковаи про урехание кол-ва лучей). Ни одна в мире коммерческая компания не пускает ресурс дорогостоящих разрабов (да и вообще любой другой ресурс) "по приколу". Если нет денег по партнерке (или обязательств по старым контрактам) никто такого делать не будет.
2. У Сиди Проджект может и не удалось. А вообще - достаточно много всего, лучше чем Ведьмак.
Wonderboy
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Hotspur: 12.04.2023 13:17Хуанг думає всі ідіоти
Хуанг знає, що збільшується об'єм і якість текстур і моделей, і усе це треба кудись впихнути. Хуанг співпрацює з купою ігрових студій і прекрасно знає тенденції в ігробуді.
Скоріше ідіоти ті, що до сих пір мають огризки по 4-6 Гб і ниють, що "на ультра лагає".
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

Paradox1306: 12.04.2023 13:18
для чого ця затичка, вона навіть і7-5960X не розкриває
Ну вообще да, RTX A6000 это старая видяха. Уровня 3090.
Зажиточные бояре в курсе что уже вышла RTX 6000 Ada B-)

Классно в Нвидии придумали какой нейминг сделать этим видяхам :laugh:
Стоило сделать A6000 и 6000A :up: Там еще похоже есть просто RTX 6000. Гении, блин.
Востаннє редагувалось 12.04.2023 13:31 користувачем Earanak, всього редагувалось 3 разів.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kravan
Список в студію будь ласка. В тому ж жанрі, і в тій же часовій лінії.

Відправлено через 3 хвилини 27 секунд:
Earanak: 12.04.2023 13:09Пажоста, дайте 48гб видеопамяти в потребительском сегменте
Еще бы оно стоило адекватных денег
Ну ти ще замов щоб оператива в відяхи втикалась як в материнку. А за що тоді Хуанг має шкіряні куртки оновлювати? :D
l-m
Member

Повідомлення

Sanьka
tablestikus
Відеопам'ять займають в основному текстури, а не кривий код. А з ними все просто — краща якість = більше розмір.
Не бачу взагалі ніяких причин топити за те, щоб продовжували робити низькоякісні текстури.
Навіть якщо зараз не вистачає на них відеопам'яті, то просто знизив налаштування чи розрішення (через длсс/фср). А потім колись можна буде переграти з більш якісними.
Який сенс вимагати гірші текстури для всіх?
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Так, і це реально трагедія :weep:
Earanak
Member
Аватар користувача
Звідки: Украина

Повідомлення

l-m: 12.04.2023 13:35Відеопам'ять займають в основному текстури, а не кривий код. А з ними все просто — краща якість = більше розмір.
Не ну у текстур так то много нюансов есть.
Виртуальные текстуры с потоковой загрузкой. Мегатекстура Кармака.
Классика с мипмаппингом. Анизатропия которая увеличивает объем текстуры в памяти.
Количество лукапов в шейдере на текстуру. Есть еще же Атласы, Array Текстурные Колоды.

А еще ведь всякие тримминги, UDIM-ы, HLOD-ы.
Вспомнить только тот случай когда чел интереса ради Двумя мелкими текстурами затекстурил весь уровень.
https://www.torfrick.com/info/lab.html / https://polycount.com/discussion/89682/ ... fi-lab-udk

Ну даже банальная ошибка в Power of 2 правиле может увеличить вес текстуры в пару раз.
А так же есть многослойные масочные текстуры. Есть такая штука как VertexInterpolator в том же UE.
Есть разные режимы сжатия текстур (отдельные под каждый тип текстуры).
Еще есть текстуры которые проэцируются не на UV а в WorldSpace из за чего жрут больше.
Ну еще Dithering метод прозрачности вместо классических Opacity масок в текстурах.

Вы это... Не думайте что это просто какие то картиночки которые закинули в игру и все. Да нифига !
Кривыми лапками можно ТААААКИХ делов натворить с текстурами что до оптимизации будет 30гб VRAM, после 10GB VRAM.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Scoffer: 12.04.2023 13:21Патчать вони його
1. чисто по приколу щоб покрутити нові фічі
2. бо нічого краще відмака за 10 років випустити не вдалось
але патчать. от і все
Paradox1306
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

l-m: 12.04.2023 13:35 Sanьka
tablestikus
Відеопам'ять займають в основному текстури, а не кривий код. А з ними все просто — краща якість = більше розмір.
якби ж це все так просто було. вже наводив приклад з хд реворком, що би зробити в рази кращі текстури не потрібно збільшувати необхідний врам з 4гб до 24
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Wonderboy: 12.04.2023 13:28Хуанг знає, що збільшується об'єм і якість текстур і моделей, і усе це треба кудись впихнути. Хуанг співпрацює з купою ігрових студій і прекрасно знає тенденції в ігробуді.
Скоріше ідіоти ті, що до сих пір мають огризки по 4-6 Гб і ниють, що "на ультра лагає".
ти і GTX 680 2 Gb купляв :beer: . Хуанг задоволений :beer:
Відповісти